דויד סילבה, מה הפאקינג קשר בין מדונה ומייקל ג'קסון לביטלס? אתה כל כך בטוח שאתה מבין גדול במוזיקה אבל אתה אם אתה מוצא הקבלה כלשהי בין השניים הראשונים לביטלס... פשוט לא.
והוא גם לא ניתח את ההודעה נכון. שוב. הבנת הנקרא. יש בזה שיעורים פרטיים? לדעתי הוא צריך. אגב, אין לי סיבה לתת לך באן. כבר עדיף לחכות שתמשיך לעשות מעצמך צחוק ולחשוב שהעובדה שהצלחת לנגן שיר של פטרוצ'י עושה אותך האורים והתומים במוזיקה. בסופו של דבר כולם יבינו כמה אתה אידיוט (וזה לא שלא מנסים לרמוז לך) ופשוט לא יהיה לך טעם להיות כאן. בינתיים רוב האנשים פה חושבים כמוני אז וואלה, אולי אני עוד בסדר.
אני הבנתי את הראש שלכם. Hotspur תעשה טובה ובנושאים שאתה לא מבין בהם אל תדון. אני כותב לך א' אתה עונה לי ב', ממש כמו להתווכח עם ילד בכיתה ב. אין לך מושג על מה אתה מדבר, ועוד עכשיו לא הצגת לי הוכחה אחת מדוע הביטלס לכאורה יותר גאונים מהלהקות שנתתי. אבל זה בסדר, אני יודע שאתה לא יכול לתת. ההשוואה למדונה וג'קסון היתה אקראית ואתם בחרתם להיטפל לזה, מן הסתם, כי אין לכם משהו חכם להגיד. לבחור שהזכיר את לד זפלין, מספיק לקחת את השיר הכי מוכר שלהם בכדי להבין שהמוזיקה שלהם היא הרבה מעבר לרמה שביטלס הציגו .
לנו אין משהו חכם להגיד? אתה בכל ההודעות שלך חוץ מ'הוטספר אין לך מושג במוזיקה' ו'המוזיקה של זפלין/מגהדת'/דרים ת'יאטר הרבה יותר מורכבת' לא אמרת שום דבר. יותר מורכב זה לא בהכרח אומר יותר גאוני. יש למשל המון סולואים הרבה יותר מסובכים ומורכבים מהסולו של דייויד גילמור בComfortably Numb אבל הרוב המכריע שלהם לא קרוב להיות טוב כמוהו או מרגש כמוהו. ואגב, אני אחד שממש אבל ממש לא מתחבר למוזיקה של הביטלס. אבל לא חייבים לאהוב מוזיקה של להקה בשביל להעריך את האיכויות המוזיקליות שלה.
אני לא מבין מה זה לשכנע, להוכיח.. כל אחד וטעמו. אני למשל לא אוהב את קווין וחושב שהסמית'ס יותר טובים והמוזיקה שלהם גאונית. להוכיח את זה אני לא יכול.. אבל רבאק - להפוך את הביטלס לספייס גירלזס ,ללהקת פופ בנאלית, קליטה ובלי שום מורכבות זה טיפשי. האזנת לרשימת השירים שנתתי פה? שירים כמו hapiness is a warm gun, I want you הם "בנאלים, קליטים, שירי פופ של 2-3 דקות"?
הביטלס ממש לא הקאפ אוף טי שלי והם ממש לא שומע בזמני הפנוי ועדיין להגיד שמגדת' או סאבאת' או כל החרא הזה יותר טוב מהביטלס זה פשוט עצוב מה זה מלודיה "פשוטה"? אם המלודיה של הביטלס כל כך פשוטה איך זה שאף אחד לא עשה את זה לפניהם? אתם שולחים פה אנשים להבין במוזיקה ואחר כך אומרים שהמוזיקה של הביטלס פשוטה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx ועוד משווים בין מדונה לביטלס http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx ועוד אומר שדרים ת'יטר יותר טוב http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx וכן כל החרא הזה שאתם שומעים זה סתם הרבה רעש וצלצולים, או כמאמר הביטוי "אין שם כלום" אתה מתלהב מהריפים של המגדת' וכל הקקה הזה וזה בכלל ריפים בינוניים ולא מתוחכמים בכל שיר של הפיקסיז יש ריפים טובים יותר מילא היית מביא נגיד את דיסטורבד או משהו שהיא בין הלהקות רוק כבד היחידות שאשכרה עושה מוזיקה שהיא לא סתם רעש וטכניקת נגינה, וגם אז הם לא מדגדגים את הקרסוליים של הביטלס שהמוזיקה שלהם מושלמת
אני לא הגבתי כאן בגסות עוד כי אני מאמין בתרבות דיון (מה שכנראה לא נפוץ בארץ) אבל רעש וצלצולים? ליצן ובור על טעם של אנשים לא מתווכחים אבל לקרוא למוזיקה שביצירת שיר אחד ואלבום מושקע פי 4 יותר זמן מהMGMT או כל הדרעק האחר שאתה שומע, רעש וצלצולים זה מבזה
דויד סילבה, לא התייחסת לשום דבר שציינתי (למעשה לאורך דיון שלם), ונתתי לך את הדוגמה למה הביטלס פורצי דרך, כי הם פשוט עשו מה שלא עשו לפניהם, בטח לא ברמה כזאת. אני באמת מנסה לרסן את עצמי כי אני רואה בן אדם שבאמת מתיימר להבין במוזיקה אבל לא מכיר מסתבר את ההיסטוריה שלה. בסרג'נט פפר הביא ג'ון לנון את האורקסטרה הסימפונית של לונדון לנגן איתו, להקת רוק. אף אמן מיינסטרים בזמנו לא חשב על השילוב של כלים "קלאסיים" עם רוק. הרבה לפני שמטאליקה הגאונים המתוחכמים עשו הופעה עם האורקסטרה של סאן פרנסיסקו, הביא לנון אורקסטרה לנגן את אחד השירים המופתיים בהיסטוריה של הרוק ואולי המוזיקה בכלל, a day in a life, שיר עם ביצוע מושלם, עם תכנון שקשה לדמיין באמצעים שעמדו לרשותם אז. ואתה יודע מה? אני אעיז לומר שמטאליקה שמהם אתה כן "תופס" מעולם לא היו חושבים על לנגן עם אורקסטרה ברקע אילולא ג'ון לנון והאלבום סרג'נט פפר. פה שמתי לך את זה שחור על גבי לבן. אם זו לא גאונות, אם זו לא פריצת דרך אז וואלה, אין דבר כזה פריצת דרך, כולם סתם (חוץ ממך כמובן). אני באמת לא בטוח למה אני טורח כי לכל הדיעות אתה לא מקשיב.... לכן אהפוך זאת לתגובה האחרונה שלי פה, תרצה לאמץ לא תרצה זו בעיה שלך.
