השליטה של רד בול והיכולת היחסית דלה של אלונסו מדאיגה אותי. כנראה שהרצף היפה של המלך הולך להגמר http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx אני לא כל כך הבנתי, הרי המקצה דירוג יקח משהו כמו שעתיים, לנהגים תהיה הפסקה של שלוש שעות ממקצה הדירוג עד למירוץ עצמו??? זה נשמע קצת תמוה.
כן, ההפסקה תהיה קצרה מהרגיל, אבל נדמה לי שאין ברירה. אולי הותיקים בענף יכולים לציין מירוץ שהתחיל ביום שני או מקרה כזה של הפסקה קצרה בין המקצה דירוג למירוץ ? המילטון נענש בהורדת 5 מקומות בגריד עקב החלפת תיבת ההילוכים.
קודם כל והכי חשוב, אפשר לנשום לרווחה! המילטון לא יהיה אלוף עולם השנה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx לגבי המירוץ, אז יחסית למסלול פניות מרהיב כמו זה היפני, היה די יבש. אולי בגלל שיש מעט מקומות לעקיפה ואולי בגלל שהרד בול פשוט טסים על המסלול הזה ללא תחרות. וובר היה צריך בשקט בשקט את המקום השני ולא היה צריך לסכן את עצמו. עוד מקום שני כזה ואולי גם שלישי במירוץ הבא, והוא האלוף. מה שבטוח, ווטל פאייטר ולא יוותר בקלות ולכן בגישה הזאת הוא גם מסוגל לקחת את הג'קפוט!
נחמד לדעת שמקלארן לא יהיו אלופים השנה, אבל יכל להיות יותר נחמד לדעת זאת רק במירוץ האחרון כאשר ארבעה נהגים מתחרים על התואר. כך או כך זה הולך להיות מירוץ אחרון גדול כאשר שלושה נהגים מתחרים על התואר. תמיד טוב שיש עונה מותחת. כבר לא יכול לחכות http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
מדברייך עושה הרושם שנשאר רק מירוץ אחד, וזה לא מדויק. נשארו 3 מירוצים לסיום העונה (כמובן בתנאי שהמירוץ הקוראני יאושר). בכל מקרה, יהיה סיום דרמטי לעונה !
מקווה מאוד שבאמת הגרנד פרי הקוריאני יתקיים.. יהיה מבזה מאוד אם יבטלו מירוץ בשלב כל כך מכריע של העונה ובמיוחד כשזה נגרם בגלל עבודה בעצלתיים במקרה הזה של הקוריאנים.לדעתי הFIA חייב לבדוק בקפדנות כל מסלול חדש שמתווסף לסבב,כנ"ל לגבי המסלול ההודי שאמור להיות מוכן לראת הסבב של 2011. בעניין מקלארן.. לדעתי כל התקנות הטכניות שהוכנסו מחמירות מדי ומכריעות את הסבב מחוץ לגריד. אגב גם לאלונסו צ'אנס אחרון ואם גם ברכב שלו יצטרכו להחליף מנוע, גם פרארי עלולה להיות באותו מצב ואלונסו יאבד את הסיכוי לאליפות הנהגים, מה שישאיר את המאבק פנים רדבולאי..
הכל טוב ויפה, רק שאני מקווה מאוד שזה לא יבוא על חשבון מסלול אירופאי.. מוסיפים גראנד פרי הודי, אמריקאי ורוסי וזה חייב לבוא על חשבון משהו. שיורידו מסלולים מאסיה ולא מאירופה! כל עוד לא מוציאים מסלולים מהיבשת החשובה שיוסיפו כמה מסלולים שרוצים.. רוסיה, ארצות הברית והודו מדינות שיוסיפו הרבה צבע לפורמולה..
זה גם תלוי על איזה מסלול מוותרים. אם מוותרים על המסלול המעצבן בברצלונה (מה שלא יקרה), אז סבבה. אבל לרוב מוותרים רק על המסלולים הטובים, חבל. מעניין איך המסלול הרוסי. אולי הוא טוב, אין לי מושג. לא מכיר.
הGP הקוריאני נראה מאוד מרשים.. הלוואי והוא יראה ככה גם במבחן המציאות. בעניין המסלולים.. מסכים לגבי המסלול בקטלוניה שעדיין לא הגיע למאה ה-21. בעניין מזרח אסיה, יש כל כך הרבה מסלולים שם.. למה צריך גם את סינגפור, גם את יפן, גם את קוריאה וגם את קואלה למפור? אפשר בשקט להוציא אחד.
כאן מראים קצת מהמסלול שכמובן עוד יעבור הרבה שיפצורים. סוג של מסלול רחובות שהקהל יושב קרוב קרוב וסופג את כל הרעש והריח של המכוניות. בנתיים זה נראה מעניין יותר מהרבה מסלולים קיימים בסבב, אך נחכה לראות ברגע האמת ואז יהיה יותר קל לשפוט.
http://img6.imageshack.us/img6/8228/f1grandprixlogow.Xxx מחר החל מ-7:00 בבוקר יתקיים מקצה הדירוג ביונגאם (דרום קוריאה) - מירוץ מ"ס 17 בעונת 2010. http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01737/korea1_1737193c.Xxx צילום אוירי של מסלול יונגאם אורך המסלול הוא 5,621 מטרים. סה"כ הקפות: 55 (סה"כ מסלול: 309.155 ק"מ). שיא ההקפה במירוץ: מסלול חדש http://img249.imageshack.us/img249/4363/koreangrandprix.Xxx תוצאות שני האימונים הראשונים http://d.yimg.com/i//ng/sp/eurosport/20101022/25/aca90e706c94569cd86a093439b76663.Xxx מארק וובר סיים ראשון את מקצה האימונים השני ביונגאם * המסלול ביונגאם שבנייתו הושלמה ממש בשבועות האחרונים, היה חלק מאוד ומאובק במקצה האימונים הראשון, והקשה על הנהגים לשלוט במכוניות. לאורך המקצה השתפרו התנאים והזמנים ירדו באופן ניכר. * שידור ישיר בספורט 5+ LIVE, החל מ-6:50 בבוקר.