10 המכות של הכדורגל הישראלי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Ilan, ‏5/4/04.

  1. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בואו ביחד נבנה את 10 המכות של הכדורגל הישראלי.
    כל אחד יכתוב מכה אחת.

    אוקיי... אני מתחיל:

    1. מכת הפחדות: זה התחיל אצל כמה מאמנים, עד שהעונה זה השתלט על רוב הליגה. כל המאמנים בליגה משחקים בצורה מבוקרת ופחדנית במטרה לא להפסיד. גוטמן, לחמן, קשטן, רוני לוי, קלינגר ועוד רבים אחרים משחקים בצורה שהופכת את התוצאה 2-1 למשחק מרובה שערים.

    עקב הטקטיקות המבוקרות וחוסר שחקנים יצירתיים הכדורגל שלנו נהפך לפחדני, משעמם שדוחה את הקהל. אפשר לספור על יד אחת את מספר המשחקים הטובים שהיו העונה.



    (לא היה לי משהו מקורי לכתוב, אולי לכם יהיה משהו יותר נחמד להגיד).
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    ועם כבר, שכל אחד גם יכתוב מי הם:
    הרשע, החכם, התם וזה שאינו יודע לשאול בכדורגל הישראלי.
     
  3. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2. ה- PPV, גזל את מעט הטוב שעוד נשאר משבת של כדורגל ישראלי. כבר אמרו על זה הכל- שעות לא הגיוניות, אין שירים ושערים, מחיר מוגזם, העיקרון לא יעלה על הדעת של כדורגל בתשלום ועוד.

    ו- 4 בנים לכדורגל הישראלי:
    1. חכם- דרור קשטן. עושה לליגה בית ספר ביחס למעט מאוד שנותנים לו בהפועל ת"א. עצם זה שהוא עוד יכול לזכות בגביע ואת האליפות איבד רק השבוע עם הסגל הקיים מראה שהוא קוסם. חוץ מזה, תסתכלו על כמות זכיות התארים שלו.
    2. רשע- ראשי צ'ארלטון שהביאו את ה- PPV. הסיבות מפורטות בתחילת ההודעה.
    3. תם- כל האוהדים שמזמינים שבת של כדורגל, ומאמינים שהכדורגל שלנו לא דפוק מיסודו ודרושים תיקונים. כנ"ל מי שמאמין שהנבחרת כמו שהיא עכשיו יכולה לעשות משהו.
    4. ושאינו יודע לשאול- קצת קשור גם לתמימות אבל אוהדי בית"ר ירושלים לא שואלים את עצמם "האם עם הסגל הקיים היכולת הזו היא המקסימום שניתן להוציא מהקבוצה?" ו"אם ניתן להוציא יותר מהסגל הנוכחי, מה אנחנו יכולים לעשות כדי לשפר את המצב (להחליף בעלי תפקידים במועדון)?"
    קצת ישן אבל אם במכבי חיפה היו שואלים את אופ"א על ההשעיה של וואליד באדיר אולי היו לשחר עוד קצת מזומנים בארנק ולאוהדים כבוד לפגוש את ליברפול (ובארץ היינו מנצחים אותם!).
     
  4. Yaak#Berko Member

    הצטרף ב:
    ‏18/1/04
    הודעות:
    244
    לייקים שהתקבלו:
    0
    3. אבי רצון ושלמה שרף. אתם באמת צריכים נימוק?

    4. בני סכנין ואייל לחמן. כדורגל כמו שלהם שיחקו במערב גרמניה של מתיאוס, והם עוד היו עדינים.
     
  5. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    5.האלימות בכדורגל הישראלי,החל מהקללות,הגזענות,האלימות הפיזית,
    פציעות אוהדים,התנהגות הקהל,גועל נפש..
     
