מצפון תפתח המהפיכה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יחי, ‏9/7/10.

  1. יחי Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    963
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אפשר לקנות היום ב20 ש"ח? מנה פלאפל+ שתיה, שני וחצי קילו עגבניות, כוס קפה ואם אתם אוהדי קרית שמונה אז אפילו מנוי לליגת העל...

    הנהלת הקבוצה הצפונית החליטה לצאת במבצע מנוי שלא היה לו תקדים בארץ עד היום.
    בקבוצה יחלו ממחר למכור מנויים במחירים מצחיקים כשהמחיר למנוי למבוגר יעמוד על 250 ש"ח בלבד ומנוי לילד/נוער/נשים ונכים יעמדו על (זה לא טעות) 20 שקלים בלבד!!
    חיילים יוכלו להיכנס חינם בהצגת חוגר.

    האם זוהי תחילתה של מהפיכה שתגרום לירידת המחירים המופקעים בשאר קבוצות הליגה או מהלך התאבדותי של שירצקי והנהלת הקבוצה?

    http://www.iturank8.co.il/eMall/content.asp?cc=122657
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/10
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    אני יגיד לך כזה דבר:

    להוריד מחירים זה נכון, אבל למחיר כזה זה פשוט טימטום ואני יסביר לך למה.

    א. אין ספק שמחירי המנויים הם גבוהים בכל הקבוצות כאילו מדובר בליגה האנגלית
    ב. יש דרך להוריד ויש דרך להוריד. מצד אחד אומרים זה המבחן של הקהל נראה אם הוא יבוא, סבבה אז נניח שהוא יבוא וימלא את המגרש ב-20 שקל אוקיי? הרי אי אפשר כל שנה לעשות מנוי ב-20 שקל נכון? אז למה נראה לשרצקי שמי שיקנה מנוי ילד/אישה/חייל/נער/לא יודע מה במחיר של 20 שקל, יעשה את זה במחיר של 100, 200, 300 שקל אוקיי?
    ג. העלות של ייצור המנוי אני מאמין שעולה יותר מ-20 שקל, אז מה הקטע בלמכור ב-20 שקל? זה אפילו לא מכסה את ההוצאות.
    ד. איזי זורק מיליונים על הקבוצה, אלא אם יש לו מטה קסמים שמחזיר לו את הכסף מהקבוצה, ואין לו, אני לא רואה סיבה הגיונית להוריד למחיר זנות את המנוי...הרי הוא מפסיד כל שנה מיליונים, ועכשיו עם 20 שקל למנוי זה עוד יותר הפסד גדול
    ה. אני חושב שהיה עושה נכון שרצקי אם היה מוריד את מחיר המנוי לילד/אישה וכו' למחיר מינימום של 100 שקל.
    ו. במחיר כזה, בוא נניח שלא ימכרו את כל המנויים וישארו 500 כרטיסים כן? למה שבן אדם יבוא אחרי זה וישלם כרטיס ב-50 שקל למשחק בית? הוא ירגיש פראייר.
    ז. זו ממש לא דרך למשוך את הקהל, זה דרך רגעית למשוך את הקהל, כי הרי ברור שברגע שמנוי ילד יעלה 100 או 200 שקל ומנוי מבוגר יעלה 400-500 אפילו אם קרית שמונה תיתן עוד עונה חלומית של מקום 3, הקהל לא ימלא את המגרש ככה, למה? כי אין מה לעשות, הקהל בארץ הוא קהל מפונק בטח בקבוצות תחתית שגם כשיש הצלחה הם לא באים, אז כשהקבוצה לא מצליחה הם גם לא יבואו.


    ושאלה לא קשורה: תגיד, לא רוצים לעשות משהו עם היציעון הזה שהוא ביזיון לכל מגרש כדורגל שיש בהפרדות שלו קירות שלא לדבר על זה שהוא בקושי מגיע עד חצי המגרש?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/10
  3. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    כל הכבוד להם, נקווה שזה באמת יביא כמות קהל גדולה למגרש.
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    עומר - אני דווקא חושב שמדובר במהלך טוב, מכמה סיבות:

    א. איזי שירצקי עשה את החשבון המתבקש, שעדיף לו למכור 4,000 מנויים במחיר של 250 שקלים ולעשות מליון שקלים מאשר למכור 1,000 מנויים במחיר של 500 שקלים ולעשות את מחצית הסכום.

    ב. המחיר הנמוך נועד ליצור רעש תקשורתי חזק, שיבטיח שגם אם האוהדים לא יקנו מנוי, התקשורת תהיה זו שתלחץ על האוהדים הפוטנציאליים לעשות מנוי.

    ג. איזי שירצקי רוצה לקרב את הקהל וזו הדרך. כל זמן שהקבוצה לא מתמודדת על האליפות או על מקום באירופה, אז סך הכל מדובר במחיר צודק עבור מתקן מיושן. האצטדיון מכיל 5,300 מקומות וזה המון עבור עיר שמונה רק 22,000 תושבים.
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    א. אבירם, לא דיברתי על המנויים שעולים 250 שקל, אלא על מנויים שעולים 20 שקל, שהם יהוו את רוב הקהל...

    ב. אם איזי שרצקי באמת רצה להגדיל את החשיפה, ובהתחשב שמדובר במתקן ישן, הייתי מציע לאדון שרצקי, להוביל מהלך עם העיריה לבניית היציע הקטן מחדש כיציע מודרני וגדול, הרי אפשרי בהחלט לבנות במקומות יציע של 5-6 אלף עם גג לאורך כל היציע, ואם ממש רוצים לעשות יציע גם מאחורי השער (איפה שיש מגרשון אימונים).

