F1: סבסטיאן ווטל אלוף העולם

Discussion in 'פורום ספורט כללי' started by kfiros, Dec 14, 2009.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    Joined:
    Aug 3, 2002
    Messages:
    23,057
    Likes Received:
    1,969
    שמע בסך הכל מדובר במירוץ פתיחת עונה סביר בהחלט עבור שומי מקום 6 זה לא רע אבל אני חושב שהשיטה הזאת של אי התידלוק אולי מונע טעויות ושריפות אבל זה גם מונע הרבה מאוד עקיפות מה גם שהמסלול הזה פשוט לא היה כיף לצפיה בכלל אזור טכני מאוד גדול והאמת שהמירוץ הזה היה די מקובע, כי כמעט לא היו אפשרויות להפתעות/עקיפות, שומי בקושי ניסה משהו אבל האמת שהוא שמר על מקום 6 די טוב, אמרו באולפן שייקח לו כמה שבועות בשביל לדעת איזה שינויים צריך ואני חושב שכדאי שניתן לו את הזמן, סך הכל 8 נק' זה לא רע למירוץ ראשון.
     
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    מאחורי שומי היו וובר ובאטון עם רכבים מהירים יותר והוא הצליח להחזיק אותם מאחוריו, זה יפה מאוד.
    מי שמצפה ממרצדס של שומי לרוץ לאליפות העולם פשוט לא מבין דבר ולא חצי דבר בענף (רוזנר ידידי היקר זה מופנה אליך באהבה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx ).

    פרארי הפתיעה בכוחה, אבל אסור להכנס לאופריה. המקלארן ורד בול חזקים באותה מידה אם לא אף יותר. קיבלנו בסך הכל תמונה של מי הקבוצות שירוצו בצמרת, אבל לא קיבלנו תמונה של מי מבין אלו באמת עדיפה. עוד קשה לקבוע.

    אגב מסלול מדכא ביותר. אין אפשרויות עקיפה וזה הופך את הגראד פרי לדי פרווה.
     
    Last edited: Mar 14, 2010
  3. דנידין Member

    Joined:
    Apr 6, 2007
    Messages:
    8,670
    Likes Received:
    0
    ישששששששששששש, מי היה מאמין שכבר במירוץ הראשון נראה מקום ראשון-שני. הפתיחה האידיאלית לעונה, איזה כיף.

    התגעגענו,
    FORZA FERARRI :aaarse:
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    Joined:
    Aug 3, 2002
    Messages:
    23,057
    Likes Received:
    1,969
    אני מבחינת הנהגים בעד שומי, כששהוא יילך אני יחזור להיות פרארי, מבחינה קבוצתית אני בעד מרצדס ופרארי, אבל לא יודע קשה לי להיות עם קבוצה שיש בה את אלונסו.
     
  5. shlomydavid מנהלים

    Joined:
    Jun 11, 2004
    Messages:
    14,921
    Likes Received:
    498
    http://img6.imageshack.us/img6/8228/f1grandprixlogow.Xxx


    פרננדו אלונסו ניצח בבחריין, מירוץ פתיחת העונה בפורמולה 1.

    פרננדו אלונסו סיים ראשון במירוץ פתיחת העונה בבחריין, לאחר שזינק שלישי והצליח לעקוף את סבסטיאן ווטל ופליפה מאסה שזינקו 1 ו-2 בהתאמה.
    אלונסו הקדים את חברו לקבוצת פרארי - פליפה מאסה ב-16 שניות.
    כאמור, המאוכזב העיקרי מהמירוץ הוא סבסטיאן ווטל שזינק מהפול פוזישן, אבל במהלך המירוץ סבל מבעיית אמינות עם אגזוז שבור במכוניתו.
    הבעייה הזאת האטה משמעותית את מהירותו, ואיפשרה לאלונסו, מאסה והמילטון לעקוף אותו כ-15 הקפות לסיום.


    http://d.yimg.com/i/ng/sp/ap_photo/20100314/all/l4359882.Xxx
    ניצחון ראשון לאלונסו במדי פרארי.


    דירוג הנהגים במירוץ בחריין (דירוג אליפות הנהגים לאחר מירוץ 1):

    1. פרננדו אלונסו (ספרד, פרארי) - 25 נק'
    2. פליפה מאסה (ברזיל, פרארי) - 18 נק'
    3. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן) - 15 נק'
    4. סבסטיאן ווטל (גרמניה, רד בול) - 12 נק'
    5. ניקו רוזברג (גרמניה, מרצדס) - 10 נק'
    6. מיכאל שומאכר (גרמניה, מרצדס) - 8 נק'
    7. ג'נסן באטן (בריטניה, מקלארן) - 6 נק'
    8. מארק וובר (אוסטרליה, רד בול) - 4 נק'
    9. טוניו ליוצי (איטליה, פורס אינדיאה) - 2 נק'
    10 רובנס באריקלו (ברזיל, הונדה) - 1 נק'

    7 נהגים לא סיימו את המירוץ.


