הסופר-קאפ הגרמני

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Raulito, ‏7/8/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באיירן מינכן - שאלקה

    כמיטב המסורת, שבוע לפני פתיחת הבונדסליגה נערך משחק הסופר-קאפ הגרמני. משום שבאיירן מינכן זכתה בדאבל, היא תשחק נגד הקבוצה שסיימה במקום השני ואותה ניצחה בחצי גמר בשנה שעברה - שאלקה(18:45, שידור ישיר בצ'רלטון). כובש השער דאז, אריאן רובן, לא יוכל לשחק היום בגלל פציעה שתשבית אותו גם מהחודשיים הקרובים, ובבאיירן תקפו את נבחרת הולנד - "רובן לא היה צריך לשחק בכלל במונדיאל. שוב אנחנו משלמים את המחיר על רשלנות של הנבחרת". ובכלל, באיירן צפויה לשחק עם הרכב טלאים - רק להאם, דמיקליס, אוליץ ובוט יפתחו בהרכב הדאבליסטית. היכן השאר, אתם שואלים? - הם רק חזרו זה עתה מחופשה לאחר המונדיאל. דניאל ואן בויטן ייעדר מהמשחק בגלל פציעה. בינתיים, עם כל הכבוד לבאיירן מינכן - הסיפור הגדול של הקיץ מגיע מהצד הכחול. שאלקה הצליחה לאחר שיכנועים רבים להנחית את ראול, הסמל הגדול ביותר של ריאל מדריד, בעל רזומה עשיר. ראול כבר פגש את באיירן בטורניר הכנה לפני כשבוע וכבש צמד, והיום הוא מחפש את התואר 'האמיתי' הראשון שלו בגרמניה. בתקשורת מספרים שמייד עם הצגתו של ראול בשאלקה, אריאן רובן, ששיחק יחד איתו בריאל מדריד, שלח לו הודעת SMS - "ברוך הבא ראול, אתה תהנה בבונדסליגה, אבל מצטער - אנחנו ניהיה שוב האלופים". רקיטיץ שיבח את ראול כשאמר - "לתת לו את הכדור זה כמו לשים את הכסף שלך בבנק שוויצרי". המאמן פליקס מאגאת הצהיר כי הקבוצה נחושה לזכות בתואר מה שיתן ביטחון לקראת ההמשך. שאלקה תשחק עם ההרכב החזק שלה ומי שעוד יעשה הופעת בכורה בקבוצה במשחק רישמי זהו הבלם כריסטוף מצלדר.

    http://estaticos01.marca.com/imagenes/2010/08/06/futbol/futbol_internacional/1281102945_extras_portadilla_0.Xxx
    תואר ראשון בשאלקה? - ראול מתרגל לצבע החדש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/8/10
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    נהדר דור, כן ירבו.
    משחק שעל הנייר מרתק ולבטח שעוד כמה שבועות יהיה אש, כרגע בשלב ההכנות שלא ברור בכלל באיזה מערך באיירן תעלה ולשאלקה חסרים עדיין שני שחקני רכש המשחק קצת פחות מסקרן ועדיין בשלב הזה של העונה שאין הרבה מה לראות זה אחלה של משחק.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏7/8/10
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    רק נדייק ונאמר שמדובר כאן בחידוש מסורת שכן 15 שנה לא נערך סופר-קאפ בגרמניה. בנוסף, באיירן לא מתמודדת מול הקבוצה שהפסידה לה אשתקד בגמר הגביע שכן זו היתה ברמן (את שאלקה באיירן ניצחה בחצי הגמר). היא מתמודדת מול הקבוצה שסיימה שנייה בליגה.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    החולצות השחורות-טורקיז כהה של שאלקה הן אחת היפות השנה...

    מתאים לראול שאלקה, אולי הוא יהפוך אותם לווינרים.

    מה שכן איפה מתקיים המשחק?
     
  5. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    המשחק היה באאוגסבורג.
    תענוג היה לראות את באיירן: מחוברת, שולטת בקצב, וזה עוד בלי רובן, ריברי וואן בומל. שאלקה נראתה כמו כלום וכבר אמרתי שאם מגאת' שאף עידוד מהנצחון שלהם על רבע הרכב שלנו בטורניר ליגה-טוטאל שיחשוב שוב: לא כ"כ מהר תואר האליפות ינדוד לגלזנקירשן. תומאס קראפט נתן 2 הצלות ענקיות במחצית השנייה והלוואי וצומח לנו כאן מס' 1 חדש שיחליף את בוט בבוא העת ולא נצטרך לחפש בשדות זרים.
     
  6. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק הסתיים ב2-0 למינכן , שערים של מולר וקלוזה .
     
  7. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    ההנחה היא שזאת חזרה גנרלית למשחק הליגה הראשון בשבוע הבא וההרכב יהיה בערך כך. אני שמח לראות את מולר בימין וקלוזה בחוד, את זה שאוליץ' ממשיך להיות שחקן מפתח ואת העובדה שבאמת באדשטובר בלם וקונטנטו מגן שמאלי כמו שראו באימונים. סוג של מבחן שוב לכל ההרכב הראשון. נראה אם זה יצליח לרוץ יפה בליגה תקופה לא קצרה בלי רובן ומי יודע מתי יהיה לנו את ריברי לעזר.
     
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    עוד שבועיים אחי משחק הליגה הראשון. החזרה הגנרלית תהיה בשישי בשבוע הבא מול ריאל, בשאיפה שנעלה עם הרכב חזק ונעשה כבוד לקייזר שלכבודו נערך המשחק וננצח את המדרידיסטים.
     
  9. yossi170271 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/10
    הודעות:
    104
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה משחק די בינוני לטעמי,באיירן שיחקה די יפה,שריברי רובן וואן בומל יחזרו נראה הרבה יותר טוב,אהבתי את הבטחון של השוער הצעיר,אני מקווה שיש כאן שוער לכמה שנים ותהיה לו תחרות עם בוט,