חבל על המאמץ, כמו שאומר ערן - "צביקה, קיר". אין עם מי לדבר וגם שתי התגובות האחרונות לא יעזרו. אגב, זה שהוא השווה את הביטלס למייקל ג'קסון ומדונה רק מראה כמה הוא לא התייחס לטיעונים הללו כי הביטלס יצרו בעיקר דברים שלא היו קיימים עד אז ואם היו קיימים היו מאוד לא מלוטשים. אם מגזין כמו AMG לא נתן לדיסק אחד שלהם פחות מ-5 כוכבים בעיניי זה שווה קצת יותר מאיזה טמבל שמאונן על בניית תווים.
שלום לכולם, שמי אורי אביחי, אני צופה בפורום אך לאשכול זה החלטתי שאני חייב ומוכרח לענות. מקריאה בדיון הזה אני מסיק דבר אחד מאוד פשוט, יש כאן את דויד סילבה ו-spurs , מעריצי מטאל לסוגיו ואת hotspur המאמין כי הביטלס עולים בכמה רמות על המטאל לסוגיו וכו'... אני נאלץ להסכים באופן מלא עם גיא hotspur , גם אני גדלתי בשנות העשרה שלי על מטאליקה, מגהדת', גאנס' וכו'... מאוחר יותר זה התפתח אף לפרוגרסיב מטאל כגון דרים ט'יאטר, יעיד טל שנסענו יחד למס' הופעות בחו"ל... שימו לב!! לאחר האזנה של שנים למגוון סגנונות מוזיקליים ואין ספור להקות אני חוזר אחורה לשיר כמו something , ההבדל בין פטרוצ'י להאריסון למשל כאן, הוא שפאטרוצ'י או מרטי פרידמן שהם נגנים מעולים ללא ספק, יכולים עד מחרתיים להשתולל על הגטרה בוירטואוזיות מטורפת, הם עד כה לא הצליחו לגעת בלבבות אנשים בכמות כזו כמו הסולו הלכאורה פשוט של something של האריסון, שאולי לא היה גיטריסט וירטואוז אבל ידע לפרוט תרתי משמע על הנימים הנכונים....לעיתים זה לא הכשרון הטכני אלא הכשרון הרגשי, אני מניח שאתם מבינים למה אני מתכוון. ולעניין הגאונות, אכן, אחרי שנים של הקשבה לפרוגרסיב מסובך כמו yes, elp, king crimson אתה מבין שהביטלס בשיר כמו a day in the life סללו את הדרך לז'אנר הפרוגרסיב, או למשל החיבור למוזיקה הקלאסית באותו שיר... ובעניין המטאל - אכן מוזיקה טובה, גם אני גדלתי על מטאליקה או אף ספולטורה, אבל ראו נא מה נשאר מכל אלו?....מוזיקה צריכה להמדד גם בצורה הסטורית, הביטלס היא הלהקה היחידה שדגלים לה בכל דור מעריצים שרופים, אין לזה אח ורע בתולדות המוזיקה. ועוד דבר, תבררו עם מייק פורטנוי מה דעתו על סרג'נט פפר, או עם קירק האמט לגבי האלבום הלבן, תופתעו להבין כמה המטאליסטים הללו גדלו על האבות המייסדים, הרביעייה מליברפול.. אבל מה אני מבין, אני בכלל אוהד אינטר http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
ועוד דבר לגבי גאונות ומורכבות. וינסנט ואן גוך טען פעם שהמשימה הקשה ביותר לאמן היא להיות פשוט. אז דויד סילבה, שים לב כי אתה מבלבל רבות בין מורכבות לגאונות ונוטה לאחד אותן....
אפילו אוהדי אינטר יכולים לכתוב תגובה לעניין מפעם לפעם. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
אני מוכרח לומר, חשבתי שרוב אוהדי הכדורגל בארץ אוהבים לשמוע מזרחית! אני לא מאמין שאני לא לבד http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx