המלצות ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏11/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    64. חימקי מוסקבה - מכבי ת"א (+3)

    חימקי קבוצה משוגעת על כל הראש. מאד לא יציבה, אך כשרונית ומאומנת על ידי מאמן שמצד אחד, השיג המון ומצד שני, תמיד ההרגשה שלא השיג מספיק עם מה שהיה לו ביד. אם לנאגפורד ישחק, אני חושב אבל שחימקי ישיגו את ניצחון הביתי השני ברציפות, לאחר ששבוע שעבר ניצחו את קאחה. בסופו של דבר, מכבי השיגה את שלה משני משחקי החוץ כבר במשחק הראשון עם הניצחון המוחץ בבלגרד. הפסד בחמש - שבע נקודות בהחלט לא יגרום לעצב במכבי, שכן זה הפרש שאפשר למחוק בקלות במשחק הבית. חימקי לעומת זאת, מבינה שהפסד היום יסבך אותם ללא שום צורך.
    ההימור: 1

    72. פארמה - סמפדוריה

    משחק הנעילה של המחזור ה-11 בסריי-א יתקיים באצטדיון אניו טארדיני בו תארח פארמה המקומית את סמפדוריה. שתי הקבוצות נמצאות במומנטום לא טוב וסמפדוריה עדיין ללא קסאנו (מושעה ע''י ההנהלה) שהיה לסקורר הבכיר שלה העונה מגלה בלעדיו קושי גדול בהתקפה ולא כבשה בשני משחקייה האחרונים, בליגה מול קטאניה ובליגה האירופית מול מטאליסט חארקוב, שניהם משחקי בית. פארמה נמצאת מתחת לקו האדום אבל התחתית מאוד צפופה והעונה עדיין ארוכה, היא תחסר את ה"נמלה האטומית" (סבסטיאן ג'יובינקו) ותנסה בלעדיו לחפש ניצחון ראשון מאז המחזור הראשון של העונה. סמפדוריה תקבל בחזרה את פוצי שהיה מושעה במשחק מול קטאניה ישירות להרכב והוא ישלים את פאציני (כבש פעם אחת העונה) בחוד ההתקפה המאוד רופף ללא אנטוניו קסאנו, פארמה קבוצה שמאוד קשה לקחת ממנה נקודות כשהיא על תקן מארחת ולמרות שהיא לא ניצחה כבר המון זמן - עדיין קשה מאוד להכריע את המשחקים נגדה.
    ההימור : X

    80. ספורטינג חיחון - מאיורקה

    מאיורקה יוצאת למשחק הגומלין עם יתרון מבטיח (1:3) מהמשחק הראשון וצפויה להעלות את אותו הרכב משני שבין היתר כולל את החלוץ הארגנטינאי פרננדו קבנאגי שכבש צמד במשחק אותו מאיורקה אירחה. שתי הקבוצות כבר מחכות למשחק הליגה שלהן ביום ראשון, ספורטינג חיחון תארח את ריאל מדריד הגדולה ולמאיורקה זה יהיה עוד משחק ליגה רגיל בו היא מארחת את דפורטיבו לה קורוניה. מערך מאוד התקפי שתעלה ספורטינג (שלושה חלוצים, ביליץ' במרכז) כמובן ינסה להפעיל לחץ מהפתיחה מול מאיורקה ולהשיג שער מוקדם, עם יתרון הביתיות ספורטינג חיחון מסוגלת לנצח את המשחק הזה.
    ההימור : 1

    83. מלאגה - הרקולס

    0:0 מהמשחק הראשון שנערך בהרקולס מעביר את ההכרעה למלאגה שם הקבוצות ייאבקו על הכרטיס האחרון לשמינית גמר גביע המלך. בשתי הקבוצות נראה שינויים רבים בהרכב מהמשחק הקודם וממשחקי הליגה, הרקולס למשל תיתן מנוחה לנלסון ואלדז ודוויד טרזגה (הכובשים המצטיינים), אבל עדיין נזכה לראות את אוליבייה תומר הצרפתי (ראן בעבר) מתרוצץ בהתקפה שלה. מלאגה עדיין סובלת מפציעות רבות של שחקנים וכרגע היא נועלת את טבלה הליגה עם המאזנים הגרועים ביותר - הכי מעט נקודות (7), מאזן בית שלא נראה כמותו עדיין (5/5 הפסדים) וקו אחורי שלפי הממוצעים סופג למעלה משני שערים למשחק. המצב של הרקולס גם לא מזהיר במיוחד אבל אסור לשכוח שרק העונה היא עלתה לליגה וכבר רשמה מספר נצחונות מרשימים, היא אומנם לקחה שתי נקודות יותר ממלאגה אבל אם נשווה את הציפיות שהיו למלאגה לאלו של הרקולס מפתיחת העונה נגלה אכזבה גדולה בצד האנדלוסי (מלאגה) של המפגש.
    ההימור : 2

    עוד המלצות בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    שמע אני לא רוצה להגיד את זה בצורה מעליבה יותר מדי, אבל שמע, תעבור על ההמלצות שלך עד עכשיו בפורום ותספור כמה תפסת.
    מתוך 20 המלצות בערך תפסת לא יותר מ 4...
    נראה לי מה שאתה מסמן אני הולך הפוך http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx