לא הוצאתי את עצמי טמבל ולא נעליים, אם כבר טמבל אז זה מישהו כמוך שאוהד לי יצרן רכב במקום לאהוד נהג מרוצים ( בערך כמו לאהוד את חברת נייקי בכדורגל ואז לאהוד כל קבוצה שמשחקת בבגדים שלה). אבל מצד שני אני מדבר כרגע עם בנאדם ששם את הסמל של שאלקה בחתימה שלו אבל כל מי שנכנס מדי פעם לדיון של באיירן מגלה שהוא בעצם אוהד גם אותם לא פחות מאשר את שאלקה... רגע דני, יכול להיות שאתה אוהד גם שאלקה וגם את באיירן זה בגלל ששתיהן משחקות עם אדידס? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
אז לדעתך זה גם מגוכח לאוהד קבוצות כדורגל במקום שחקני כדורגל? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dunno.Xxx
וואקר, אז שרשמת שזה לא נראה לך שאפשר להיות אוהדי קבוצת פורמולה 1, חושב שהוצאת את עצמך מתדמית האידיוט? הצלחת להבליט את הבעיה. כמו שזה שלפני כתב, יש אוהדים לקבוצות, יש אוהדים לנהגים, יש הכל בסבב ובמאות מיליונים (היו מירוצים עם רייטינג של מיליארד איש). אז תעשה לעצמך טובה, תספיק להביא על עצמך כאן בין אוהדי הפורמולה 1 בפורום את הבושה הזאת (אלא אם כן אתה מרגיש טוב עם זה).
ספורט הפורמולה 1 הוא ענף ספורט לכל דבר בדיוק כמו כדורגל וכדורסל יש מיליוני אוהדים לקבוצות, מיליוני אוהדים שהולכים אחרי נהג מסוים. מה רע בלהיות אוהד קבוצה? אם פרארי לוקחת מירוץ זה בדיוק כמו להגיד שליברפול לוקחת משחק. אמנם מנצח המירוץ הוא הנהג עצמו, אבל בשביל לקחת מירוץ יש עשרות אם לא מאות החלטות של הצוות שנעשות בחוכמה כדי להביא את הנהג לניצחון. תראה לדוגמא את מירוץ איטליה, אמנם רובנס ניצח את המירוץ אבל סדרת החלטות פשוט גאוניות נתנו לבראון את מקומות 1-2 הענף הזה כל כך מהנה, ואני אומר תודה כל יום שצ'רלטון עדיין לא לקחו לי את זה ושאני יכול לצפות להנאתי במירוצים. ובמיוחד להקשיב לבועז קורפל התותח, שבשונה מפרשני ערוץ הספורט זוהר\אוחנה , הוא באמת יודע על מה הוא מדבר. והכי חשוב, אלונסו בפרארי, סוף סוף הנהג הטוב בסבב, לפחות לפי דעתי, מקבל הזדמנות פז להפוך לאחד הנהגים הטובים בהיסטוריה, מקווה שהוא ופרארי ייקחו את הציוות הזה למקומות שלא ראינו בעבר.
מסכן גלוק, לא יכל לקרות דבר כזה להמילטון או משהו? בסך הכל מקצה לא רע, אבל כרגיל המירוץ עשוי להיות טוב בהרבה שמדובר במסלול מרהיב כמו זה בסוזוקה.
הניצחון של וורטל מאפשר עדיין להתחרות במובן מסויים על התואר. גם אם זה לא יקרה, איזו עונה אדירה לבן 22, הוא עושה פלאים עם הרכב שלו. לגרמניה יש יורש http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
אז ההכרעה נדחתה בעוד מרוץ, אבל שאף אחד לא ישלה את עצמו. באטן יקח את זה בסופו של דבר גם אם בקושי יראה פודיום אחד העונה. לדעתי פרארי לא הבריקה עם ההחתמה של אלונסו , גם שנוא על האוהדים מהתקופה ברנו וגם נמצא במומנטום רע בשנתיים האחרונות. אבל מצד שני רייקונן במקום קובליינן במקלארן.. זה מהלך יפה. המילטון ורייקונן בעונה טובה יכולים להביא בלי שום בעיות את אליפות היצרנים. מעבר לזה שכל אחד מהם מועמד ראוי ביותר גם לאליפות הנהגים.
אני בכל זאת מאמין שפרארי תסיים עם תואר האליפות בשנה שעברה, בסך הכל אלונסו היה צריך קבוצה טובה מרנו והוא קיבל אותה. חזרתו של מאסה תגרום לפייט גדול בפרארי ותיתן הזדמנות לקבוצה לחזור לזמנים טובים יותר מקווה שזה לא יגמר בפייט כמו של אלונסו והמילטון במקלארן שזה יצא מגדר הקרב הספורטיבי.
זהו, שיש סיכוי לבעיות רציניות בכל הקשור למי הוא "הנהג הראשון" של הקבוצה. אלונסו מאוד תחרותי, יש לו רוח פאייטרית ובלתי מוותרת שתמיד רוצה להוכיח. מצד שני מאסה גם לא הבחור הכי רגוע שיושב בצד, אלא גם טיפוס שרואה את עצמו כאחד שראוי להיות אלוף עולם. לא עניין פשוט, הולך להיות שמח http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx דבר נוסף, מאיפה הגיעו למסקנה שקימי בדרך למקלארן? שמעתי שהוא בדרך ל ב.מ.וו
אתה גורם לזה להישמע פשוט יותר ממה שזה באמת. הגורם האנושי הוא רק חלק מפורמולה 1. אם פרארי לא תעמיד מכונית טובה, אף נהג לא יצליח לעשות בה יותר מדי.
עם המצב הכלכלי ב FIAT, הממנת של פרארי, גם להיות אופטימיים זה הישג http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx
ב.מ.וו סאובר כנראה לא תשתתף בעונה הבאה בסבב וכנראה שקוביצה בדרך להחליף את אלונסו ברנו. רייקונן רוצה לעבורר למקלארן ומקלארן רוצה את רייקונן. כרגע פרארי לא ממהרת לשחרר את רייקונן (שעדיין תחת חוזה). אני מאמין שבסופו של דבר רייקונן והמילטון יאיישו את צמרת טבלת הנהגים בעונה הבאה, מטעם מקלארן. אלא אם יקרה משהו מיוחד.