ארכיון - עונת 03/04

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י AFC, ‏31/7/03.

  1. Bayer04Leverkusen Member

    הצטרף ב:
    ‏3/4/04
    הודעות:
    63
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי חבר'ה...אז כן, אאילטון חתום בשאלקה לשנה הבאה וכך גם עוד 3 שחקנים מורדר ברמן
    ההימור שלי הוא ששאלקה תהיה במקומות 1-2 שנה הבאה..היא בונה קבוצה טובה בעיקר בזכות ההכנסה מאירוח משחק הגמר השנה בגלזנקירשן (מגרשה הביתי)

    אני חייב בכל זאת לתת סיכום לעונה של לברוקוזן אהבת חיי

    לפי דעתי העונה של לברקוזן הייתה כמו תרשים דפיקות לב של מטופל בבי"ח (היו עליות רבות, אך גם מורדות, היו ציפיות והיו מכשולים, היו רגעים שמחים מאוד אך גם עצובים) ולכם קשה להסביר במיוחד את עונת 03-04 בגרמניה בפרט ובאירופה בכלל...

    לפי דעתי, צריך לתת קרדיט גדול לורדר ברמן, שכנגד כל הסיכויים השכילה לזכות בתואר הנכסף (שמחתי על זה בייחוד כי הם לקחו את התואר מבאיירן מינכן, קבוצתי השנואה ביותר).

    תומאס שאף בהחלט יצר קבוצה טובה מאוד, שהצליחה לעמוד במשימה ואף לעבור את מחסום כל ציפיותיהם של העיתונאים (שלהזכירכם, בתחילת העונה העניקו לורדר ברמן את הסיכויים להגיע למקום ה-11, הצחיקו אותי)...בסה"כ שטוטגארט קצת אכזבה לקראת סיום הליגה, לברקוזן השתפרה מאוד מהעונה שעברה (מקום 15) ובאיירן, כמו באיירן, היא הלוזרית של הליגה (תסכימו איתי?!)

    אז נשארה לי רק ציפייה אחת, שבהחלט יכולה להפוך לאפשרית - שלברקוזן תשכיל להגיע ולחטוף לשטוטגארט את הכרטיס לליגת האלופות לאחר ששטוטגארט בעצמה הפסידה 2-1 בחוץ להמבורג, ולברקוזן ניצחה בבית את האחרונה בטבלה, 2-0 עם פנדל מוחמץ של האליל שלי : ד-י-מ-י-ט-א-ר ב-ר-ב-א-ט-ו-ב
    (14 שערים העונה).

    בתוך כל זאת, אני רוצה להכיר תודה למאמן קלאוס אאונט'לר (או בקיצור - אוג) על עונה סבירה למדי ואולי אפילו יותר מזה אם נגיע בהחלט לליגת האלופות.

    בקשר לקבוצה האחרונה שאני רוצה לדבר עליה, דורטמונד- אני רוצה לומר שהופתעתי מאוד מיכולתה הבזויה של קבוצת הפאר הגרמנית הזו....אולי נסיגתה הגדולה של דורטמונד ועלייתה הפתאומית של ברמן היא שמזיזה לכם משהו קטן במוח, ואומרת לכם כי העונה הייתה מוזרה משהו. אני מסכים, זוהי בהחלט עונה מוזרה, אך - כל כך מתוקה!

    אז להתראות בשנה הבאה, אבל לא לפני שלברקוזן תגיע לגביע אופ"א ומי יודע? אולי גם לקבוצות כמו מנצ'סטר, ארסנל, מילאן, ולנסיה (שלוקחת את האליפות) וגם באיירן מינכן (שתאכל נקמה בבאי-ארנה..אוי כמה שאני מחכה לרגע הזה).

    ובאמת באמת דבר אחרון הוא - מישהו יודע מיהי הקבוצה שהיטלר אהד ואפילו קהנ מנוי למשך 5 עונות ברציפות בין השנים 1930-1935?

    אז התשובה היא: שאלקה 04. כן חבר'ה, שאלקה היא אחת הקבוצות האנטישמיות בתבל, והיא עדיין מנוהלת ע"י ניאו-נאצי
    אז למי שאוהד אותה - לתשומת לבו!

    תודה רבה על הקריאה, אשמח לקבל תגובות בבקשה!
     
  2. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על דורטמונד אני מסכים בקביעה כאכזבת העונה (אפילו יותר מבאירן) מכיוון שיש לה כל כך הרבה שחקנים טובים ובראשם אמרוסו, שני הצ'כים, דדה ואוורטון אבל העונה שום דבר לא התחבר לחבר'ה של זאמר וקשה להסביר למה לאחד כמוני שלא ראה אף משחק...
    וורדר ברמן היא ללא ספק הפתעת העונה אבל הכל בעיקר הודות למספר מצומצם של שחקנים וביניהם אאילטון כמובן, יוהאן מיקו שפורח שוב (מעניין כמה בישולים יש לו העונה) ואיבן קלאסניץ' (שרצה הגורל ושלושתם כבשו אתמול מול באירן). לדעתי הרווח היחיד של ברמן מהעונה הזו היא רווח כספי עצום על המרצ'נדייז שלה כמובן, על ליגת האלופות שהיא דבר חדש לקבוצה והמכירה של השחקנים המצטיינים כמו אאילטון שמזמן כבר חתום בשאלקה 04, והרווח לא יהיה המצאות במקום דומה גם בעונה הבאה. לדעתי מדובר בעונה חד פעמית של ברמן (אלא אם כן באמת יחליטו שם בהנהלה לעשות חיזוק שלא נראה כדוגמתו) אבל הרווח הכספי נעשה כבר.
    בקשר לנאציות של שאלקה- אני לא זוכר איפה אבל זה פורסם בעבר גם בעיתון "הארץ" וגם בפורום זה ממש.
    בכל אופן, נשמח לראות אותך כותב יותר http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx
     
  3. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    אתה בטוח שאתה מדבר על באיירן מינכן? הקבוצה שלקחה בעונה שעברה את האליפות בלי שום מאמץ מיותר? נכון העונה לא הלך לבאיירן כמו בעונה שעברה, זאת לא סיבה להפוך אותם ללזורים...
    למה? אני אתן לך סיבה אחת:
    היחלשותו של אוליבר קאן. קאן נחלש בצורה נוראית מאז המונדיאל, והשוער שהיה מס' 1 בעולם כבר לא צעיר, חלוצים כבר לא מפחדים ממנו כמו בעבר, ועוברים אותו כמו כלום, ובכלל הוא לא מה שהיה פעם. הוא האשם העיקרי במצבה של הקבוצה, לאחר השער המטופש שספג מול ריאל מדריד בליגת האלופות שבעצם העיף את באיירן מהמירוץ.
    אם קאן היה היום בשיא היכולת, כמו בשנים שעברו, באיירן לא הייתה היום במקום השני אלא בראשון בהפרש ענק מהמקום השני.
    גם שאר השחקנים הם לא מה שציפו מהם: דייסלר סבל מדכאון, באלאק הוא לא אותו באלאק של לברקוזן. גם אלבר נטש אותם לטובת ליון (מה שלא הפריע לו לכבוש נגדם, ונגד קאן...).
    אם הקבוצה תבוא רעבה יותר להחזרת התואר, שיפור בכושר של השחקנים, שיפור ניכר ביכולתו של קאן ושוער שמסוגל להחליף אותו, תאמין לי שבאיירן תחזור להוביל את הליגה הגרמנית.
     
  4. Bayer04Leverkusen Member

    הצטרף ב:
    ‏3/4/04
    הודעות:
    63
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוי נו באמת...זה לא תירוץ להפוך אותם לווינרים
    היחלשותו של קאן ושל שחקנים רבים אחרים רק מגביר את התחושה שהקבוצה הזו הפכה ללוזרים של השנה...ואני מדגיש: של השנה!
     
  5. ofer23 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/04
    הודעות:
    182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוטמאר היצפלד פוטר כצפוי מאימון באיירן מינכן.
    היצפלד שהגיע לבאיירן ב-1998 לאחר שהוליך את דורטמונד לזכייה בצ'מפיונס ליג, זכה עם באיירן ב-4 אליפויות ופעם אחת בליגת האלופות.

    פליקס מגאת', מאמנה של שטוטגרט הוא המועמד המוביל להחליפו.
     
  6. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    לדורטמונד יש אחלה שמות, רפיטיישן טוב ומאמן ג'ינג'י אחד.
    אמורוסו נזרק השנה, מצטלדר נפצע למשך כל העונה ויחמיץ גם את היורו, רוזיצקי לא פגע,
    ווידנפלר ממש לא תפס את המקום של להמן כראוי ודדה לא מספיק טוב, כל אלה גורמים שלא
    היו בעונת האליפות ב2001, והשנה, ובשלוש שנים האחרונות ישנן בגרמניה 3 אלופות
    שונות כולל מיוניק, ואני עדיין חושב, ואמרתי את זה כבר כמה פעמים, שהליגה הגרמנית היא בין הטובות בעולם אם לא הכי טובה.
     
  7. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיום של עידן בבאירן מינכן... קבוצה רוויה בכשרונות אבל עדיין צריכה מאמן חזק עם טקטיקה טובה ומשמעת מצוינת כמו להיצפלד, מה גם שהמוניטין שלו פשוט הפחיד מאמנים בכל אירופה. מעניין יהיה לראות לאן הוא ילך ומה יעשה שם, ומעניין יהיה לראות מה תעשה באירן והאם השחקנים יסתדרו עם מאמן חדש וצעיר יותר שודאי יביא שיטה חדשה.
     
  8. Bayer04Leverkusen Member

    הצטרף ב:
    ‏3/4/04
    הודעות:
    63
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו...אז הנה לכם עוד הוכחה לכך שבאיירן היא הלוזרית של השנה..

    לפי דעתי, אחת העונות הגרועות בעשור האחרון של מועדון הפאר הזה, שאני, אישית, מתעב אותו..

    קדימה לברקוזןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן לנצח את שטוטגארט בשבת!
     
  9. Bayer04Leverkusen Member

    הצטרף ב:
    ‏3/4/04
    הודעות:
    63
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי חבר'ה...אז למביני האנגלית שביניכם, ולאלה שרוצים להיות מעודכנים לקראת המשחק הגדול של לברקוזן-שטוטגארט (על הכרטיס לעלייה לצ'מפיונס ליג), קבלו את הכתבה הבאה, שמשקפת את ההכנות לקראת המשחק, בעיקר מנק' מבטה של הקבוצה המארחת, אהבת חיי, לברקוזן:

    Klaus Augenthaler has gathered a lot of experience in finals in his career. Normally he was successful, like last season in Leverkusen when he led the team to victory in the “relegation final” against Nürnberg, or this season in the “UEFA Cup finals” against Schalke and Dortmund.
    Therefore the coach is relaxed ahead of the “Champions League final” against Stuttgart:
    “We are under pleasant pressure. It is great to know that we still have the chance of facing teams like Real Madrid next season. I was a lot more nervous last season when we were battling against relegation.”

    An no matter how the season end the coach already rates this campaign as being successful. “We were fighting against relegation this time last year and now we are in with a chance of qualifying for the UEFA Champions League. The final against Stuttgart is a bonus. We will have a party on Saturday no matter what.”

    Squad influence

    However, Bayer 04 obviously would love to achieve more than just fourth place because a spot in the UEFA Champions League would open up new perspectives.

    “It is a difference if you play in the UEFA Cup or in the Champions League. It also effects the squad: If you make the Champions League then it gives you the chance to sign a couple of players or give new contract to players we have already got. I made that quite clear ahead of the match against Bremen,” said Augenthaler.

    Sporting director Jürgen Kohler insisted that Bayer 04 wouldn’t comment on any transfer rumours until after the final game.

    Hope for Juan and Lucio

    With two days left before the match against Stuttgart the coach has got a lot left to do. And sadly the injury problems he had to deal with in the match in Bremen haven’t really improved.

    Both Juan and Lucio are still doubtful. Lucio trained for the first time on Wednesday and his knee showed no reaction. Both the World Cup winner and Juan will try to take part in Thursdays training session, too.

    “We will have to wait and see what happens by Saturday. We managed to defend well in Bremen despite Lucio and Juan missing the match,” said Augenthaler, who would once again look to Jens Nowotny, Radoslaw Kaluzny and Diego Placente. Clemens Fritz is also an alternative at the back.

    Bastürk returns

    At least Yildiray Bastürk will return after serving a suspension. “He will most probably start,” said Augenthaler.

    Whilst Bayer have been able to prepare for the match in peace VfB Stuttgart have had a few problems to deal with. The biggest being that coach Felix Magath will leave the side at the end of the season.

    Controlled attack

    “It won’t have as much effect on the players as, for example, the championship celebrations had on Bremen’s players. Most of the players have got contracts in Stuttgart and they want to play in the Champions League,” insisted Auge.

    Despite Bayer having to win the match, Augenthaler has insisted that his side won’t attack at all costs. “We won’t go out there and try to win the game in the first 20 minutes. We have got 90 minutes to decide the match. Let’s wait and see which side is better on Saturday.”

    Line-ups (probable)

    Bayer 04: Butt - Kaluzny (Lucio), Nowotny, Placente (Juan) - Fritz, Schneider, Ramelow, Bastürk, Babic - Berbatov, Franca

    VfB Stuttgart: Hildebrand - Hinkel, Meira, Bordon, Lahm - Soldo, Meißner, Hleb, Tiffert - Szabics, Kuranyi
     
  10. ofer23 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/04
    הודעות:
    182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באיירן מינכן הודיעה היום על רכישתו של לוסיו, בלמה הברזילאי המצוין של באייר לברקוזן תמורת 5 מיליון.
    באיירן ממשיכה במסע ההתחזקות שלה לקראת העונה הבאה לאחר שהחתימה כבר את פליקס מגאת' מאמן שטוטגרט כמחליפו של אוטמאר היצפלד.
    באיירן הצהירה כי המטרה שלה תהיה להחתים את דקו, כוכבה של פורטו שהוליך אותה לזכייה בגביע אופ"א ובליגת האלופות. מה שעשוי לשפר את סיכוייו של דקו להגיע למינכן היא עזיבתו הצפויה של מיכאל באלאק לברצלונה.
     
  11. Deutschland Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/04
    הודעות:
    231
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגידו אנשים..נורא חשוב לי לדעת...מתי מתחילה הבונדסליגה של 04-05??