התחזית בחסות, עונת 2009/10

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏8/8/09.

  1. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בדומה לעונה שעברה, גם הפעם שווה לבדוק את התחזיות בליגה שלנו. הליגה מתחילה בעוד שבועיים בדיוק, ואין זמן יותר טוב מזה כדי לבדוק את המחשבות והדעות של האוהדים. למי שלא הבין... פשוט לדרג(מי שרוצה להוסיף כמה שורות נימוק, מוזמן) את טבלת ליגת העל כפי שהיא תראה לפי דעתכם בסיום עונת 09/10. כמובן שבסיום העונה נחזור לדיון הזה ונבדוק מי צדק ומי אכל אותה.

    ליגת העל - הליגה הטובה בעולם http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/8/09
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    1. מכבי חיפה - האמת שחיפה והפועל די שוות, אולי אפילו הפועל נוטה לעליונות אבל לדעתי במאני טיים עם כל ההורדת נקודות והשטויות האלה חיפה תצא עם ידה על העליונה בגלל אלי גוטמן ולא בזכותו.
    2. הפועל ת"א - בגלל אלי גוטמן הפועל תפסיד בסוף, בונקריסט לא יכול להשתנות גם אם לרשותו יעמדו קאקא ורונאלדו.
    3. בית"ר ירושלים - בית"ר תיתן עונה נחמדה, בכל זאת לא עזבו אותה כמעט שחקנים והחומר שיש לה אמור וצריך להספיק למקום השלישי.
    4. מכבי ת"א - דווקא בלי לחץ מכבי לדעתי תסיים ברביעייה הראשונה כשאני חושב שהיא תהיה רביעית, ככה הצעירים יקבלו את הבמה והביטחון ואולי יהיו הבסיס לשנים הבאות.
    5. בני יהודה - אחרי ההדחה מול פ.ס.וו בני יהודה תיתן עונה נחמדה בליגה תתנדנד בין מקומות 5-7 ותסיים בסוף חמישית.
    6. מכבי פ"ת - הניסיון של רוני לוי והבניה שלו את מכבי פ"ת יגרמו לכך שהעיר תהיה שלהם בסוף והם יסיימו בחלק העליון.
    7. מ.ס. אשדוד - עונה נחמדה עם יוסי מזרחי.
    8. הפועל ב"ש - גיא עזורי לא יסיים את העונה, אבל ב"ש תסיים במקום טוב באמצע.
    9. הפועל רמת גן - זו ההפתעה, דווקא בלי המכתש, דווקא עם השחקנים המנוסים שלהם כמו בן לוז הם יצליחו.
    10. הפועל חיפה - תיתן עונה סולידית.
    11. בני סכנין - תיתן עונה סולידית.
    12. מכבי אחי נצרת - עוד מיני הפתעה, לדעתי לאחי יהיה יתרון בדמות עילוט וזה יעזור לה מאוד להימנע מקרבות התחתית.
    13. הפועל פ"ת - יהיה קשה עם כל הבעיות של העמותה אוהדים וכו' אבל טומו ברצלאי יציל אותם בסופו של דבר.
    14. הפועל עכו - תהיה במבחנים, הוכנבויים יעשה כמה שהוא יכול ויצעיד את עכו למבחנים בשביל לנסות לתקוע יתד.
    15. מכבי נתניה - על הטעות הזאת של דניאל יאמר ישלמו משהו כמו 20 אלף אוהדי מכבי נתניה והקבוצה עצמה, היא אולי תפתח טוב אבל סדרת הפסדים ידרדרו אותה הכי למטה שאפשר בדרך לליגה הלאומית, אלא! אם יבוא מהר מאוד רוכש ויביא זרים לקבוצה וישראלים בכירים אם קיימים כאלו.
    16. הפועל רעננה - הקבוצה הכי חלשה בליגה, בלי אוהדים, בלי מגרש ביתי, עשויים לסכן את השיא השלילי של מכבי יפו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/8/09
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,769
    שאני מסתכל על הסגלים הנוכחיים אז הטובים ביותר הם של בית"ר והפועל ת"א, לדעתי אנחנו צפויים לחזור למאבק על אליפות כמו של 98' רק עם סוף דומה אבל לא מלווה בדברים לא קשורים.

