המלצות ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏17/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    28. ישראל עד 21 - בלארוס עד 21

    אם יש בענף הכדורגל הישראלי נבחרת שמייצגת אותנו בכבוד בשנים האחרונות, אין ספק שזו הנבחרת הצעירה עד גיל 21 שאומנם לא העפילה ליורו הקרוב שייערך בדנמרק ולא נטלה חלק בטורניר שקדם לו (שבדיה), אבל הופעה מכובדת ביורו 2007 וגם בטורניר המוקדמות האחרון בו נטלה חלק בהחלט הופכת אותה לנבחרת מאוד אטרקטיבית שלא מפחדת מאף יריבה ועולה לכל משחק כדי לנצח. הסגל הקיים מורכב ברובו משחקנים שמוזמנים לראשונה לנבחרת של גיא לוזון, והמשחק יהווה הכנה ראשונה לקמפיין המתקרב, עבור בלארוס יהיה זה משחק הכנה ליורו שייערך בדנמרק ויחול בחודש יוני 2011. בלארוס עד גיל 21 גם היא נבחרת שנמצאת במגמת עלייה מתמדת בשנים האחרונות והטורניר בדנמרק יהיה השני ברציפות בו היא נולטת חלק לאחר שעשתה זאת בצורה מרשימה בשלב המוקדמות ובפליי-אוף עשתה זאת בצורה עוד יותר מכובדת כשהפסידה לאיטליה (0:2) במשחק הראשון אך גמלה לה בניצחון בתוצאה זהה בבלארוס, הבקיעה שער נוסף בהארכה וזכתה בכרטיס לדנמרק. בגלל שזה משחק הכנה ונבחרת ישראל עם המון פנים חדשות בסגל אבל עדיין עם גיא אסולין (מנצ'סטר סיטי) ונס זמיר (אלבסטה) שיהיה מאוד מעניין לראות איך הם יובילו את הנבחרת, בלארוס עדיפה במשחק הזה אבל אני מאמין שישראל עם יתרון הביתיות (המשחק ייערך בראשון לציון) שווה פה לפחות תיקו. ההימור : X.

    32. ארגנטינה - ברזיל

    19 משחקים בין הנבחרות בכל המסגרות האפשריות והמאזן נוטה בצורה ברורה מאוד לטובת ברזיל שניצחה 11 מתוכם, האחרון של ארגנטינה היה ב-2005 במסגרת הבית הדרום-אמריקאי של מוק' מונדיאל 2006, מאז הן שיחקו כבר חמישה משחקים, ברזיל ניצחה בארבעה מתוכם. היריבות בין שתי הנבחרות הן מהמפורסמות שקיימות בכדורגל העולמי ולא צריך להרחיב על זה יותר ממה שסיפרתי עד עכשיו, גם את העוצמות והאיכות שיש לשתיהן כולנו מכירים היטב וכמות הכוכבים שיתרוצצו במשחק הראווה בקטאר (שם ייערך המשחק) תהיה עצומה, כמעט כמו בכל המשחקים בין השתיים. טבז, אגווארו ומיליטו ייעדרו מההתקפה של ארגנטינה, מי שכן יהיו שם הם מסי (שהיה בספק אבל ישחק), היגוואין, לבאצי, די מריה וגם הכוכב העולה - חביאר פאסטורה שנמצא בכושר שיא וקבוצת האם שלו, פאלרמו, כבר אישרה הצעה עבורו מריאל מדריד שמוערכת ב-40 מיליון יורו. הרבה דיבורים על ההפסד בחודש שעבר ליפן במשחק ידידות, אבל שוכחים להזכיר שחודש לפני כן (ספטמבר) היא הביסה 1:4 את אלופת העולם ואלופת אירופה - ספרד. נבחרת הסלסאו (ברזיל) כבר לא מרשה לעצמה לרקוד סמבה על המגרש בהיעדר חוסר כישרון בהתקפה - השם החם שלה כרגע הוא נילמאר (ויאריאל), רוביניו ורונאלדיניו שישלימו אותו בהתקפה בקושי מקבלים דקות במילאן וגם חוליית הקישור שמורכבת מראמירס, לוקאס וקאוטיניו מאוד אפורה ומאכזבת, החוזק שלה מגיע בעיקר מהקו האחורי וזה לא משהו שהתרגלנו לראות בנבחרת המצליחה בהיסטוריה של הכדורגל, הבעייה היא שבהגנה הזאת ייעדר הכוכב הגדול, מייקון (אינטר), והפעם בניגוד למקרים רבים אחרים, אם ארגנטינה תתחבר ותתפוס יום טוב כמו מול ספרד, היא יכולה בהחלט לעשות את אותו הדבר גם ליריבה המושבעת. ההימור : 1.

