סוף עידן הגלקטיקוס?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י King_Beckham, ‏13/4/04.

  1. King_Beckham Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    261
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה היה שהעונה הזאת ריאל מדריד הולכת להיות הקבוצה של כל הזמנים!
    נראה היה עד לפני כמה שבועות, שריאל מדריד הולכת לזכות בטריפל ושאין לה בכלל מתחרים!
    היא הייתה בגמר הגביע הספרדי, עברה את באיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות והוליכה את הליגה הספרדית בהפרש של 7 נקודות (אם אני לא טועה).

    אותה ריאל מדריד הגדולה, שדיברנו עליה כעל אחת הקבוצות החזקות ביותר בכל הזמנים אם לא הקבוצה החזקה ביותר בכל הזמנים שמועמדת לטריפל, נראית עכשיו מפורקת לגמרי.

    זה התחיל מההפסד בגמר הגביע לסארגוסה, תואר אחד הלך, לאט לאט הם התחילו לאבד את הפרש הנקודות בליגה, ובליגת האלופות אחרי ניצחון שנראה די מבטיח - 4-2 במשחק הראשון מול מונאקו ברבע הגמר, הגיע ההפסד המבייש 3-1 במונאקו מה שהדיח את הגלקטיקוס.

    בניגוד לארסנל ומילאן, שתיים מהקבוצות החזקות ביבשת גם כן, שהצליחו לצאת מהמשבר של ההדחה מליגת האלופות וממשיכים להוליך את הליגות האנגלית והאיטלקית בהתאמה, ריאל מדריד הובסה בבית 3-0 ע"י אוסאסונה, מה שאומר שריאל מדריד עכשיו שנייה עם פיגור 2 נק' אחרי ולנסיה.

    האם זהו סוף הגלקטיקוס?!

    זידאן, אחד השחקנים הכי טובים בעשור האחרון, אם לא הכי טוב, ואחד הטובים בכל הזמנים כבר לא אותו שחקן.
    הוא אמנם עדיין מביא כמה רגעי קסם בכמה משחקים אבל זהו לא אותו שחקן שהיה יכול לקחת משחקים שלמים על הכפתיים שלו, מה לעשות הוא כבר לא צעיר.
    כנ"ל לגבי לואיס פיגו שהוא נעלם מהמשחק לגמרי הרבה יותר מההברקות שהוא מביא פה ושם פעם בכמה משחקים וגם במקרה שלו הגיל כבר עושה את שלו.

    כשרונאלדו על המגרש הוא עדיין מספק את הסחורה עם כמות שערים מכובדת ביותר, אבל השחקן עדיין סובל מחוסר מזל כשהוא נפצע המון פעמים.

    בקשר לראול, המלך של הכדורגל הספרדי, מאז הגיעו של רונאלדו, הוא לא אותו שחקן שכובש המון שערים, ולא אותו שחקן שנותן כל משחק תצוגה אדירה אחת לפחות, אלא הוא פעם בכמה משחקים מביא את אותן תצוגות שהיו מצפים ממנו שיביא כמה פעמים במשחק ולא פעם בכמה משחקים.

    רוברטו קרלוס גם נראה דיי התעייף, למרות שהוא עדיין משחק טוב מאוד.

    אחד היחידים שנראה שעדיין מספקים את הסחורה, הוא דווקא השוער שגדל בריאל מדריד, איקר קסיאס, שבלעדיו ריאל הייתה נראית היום גרוע ביותר.

    בקשר לגלקטיקו החדש של השנה, דיויד בקהאם, למרות שהוא תורם די הרבה למשחק ההתקפה ומשחק לא רע בתור קשר אחורי, לא נראה שזה התפקיד שלו.

    ריאל מתחילה להצטער על כך שהעיפה את דל בוסקה, וגם על כך שהעיפה את היירו, למרות שהוא ממש מבוגר, הוא עדיף מאשר כלום.