    הטבלה שלי:

    1. בית"ר ירושלים - אני לא מסוגל להמר נגד הקבוצה שלי ותמיד נותן לה את המקסימום ליכולות שלה. בלי אירופה על הראש ועם ברוכיאן, יצחקי, בן שושן, תמוז, ורד, טל, ויסה, מויאל, אלברז, בנאדו, גרשון ובן יוסף - אין סיבה שהאליפות העונה לא תחזור לטדי.

    2. הפועל ת"א - עם אלי גוטמן על הקווים, אניימה בשער ויבואה בחוד עם שיטת משחק גרמנית ומעצבנת הפועל ת"א היא מועמדת בכירה לאליפות, שלב הבתים בליגה האירופאית עלול לפגוע בהם אבל אני לא יהיה מופתע אם אחרי 10 שנים הפועל ת"א תהיה שוב אלופה.

    3. מכבי חיפה - הסגל של מכבי חיפה נופל מזה של בית"ר והפועל ת"א, המזל לא ישחק שוב לאלישע לוי ומכבי חיפה תיפרד מהכתר.

    4. בני יהודה - הצוללת הכתומה של לוזון תמשיך את מה שהתחילה בעונה שעברה.

    5. מכבי ת"א - עונה שקטה ורגועה תעבור על מכבי ת"א, לא מספיק בשביל אליפות.

    6. הפועל ב"ש - עזורי יוציא את המקסימום מהסגל, וסרמיל יתמלא והפועל ב"ש תחזור למרכז העניינים.

    7. מכבי פ"ת - משעמת.

    8. מ.ס. אשדוד - אשדוד תמשיך להבקיע 2 ולספוג 4 כל משחק, הכישרון הגדול שטמון בסגל ויוסי מזרחי על הקווים יובילו את אשדוד לעונה סבירה.

    9. הפועל חיפה - אני מאוד מאמין בשלומי דורה ולדעתי הוא והחניכים שלו מסוגלים להתרחק ממאבקי התחתית.

    10. הפועל ר"ג - לא מעט שחקנים מנוסים יש בסגל של הפועל ר"ג שתתגלה כהפתעה הגדולה של הליגה.

    11. בני סכנין - עם דוחא המשופץ והביתי סכנין תתרחק מהתחתית.

    12. הפועל פ"ת - אי אפשר לדעת מה יהיה איתם, הימור גדול אבל לדעתי הם יישארו בסופו של דבר.

    13. מכבי נתניה - עזריה לא ישרוד את הסיבוב הראשון, יאמר לא יוסיף אווירה חיובית והותיקים יברחו לגדולות, אבל נתניה תישאר.

    14. אח"י נצרת - רציתי למקם אותם אחרונות אבל הם עם איצטדיון ביתי וסגל טוב יותר מאשר 2 האחרונות.

    15. הפועל רעננה - אני רוצה שהם ישארו אבל בתסריט הכי אופטימי הם הולכים למבחנים, מאוד חלשים.

    16. הפועל עכו - תחזור למקומה הטבעי.
     
  4. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    1. מכבי חיפה - אולי אני לא אובייקטיבי אך אני חושב שמה שמאפיין אותה כקבוצה בפרט וכמועדון בכלל זה הווינריות, האופי, גם אם זה שעומד על הקווים די שמרני ופחדן.
    2. הפועל ת"א - הפעם אני מאמין שהפייט יהיה עד המחזור האחרון, כל תוצאה תוכל להכריע לכאן או לכאן וכפי ששמתם לב, אני מאמין שידה של חיפה תהיה על העליונה, גוטמן וחניכיו יתנו עוד עונה מצוינת בליגה אך האליפות תישאר בגדר פנטזיה, אולי הם יזכו בגביע.
    3. בית"ר ירושלים - סימן שאלה גדול סביב הקבוצה, היא בנויה ברובה משחקני בית מאוד מוכשרים, נראה עד כמה הם יוכלו לסחוב את הקבוצה קדימה, ברוכיאן יהיה הקפטן וינווט אותם ואני מאמין שזה מקום המינימום שהקבוצה תגיע אליו.
    4. בני יהודה ת"א - די ברור שהם יודחו מול איינדהובן כך שהם יתמקדו בליגה וגיא לוזון יצליח לצעוד עם הקבוצה הזו צעד אחד קדימה.
    5. מכבי ת"א - אני לא אפרט יותר מדי, מאמין שזו תהיה דווקא עונה טובה של הצהובים (או ליתר דיוק פחות גרועה מהשנתיים האחרונות) ובכל זאת אני מאמין שהקבוצות הנ"ל יסיימו לפניה.
    6. מכבי פ"ת - בוסיץ' עושה רושם של חלוץ מצוין, לרוני לוי יש טביעת אצבע מצוינת עם זרים והם יסיימו במקום הזה גם כי אני לא ממש רואה קבוצה אחרת שיכולה לאיים עליהם.
    7. הפועל ב"ש - אני דווקא מאמין שגיא עזורי יסיים את העונה בקבוצה, משום מה לאוהדים יש רף ציפיות גבוה, כנראה היעדר השנים האחרונות ללא ליגת העל, זה טבעי אך אני חושב שהסגל לא כזה וואו כמו שעושים ממנו, מקום שביעי זה בהחלט מכובד.
    8. בני סכנין - אני מאמין בערן קוליק, מקום טוב באמצע הטבלה ועונה די טובה לקבוצה מהמגזר.
    9. מ.ס אשדוד - אני לא אוהב את יוסי מזרחי והמועדון הזה בעיניי מאוד מפוספס, כי כישרון יש אך הוא לא בא לידי ביטוי. עונה סבירה ותו לא.
    10. הפועל ר"ג - על פניו החיזוק נראה טוב, הם יישארו בליגה אך אני חושב שהעובדה שהם לא משחקים במכתש תפגע בהם, אם כי לא בצורה משמעותית. אני בטוח שההנהלה והצוות המקצועי שואפים קודם להישאר בליגה, והם יעשו זאת.
    11. מכבי נתניה - יצא לי לקרוא טוקבקים ותגובות של אוהדי נתניה באינטרנט, שהם מעודדים ומאושרים מהעובדה שהקבוצה שלהם על טהרת כחול לבן, בנויה מישראלים ושחקני בית צעירים, אני לא יודע מהיכן הם שאבו את האופטימיות אך זה לא נראה טוב, ייאמר לזכותם שיהיו קבוצות יותר חלשות העונה.
    12. מכבי אחי נצרת - אין יותר מדי מה להוסיף, כפי שציין עומר: עילוט יתן להם יתרון וזה יעזור לה מאוד להימנע מקרבות התחתית.
    13. הפועל חיפה - אין ניצוצות של רכש משמעותי בקבוצה האדומה מהכרמל, לטעמי הם ייאבקו בתחתית אך יבטיחו את הישארותם כמה מחזורים לסוף.
    14. הפועל פ"ת - ההנהלה מכוונת למקומות 2-6 ואני באמת ובתמים מוכן להתנדב לקנות לדני לוי ושאר חברי העתומה פופקורן, כי הם חיים בסרט. ינסו להישאר בליגה דרך המבחנים.
    15. הפועל עכו - אין יותר מדי מה לפרט, אני אישית אקווה שהיא תישאר אך לטעמי אחרי עונה אחת בליגת העל הם ייפרדו ממנה וינסו לשוב בעונות הבאות.
    16. הפועל רעננה - אין צורך לפרט. מבחינת האוהדים, הם רק יכולים לקוות שהקבוצה תהיה כמו הכח עמידר ר"ג, שכולם הספידו אותה עוד לפני שנפתחה הליגה ואז היא הצליחה להגיע למבחנים (לא שזה עזר לה לשרוד אך עדיין), כי יותר מזה הקבוצה לא מסוגלת להגיע.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/8/09
  5. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    1. בית"ר ירושלים

    2. מכבי חיפה

    3. מכבי ת"א

    4. הפועל ת"א

    5. בני יהודה

    6. מכבי פ"ת

    7. הפועל ב"ש

    8. הפועל חיפה

    9. אשדוד

    10. הפועל ר"ג

    11. בני סכנין

    12. הפועל פ"ת

    13. אחי נצרת

    14. מכבי נתניה

    15. הפועל עכו

    16. רעננה
     
  6. צהוב שחור בנשמה!!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏1/3/06
    הודעות:
    1,625
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פלייאוף עליון:

    1. הפועל ת"א - בשנה שעברה לא ציפו מהם ליותר מדי והם עשו מעל ומעבר, ולמרות שאני לא סובל את אלי גוטמן הוא תפור על הקבוצה, והשנה הקבוצה הזאת גם רק התחזקה בהשוואה לחיפה שלדעתי לא התחזקה מהעונה שעברה.
    2. בית"ר ירושלים - בתור בית"רי אני יכול להבטיח לכם את המקום השני כמינימום..יצחק שום מאמן טוב ואני לא חושב שההפסד לקראקוב היה צריך להביא לפיטורים שלו, אמנם קאלה וזנדברג עזבו אבל אני מאמין ששאר השחקנים הטובים ישארו ושום יצליח לבנות קבוצה מצויינת עם קהל טוב שידחוף אותה כמובן.
    3. הפועל ב"ש - תמיד יש ציפיות מהקבוצה והיא תמיד נכשלת...הפעם, יש 2 הבדלים - הנהלה הרבה פחות שכונתית, לא כמו של זינו, וקבוצה רעבה שחוזרת לליגת העל אחרי 4 שנים בלאומית, קבוצה שיהיה קשה לנצח אותה בבית וקבוצה שהביאה רכש מכובד של מספר זרים צעירים וגם מנוסים עם מאמן בעל פוטנציאל ענק - כמובן שלאליפות הקבוצה לא תשאף אבל היא תעשה מעבר לציפיות שלה.
    4. מכבי חיפה - קשה לי לפרגן להם, אולי זה בגלל שאני מקנא..אני לא מבין למה אני היחידי ששם לב ששנה שעברה הם בקושי עשו רכש חוץ ממאמן ו2 שחקנים מסכנין והם לקחו אליפות..גם השנה השיפור שלהם לא גדול, אמנם באו 2 זרים חדשים שהשמות של הקבוצות שלהם גם כן לא עושים אותם כאלה גדולים, אבל מספר שחקנים מרכזיים עזב, המאמן לדעתי לא יצליח להפעיל את קסמיו ואני נותן לחיפה את המקום הזה רק כדי לא ליפול פעמיים בלהגיד שהיא תסיים במרכז הטבלה. חשוב לציין שההצלחה באירופה גם כן תפריע להם.
    5. בני יהודה - כשגיא לוזון לא מתחבר לקבוצה שאותה הוא מאמן, הוא נכשל בה וראינו זאת עם הפועל ת"א אבל ראינו שכשהוא מתחבר לקבוצה מסויימת הוא מצליח בענק - עם מכבי פ"ת ראינו זאת ועכשיו נראה זאת עם בני יהודה, בה משחק שחקן שהולך להיות אגדה בישראל - אלירן עטר. לפי מה שהבנתי, ליניץ' היה שחקן מצויין בקרואטיה ואין לי ספק שהוא יכול להוסיף..בקיצור בני יהודה תהיה הפתעה נעימה, למרות מספר שחקנים רב שעזב אותה.
    6. הפועל ר"ג - אם אני לא טועה, יובל נעים מאמן השנה לראשונה בליגת העל לא? כי אם כן, אין ספק שהוא יהיה רעב למיקום כזה ומאמן טוב כמוהו זה יכול לקרות, במיוחד כשיש לו קבוצה שעשתה רכש מאוד סימפטי עם ניסיון בליגת העל..למרות זאת מספר שחקנים עזבו אבל מה לעשות שיש לנו ליגה גרועה, הפועל ר"ג תיאבק עם מכבי פ"ת על מיקום בפלייאוף ומבין שתיהן אני מאמין שהיא זאת שתצליח.

    פלייאוף אמצעי:

    7. מכבי פ"ת - יש להם מאמן לא רע בכלל והם גם עשו רכש לא רע בכלל, ובגלל זה הם ייאבקו על מיקום בפלייאוף העליון, אבל הם לא יעלו מ2 סיבות - יותר שחקנים טובים עזבו משחקנים אלמוניים שבאו ולכן אני לא יכול לפרגןם להם כל כך מהר וסיבה שניה, כמובן, הקהל. לא יהיה להם מספיק קהל שידחוף אותם לצמרת, בעיה..
    8. מכבי ת"א - תסיים ברגע האחרון במיקום הזה מעל הפועל חיפה ואשדוד בזכות הפחתת הנקודות בחצי ומרצון לשמור על הכבוד - לדעתי המשבר האמיתי במכבי ת"א עוד לא התחיל, זהו משבר אבי נימני. אבני נימני מאמן נוראי ובקבוצה לדעתי לא יבינו את זה בזמן הקרוב..הבעלים יבין זאת מהר, וכאן כבר יהיו בלגאנים גדולים - הקבוצה תשכח מה זה כדורגל ותהיה במרכז טבלה-תחתית, למרות זאת יש להם כמה שחקנים טובים שנשארו מהעונה שעברה וגם שוער מצויין אז הם ישתפרו בסוף העונה.
    9. הפועל חיפה - הקבוצה חוזרת רעבה לליגת העל, רוב השחקנים הטובים נשארו עם חיזוק קל אך מאמן חסר ניסיון בליגת העל, יסיימו בעונה סבירה ויגיעו לציפיות שלהם.
    10. מ.ס. אשדוד - יוסי מזרחי ודוד רביבו 2 אנשים מאוד מרכזיים בקבוצה נשארו, אם שאר הקבוצה של אשדוד הייתה טובה הם גם היו נאבקים בצמרת...לדעתי עם המיקום בפלייאוף האמצעי ייאבקו אשדוד, בני סכנין ומכבי אחי נצרת ויש לי תחושה שברגע האמת אשדוד ייצאו בזול ויסיימו עוד עונה רגילה במרכז הטבלה.

    פלייאוף תחתון:

    11. מכבי אחי נצרת בעונת 02/03, מכבי אחי נצרת ובני סכנין עלו לליגת העל לראשונה כשנצרת סיימה ראשונה בכבוד וסכנין סיימה שניה ברגע האחרון. למרות זאת, בכל השנים שעברו מאז סכנין הם אלו שהצליחו - אחי נצרת השנה תנקום ביריבתה מהמגזר, 2 הקבוצות באותה רמה אז החלטתי לבסס את המיקום ע"פ התוצאות בין 2 הקבוצות. לגבי אחי נצרת עצמה, היא עשתה רכש סביר שמתאים גם למרכז טבלה..השוער שלה לא יצליח כמו שיצפו ממנו ועם מאמן חלש הם יסיימו בפלליאוף התחתון.
    12. בני סכנין את הרוב כתבתי למעלה. הקבוצה לא התחזקה חוץ מ2 זרים, ונחלשה בהרבה שחקנים שעזבו. למזלה הליגה שלנו ממש גרועה אז היא לא תיאבק בתחתית.
    13. הפועל פ"ת - כל הקבוצה התחלפה, להפועל פ"ת יש קבוצה חדשה לחלוטין. יש להם מאמן חסר ניסיון ושחקנים שבאו ממקומות שונים לחלוטין, הקבוצה לא תתגבש מספיק טוב, שלא לדבר על שחקני מפתח מהעונה שעברה שעזבו.
    הפועל פ"ת לא תיאבק על הירידה, המאבק על הירידה יחל מהמקום ה14.
    14. מכבי נתניה - ברור לכם על השינוי המשמעותי שהקבוצה עברה..שחקן טוב אחד שלהם, אולי חוץ מאוקוצ'ה, לא נשאר בקבוצה. ואוקוצ'ה לא יכול להחזיק קבוצה שלמה. הקבוצה תיאבק בתחתית עם רעננה ועכו ותשרוד אחרי שיפטרו את עזריה ויביאו להם מאמן חדש שיעשה איתם קאמבק גדול, אבל לא בטוח שהם גם יעמדו מול המקום ה3 של הלאומית.
    15. הפעל רעננה - לא כל כך מכיר את רעננה ועכו אז קבעתי את המיקום של 2 הקבוצות לפי דיון ההעברות רשמיות של ליגת העל, הפועל רעננה עושה רושם של קבוצה חזקה יותר ויש להם גם מאמן טוב יותר.
    16. הפועל עכו - תקראו מה שכתבתי על רעננה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/8/09
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מסכים איתך כמעט בהכל, אין טעם שאכתוב את התחזית שלי אחרי ההודעה הנהדרת שלך, מה שכן, אני רוצה לציין כמה נקודות:
    * במידה והפועל ת"א תעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית, וחיפה תעשה שוב היסטוריה ותגיע לליגת האלופות - בהחלט יכול להיות שבית"ר תנצל את המצב לטובתה ותפתח את הליגה בסערה, בהנחה שברוכיאן ויצחקי ישארו. לדעתי למשחק הראשון שלהם נגד הפועל יש משמעות גדולה. להפועל למשל יש לוח משחקים מאוד קשה על ההתחלה והיא עלולה להישאר מאחור בשלב מוקדם של העונה.
    * אני לא בטוח שבני-יהודה שוב תסיים רביעית. עזיבתו של קובי מויאל פגעה בקבוצה במרכז השדה. החלק ההתקפי אומנם שודרג עם הבאתו של עומרי אפק וגם משה ביטון חזר מפציעה, אבל אני בטוח שקבוצות למדו טוב יותר את פדרו גלבאן למשל, עבורו זו תיהיה עונת מבחן נוספת, האם הוא גם סובל מ'תסמונת העונה השנייה'. עטר והוא התחילו את העונה נהדר. השאלה אם בני-יהודה לא תתבטל שוב בפני הגדולות.
    * מכבי ת"א ללא ציפיות תעשה עונה סבירה פלוס. אם יגיעו זרים איכותיים אפשר אפילו לכוון גבוה יותר. תלוי בצורה בה בוזגלו יחלים מפציעה.
    * עונת מבחן עבור רוני לוי. הפעם הוא בנה את הקבוצה ואסור לו שהבושות משנה שעברה יחזרו. אני חושב שדמבלה וגראנקארוב היו שחקנים זרים לא רעים בכלל וגם אסולין היה צריך להישאר, אז נראה אם המאמן פגע בזרים החדשים שהביא או לא. טל בן-חיים צריך להתקדם סוף סוף, כל העונה שעברה הוא לא עשה כלום. פחות מהפלייאוף העליון לא יהיה טוב עבור הרזומה הדועך שלו.
    * באשדוד דיברו יותר מידי ובסוף נשאר אותו סגל פחות או יותר. אני לא מבין את ההתמהמהות עם החתמתו של אורי אוזן, שהיה אולי שחקן ההגנה היחיד בהפועל פ"ת שהיה נורמלי. כל פעם מביאים שחקני הגנה כל-כך חלשים שזה כבר מעצבן. לפחות בעמדת השוער הם מצאו פיתרון. אולי השנה תראה משהו, אדון דגו?;
    * לגבי בני סכנין אני לא מסכים - דירגת אותם גבוה מידי. עדיין לא הביאו מספיק שחקני חיזוק. את אסולין הם פיספסו למשל וחסר להם חלוץ.
    * רק שבן-לוז יהיה כשיר והוא וצ'אקאנה יוכלו להיות להיט במידה מסויימת. אבל לוז כבר פצוע, המכתש לא יעמוד לזכות הקבוצה והפועל רמת-גן לא תוכל לברוח מהר מידי ממאבקי התחתית, זה יקח לה זמן, למרות שרעננה ועכו במצב גרוע יותר.
    * לא מאחל לשביט אלימלך בעונה הראשונה שלו כעוזר מאמן, ירידת ליגה של קבוצתו - הפועל פ"ת, אבל אני בהחלט חושש שזה עשוי לקרות. הקהל יצטרך להיות חזק ולתמוך בקבוצה שלו. אולי אמיר לביא יבוא לידי ביטוי שם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/8/09
  8. COYS Member