    אליפות היצרנים (מצטבר לאחר מירוץ 1):

    1. פרארי - 43 נק'
    2. מקלארן - 21 נק'
    3. מרצדס - 18 נק'
    4. רד בול - 16 נק'
    5. פורס אינדיאה - 2 נק'
    6. הונדה - 1 נק'


    * המירוץ הבא יערך בעוד שבועיים (28.3) במלבורן, אוסטרליה.

     
  6. דנידין Member

    Joined:
    Apr 6, 2007
    Messages:
    8,670
    Likes Received:
    0
    גם אני שנאתי מכל הלב את אלונסו של העונה ההיא מול שומי, אבל הוא התבגר מאוד מאז ועכשיו הוא נוסע בשבילנו. גם למדתי להבין שכל הנהגים המשעממים בסבב לא מתקרבים בעצם לכישרון שיש לו (אולי למעט וורטל). הוא נהג חשוב מאוד כי כל השאר הם דוגמא רעה לכלל, פשוט נהגים שבלונים חסרי יצרתיות.

    למדתי שאת אלונסו השנוא צריך לשנות לאלונסו החשוב. לא לאהוב אותו, אבל חייבים להעריך אותו והמון. לכן הוא בפרארי בעצם! הוא עילוי!
     
  7. kfiros Member

    Joined:
    Jul 8, 2007
    Messages:
    1,649
    Likes Received:
    0
    התוצאות לא מפתיעות כל כל..
    לאור מה שראינו עד כה בבמקצי המבחן של הפגרה ובמירוצי ההכנה ראו הבדלי ענק בין הגדולות- פרארי, מקלארן ואפשר לומר שגם רד בול, לבין מרצדס והותיקות הבינוניות שבעצמן היו טובות באופן ברור מהחדשות.

    מה שכן מפתיע שסאובר שבנתה מכונית מאוד תחרותית והשיגה זמנים מעולים עד עכשיו לא הכניסה אפילו נהג אחד לעשיריה.

    פרארי לפי מה שנראה היא המועמדת העיקרית לאליפות היצרניות. היום ראינו הצהרת כוונות מאוד ברורה, עם נהגים כמו מאסה ואלונסו ומכונית תחרותית מאוד קשה לראות יצרניות אחרות מלבד רד בול שנותנות פייט. באטן אחרי שורה של מירוצים מירוצי הכנה והמירוץ של היום לא נראה כמישהו שלא באמת יכול להתמודד על הפודיום ולא יביא את הנקודות שיספיקו למקלארן לתת פייט לפרארי ורד בול. גם מבחינת מרצדס הדרך עוד ארוכה ואם העיניינים לא ילקחו ברצינות סביר להניח שהיא לא תסיים לפני פרארי, מקלארן ורד בול ונהגיה לא יעברו את אמצע העשיריה לכיוון המקומות הראשונים.
     
    Last edited: Mar 15, 2010
  8. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    נכון שאת ההפרדה בין המכוניות המהירות יותר לאלו שלא יתמודד לאליפות אפשר להבחין באופן די ברור גם בשלב הזה. לגבי הפערים בין מקלארן, פרארי ורד בול, עדיין קשה לומר אחרי מירוץ אחד בלבד. אם המילטון לא היה מזנק רע ומתעקב מאחורי רוזברג, אז הוא היה מאיים יותר על פרארי. גם באטן שנוהג במקלארן רק חודש אחד בלבד, יתחיל להכנס לעניינים. לטעמי המקלארן מהירים באותה מידה כמו הפרארי אם לא יותר. רד בול גם איפשהו באותה הסקאלה. אולי לאחת מנוע חזק יותר ולשניה עיצוב אירודינאמי טוב יותר למירוצים עם יותר פניות. כל קבוצה תתבלט במסלול אחר, עוד 2-3 מירוצים נדע איפה אנחנו עומדים.
     
  9. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    Joined:
    May 29, 2005
    Messages:
    21,635
    Likes Received:
    300
    Gender:
    Male
    לא מתיימר לעשות דוקטורט, אבל איפה אמרתי שציפיתי?
    כל מה שאמרתי ששומי לא היה צריך לחזור, מבלי שום קשר לעובדה שמרצדס לא מביאה אוטו תחרותי מספיק.

