אתה מדבר על הנהג שבשנים האחרונות היה תמיד בשלישיה הפותחת? תגיד לי דני, באמת, מאיפה יש לך את המידע הזה על תשוקה ועל איפה הם משתינים ואוכלים? משעמם? בפורמולה 1 למי שלא מבין הכל נראה משעמם. אתה מאד, אבל מאד הזוי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
תפריד בין נהג טוב בקבוצה חזקה עם רכב תחרותי - שהוא כן היה כזה, לנהג שמנסה לעקוף ומנסה ללחוץ יותר ולעשות דברים נועזים - מה שהוא לא היה. הוא היה נהג רגוע וידוע מאוד בסבב כאחד המשעממים. רואים שאתה לא מתמצא בפורמולה 1. אם אתה רוצה, החברה האחרים כאן שצופים קבוע יגידו לך. אגב, סתם לידע הכללי, גם פרארי כבר לא רצו אותו, ולכן הוא לא רצה לנהוג בקבוצה קטנה ופרש. אבל אני מעריך את זה שאתה מראה קצת עניין. יפה לנו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
רייקונן? אני נרדם רק מלכתוב את השם שלו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx בנתיים בהרבה עיתונים בגרמניה ובעולם מדברים על כך שהחוקים החדשים לא מוכיחים את עצמם ואפילו עושים בדיוק את ההפך ממה שצריך לעשות. יש פחות עקיפות ואפשרויות לעקוף וזה לגמרי לא מה שבריא לספורט הזה. רק מי שראה פורמולה 1 בימים הטובים באמת של הענף הזה כאפשר היה לעוף (עד אמצע שנות ה90), יודע איזה פוטנציאל אדיר ואיזו הנאה מרובה יש בפורמולה 1. אז רואים מה שווה כל נהג ואנחנו מקבלים את המלחמות האמיתיות על המסלול. זה היה עולם אחר לגמרי ביחס לשיעמומונים של יימנו... המירוץ האחרון בחרז על אליפות העולם בין שומי לוילנב. רייטינג שיא של מיליארד צופים נרשמו!!! http://www.youtube.com/watch?v=3E5Pxmvz0r8&feature=related שומכאר עוקף את קולטאהרד בהקפה שלמה, הבריטי בולם ושומכאר יוצא אליו מהרכב בעצבים http://www.youtube.com/watch?v=mmXUtwSIzmM&feature=related
דני וסלע, יש משהו שאתם לא מסכימים עליו? איך בכלל אפשר לא לקבל דיעה של משתמש אחר? כאילו זה שאתם מנקןדת המבט המאד סובייקטיבית שלכם רואים בקימי דמות משעממת לא אומר שכולם רואים את זה ככה. קימי הוא תמיד היה מקצוען ואני תמיד טענתי שהוא בין הנהגים הכי איכותיים שיש. לגבי העובדה שהוא לא לוקח סיכונים אפשר להתווכח, אבל על הכישרון העצום שלו לא! היה ונשאר פנומן שעזב את פרארי כי לא היה מוכן להיות כינור שני לבן אדם ששרף אותו בזמנו בווילייאמס וזה לגיטימי, לא?
הדיון לא היה על הכישרון שלו. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx הוא סופר כישרוני, בא סתם להתווכח קצת בשביל הכיף? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx אתה סתם נהנה לקחת את הדיון לדברים לא קשורים? רייקונן ביחס למאסה או אלונסו הרבה פחות ריסקטייקר, הרבה יותר מופנם. לא תצליח לעוות את זה לכל מיני כיוונים מוזרים. וזכותך המלאה לאהוב אותו כנהג גם אם הוא נוסע רק על הקווים, אני לא יגיד לך מי לאהוב. בכל מקרה, הוא היה אלוף עולם וכישרון נוזל ממנו ללא קשר לעובדה שהוא מוכר בסבב כאחד אלופי העולם הכי משעממים ולא יצריתיים בסבב. יש לו אופי נוח והוא אדם מופנם, הכל טוב ויפה. כנהג פורמולה 1 זה כמובן לא סיבה לא לאהוב אותו, חלילה, אבל נהג מעניין הוא מעולם לא היה והוא גם לא התיימר להיות גם ששאלו אותו לגבי כך. נ.ב. רק שאלה כללית: זכור לי שאני 3 שנים שואל אותך כל שבועיים אחרי המירוץ אם אם ראית אותו ואפילו לא ידעת מה אני רוצה ממך http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
אנחנו במוסד מספרים רק מה שאתה רוצה לשמוע http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx רייקונן משעמם? שוב אני שואל, על סמך מה אתה קובע? על זה שהוא לא לוקח סיכונים? וגם זה מעורער ביותר, נהג שלקח אליפות משעמם בעייני סלע ודני... זה קצת מוזר בעייני, אבל אני לא אתווכח איתך. אני מ 2001 בגרמניה, אז גם התחלתי לעקוב אחרי הפורמולה אחד, אני רואה פחות, אבל קורא יותר. אנשים שמבינים קצת יותר ממני וממך. אני חושב שזה ספורט מרתק וכל נהג צריך להיות מוכשר ביותר בכלל בשביל ליטול חלק בתחרות, שומאכר מההיבט הזה הוא משהו פנומנאלי, שנים על גבי שנים יציבות וכישרון לא נגמר. הוא פרש בשיא והחזרה שלו רק תפגע בזיכרון שיש להרבה ממנו. קימי סיים את דרכו, כי לא העריכו אותו, הוא היה אנדרייטד בגלל אנשים כמוכם והוא כנראה גם ישאר כזה, כי הוא לא יתן לאף אחד לירוק עליו, כמו ששומי במידה מסויימת עשה.
אני לא לגמרי מסכים לגבי הפרישה של רייקונן ואני בטוח שעוד נראה אותו בעתיד בפורמולה. הוא הבין שהוא לא יזכה לנהוג במכונית תחרותית השנה ופרש בצדק כדי לא למצוא את עצמו דועך באיזה טורו רוסו או לוטוס.. מפרארי בעטו אותו כדי לפנות מקום לאלונסו, מקלארן שהיתה הפייבוריטית עליו למעבר העדיפה את באטן ומרצדס מלכתחילה תכננה קבוצה גרמנית כששומאכר והיידפלד הוזכרו כמועדפים לנהוג ליד רוזברג. רד בול כבר היתה סגורה עם ובר וווטל אבל אולי סוף החוזה של ובר בתום 2010 והעובדה שהוא מייצג קבוצה "רד בולאית" בסבב הראלי יסללו את דרכו לרד בול בעתיד כמו שאומרת השמועה.
כפיר, הוא כנראה לא יחזור גם אם פרארי או מקלארן יפנו אליו (והם לא). הייתה לו ירידה מסויימת והיא לא בגלל גיל (הוא צעיר) ולא בגלל כישרון (יש לו המון), אלא במוטיבציה. הוא בניגוד למשל לשומכאר, לא מרגיש את החשק והתשוקה להמשיך בענף. מה אני יגיד לך, זה לא קורה להרבה נהגים אבל זה קרה לו. אם הוא היה ממש נחוש, הוא היה היום ברנו או משהו כזה, כמו שאלונסו עשה או בריקאלו. זה לא בושה, אבל אם הוא לא רוצה צריך לעזוב אותו במנוחה. רוזנר, אם אתה רק קורא ולא מתעסק לעומק בענף הזה שנים, אז אין שום סיכוי שתראה בין אחד כזה שנמצא בתוך הרכב לשני. כולם יראו לך בנהיגה שלהם אותו הדבר, אבל הם נוהגים אחרת לגמרי אחד מהשני. יום אחד אני אמצא וידיאו ממה שיש מוקלט ויראה לך דוגמאות על מסך.
לאחר שאושרה הכנף האחורית של מקלארן שמתחברת "לסנפיר", סאובר משיבה מלחמה ומציגה גם היא שינוי בעקבות האישור של מקלארן. יעזור לה או לא? נראה ביום ראשון! נ.ב העמוד הראשי עודכן
כל הכבוד על העבודה כפיר! עכשיו כמו שקראתי, המקלארן מחזיקים ברכב המשוכלל ביותר בסבב ויהיה קשה מאוד להדביק את הקצב שלהם.