    הצטרף ב:
    ‏31/5/09
    הודעות:
    690
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1.הפועל תל אביב-הקבוצה עם סגל השחקנים הטוב בארץ,כמעט בכל עמדה יש להם שחקן מהטופ שיש בארץ,מאמן מנוסה,אחרי עשר שנים הפועל תחזיר לעצמה את תואר הקבוצה הטובה בארץ,וגם תצליח באירופה.
    2.מכבי חיפה-לא חושב שאלישע מאמן כזה גדול,החיפאים לא יצליחו לשמור על התואר,אלא אם יחזקו כמה עמדות חלשות.
    3.בני יהודה-אלירן עטר.
    4.מכבי תל אביב-אין דיבורים על עונה מפוצצת והצהובים בשקט יחזרו לצמרת.
    5.בית"ר-שום יודע מה הוא עושה,אך בית"ר לא תהיה יציבה ותאבד נקודות מול הקטנות.
    6.הפועל ב"ש-יופי של רכש עזורי עושה,לא אתפלא אם יסיימו יותר גבוה.
    7.בני סכנין-ערן קוליק השאיר שנה שעברה את בני סכנין בליגה וימשיך במגמת התוצאות הטובות.
    8.הפועל חיפה-עונה סבירה לכרישים,מתברגים לקראת העונות הבאות.
    9.מכבי נתניה-יופי של צעירים יש בקבוצה,אבל חסר ניסיון אופי ומנהיגות,יספיק רק למקום 9.
    10.מ.ס אשדוד-לא התחזקו יותר מדי אבל עדיין קבוצה מוכשרת ולא יציבה.
    11.מכבי פ"ת-לא תעשה יותר מדי רעש.
    12.הפועל פ"ת-כנ"ל.
    13.הפועל רמת גן-התחזקה אך לא מספיק.
    14.-הפועל עכו.
    15.אחי.
    16.הפועל רעננה.
     