  6. juva Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    944
    לייקים שהתקבלו:
    0
    6. מכת הזרים- קודם כל שמים מכסת זרים של 5 שחקנים(תכלס מהגבוהות באירופה) אח"כ מתייחסים לזרים האלו כאל בקר, אחרי זה מתפלאים למה הזרים האלו לא טובים(אולי כי החתימו אותם אחרי 3 שנים שבהם הם לא שיחקו כדורגל מקצועי) ובסוף עוד יש להם את הבושה לשאול למה נבחרת ישראל כ"כ גרועה

    7. מכת האוהדים- מה שקורה פה מתחיל להזכיר את מה שהיה קורה באנגליה בסוף שנות ה70, בתחילת שנות ה80 הם כבר התחילו להרוג אחד את השני, תסיקו לבד את המסקנות שלכם...

    8. מכת ההנהלה- מוסר תשלומים כמו בליגה האפגנית, יחס נוראי לשחקנים זרים, התעקשות לברבר הרבה בתקשורת, ולרוב גם יחסי אנוש שלוקים בחסר

    9. מכת השופטים- זה מה שקורה כשנותנים לכל אחד להתקבל לקורס לשופטים.

    10. מכת השוטרים- או ליתר דיוק, מכות מהשוטרים


    *תשתדלו להשתלב עם הספירה. לצערי יש יותר מ- 10 מכות.
    ומה עם ארבעת הבנים?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/4/04
  7. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מי שזוכר את "ג'ודי לוץ אהרונוב" מה'קומדי סטור' אז לזה היא הייתה קוראת "מכת הגוטמניקוקוס"

    מכה חדשה נפלה על המדינה, הגוטמניקוקוס, גוטמניקוקוס-חיידק הגורם למאמני הכדורגל לשחק הגנתי וכך לשעמם את הצופים
     
  8. Ultras-crazY Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/04
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    11. מכת היעקב שחר. קונה כל מה שזז בכדורגל.
    עשה את מכבי חיפה לגלקטיקוס הישראלי. אם זה ימשיך ככה יהיה לנו בכדורגל בדיוק כמו מה שיש בכדורסל.
     
  9. bLaDeR^bOy Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/03
    הודעות:
    3
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכדורגל הישראלי השנה זה הדבר הכי גרוע שיצא לי לראות, אין שום הפתעה בשום מקרה, תמיד הטובות מנצחות
    פשוט אסון השנה אסון לכדורגל
     
  10. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חח מצחיק
    זה שחיפה לא עשו לה הפתעות כמעט, זה לא אומר(ותקן אולי אם הבנתי את דבריך לא נכון) שהיא הקבוצה הכי טובה, כי יש עוד קבוצות טובות(בערך) בליגה כגון מכבי ת"א והפועל ת"א, שהרבה קבוצות הפתיעו אותן, ויש גם קבוצות קטנות שהפתיעו במיקום שלהם...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/4/04
  11. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    10 המכרות לפי ערי המפרץ, טורו של מליניאק, אתם מוזמנים להגיב:

    1- קופות האיצטדיונים: לקופות אצלנו אין שום קשר למטרה שלשמה הן נועדו, מכירת הכרטיסים. חצבו חורים בקיר המגרש, תקעו מעקה ברזל ואתה נדחף ומטלטל בדרך אליהם כמו סירה בלב ים. בריונים מעבירים מהצדדים כסף לאנשים שעומדים לפניך, כדי שיקנו להם כרטיסים. ואתה נמחץ בתווך, כשהתור לא מתקדם. אם התמזל מזלך והגעת לחור שבקיר, אתה מגיש את הכסף ומתפלל שיצא כרטיס עם העודף הנכון. כרטיסי נוער- אין. כרטיסי חייל- כמובן שאין. אתה לא רואה את הקופאי איתו אתה מדבר, והלחץ פולט אותך לאוויר העולם עם מה שיש ביד. מומלץ לראשי הקבוצות, שמתפרנסים ממכירת הכרטיסים שינסו לעמוד בתור.

    תגובה שלי: צודק 100%, אני זוכרת פעם בקרית אליעזר אני וחברה שלי באנו לקנות כרטיסים, קופה ראשונה אומרים לנו אין פה מכבי ת"א, לכו ימינה. עוברות קופה גם שם אין מכבי ת"א, לכו לסוף. עוברים לשם, מן הסתם גם שם אין, קונים מספסר.

