אשכול ההמלצות של יום רביעי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏18/8/10.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
  2. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    אחלה הימורים, התגעגענו.

    לדעתי זה סיכון גדול מדי ללכת על הפועל ת"א. אם כבר אז כפי שאמרת, להמר עליהם ב1+ יהיה יותר הגיוני ובטוח.

    | משחק 50 | פרטיזן בלגרד - אנדרלכט |
    אמנם המשחק ייערך בסרביה ולמרות זאת אני הולך עם הבלגים, שנמצאים בכושר מעולה. חבל שאין במשחק הזה 1+ אך עדיין אני מאמין שרומלו לוקאקו וחבריו יעשו את העבודה ויוציאו משם שלוש נקודות. הימור: 2, יחס: 2:40
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נתון נוסף לגבי ברמן. היא תחסר הערב שני שחקנים חשובים ואפילו קריטיים. אחד הוא כמובן מסוט אוזיל שחתם בריאל מדריד ובלעדיו אין לה ברק ואין מי שיספק כדורים לפיזארו ואלמיידה. והשני הוא נאלדו הבלם הברזילאי המצויין שלה. סמפדוריה בהרכב מלא עם פאציני וקסאנו המצויינים. בעולם תוקפים דווקא את ברמן וזלצבורג. אני חושב הפוך
     
  4. שלו Guest

    אני חושב שזלצבורג תנצח. הפועל ת"א לא הייתה טובה גם נגד אקטובה בחוץ וזלצבורג זו כבר רמה אחרת. זו לא אותה זלצבורג ששיחקה נגד מכבי חיפה, הם התחזקו ואני לא חושב שהם יפשלו פעם נוספת מול קבוצה ישראלית, לפחות לא בבית. בלי לאלה אני לא יודע איך הם יסתדרו כי בן סהר לדעתי לא יכול להשלים 90 דקות בקצב משחק כזה וויקטור מרעי זו לא פירמה לרמות האלו. לדעתי זלצבורג מנצחת, מה שכן הפועל ת"א +1 - להמר בליין הזה על X יכול להיות נחמד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/8/10
  5. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תאמינו לכל מה שרשום בתקשורת. זלצבורג לא התחזקה ולא נעליים. הם הביאו את זראטה, חלוץ נחמד אבל גם איבדו מספר שחקני מפתח, אחד מהם הוא ציקלר שכבש בעונה שעברה מול חיפה וגם רובין נליסה החלוץ המצויין שלהם פצוע. אתה לא יודע איך הפועל תסתדר בלי לאלה? עם כל הכבוד ללאלה, אני חושב שהתקפה שכוללת את שכטר, סהר, ורמוט, שיבחון וזהבי היא מספיק חזק כדי לכבוש לפחות פעם אחד בזלצבורג. אתה לא חושב?
     
  6. שלו Guest

    ברור, אבל לאלה חלוץ שיודע לתת גולים מכריעים. למשל נגד סלטיק וכו', סהר עדיין לא ממש התחבר לדעתי. לגבי ציקלר, אם אני לא טועה הוא מבוגר מאוד ואני לא חושב ששהוא עדיין יכול לשחק ברמות האלו ובגלל זה הוא עזב. תקן אותי אם אני טועה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/8/10
  7. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זלצבורג התחזקה עאלק. יחס 3 להפועל בדיחה