הסגנית הכי טובה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י spurs, ‏14/3/10.

  1. spurs Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/04
    הודעות:
    4,215
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהשראת העונה הנוכחית שבה הפועל תל אביב כבר 17 ניצחונות 8 תוצאות תיקו ורק הפסד אחד (מה שבכל עונה אחרת היה מספיק לה לפער נוח ויפה בצמרת) הפועל תל אביב שכובשת בצרורות ומשחקת את הכדורגל היפה שנראה פה בזמן האחרון. אלמלא מכבי חיפה היו נותנים עונה לא הגיונית
    הפועל תל אביב שעלולה להיות הסגנית הכי טובה

    מי לדעתכם הייתה הסגנית הכי טובה בתולדות הכדורגל הישראלי?
    עולות לי שתי אפשרויות לראש
    95\96 מכבי תל אביב זוכה באליפות כאשר 3 הקבוצות אחריה מציגות כדורגל מרשים (שתי החיפאיות וביתר)
    93\94 מכבי חיפה זוכה באליפות ומכבי תל אביב גם כן נותנת עונה מדהימה (אם החיפאים לא היו נותנים עונה היסטורית כזאת האליפות הייתה בתל אביב)

    מה דעתכם?
     
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אין את מכבי נתניה של החמישיות?
     
  3. צהוב שחור בנשמה!!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏1/3/06
    הודעות:
    1,625
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חח החיפה הכי טובה של העשור לדעתי הייתה חיפה של 2003 שאז דווקא מכבי ת"א לקחה אליפות וחיפה הייתה סגנית.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    מכבי פ"ת של 04/05 עם קובי רפואה וסטניסלב דוברובין בחוד.
    ויותר ברצינות אז מכבי חיפה של 99/00 ושל 02/03 היא היחידה שעולה לי לראש שבאמת הייתה לה קבוצה של אליפות ומסיבות שונות לא לקחה אליפות, אולי אפשר לציין גם את בית"ר של 83/84 שאמנם לא זכיתי לראות בלייב אבל מקריאה וסיפורים הבנתי שהיא הייתה אחת הקבוצות החזקות שהיו בהיסטוריה של המועדון וכמעט לקחה אליפות(הובילה בתום הסיבוב הראשון ב-13 הפרש על הירוקים) אבל אז הגיע סיני והעניק למכבי חיפה אליפות ראשונה בהיסטוריה ובית"ר חיכתה 3 שנים כדי לקחת אליפות בכורה.
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    בעונת 1981/82 מכבי נתניה הציגה את העונה הכי מרגשת שהייתה למועדון, למרות שלא זכתה בשום תואר. 5 מחזורים לסוף היא פגשה את הפועל כפר סבא למשחק העונה ופרמה אותה 5-1, אך בסופו של דבר הפסידה את האליפות כנראה משום שמיהרה לחגוג. העונה הזו היא הזכורה מכולן במוחם וליבם של כל האוהדים המבוגרים של מכבי נתניה כי כללה השפלות על מכבי תל אביב, הפועל כפר סבא, ביתר ירושלים, בני יהודה, הפועל תל אביב והיו כנראה עוד כמה, רק שעליהם אני לא יודע או לא זוכר בדיוק.

    באותה עונה שוחק המשחק הזכור ביותר על האוהדים, משחק בו דרסנו את ביתר ירושלים 6-1 בקופסא. בדקה ה-19 הם גנבו שער של אורי מלמיליאן, אבל אז מספרים על המשחק הכי חד צדדי שכנראה היה ויהיה בכדורגל הישראלי. יוסי מזרחי, שכונה בזמנו 'בל-בוי', נתן הופעה אדירה בשער ומנע נצחון 30-1 לזכות היהלומים. למחרת הוא תוגמל בעיתון, למרות שהוציא 6 כדורים מהרשת וקיבל את הציון המחייב 9.

    עונה לאחר מכן הגיעה עונת הטריפל, הישג שבישראל אף קבוצה עדיין לא השיגה, אבל אם תשאלו כל יהלום ותיק, הוא יגיד שזו העונה הקסומה מכולן, כי היה בה כדורגל מדהים וכי השפלנו בה את 2 היריבות השנואות ביותר אז, מכבי תל אביב והפועל כפר סבא.
     
  6. שגיא Guest

    אני לא אוהב לדבר על דברים שהיו לפני 20 שנה, כיוון שהדעה שלי עליהם היא לא אובייקטיבית ולא בהכרח נכונה.