    בסופו של יום, הוא חזר כאגדה ואלוף ויפרוש בעוד שנה או שנתיים כעוד נהג וזה לא רציתי שיקרה.
    אז סבבה דיגדג לו, יש לו אישה כוסית על מה הבעיה שתדגדג לו.

    מה אני יגיד לך, אתה מופתע מהחוזק של פרארי ואתה מכנה אותי לא מבין עניין. מעניין שכל סוכנויות ההימורים הולכים עליהם או על המילטון, אבל סלע מופתע.

    רייקונן חסר רק לי? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx
     
  10. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    רוזנר, כולם חכמים אחרי מעשה. אחרי המבחנים כבר ראו שפרארי באופן כן מפתיע העמידו רכב תחרותי. יש להם בעיות תקציביות והציגו עונה שעברה רכב מאוד לא תחרותי. שום דבר לא כמובן מאליו בענף הזה כמו שזה נראה.

    ושומכאר חזר כדי להנות, כי סתם נהג הוא כבר לעולם לא יהיה. אגדה וישאר אגדה.
     
  11. kfiros Member

    Joined:
    Jul 8, 2007
    Messages:
    1,649
    Likes Received:
    0
    אין שום ספק שקאמבק זה דבר טוב. אם שומאכר באמת הרגיש את "הריק הגדול" וחוסר האנדרנלין אחרי הפרישה, הוא עשה בשכל כי עוד שנתיים-שלוש כבר באמת יהיה מאוחר מדי.

    אני חושב שהטעות הגדולה של שומאכר היא הבחירה לעשות את הקאמבק במרצדס ולא בפרארי. אם שומאכר לאחר ההבנה שלא יוכל להתחרות במהלך 2009 היה לוחץ על פרארי שתשריין לו מקום ל2010 ולא תמהר להחתים את אלונסו היה לזה יותר פוטנציאל מאשר לחזור לסבב עם מרצדס. מעבר לזה שהוא בילה את מרבית הקריירה (ושיאה כמובן) בפרארי, היכולת שלה להעמיד רכב תחרותי מוכחת בעוד לא ברור מה הסיפור של מרצדס. עם כל הכבוד לרוס ברואון מדובר בקבוצה חדשה שכבר במהלך הסבב הקודם בתור brawn gp איבדה את יתרון "הדיפנזר הכפול" ומאז הלכה ודעכה. גם לא ברור לי מה מידת הרצינות של תאגיד מרצדס לגבי קבוצת הפורמולה ונכונותה להזרים לה כספים לאורך זמן.
     
  12. guyholl Member

    Joined:
    Dec 31, 2006
    Messages:
    2,120
    Likes Received:
    0
    כל כך כאוב לי על ווטל, הוא לדעתי הנהג הכי כישרוני בסבב(אולי חוץ מאלונסו) אך בעיות האמינות של המכונית שלו כל הזמן דופקות אותו. הוא היה צריך לנצח את המירוץ הזה ובסוף אפילו לפודיום הוא לא הצליח להגיע. אני ממש מקווה שבעיות האמינות האלה לא ידפקו לו את העונה כי אם לשפוט לפי המירוץ ומקצה הדירוג, רד בול ווטל יכולים להיות צלע חשובה במאבק על האליפות.
     
  13. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    Joined:
    May 29, 2005
    Messages:
    21,635
    Likes Received:
    300
    Gender:
    Male
    ותגידו לאף אחד לא כואב מה שעבר על רייקונן?
    כאילו רק לי נראה שמתישהו הוא יתנקש באלונסו או משהו?

    לא יודע פורמולה 1 בלי קימי, זה לא אותו הדבר בשבילי ולראות את אלונסו בפרארי לבטח גם לא עוזר לי.
     
  14. piston Member

    Joined:
    May 3, 2008
    Messages:
    1,965
    Likes Received:
    3
    האמת שאם אתה מדבר על נהגים פינים מצויינים מי שחסר כבר שנים רבות זה מיקה האקינן שהיה נהג אדיר.
     
    Last edited: Mar 15, 2010
  15. דנידין Member

    Joined:
    Apr 6, 2007
    Messages:
    8,670
    Likes Received:
    0
    האקינן אכן חסר, קימי לא חסר לאף אחד. הוא נהג משעמם וחסר יחודיות, ראו שלא היה לו מספיק תשוקה לענף ולכן הוא החליט ללכת.

    יש נהגים עם מלא תשוקה, הרבה יותר מהפיני הרדום, כמו וורטל, אלונסו, מאסה, המילטון ואפילו באטן.