    2- פיצול המשחים: אם כמה מוחות היו הוגים תכנית להרס הכדורגל בישראל, הם לא היו יכולים לחשוב על משהו יותר מוצלח מפיצול זמני המשחקים. אין עוד ליגה בעולם, ואני אומר את זה באחריות, שאין בה שני משחקים שמשוחקים באותו יום ובאותה שעה, כמדיניות. ליגה, כהגדרתה, זה כמה קבוצות שמשחקות באותו זמן. אפשר להזיז פה ושם משחק משיקולי רייטינג, אבל אחרי שפיצול השעות גרם גם לביטול שירים ושערים, אף אחד לא יודע מי משחק, מתי ומה התוצאה. מאות אלפי אוהדים נותקו ואיבדו עניין בליגה, והכל כדי לגבות תשלום מעשרות אלפים. חלם.

    3- המנון לפני המשחקים: השמעת התקוה לפני משחקים החלה בזמן מלחמת המפרץ הראשונה, וכמו כל תופעה שהחלה- גם שירת ההמנון הפכה למטלה שהציבור מתקשה לעמודבה. ירושלמים רוקדים את "עין לציון צופיה" בקצב הראפ, אוהדי הפועל ת"א מנצלים את השורה להתחשבן עם ניר קלינגר, וכל זב חוטם מנצל את הדממה כדי לשלוח הצעות מגונות.

    4- עייפות שחקני הנבחרת: השרירים שלנו קצרים ולשחקנים שלנו יש בעיה מנטלית- אבל אין סיבה ששחקנים יפסיקו לרוץ בכל משחק נבחרת בדיוק כהשעון מראה על הדקה ה60. בספרינט היחיד שהשחקנים ישראלים נותנים זה הריצה למצלמה אחרי גול. אבל עד שהם מבקיעים הנשמה יוצאת. כושר גופני דורש עבודה קשה, בלי מצלמות ובלי כותרות. פשוט לרוץ ולרוץ, בחום ובגשם, בלי פטורים. אם זינאדין זידאן ודיוויד בקהאם לא מתעצלים, גם השחקנים הישראלים יכולים לרוץ. אפשר להבין שחקנים חסרי כישרון, אי אפשר להבין שחקנים חסרי כושר גופני.

    5- המוכשלים בע"מ: אני מכיר לא מעט דוגמאות של שחקנים שוויתרו על כיבוש שער כדי להטעות את השופט ולקבל פנדל. אחרים נופלים כמו מתים כדי להדביק ליריב כרטיס צהוב. בשבת ראיתי שחקן של הרצליה(מספר 7) נופל אל הדשא אחרי תקל קטן ומתפתל 3 דקות. כשהגיע אליו הצוות הרפואי הוא זחל אל מחוץ קווי המגרש והתמוטט כאילו שבר רגל. 15 שניות אח"כ הוא נכנס למגרש בספרינט, בלי לקבל אישור מהשופט יעקב בן חמו.

    6- בזבוזי הזמן: פה ושם יוצא לי לראות כדורגל מהעולם, אבל נדמה לי שבשום מקום לא מבזבזים כל כך הרבה זמן על הזזות כדור חצי מטר הלוך וזוב. אחרי כל שריקה השחקן הקרוב תופס את הכדור ביד, רץ איתו 20 מטר לאחור, וזורק אותו לכל הרוחות- שיהיה זמן לרדת להגנה ולנוח. מישהו הסביר לי פעם למה השופטים לא מעיפים את השחקנים האלה לכל הרוחות- גם להם אין כח לרוץ.