    אני אישית, כפי שכבר ציינו פה, חושב שבעונת האלופות הראשונה של מכבי חיפה היא הייתה אולי הקבוצה הטובה ביותר שלא הצליחה לזכות באליפות. עצם ההשתפות (וההישגים) בליגת האלופות רק ממחישים. סגנית על חודו של שער. כמה כואב.
     
  7. צהוב בנשמה! Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/05
    הודעות:
    122
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי חיפה ב2003 נתנה עונה מצויינת ושיחקה גם בליגת האלופות אבל איבדה את האליפות בהפרש שערים למכבי.
    גם הפועל נתנה עונה טובה באותה שנה וסיימה שלישית, 2 נקודות מהמוליכה.
     
  8. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסגנית הכי טובה נמדדת ב"פייט" שהיא נתנה לאלופה במהלך העונה. הסגנית שנתנה את הפייט הכי טוב היא מכבי חיפה בשנת 2003 כשמכבי ת"א הייתה אלופה. האליפות הוכרעה על שער אחד. עם כל הכבוד להפועל ת"א יש בינה לבין מכבי חיפה הפרש של 8 נקודות (בינתיים) ולכן, אי אפשר עדיין להכתיר אותה לסגנית הטובה ביותר.
     
  9. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מכבי חיפה בעונת 2003, ביי פאר. לפי דעתי אין פה בכלל מקום לדיון והתשובה די ברורה... אמנם מכבי ת"א זכתה באליפות בעונה העונה, אבל מכבי חיפה עשתה עונה לא פחות גדולה משל מכבי(חשוב לזכור שהאליפות הוכרעה במחזור האחרון על פי התבנית של איזו קבוצה תבקיע יותר שערים) ועשתה קמפיין ענק בליגת האלופות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/3/10
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לא מחייב. יכול להיות שתהיה עונה בה הסגנית תהיה צמודה מאוד למוליכה, אך העונה העצמה תהיה ברמת איכות ירודה ומנגד יכולה להיות עונה בה הסגנית רחוקה במעט מהמוליכה, אך ברור שמדובר בעונה איכותית יותר.
     
  11. שלו Guest

    לטעמי אם הפועל ת"א תסיים השנה שנייה, היא תיהיה הסגנית הכי טובה.
     
  12. מרקו ואן באסטן Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/07
    הודעות:
    584
    לייקים שהתקבלו:
    52
    יש כמובן את מכבי חיפה של 2003 שנתנה עונה טובה מאוד והשתתפה בצ'מפיונס אבל הפסידה את האליפות על חודו של שער. למעשה זאת העונה הכי גדולה שאני זוכר של הכדורגל הישראלי מבחינת הכל,מתח בצמרת,מתח בתחתית,רמת הקבוצות וכמות הקהל. יש גם את מכבי חיפה של עונת 99/00 שנתנה עונה מצויינת וגםניצחה את הפועל תל אביב אבל קרסה בישורת האחרונה לעונה(משהו כמו 5 מחזורים לסוף) בגלל איזה תיקו ביתי למכבי פתח תקוה אם אני לא טועה שנתן להפועל 5 פור ולאחר מכן הקבוצה הרימה ידיים. למעשה אני חושב זאת העונה הכי מבוזבזת של מכבי חיפה אי פעם. מכבי חיפה באותה עונה נתנה חמישיות שישיות ושביעיות יותר מפעם אחת אבל הפסידה את התואר לילדים של קשטן שלקחו דאבל.

    יש את מכבי תל אביב של 98/99 שהייתה הסגנית של הפועל חיפה. היא לא נתנה לה פייט אבל היא ניצחה פעמיים את מכבי חיפה שנאבקה על המקום השני ואת בית"ר שגם נאבקה. בכלל מכבי הייתה קבוצה חזקה באותה עונה עם קוביקה שסיים כמלך השערים.


    ויש את מכבי חיפה של 94-95 ו95/96
    למכבי חיפה היה את רביבו,ברקוביץ,חזן,קנדאורוב,עופר שטרית,משה גלאם ורוני לוי.קבוצה אדירה בכל קנה מידה שהפסידה את התואר שנתיים ברציפות ממש בסיום העונה. פעם אחת מול הפועל בית שאן במחזור הלפני אחרון. ושנה לאחר מול מכבי תל אביב במשחק העונה 3 מחזורים לסיום.

    אני חושב שמכבי חיפה של השנתיים האלה הייתה קבוצה טובה יותר מהאלופה מבחינת הסגל וגם רצה עם האלופה צמוד עד לסיום. בגלל זה נראה לי שמכבי חיפה של 95/96 ו94/95 הייתה הסגנית הכי טובה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/3/10