http://img6.imageshack.us/img6/8228/f1grandprixlogow.Xxx מחר החל מ-9:00 בבוקר יתקיים מקצה הדירוג במלבורן - מירוץ מ"ס 2 בעונת 2010. http://www.watchliveformula1.com/images/races/albert_park.Xxx צילום אוירי של מסלול אלברט פארק במלבורן אורך המסלול הוא 5,303 מטרים. סה"כ הקפות: 58 (סה"כ מסלול: 307.574 ק"מ). שיא ההקפה במירוץ: מיכאל שומאכר (פרארי, 2004) - 1:24.215 דק'. http://img696.imageshack.us/img696/8116/australiangrandprix.Xxx תוצאות שני האימונים הראשונים http://d.yimg.com/i//ng/sp/eurosport/20100326/25/21977d96c042d28ffa107fce0f67f716.Xxx המילטון מסיים ראשון במקצה האימונים השני. ** האימון השני התקיים בתנאי גשם ורוחות עזות, וזה המזג אויר שצפוי גם מחר במקצה הדירוג. * שידור ישיר בספורט 5+ LIVE, החל מ-8:50 בבוקר.
המסלול הזה שנוי במחלוקת. מצד אחד הוא מסלול רחובות צר ויפה מאוד לעין, אבל מצד שני אין בו מקום לעקוף. בעונה כזאת שגם ככה ההתאחדות דפקה אותנו עם מכלי דלק מלאים שהורסים את האפשרות לעקוף זה לא הכי מראה על מירוץ מבטיח. ואי אפשר בלי קצת צהוב http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
http://img6.imageshack.us/img6/8228/f1grandprixlogow.Xxx סבסטיאן ווטל יזנק מחר מהפול פוזישן במירוץ מלבורן, מירוץ מ"ס 2 בעונת 2010. סבסטיאן ווטל (גרמניה, רד בול) יזנק מחר מהפול פוזישן במירוץ מלבורן, אחרי שסיים ראשון את מקצה הדירוג בזמן של 1:23.919 דק'. ווטל הקדים ב-116 אלפיות השנייה את חברו לקבוצה - מארק וובר (אוסטרליה). אלוף העולם - ג'נסן באטן (בריטניה, מקלארן) יזנק מהמקום ה-4. מיכאל שומאכר (גרמניה, מרצדס) שחזר לסבב אחרי כשלוש שנים, יזנק מהמקום ה-7. http://d.yimg.com/i//ng/sp/eurosport/20100327/25/b5530dede2f8cce394b449dd10337cd6.Xxx סבסטיאן ווטל. פול פוזישן שני ברציפות. יתר העשיריה הראשונה: פרננדו אלונסו (ספרד, פרארי) יזנק 3. ג'נסן באטן (בריטניה, מקלארן) יזנק 4. פליפה מאסה (ברזיל, פרארי) יזנק 5. ניקו רוזברג (גרמניה, מרצדס) יזנק 6. מיכאל שומאכר (גרמניה, מרצדס) יזנק 7. רובנס באריקלו (ברזיל, וויליאמס) יזנק 8. רוברט קוביצה (פולין, רנו) יזנק 9. אדריאן סוטיל (גרמניה, פורס אינדיאה) יזנק 10. יתר הדירוג: 11. לואיס המילטון 12. סבסטיאן בואמי 13. ויטאנטוניו ליוצי 14. פדרו דה-לה-רוסה 15. ניקו הולקנברג 16. קאמוי קוביאשי 17. חיימה אלגרסוארי 18. ויטאלי פטרוב 19. הייקי קובליינן 20. יארנו טרולי 21. טימו גלוק 22. לוקאס די-גראסי 23. ברונו סנה 24. קרון צ'אנדוק http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/400/428.Xxx מפת המסלול אלברט פארק במלבורן * ערוץ ספורט 5+ LIVE יפתח אולפן מיוחד לקראת מירוץ מלבורן, החל מ-8:30 בבוקר.
יופי של עבודה שלומי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx בגלל שאלונסו נוהג בשבילנו עכשיו, כבר שכחתי כמה הוא בנזונה, אבל זה חשוב שיהיה קצת יריבות ואכזריות בין הנהגים בסבב. שומי בא לתת הקפה שנמדדה בזמנים שלה כמהירה מאוד, אך אלונסו היה שם כדי להפריע לו לקראת סוף ההקפה. לאחר מכן שומי יצא אליו מהרכב ואמר לו בדיוק מה הוא חושב על זה. ואנדריאן ניואי שוב עושה בית ספר לענף. רד בול לא רואים אף אחד הבוקר.