  9. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    1.הפועל ת"א
    2.בית"ר ירושלים
    3.מכבי חיפה
    4.בני יהודה
    5.מכבי ת"א
    6.מכבי פ"ת
    7.הפועל ב"ש
    8.מכבי נתניה
    9.אשדוד
    10.הפועל חיפה
    11.הפועל פ"ת
    12.בני סכנין
    13.הפועל ר"ג
    14.אחי נצרת
    15.הפועל עכו
    16.רעננה
     
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני כמעט תמיד טועה בתחושות שלי, אבל מה לעשות, אלה הן התחושות שלי. וכן, ברור לי שאחרי המחזור הראשון הכל יכול להתהפך אצלי.

    1. ביתר ירושלים - בנוסף לרעב והאיכות, יש להם מה שאין לאף קבוצה אחרת. קוראים לזה ברק יצחקי.
    2. בני יהודה - תנצל עונה בינונית של הגדולות כדי לבנות את מעמדה כקבוצת צמרת.
    3. מכבי תל אביב - לא בגלל חוסר הציפיות. אבי נימני יראה לכולם שהוא יודע מה הוא עושה.
    4. בני סכנין - ערן קוליק לא יתרצה בלהראות נחמד ויבנה קבוצה מלהיבה שתסיים למעלה.
    5. מכבי חיפה - אחרי המחזורים הראשונים, בהם יתרחקו מהפסגה, יאבדו את חדוות המשחק.
    6. מכבי נתניה - יתחיל סביר, בהדרגה המועדון יתחזק נפשית והצעירים ידחפו קדימה.
    7. מכבי פתח תקווה - רוני לוי יהיה קרוב לגניבת הצלחת, אך הקבוצה תאבד הרבה אויר לקראת הסוף.
    8. הפועל תל אביב - התרסקות. הפעם בלי קרבות תחתית, כי הליגה גדולה מדי לשם כך. עונה סתמית.
    9. מועדון ספורט אשדוד - עוד עונה בה הקבוצה מבססת את עצמה כסתמית ביותר בליגה.
    10. הפועל באר שבע - בניגוד לאשתקד, וסרמיל יהיה מבצר, אבל במגרשים אחרים זה ילך קשה מאוד.
    11. הפועל פתח תקווה - הקבוצה אולי תסיים נמוך, אבל לא תינתן בסכנת ירידה.
    12. הפועל חיפה - כוכבי הקבוצה יבינו שליגת העל זה סיפור אחר, אבל יצליחו לשרוד.
    13. הפועל רמת גן - יהיה לה קשה בלי מגרשה הביתי, אבל הרומנטיקה תמנע נשירת ליגה.
    14. מכבי אחי נצרת - תהיה קבוצה רעה, אך הקהל יתן לה יתרון על פני יריבותיה לתחתית.
    15. הפועל עכו - למרות הסגל הנחמד, העונה הראשונה בליגת העל תתברר כקשה ביותר.
    16. הפועל רעננה - הסגל הקצר יגרום לכך שהקבוצה תהיה בשר התותחים של הליגה.

    נראה מה יהיה בעוד כמה חודשים. רק שיתחיל כבר. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/8/09
  11. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    אבירם, נשבע לך שלכזה דבר לא ציפיתי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx
     
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,769
    כל הקטע זה לנחש לפי דעתך והתחושות שלך והרגשות שלך, אפשר לבקר כל אחד על מיקום של קבוצה כזאת או אחרת.
    אגב מישהו לא עצלן יכול להביא לינק לדיון הניחושים של העונה הקודמת.תודה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/8/09
  13. אביעדדד Member

    הצטרף ב:
    ‏1/2/09
    הודעות:
    127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1: הפועל ת'''א
    2:מכבי חיפה
    3:ביתר ירושלים
    4:בני יהודה
    5:מכבי פ'''ת
    6:מכבי ת''א
    7:הפועל באר שבע
    8:מכבי נתניה
    9:הפועל חיפה
    10:הפועל פ''ת
    11:סכנין
    12:הפועל רמת גן
    13:אשדוד
    14:אחי נצרת
    15:עכו
    16:רעננה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/8/09
  14. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. הפועל ת"א - יש לי תחושת בטן מאוד חזקה לגבי כך עוד מסיום העונה שעברה. למרותש לא חיבבתי ממש את דרך המשחק של גוטמן בעונה שעברה, אני חושב שהוא המאמן בעל טביעת האבצע הבולטת ביותר בליגת העל. נוצר בהפועל חיבור נהדר עוד מהעונה שעברה, גם בעמדות המאמנים בין אבוקסיס לגוטמן. לזה נוסף את החיזוקים שהיא עשתה הקיץ לסגל מוכשר ואין מנוס מכך שנראה אותה מוכתרת כאלופה לדעתי, אני היא הפייבוריטית שלי.