    אז אני שואל אותכם אנשים, האם זהו סופם של הגלקטיקוס?!
    האם זידאן ופיגו כבר יכולים לפרוש?
    מה יהיה אם המלך של ריאל מדריד ראול?
    הביעו את דעתכם בנושא!
     
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    אני מסכים איתך בהסבר שנתנת, רק אני לעולם לא חשבתי שריאל תהיה הקבוצה הגדולה של כל הזמנים ותזכה בטרבל ללא מתחרים. מי שמאמין שכדורגל זה משחק קבוצתי ולא של כוכבים השווים מיליון לעולם לא היה מאמין שריאל תזכה במשהו העונה ובוודאי לא בליגת האלופות. ריאל היא קבוצה שניבנתה לא נכון, כלל ללא איזון. אין הגנה ואין ספסל. מה שבהתחלה נראה כמספיק, כמה שלא יספגו יבקיעו יותר, אבל בהמשך החוסר עומק גרם לעייפות השחקנים וכתוצאה מכך לכישלון.
     
  3. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריאל השנה היא ריאל חלשה יותר מהשנים האחרונות ואמרתי את זה כבר בתחילת העונה (לא כאן בפורום שהכרתי אותו רק באמצע העונה), שוחררו יותר מדי שחקנים וגם הושאלו יותר מדי, הספסל הפך מאחד הספסלים הטובים בעולם שכלל שחקנים כמו מוריינטס, פורטיו, מקנמנן, מוניטיס, קונססאו, פאבון, , סולארי, סלאדס ועוד לאחד הפחות טובים שראיתי אצל קבוצת צמרת.
    לא חשבתי שריאל השנה תהיה הקבוצה הגדולה ביותר בכל הזמנים, אם כבר אז זה היה אמור להיות שנה שעברה או שנתיים לפני כן, דל בוסקה הלך, מקאללה הלך, לא הביאו מחליפים ראויים לא להם ולא לשחקנים אחרים ונעשו מלא טעויות, כל השנה חוץ מהחודשיים הראשונים ריאל נראתה רע על המגרש והוציאה נקודות בפוקסים ובתצוגות פושרות.
    לדעתי עידן הגאלקטיקוס לא תם, אם יביאו שני בלמים, יחזירו את קונססאו במחליף להלגרה בקישור, יחזירו את מוריינטס, יפטרו את קיירוש ואת החלק הקדמי ישאירו כפי שהוא (רק עם שינויים טקטיים מסויימים) ריאל יכולה לחזור ולהציג כדורגל נפלא כמו שהתרגלנו ממנה בשנים האחרונות ואם הדברים האלה יעשו אני חושב שמילאן וארסנל יכולות להתחיל לפחד.
    זידאן ופיגו עייפים, אין מה לעשות, כשאתה משחק 3 משחקים מלאים ב 6 ימים של 90 דקות למשך כמעט עונה שלמה אתה לא יכול לעמוד על הרגליים כבר, גם הם בני אדם, גם אם הם היו צעירים בשלוש שנים העייפות עדיין היתה גומרת אותם.
     
  4. Romario Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/04
    הודעות:
    215
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מדיניות הרכש של פרז כנראה שתסתיים. לא עוד שמות מפוצצים, ולא עוד שפיכת סכומי עתק על שחקן מסויים. מעכשיו, נראה את ריאל מביאה רכש חכם.

    באמת רק בחודשיים הראשונים של העונה ריאל הייתה מצויינת. זה היה בגלל שקבוצות פחדו ממנה, אבל לאחר מכן, ראו את החולשות שלה וניצלו אותן.

    ההגנה של ריאל מדריד היא פשוט גרועה. שמעיפים שחקנים חשובים מהסגל כמו היירו ומאקללה צריך לדאוג להביא להם מחליף, ולא השאיר עמדה מסויימת כחור אחד גדול (ראה מקרה נימני במכבי ת"א).

