אם כבר פרארי.. אז מאסה חוזר לאיטליה ובדרך לנסיעת מבחן ראשונה מאז התאונה. http://www.formula1.com/news/headlines/2009/10/10055.html
רק שהוא כזה רעב לתחרות שהוא רוצה להספיק עוד להתחרות עוד השנה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx
http://mediadb.kicker.de/news/1000/1020/22000/artikel/715597/massa_kart-1254998040.Xxx הבחור משתולל על הקארטינג כאילו אין מחר.
גלוק המסכן שעשה תאונה לא קלה בלשון המעטה, לא יקח חלק במירוץ הבא בברזיל ובמקומו יכנס למכונית קמואי קוביאשי היפני.
מאסה שב אמש להתאמן על מסלול פורמולה 1 באיטליה, הפעם עם מכונית נורמלית. לפי איך שהעניינים נראים, סיכוי סביר לראות אותו מגיע לקו הסיום באבו דאבי בכבוד.
איזה מקצה דירוג מדכא, פשוט איום ונורא. מזג אוויר בלתי נסבל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
היו מקרים שאיפשרו להם לסיים את המקצה דירוג והיו מקרים שעצרו את המקצה. במקרה שעוצרים, המקומות שכרגע הושגו ישארו כמו שהם וכך הנהגים יזנקו מחר.
באריקלו בעמדה נהדרת.. וגם קרוב מאוד לבית. יש לי הרגשה חזקה שהמירוץ הקרוב בדרך לכיס שלו, ואז יהיה קרב מאוד מעניין באבו דאבי.. מי היה מאמין שבאטן הווינר הסדרתי של תחילת העונה יעדר כל כך הרבה זמן מהפודיום.
אל תקח את מקצה הדרוג של היום ברצינות מידי, זה היה סיוט עלי אדמות. אי אפשר היה לנהוג בשיט, הנהגים התלוננו רבות על מצב המסלול. אם הגשם ימשך גם מחר, הרי שאי אפשר לומר שבאריקלו בעמדה טובה, כי כולם בסכנת הדחה כבר מראש כשהמסלול כה חלק.
והיום ציפו לגשם, אך לא הגיע. חבל, כי זה הפך את המירוץ למעט יבש ( http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx )...
אז זהו.. באטן סגר את הסיפור. לא שזה הפתיע כל כך לאור פתיחת העונה המושלמת אבל מי האמין לפני שהעונה התחילה שבאטן יקח את אליפות הנהגים ושעל אליפות היצרנים שתי המתחרות הדומיננטיות יהיו בראון ורד בול. אמנם ראינו עונות טובות יותר אבל העונה הזאת הולכת להזכר לעוד הרבה מאוד זמן בזכות הקבוצות הגדולות שנבלעו במרכז הטבלאות ובזכות ההובלה של קבוצות קטנות סטייל רד בול ובראון. לא חושב שנראה שוב עונה שפראירי, מקלארן או רנו לא מאיישות את הצמרת.
זה בדיוק מה שה FIA ניסו לעשות והצליחו. רצו לפתוח את התחרות לכל הקבוצות ולשבור את השליטה הקבועה של הקבוצות הגדולות. אני חושב שזה בסדר, אבל אולי הם קצת מצטערים איפשהו שזה הלך כל כך קיצוני והוריד את העניין עוד יותר.