המלצות ליום שלישי - ליגת האלופות!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏23/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    8. ספרטק מוסקבה - מארסיי

    כבר תקופה ארוכה ששתי הקבוצות מחממות מנועים ומתכוננות היטב למשחק בניהם שייערך ברוסיה וככל הנראה גם יקבע מי מהן תזכה בכרטיס השני לשמינית הגמר. ספרטק הדהימה את מארסיי בסטאד וולודרום (1:0) במשחק שפתח את שלב הבתים ומאז היא גם ניצחה את ז'ילינה, שתי המשחקים האחרונים מול צ'לסי (בית/חוץ) היו יותר מידי עבור הקבוצה מרוסיה שהפסידה בשניהם ונותרה עם אותן שש נקודות, את אותו מספר הנקודות השיגה מארסיי שניצחה פעמיים את ז'ילינה בשני המשחקים האחרונים ובזכות 7:0 מדהים נגדה בחוץ היא גם נהנית מיחס שערים גבוה מאוד שמחזיק אותם במקום השני. תיקו עשוי להספיק למארסיי אבל היא יודעת שצ'לסי לא תבוא על תקן קונוס למשחק האחרון ולכן שחקניו של דידיה דשאן, המאמן שהדהים את אירופה כשלקח את מונאקו לגמר המפעל בתחילת שנות ה-2000, יעשו הכל על מנת לנצח. זה יהיה הביקור השביעי של מארסיי ברוסיה במפעלי אופ''א השונים והיא הפסידה פעמיים בלבד במדינה הקרה, בקבוצה רואים במשחק כגמר גביע לכל דבר ולשם כך שחקני מפתח כמו גבריאל היינצה שלא שיחק בכלל מול טולוז ו-מתיו ולבואנה שנכנס כמחליף, קיבלו מנוחה בניצחון החוץ בשבת. ספרטק מוסקבה נכנסה עם המון ציפיות לשלב הבתים בהתחשב בהגרלה ולמרות שפתחה עם 6/6 נקודות, מאז שום דבר לא הולך לה - היא הפסידה את שני המשחקים מול צ'לסי וגם "זכתה" לאקורד סיום צורם מאוד בליגה ברוסיה, כשהיא צפויה לסיים רק במקום הרביעי שמוביל לליגה האירופית. ההימור : 2.


    32. פ.צ. באזל - קלוז'

    את ההפתעה שלי בליגת האלופות אני אחפש במשחק הכי פחות מעניין בו תארח באזל השוויצרית את קלוז' הרומנית, שתי קבוצות שכבר שיחקו בעבר בשלב הבתים של המפעל ומשיגות מאזן זהה עד כה - 3 הפסדים, ניצחון, 3 נקודות. קלוז' היא קבוצה מאוד רב-גונית (פורטוגזים, רומנים, ברזילאים, ארגנטינאים וגם כאלה מחוף השנהב) ולא פשוט לשחק מולה, אז אם באזל הפסידה לה ברומניה (1:2), מאותו משחק קלוז' כבר הספיקה לקבל בחזרה את הכוכב-חלוץ שלה, סאשה ביילאנוביץ' שבילה בעבר לא מעט עונות בסריי-א. באזל מגיעה בכושר לא טוב מהליגה המקומית שם היא לוקחת נקודה אחת בשני משחקי הליגה האחרונים ונוסף על כל הצרות היא חסרה שניים מהכוכבים הגדולים שלה - החלוץ מרקו שטרלר (7 שערי ליגה) שאמור להשלים את אלכסנדר פריי בהתקפה והקשר סקוט צ'יפרפילד (4 שערי ליגה) שאמור להביא לה את היצירתיות בקישור, גם החלוץ ז'אק זואה שאמור למלא את מקומו של שטרלר פצוע ולא נכלל בסגל למשחק. הראייה הכי גדולה שלי במשחק הזה היא עצם העובדה שבאזל, להוציא את משחקה של צ'לסי מול ז'ילינה, קיבלה את היחס הכי נמוך (1.40) של הקבוצות הפייבוריטיות לניצחון במשחקי יום שלישי בליגת האלופות, צריך להתעורר קצת ולהפעיל את הראש - הביתיות לא תמיד מובילה לניצחון. ההימור : 2.