    חוץ מרוברטו קרלוס, שכמעט כל הזמן עולה לעזור בהתקפה מצד שמאל, אין לריאל שחקן טוב בהגנה.
    אפילו סאלגאדו לא בעונה טובה השנה. להוסיף לזה את מחייה וראול בראבו שנקראים "בלמים" ומקבלים הגנה מחוררת, פשוט הפקרות.

    זידאן שהיה לוקח עליו את המשחקים של ריאל בתקופה האחרונה בכלל לא קיים, השערים של רונאלדו לא באים כמו שמצפים ממנו, על ראול אין בכלל על מה לדבר, אף אחד לא זוכר ממנו את חמשת השערים האחרונים שכבש, ועל בקהאם מה כבר לא נאמר? זאת פשוט לא העמדה שלו. מאקללה אולי לא מכר חולצות כמוהו, אבל הוא פשוט היה יותר טוב ממנו בעמדת הקשר האחורי.

    כל זזאת ועוד מוביל להתפרקות של ריאל מדריד שלדעתי לא תנצח את שלושת המשחקים הקרובים.
    קשה לי לדמיין את ריאל בויסנטה קלדרון מנצחת ללא פיגו וללא רונאלדו.
     
  5. the gunner_14 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/1/04
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מדיניות הרכש המגוחכת של פלורנטינו פרז וודאי תגיע לקיצה אבל זה עדיין לא אומר שזה הסוף של הגלקטיקוס כי רוב השחקנים ישארו בקבוצה.
    לריאל יש יכולת כלכלית להביא בכל שנה תותח על אז הדבר הפשוט שהם צריכים לעשות לדעתי הוא חיזוק הקבוצה במקומות המתאימים:קשר אחורי ברמה של ורון,ויירה,מקאללה וכו' שני בלמים ברמה גבוהה,סטייל אלסנדרו נסטה וזהו.
    הם חייבים לשחרר את רונאלדו ולהחזיר את מוריינטס כי רונאלדו פשוט מחסל את ראול במשחק השתלטני שלו, במצב שראול ומורינטס בחוד אתה מקבל את החוד הטוב בעולם.
    בכנף השמאלית יש את סולארי שהוא מספיק טוב כדי להיות בהרכב ,בכנף ימין נוצרת בעייה עם פיגו ובקהאם (בהנחה שמביאים למרכז השדה שחקן) אז אחד מהם צריך ללכת הביתה.
    אם תבנה קבוצה בסגנון הזה אז תהיה גלקטיקוס שלא ראינו מעולם.

    ועוד לחשוב שאם ריאל הייתה מצליחה במשהו השנה היא הייתה רודפת אחרי הנרי ו-ואן-ניסטלרוי חחחח.
     
  6. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,151
    לייקים שהתקבלו:
    382
    אם מדיניות הרכש ה"מגוחכת" של ולדאנו תיפסק, ריאל מדריד מהר מאד תרד מפסגת מועדוני הכדורגל.
     
  7. Romario Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/04
    הודעות:
    215
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה ממש לא נכון.
    רק שקונים כל עונה סופרסטאר אפשר להישאר בפיסגת מועדוני הכדורגל?
    ריאל מדריד יכולה להישאר בטופ של אירופה אם היא תעשה רכש חכם. לא חייבים להביא סתם שחקני צעצוע כדוגמת בקהאם.
     
  8. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריאל לקחה ב 98 ו 2000 אליפות אירופה בלי הרכש הזה.
    בקהאם יכול להישאר במרכז אם יביאו קשר אחורי כי פשוט גוטי יילך לספסל.
     
  9. Kiko Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/03
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין שום בעעיה בקניית הגלקטיקוס, להפך אם האוהדים אוהבים את השיטה וזה גם מכניס לריאל כסף מפרסומות, חולצות ועוד דברים כאלה.
    הבעייה היחידה של ריאל היא שבראשה עומד שני אנשים טיפשים שחושבים שהם יודעים משהו בכדורגל אז כל שנה הם מביאים מאמאן צעצוע כדי שהם יוכלו לקבוע מה יהיה בקבוצה.
    "הפבונס והזידאנזס" נכשלה, ריאל צריכה להחליף את כל ההגנה שלה (כן כן, גם את רוברטו קרלוס ה"מגן" "הטוב בעולם") ולהביא מאמן נורמלי שייקבע בעצמו את ההחלטות בקבוצה, בקיץ יהיו כנראה הרבה מאמנים כאלה כמו ראניירי, היצפלד, אריקסון...
     
  10. the gunner_14 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/1/04
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוא נתחיל עם זה שזה לא נכון.
    דבר שני הוא שאני אומר מגוחכת אני מתכוון להבאת שחקנים ללא כל קשר לצורך המקצועי.
    אם יביאו כוכב לעמדה מתאימה בכל שנה הרי שזה בכלל לא מגוכך.
     
  11. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זמברוטה, כנראה שאני מחמיץ מישהו, אבל מי המועמד שלך להיות המגן השמאלי הטוב בעולם? זמברוטה בכבודו ובעצמו?
     
  12. Romario Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/04
    הודעות:
    215
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוברטו קרלוס הוא המגן השמאלי הטוב בעולם, ולא דווקא בגלל היכולת שלו, אלא מפני שבתקופה הזאת, אין הרבה מגנים שמאליים טובים בכדורגל העולמי. הוא פשוט הבולט ביותר.
     
  13. King_Beckham Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    261
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תשנו את נושא הדיון!
    אל תתחילו לדבר על המגן השמאלי הטוב בעולם, אלא אנחנו מדברים בדיון הזה על הגלקטיקוס של ריאל מדריד...
     
  14. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע, בתור אחד שרוברטו קרלוס הוא השחקן האהוב עליו כבר 5 שנים לדעתי זה לא נובע רק מזה שחסרים מגנים שמאליים בעולם, אם רוברטו קרלוס לא יעלה אני לא חושב שיש הרבה שחקנים שיכולים להתמודד איתו (ראו לדוגמה את בקהאם בכל המשחקים מול ריאל, רוברטו קרלוס פשוט שיתק אותו, מה שלא הרבה מגנים, גם לא איטלקיים הצליחו לעשות).
    לדעתי רוברטו קרלוס מגן שמאלי טוב יותר ממאלדיני (כששניהם בשיאם, אחרי אותו משחק מול פורטוגל והאדום איכשהו חלה ירידה בכושר של קרלוס, לא יודע איך זה מתקשר אבל זה מה שהיה).
    אז כמובן, אני רוצה לראות מגן כלשהו שמבלה יותר בחצי של הקבוצה השניה ועדיין חוזר להגנה כל התקפה של היריב שיעשה עבודה הגנתית יותר טובה מרוברטו קרלוס, חוץ ממשחק ראש לדעתי הוא שחקן מושלם (גם המשחק ראש שלו טוב, רק שהוא נמוך אבל ככה יש לו זינוק מצויין).
    והמגנים של ריאל לדעתי צריכים להישאר, סלגאדו אחד מחמשת המגנים הימניים הטובים בעולם (פה באמת כי אין אופציות אחרות) ורוברטו קרלוס הטוב בעמדה שלו, לעומת זאת במרכז ההגנה צריך שינוי, אבל את זה כולם יודעים.
    וכל שנה הם מביאים מאמן צעצוע? דל בוסקה היה בעמדת המאמן 4 שנים והוא ממש לא מאמן צעצוע, השנה באמת הביאו מאמן ליצן שצריך לאמן בארץ שלנו ולא את ריאל מדריד, אלופת ספרד היוצאת.
    הזידאנס והפאבונס נכשלו, הגאלקטיקוס לא, זה לא אותו דבר.
     
  15. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מקס אולי תסביר להדיטוט כמוני מה אומרת בדיוק שיטת "הזידאנס והפאבונס"? האם הכוונה היא לכך שבהתקפה ריאל יביאו שמות מפוצצים שיעשו שואו על המגרש ובהגנה ישולבו שחקני בית צעירים (ואלי גם מבטיחים http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx ) שישמרו על הצביון של המועדון?