    2. מכבי חיפה - לכולנו ברור שהאליפות של העונה שעברה היא כמו זו של בית"ר ירושלים קודם לכן, אליפות שנשענת בעיקר על חולשתן של שאר היריבות(אם הם בכלל ראויות להיקרא כך). יש לי עדיין סימני שאלה גדולים לגבי אלישע לוי, לחיפה סגל נחמד שבוודאי יקרא תיגר על האליפות.

    3. בית"ר ירושלים - לבית"R הסגל המוכשר ביותר לדעתי, אבל התחושות שלי אומרות שזה לא יישחק העונה פאקטור. התמונה יכלה להיראות גרוע בהרבה אלמלא היינו מגיעים למצב של פירוק. כעת עומד סגל מצויין שיהווה פקטור בצמרת עם שום שחוזר לקווים, אך לדעתי אליפות זו עדיין מילה גסה. מקווה להתוודות.

    4. בני יהודה - אני מציב אותה כאן מתוך חיבה ולאו דווקא מתוך מחשבה שהיא אכן תסיים כאן(זה אפשרי ביותר, אבל אני צופה מאבק עיקש על המקום הזה). הקבוצה הכי אטרקטיבית של העונה שעברה ואני מקווה שעם הסגל המוכשר היא תמשיך לתת את הטון בצמרת.

    5. מכבי ת"א - יש לי מסורת מסויימת לפיה אני משוכנע לתומי כל פעם מחדש שמכבי תראה כמו שצריך ותהיה פאקטור בצמרת. אני שוב אלך עם ההימור הזה וכמו שאמרו לפני, יש לי תחושה שנימני והחניכים שלו ייתנו עונה מצויינת.

    6. הפועל באר שבע - אכן קצת מפתיע, אבל אני נורא מחבב את הקבוצה הזאת ומאמין גדול שלה ומייחל שתחזור לימים עברו. הרבה השתנה במועדון ואני משוכנע שזה יבוא לידי ביטוי. היא אמנם אנדרוג מוחלט , אבל גם כאן - ניחוש פרוע.

    7. מכבי פ"ת - לא צופה שינוי גדול מהעונה שעברה, רוני לוי עושה בסה"כ עבודה טובה במועדון וזה אכן בא לידי ביטוי. תעשה הרבה צרות לגדולות ותסיים שבעה בסופו של דבר.

    8. מכבי נתניה - קצת כואב לדרג אותה במקום כזה אחרי שהתרגלנו אליה בצמרת, אבל אין לי ברירה, אני אלך כאן עם הרוב המוחלט. נתניה נחלשה בצורה משמעותית, כל הבאלגן עם יאמר המיואש גם כן לא תרם למצב. זה טוב ויפה שטהרת הכחול לבן חוגגת, אבל לדעתי צפויה לה עונה בינונית משהו.

    9. מ.ס אשדוד - שום חדש תחת השמש - הרבה כישרון, אפס תכל'ס. "עוד" עונה...

    10. בני סכנין - יש ללא ספק שינוי משמעותי מאז ערן קוליק נכנס למועדון, אני מאמין שהיא לא תלחם בקרבות התחתית ותתן עונה סבירה.

    11. הפועל חיפה - חשוב מאוד שתשאר בליגה למען הדרבי של החיפאי שימשוך קצת עניין בליגה אפורה משהו, יותר מזה אני לא מוצא משהו מיוחד בקבוצה. תלחם על מקומה ותשאר.

    12. הפועל פ"ת - כנ"ל.

    13. הפועל רמת גן.

    14. הפועל עכו

    15. הפועל רעננה.

    16. מכבי אחי נצרת.






     
  15. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    1.מכבי חיפה
    2.מכבי ת"א
    3.הפועל ב"ש
    4.בית"ר ירושלים
    5.בני יהודה
    6. מ.ס. אשדוד
    7.הפועל ר"ג
    8.בני סכנין
    9.מכבי ת"א
    10.הפועל פ"ת
    11.מכבי אחי נצרת
    12.הפועל פ"ת
    13.מכבי נתניה
    14.הפועל חיפה
    15.הפועל עכו
    16.הפועל רעננה