    תגובה שלי: צודק 100%, ע"ע אחי נצרת- מכבי ת"א

    7- שירי האוהדים: בכל מקום בעולם יש לכל מעדון שירים וקריאות עידוד משלו. בליברפול למשל שרים את "לעולם לא תצעדי לבד". פאוק סלוניקי הדהימו פעם במחיאות כפיים קצובות, שאוהדי מכבי ת"א בכדורסל ניסו לאמץ וויתרו. בישראל כולם שרים את אותו שיר בשינוי של מילה או שתיים. מי שלא קופץ ירוק\צהוב\אדום\כחול. איזה קטע. הכל נראה אותו דבר.

    תגובה שלי: מתי הפעם האחרונה שהיית במשחק כדורגל לא של מכבי פ"ת? לכל הקבוצות הגדולות בליגה עם יותר מקומץ קטן של אוהדים, יש הרבה שירי עידוד, ולא רק מי שלא קופץ אדום.

    8- הפועל ר"ג: על העונה הנוכחית של הפועל ר"ג אפשר לכתוב ספר, רק שלא בטוח שיש מי שיקרא אותו. גולים עצמיים, פנדלים מוחמצים, שערים בזמן פציעות, הפסדים ביתרון מספרי. גוסטבו בוקולי, שמבוקש היום על ידי חצי מליגת העל, גורש מר"ג בבושת פנים. החלפת מאמן, שמביאה בד"כ שניים שלושה נצחונות, הביא לר"ג שישה הפסדים. לפחות נשארה לי תמונה םע הגביע.

    *חסרות שתיים שלא היו קשורות לכדורגל.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אין מה לומר, שישאר בכדורסל.
    במגרשי הכדורגל בארץ הוא כניראה לא ביקר, אחרת אני לא מבין למה הוא מדבר על שיר 1 לכל קבוצה(רק בדרבי מושמעים עשרות שירים).
    בקשר להימנון, לדעתי נחוץ וחייב להישמע.
    נו, אז יש כמה שמנצלים זאת לקללות(והם בדרך כלל נבלעים בשיר ההמונית), גם בדקות דומיה יש אידיוטים שמקללים, זה אומר להפסיק את דקת הדומיה?
    לא יודע מה עם מגרשים אחרים, אצלנו בבאר שבע, עם לא משמעים את התקווה(וזה כמעט לא קורה), הקהל שר אותה לבד.
    אותה תקווה, שאני שמעתי במשחק של הפועל י"ם במלחה, ושל בית"ר בטדי, הביאה לי צמרמורת.
    השירה החזקה וקורעת הקירות, והצבעים הנהדרים של הקהל כשכולם מחזיקים צעיפים בזמן ההימנון, תענוג.
    עם על הדברים האלה הוא בחר להתלונן(שירי אוהדים, ההימנון), במקום על דברים חשובים כמו אלימות המשטרה וכיצד ליגת העל שלנו מתנהלת, אז כניראה שהידע שלו על כדורגל מסתכם בצפיה במבט ספור ביום ראשון.
     
  13. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל יש בכך משהו נכון. מי שלא קופץ XXXXX באמת נטחן בכל מגרש, כשמכבי חיפה התחילו לשיר "הנה היא עולה, אלופת, אלופת, המדינה" מיד שמעתי אחרי שבועיים את אוהדי נתניה שרים "הנה היא עולה הקבוצה הקבוצה של המדינה" ויש עוד המון שירים שהם שינוי מילה בשיר אחר כמו "צהוב עולה על ה***" במקום צהוב עולה זה מכבי, בית"ר זה הזבל של המדינה במקום בית"ר זה הסמל של המדינה וכו'.
    צריך שלכל קבוצה יהיה המנון כמו של ליברפול, כמו של בארסה.
     
  14. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו ברור שיש כמה שירים בולטים שקבוצות אוהידם משתמשות בהם, כי זה הכי קל. אבל זה לא אומר שיש רק את אלה. מה למכבי ת"א אין את הקונטרה? לחיפה יש משהו, לא זוכרת איך קוראים לו, ובטח גם להפועל לבית"ר ולשאר יש
     
  15. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקטע של ההימנונים נכון מאד,צריך לנגן את ההימנון,אבל אוהדים מזלזלים
    בו ומשנים אותו,חבל לראות.