    36. ישראל - איסלנד

    את האמונה בנבחרת אני, ולבטח רבים מאוהדי הכדורגל הישראלי, איבדנו כבר מזמן והאמת היא שלי זה קרה מהרגע ששמעתי את השם לואיס פרננדס ואת עמדת משרת מאמן נבחרת ישראל עולים יחדיו במשפט אחד. שמרנו על איפוק זמן רב ונתנו לצרפתי את הקרדיט, אבל הוא פשוט עושה מאיתנו צחוק ובתוך פחות מחצי שנה על הקווים של הנבחרת הוא הספיק לזמן למעלה מ-50 שחקנים למבחנים/אימונים/משחקים, זה לא כל כך עזר לו ובעידן שלו הנבחרת ניצחה פעם אחת בשישה (כולל "מסע הידידות" בדרום אמריקה) משחקים וכמובן בקל מבניהם, את מלטה בבית. איסלנד גם היא לא מדינת כדורגל גדולה במיוחד, כנראה הקטנה ביותר מבין הסקנדינביות (דנמרק, נורבגיה, שבדיה, פינלנד), ואת הקמפיין שלה פתחה עם 3 הפסדים ב-3 משחקים, שניים מהם בבית. משחק הידידות האחרון של איסלנד (11/08/10) הסתיים בתיקו 1:1 משפיל מול ליכטנשטיין בבית, לישראל היא הגיעה ללא הכוכב הגדול איידור גודיונסן שמשמש גם כפקטן הנבחרת וללא הבלם רגנר סיגורדסון (גטבורג) שעלה בהרכב הנבחרת בכל שלושת ההפסדים במוקדמות וכדרך אגב גם מועמד למכבי חיפה. כשהיא כבר עם הגב אל הקיר ואין ממנה ציפיות אולי הנבחרת בכחול-לבן תפתיע אותנו, איסלנד היא פחות או יותר יריבתה ברמה שלנו וללא גודיונסן אולי אפילו חלשה יותר. למרות שכמות מאוד זעירה של אוהדים ישראלים צפויים להיות נוכחים בבלומפילד יתרון הביתיות אמור לשחק תפקיד מפתח לנבחרת, גם האבטחה בשדה תעופה בן גוריון דאגה לעכב מספר שחקנים איסלנדים בכניסה וקצת לערער את מצב הרוח למשחק שאולי קצת בא להם בזמן לא טוב. ההימור : 1.

    47. הולנד - טורקיה

    זה אמור להיות עוד משחק הכנה או בדיקת אופציות עבור בראט ואן מארוויק ונבחרת הולנד שהגיעה לגמר המונדיאל האחרון. טורקיה לא מתרגשת מהמעמד והמאמן זימן המון שחקנים צעירים כאשר מרבית השחקנים שהובילו אותה להצלחות הגדולות ביורו 2008 (ניהאט, ארדה טוראן, אמרה, פאביו אאורליו) וכאלה שלא בדיוק כיכבו שם אבל בהחלט ראויים למקום בהרכב (חליל אלטינטופ, מבלוט ארדינק) לא ישחקו עם הנבחרת בהולנד והיחסים עלייה ממשיכים ליפול עד שאולי יגיעו אפילו מתחת לאפס. אני, כמו שכבר הספקתם להכיר, אוהב לחפש את ההפתעות במקומות שאפשר למצוא ולפני שגיליתי את כל המידע על הנבחרת הטורקית עוד הייתי בסימני שאלה האם שווה ללכת על הולנד ביחס כזה ואולי יש פירצה קטנה לתיקו או אפילו הפתעה של טורקיה, אבל כמובן שדעתי השתנתה לגמריי. אני אלך עם הולנד אבל שוב, לא בלב שלם ובטח שלא ביחס כזה, הייתי ממליץ לה בעיקר לשמור על עצמה מפני נורי סהאין שמנהיג את דורטמונד, מוליכת הבונדסליגה, ומחברו הותיק לחוליית הקישור - חמיט אלטינטופ (ביירן מינכן). ההימור 1. (חזקו ב-X, זאת עדיין הנבחרת של נורי סהאין וחמיט אלטינטופ).

    57. אנגליה - צרפת

    במוקד משחקי הידידות שייערך ברחבי אירופה יעמוד כמובן המשחק בין אנגליה לצרפת, שיהיה לעשירי בין הנבחרות בכל הזמנים (בארבעת האחרונים אנגליה לא ניצחה, באחד מהם צרפת גם ניצחה 2:0 באנגליה, ידידות). לשני המאמנים - פאביו קאפלו (אנגליה) ולורן בלאן (צרפת) יש צורך ורצון גדול להוכיח להתאחדות שהם שווים את התפקיד, בייחוד כששניהם לא ידעו נחת בשנים האחרונות. צרפת פתחה את טורניר מוקדמות היורו הנוכחי בהפסד ביתי משפיל לבלארוס והיה נראה שגם בלאן, שלקח את בורדו לעונות נפלאות בצרפת, לא יצליח לשנות דבר בנבחרת הטריקולור שעברה מהפכה, אבל מאז הגיע רצף מרשים שכלל נצחונות 0:2 מול רומניה, לוקסמבורג (בית) ו-בוסניה (חוץ). אנגליה הרשימה מאוד בפתיחת הקמפיין שלה עם ניצחון ביתי מוחץ מול בולגריה (0:4) ועוד אחדכמעט זהה מול שוויץ בחוץ (3:1), המעידה הגיעה דווקא במשחק האחרון בבית מול מונטנגרו שהסתיים בתיקו מאופס. מכת הפצועים שיש העונה בפרמייר-ליג משפיעה כמובן גם על הנבחרת ופאביו קאפלו ייאלץ להעלות הרכב מאוד צעיר וללא הבסיס האמיתי של הנבחרת - ג'ון טרי, אשלי קול, פרנק למפארד, ווין רוני, ג'רמיין דפו, גבריאל אגבונלהאור וכנראה גם אנדי קארול שפורח העונה בניוקאסל. ההרכב של נבחרת צרפת נראה הרבה יותר חזק עם סמיר נאסרי (ארסנל) ופלוראן מאלודה (צ'לסי) שיעלו בחוליית הקישור וירגישו כמו בבית, מי שצפוי לפתוח בחוד ההתקפה הוא לויק רמי חלוצה של מארסיי שצפוי לעבור לליברפול בינואר. נבחרת צרפת נמצאת כרגע במגמת שיפור עצומה ויש לה המון מוטיבציה לנצח את המשחק הזה, פאביו קאפלו עשוי למצוא את עצמו חסר אונים בהרכב נטול כוכבים מול הנבחרת המחודשת של לורן בלאן. ההימור : 2.

    עוד המלצות רבות בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0