להשקיע או לא להשקיע?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Ilan, ‏15/3/04.

  1. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמידי שנה חיפה כבר עכשיו מתחילה להערך לשנה הבאה.
    השנה יש התלבטות חדשה וקשה מאוד- במידה וחיפה תזכה בליגה הישראלית, והיא תזכה (מצד שני גם אמרתי את זה שנה שעברה... ככה שאף פעם אי-אפשר לדעת ב100 אחוז, אבל כולם יסכימו איתו שאם היא לא תזכה זאת תיהיה הפתעה אדירה כאשר היא 6 נקודות מעל מכבי והליגה כבר בישורת האחרונה)- אז האלופה מגיעה הישר לסיבוב השלישי בליגת האלופות, ממנו מפרידים 2 משחקים טובים ובייחוד הגרלה טובה כדי לעלות לליגה הטובה בעולם. ההתלבטות הגדולה של שחר היא האם להשקיע סכומי כסף ולהעמיד קבוצה גדולה שתוכל להתמודד על עלייה לליגת האלופות (עלייה כזאת תחזיר את כל הכספים עם עודף), או פשוט ללכת בקטן ואז הסיכויים הלא גדולים גם ככה קטנים.

    בעונת הפקס, אחרי האליפות הראשונה, שחר העמיד קבוצה אדירה עם יעקובו, בניון, רוסו, פראלייה וז'וטה- קבוצה שהייתה יותר טובה (וגם הרבה יותר יקרה) מן הקבוצה שעלתה לליגת האלופות. למרות זאת בגלל פקס עלוב (ואם ניהיה מציאותיים, גם בלי הפקס חיפה לא הייתה עולה לליגת האלופות) חיפה שפכה המון כסף ונכנסה לבעיות כלכליות. דווקא בעונה לאחר-מכן ששחר חשב ללכת לעונה פיננסית באה ליגת האלופות ויש הטוענים כי אם חיפה הייתה מתכוננת לליגת האלופות בצורה יותר טובה (מגבה את הספסל, מחליפה חלק מן הזרים וכו') אז היא לא הייתה נענשת על זה באובדן האליפות ואולי אף הייתה עולה לליגת האלופות.

    מה לדעתכם שחר צריך לעשות עכשיו במידה וחיפה תזכה באליפות? להעמיד תקציב גדול שהמטרה היא בפירוש עלייה לליגת האלופות (הרפתקאה פיננסית) או ללכת בקטן ולנסות לעלות עם הכלים הנוכחיים (וברור שהם לא מתאימים) לליגת האלופות?


    לדעתי זאת בעיה מאוד גדולה- אבל אם הייתי צריך להחליט אני חושב שהייתי לוקח את הסיכון ומשקיע כספים כי יש לזכור שהעונה הבאה באופן חד-פעמי לאלופה יש שלב אחד לעבור בשביל לעלות לליגת האלופות. אם ניהיה ריאלים אז קבוצה כמו יובה או בארסה חיפה לא תצליח לעבור. קבוצות בדרג היותר נמוך זה כמעט כמעט בלתי אפשרי אבל קבוצות כמו סלטיק, אולי, פנא, צרפתיות וכו' זה לא בלתי-אפשרי לעבור. חיפה והפועל ת"א כבר הוכיחו שאם מאמינים אפשר לעבור כל קבוצה. אני גם חושב שזה לא בשמיים לעבור קבוצות כאלה. ישנה אפשרות לקבל גם איזה שטרום גראץ סטייל 2004 (קבוצות ברמה של חיפה) ואז הסיכויים הם שווים. אסור לשכוח שבמידה וחיפה נושרת ולא עוברת סיבוב היא עדיין באופ"א. אומנם זה לא ליגת האלופות ולא באמת מרוויחים שם כסף אבל בהחלט אפשר להגיע להישגים יפים שם.
    בקיצור הייתי הולך על זה ומחליף את רוב הזרים של חיפה, מגבה את הספסל, מחזק את ההגנה- ונותן יחד עם זה במה לשי בירוק ולצעירים המוכשרים באמת מהנוער (שלמען האמת, אין הרבה לדעתי).

    מה דעתכם?
     
  2. שגיא Guest

    לחיפה יש קבוצה אדירה. קבוצה אדירה שעם חלוץ שפיץ כמו יעקובו, היא הייתה היום כבר עם האליפות מובטחת. לזה הייתי מוסיף בלם טוב ואולי מגן ימני, ויש לחיפה סגל מעולה.

    חוליית התקפה שכוללת את ברדה, קטן, רוסו וזאקיץ' (שאותו אמור להחליף חלוץ בעל שיעור קומה), זה התקפה שיכולה לפרוץ גם הגנות הרבה יותר טובות מהליגה שלנו. וכאשר אלבס יחזור לכושר לקראת סיום העונה ותחילת העונה הבאה, ועם הקשר הישראלי הטוב בארץ - עידן טל - חיפה גם מעמידה קישור מצויין, שמחוזק בזבאדיל, באדיר ובירוק מהספסל. וזה עוד בלי לדבר עם שחקני היציע - אסי אברהמי, עומר בוקסנבוים וערן לוי.