    36. רומא - ביירן מינכן

    המשחק באולימפיקו ובמסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים בצ'מפיונס-ליג לא ישנה דבר עבור ביירן מינכן. הפיינליסטית מאשתקד עם 4/4 נצחונות מוליכה את הבית בבטחה וגם אם תפסיד את שני המשחקים הבאים, היא ככל הנראה תסיים ראשונה. לרומא, המשחק הזה כבר חשוב הרבה יותר וניצחון שלה יקדם מאוד את קבוצתו של קלאודיו ראניירי לעבר שמינית הגמר. מאז הניצחון על פ.צ. באזל בשוויץ שהחזיר את רומא בגדול לתמונת העלייה משהו טוב קורה לרומאים שלקחו כבר 13 נקודות מתוך 15 אפשריות בחמשת משחקי הליגה האחרונים, כולל ניצחון מרשים על לאציו בדרבי ותיקו מול יובנטוס בטורינו. ביירן אומנם כבר בשמינית הגמר אבל הבווארים טובעים בבעיות בבונדסליגה, שם היא נמצאת במקום השמיני בלבד ובפערים עצומים מהמוליכה דורטמונד כאשר אנחנו כבר נושקים לפגרת החורף. שווינשטייגר (מושעה), קלוזה, אוליץ', רובן, באסטהובר, ואן בומל (פצועים) לא המריאו עם הקבוצה לאיטליה, רומא צריכה לנצל את ההרכב החסר והשאננות של ביירן כדי להמשיך במומנטום ולהבטיח לעצמה מקום בשמינית הגמר. ההימור : 1.


    42. אוקזר - מילאן

    מילאן תחפש מקום ב-16 האחרונות של המפעל הגדול באירופה בפעם התשיעית מתוך ה-11 האחרונים, על מנת לעשות זאת היא צריכה לנצח את אוקזר בצרפת (שם היא ניצחה את מארסיי בביקור האחרון שלה) ולקוות למעידה של אייאקס שתשחק באותו הזמן מול ריאל מדריד. בואו נגיד שגם תיקו לא יהיה מטרד גדול עבור הרוסונרי, אבל כמובן שהשחקנים יתנו את כל מה שיש להם כדי לנצח. כרגע תמונת הבית היא כזו (להוציא את ריאל) - מילאן 5 נק', אייאקס 4 נק', אוקזר 3 נק'. שתי הקבוצות מגיעות במומנטום מאוד חיובי למשחק בניהן : אוקזר לא הפסידה את כל השמונה האחרונים בכל המסגרות, היא מטפסת לצמרת הליגה, עוברת שלב אחר שלב בגביע הצרפתי וכמובן רושמת ניצחון גדול על אייאקס בבית. מילאן ממשיכה לכבוש את פסגת הסריי-א וגם לפתוח פערים משמעותיים בצמרת הודות לניצחון שלה על אינטר בדרבי הגדול, בואו נגיד שגם התיקו מול ריאל מדריד (2:2) בבית היא סוג של גניבת נקודות במשחק אותו מילאן הייתה צריכה לנצח. מילאן עדיין חסרה את אינזאגי שכבש פעמיים מול ריאל מדריד וגם את פאטו שאמור לשחק בחוד, אוקזר מן העבר השני עדיין חסרה את החלוצים ילן ו-לה טאלק שפצועים זמן רב, מי שצפוי לחבור אליהם ברשימה הוא קשר המפתח סטיבן לנגיל. ההימור : 2.

    46. אייאקס - ריאל מדריד

    מרטין יול וז'וזה מוריניו, מאמני אייאקס וריאל מדריד בהתאמה, פגשו זה את זה כמאמנים ב-7 משחקי דרבי באנגליה כמאמני טוטנהאם וצ'לסי, מוריניו כמובן מחזיק במאזן החיובי וניצח 5 מתוכם. גם הפעם קבוצתו של מוריניו פייבוריטית מול זו של מרטין יול כשהוא מגיע לאמסטרדם ארינה כמאמן קבוצת המיליונים של ריאל מדריד. הבלאנקוס כבר הבטיחו את מקומם בשלב הבא ויסיימו כנראה במקום הראשון בבית המוות של המפעל, התיקו בסן-סירו במחזור האחרון היה אובדן הנקודות הראשון של ריאל מדריד העונה במסגרת ליגת האלופות. אייאקס מאוד מאכזבת העונה בעיקר בגלל ירידה ניכרת ביכולת של לואיס סוארס ונקודה אחת מתוך 9 אפשריות בשלושת משחקי הליגה האחרונים ריחקו אותה מאוד מהפסגה ההולנדית, במחזור האחרון היא סיימה בתיקו מאופס מול איינדהובן ובמשחק הבית שקדם לו היא הפסידה לדן האג החלשה ! ריאל מדריד המריאה להולנד ללא גונזלו היגוואין, ריקרדו קרבאליו ו-סמי חדירה, באייאקס מי שנמצאים בספק גדול הם ארבי עמנואלסון, אולגייר, פלוריאן ג'וזפזון, ו-אבנדר סנו. עבור ריאל המשחק הזה הוא יותר לא להפסיד מאשר לנצח, לאייאקס אין את הכלים לנצח אותה והמשחק צפוי להסתיים ללא הכרעה. ההימור : X.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/11/10
  2. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    ריאל מנצחת את אייאקס עם כל הרצון הטוב.
     
  3. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    ריינגרס לא מפסידה היום
    הפועל תיקו
    לאמיצים, טוונטה מנצחת בסן סירו.
     
  4. ertyo Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/04
    הודעות:
    579
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אינטר לא בעמדה טובה בליגת האלופות,יבואו לחוצים,אבל להערכתי לא יפסידו.
    זה נראה כמו אינטר בגול