    אם קרית שמונה רוצה באמת להתקדם היא צריכה לבנות את היציע הזה מחדש ולהגדיל את המתקן שלה, כדי שתוכל לארח באירופה בבית שלה, כי אם יש משהו שמושך חשיפה ומגדיל קהל זה לשחק מול קבוצות אירופאיות במגרש שלך בנוסף להצלחה בליגה.
     
  6. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    יכול להיות שלא הבנתי נכון. יכול להיווצר מצב שמנוי יעלה רק 20 שקלים? אני חושב שהעוונה היא ש-20 שקלים זה שיוצא לבעל מנוי לשלם על כל משחק.

    אני חושב שצריך לבנות יציע נוסף, כי מה שיש עכשיו מביך, אבל מבחינה כמותית לא צריך להתפרע. שוב, קרית שמונה מונה בסך הכל 22,000 תושבים ואם אהיה נדיב עם מספר התושבים הישובים שליד (עד 20 ק"מ), אז זה שווה בלחץ 35,000. זה אומר שאפילו בתמונת המצב הורודה מאוד שלי 1 מתוך 7 יצטרך לאהוב כדורגל, לרצות לבוא למגרש לראות משחק כדורגל בליגת העל ולשלם עבור זה.

    שוב, אני חושב שרק בגלל הפוטנציאל המוגבל של הקבוצה זה רעיון טוב.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    אף אחד לא אומר לבנות מגרש של 20 אלף, אבל אפשר בכיף לבנות במקום היציעון יציע מרכזי ראוי ומודרני כמו זה שנבנה בפ"ת, וזה שאמור להיות בנתניה שיכיל 6,000 מקומות (כפול מהיציע הקטן) עם גג, ואם רוצים אפשר להגדיל מאחורי השער עם עוד יציע קטן של 2,000 מקומות שיהיה עבור קבוצת החוץ ובכך לעשות תכולה נאה של 11,000 לארח משחקים באירופה בקרית שמונה וככה להוריד את הגדרות המיותרות ביציע ממול. חוץ מזה שעבור קבוצות קטנות, בטח בצפון עדיף לארח במגרש קטן ולא בקרית שמונה. וחוץ מזה אם באמת רוצים לעשות חשיפה ולהגדיל את הקהל למה לא להשקיע במגרש ראוי? שוב, מגרש ראוי יביא קהל! בוא נגיד שאם יש 35 אלף איש מהסביבה, אם ישקיעו בהם נכון (ולא להוריד ל-20 שקל מנוי, מספיק ל-100, לא צריך להתבזות או להתחנן לקהל, אם מורידים ל-20 עדיף לתת כרטיסים חינם וזהו כל העונה לכולם) אז למה לא להשקיע בהם באיצטדיון, מתקני אימונים ותנאים? זה קצת יותר חשוב ממנוי 20 שקל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/10
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    20 שקל מנוי לנוער ? זה נכון או שאני הוזה ?
     
  9. יחי Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    963
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תרשה לי לחלוק עליך בחלק מהנושאים:
    אני דווקא חושב שהמהלך הזה הוא מהלך נכון מאוד, שמתסכלים על המחיר הזה בפעם הראשונה זה באמת נראה הזוי ומצחיק ואפילו סוג של 'הזנייה' של הכדורגל, אך בתכנון לטווח ארוך אין ספק שזהו צעד נכון מכיוון שהמטרה של הקבוצה כרגע היא לגבש את דור העתיד של הקהל וליצור מסורת כלשהיא שכרגע לא קיימת בקבוצה.
    כתושב העיר אני יכול לומר לך שיותר מ80 אחוז מהתושבים אוהדים קבוצות אחרות (מכבי חיפה, מבי ת"א, בית"ר י-ם וכו') ולכן חשוב מאוד למשוך את הדור הצעיר למגרשים, כי אותו ילד שהיום אמא שלו תקנה לו מנוי ב20 ש"ח, בעוד כמה שנים (אם הקבוצה תמשיך לייצר מסורת בליגת העל) הוא יהפוך לאוהד מן המניין שמגיע לכל משחק.
    המטרה בכל המהלך הזה היא אך ורק למשוך קהל רב ושוב, ליצור דור אוהדים חדש לקבוצה ובמקביל לנסות גם להפוך את הקבוצה מקבוצה של עיר לקבוצה של איזור (ע"ע הפועל גליל עליון בכדורסל).

    בפן הכלכלי, תהיה בטוח שאיזי לא בא להרוויח על קרית שמונה, אני גם לא אומר שהוא מפסיד - כי הוא לא, אבל הקבוצה בשבילו היא יותר כמו 'בייבי' או פרוייקט חיים שהוא לקח ולא עסק כלכלי נוסף.

    לגבי היציע המזרחי, אין ספק שאתה צודק, הוא מיושן ובנוי בצורה מצחיקה ולמרות השיפוץ שהוא עבר לפני כחמש שנים הוא עדיין לא ראוי לליגת העל.
    לא ידוע לי על כוונות לשפץ אותו בטווח זמן הקרוב, אולי אם הצלחתה של הקבוצה יחשבו על משהו.
    בנוסף, בעונה שעברה ניסתה הקבוצה להעביר את קהל האוהדים ליציע המערבי והחדשאך המהלך כשל מכיוון שאוהדי הקבוצה לא אהבו את הרעיון ודרשו לחזור ליציע הישן.
    בשורה התחתונה אני לא חושב שהאיצטדיון בקרית שמונה הוא הבעיה, יש יותר גרועים ממנו...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/10