    הסגל הנוכחי של חיפה הוא טוב, ורק שיפורים קוסמטיים (כאמור, בעיקר חלוץ) יהפכו אותו בהחלט לסגל אשר יכול לעלות בפעם השניה לליגת האלופות.

    ובינינו, כולנו יודעים שאמנם שחר כביכול בדילמה, האם להשקיע או האם לא, אבל כמובן שבסופו של דבר שחר לא ישאיר בחיפה קבוצה שלא נראית לו חזקה מספיק, ולכן אני צופה שגם בקיץ הקרוב מר שחר יפתח את הכיס. אם יעשה את זה השנה בחוכמה, יספיקו לו 2-3 שחקני רכש על מנת להציב סגל שיכול להגיע לליגת האלופות. חלוץ, זה אחד. בלם, זה שתיים, ומגן ימני זה שלוש. לא יותר. והוא גם יכול להרשות לעצמו להיפרד משחקנים כמו אברהמי, בוקסנבוים ואפילו באדיר.
     
  3. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חיפה תלך כנראה להצערה,בנאדו,חרזי,ז'אנו,וקייסי עשויים לעזוב,במקרה כזה
    לא בטוח ששחקנים צעירים שיבואו במקומם,יוכלו בשלב כ"כ מוקדם של העונה
    לעזור להעלות את הקבוצה לליגת האלופות.

    לא בטוח להשקיע הרבה כסף במצב של היום,אבל מצד שני,הכדורגל הישראלי יקבל הזדמנות
    לשחק כבר מהסיבוב השלישי המוקדם באלופות,
    אני חושב שחיפה צריכה לעשות משהו באמצע,להשקיע,אבל לא להשתולל,גם ככה הסיכויים
    להעפיל לליגת האלופות לא גדולים במיוחד.
     
  4. Yaak#Berko Member

    הצטרף ב:
    ‏18/1/04
    הודעות:
    244
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי העיקר כאן מוחמץ ובגדול. קודם כל, ה-כ-ל תלוי בשחקן הכי חשוב של מכבי חיפה, ניר דווידוביץ'. נשאר? אפשר להמשיך לבנות סביבו. עזב? ההגנה עוברת שדרוג שלילי עם שוער מאוד מאוד כשרוני אבל גם חסר נסיון בדמותו של תום אלמדון.

    לדעתי כן צריך לעשות ניתוח-לב לסגל. מבחינתי זה אמור להיראות ככה.

    קייסי יוק, מגן זר בפנים (לא ללכת על ישראלי, אין!)

    אריק בנאדו נשאר. הליכה בכל הכח על טל בן חיים. אם בן חיים מגיע, הכל סגור.לא מגיע? בלם זר ברמה גבוהה. זה לבלמים.

    מגן ימני - לא ללכת על זר, יש ישראלים לא רעים. בהנחה ההגיונית שנתניה תרד, אורי אוזן. חובה-חובה.

    בקישור - אלבס קשר אחורי, טל לידו, קטן משמאל, ג'ובאני מימין, בירוק באמצע.

    חלוץ מטרה זר ברמה הכי גבוהה.

    זאת אומרת שכרגע יש אחד מ-2 תסריטים, או בעצם 3 - מגן שמאלי, בלם, אלבס, רוסו וחלוץ זרים - 5.
    מגן שמאלי, אלבס, רוסו וחלוץ זרים, טל בן חיים בלם. אופצייה נוספת תלוייה בהתאזרחות של ג'ובאני. נצא מנק' הנחה שג'ובה זר. ושלא נצליח להביא את טב"ח. (אם נצליח, זאבאדיל ישאר יחד עם בירוק על העמדה).

    אז עכשיו יש 11, וחמישה זרים. מחליפים -אלמדון, עזריה, מחליף למגן שמאלי (אם קייסי יסכים לחוזה מוקטן בהרבה שישאר), דקל קיינן בבלם. אלון חרזי תולה נעליים ועובר לספסל. ז'אנו נשאר מחליף. זנדברג, עדן בן-בסט (סקורר ענק בנוער), אליניב ברדה. וואליד באדיר רק אם יקצץ הרבה בחוזה. מבחינת חיפה עדיף להחליף אותו בגזל (הכי טוב אלברמן, אבל יעלה הרבה יותר). ערן לוי גם על הספסל.


    דווידוביץ' ; זר, בנאדו, זר (בן חיים), אוזן ; קטן, טל, אלבס, בירוק, רוסו; זר

    ספסל: אלמדון ; קינן, עזריה, קייסי, ז'אנו ; באדיר (גזל - מחליף לעמדת קשר אחורי), ברדה (מחליף קיצוני ימני), זנדברג (מחליף קיצוני שמאלי), זבאדיל (או ישראלי, קשר מאחורי החלוץ, מבחינתי התסריט האידיאלי הוא זאבאדיל, ורפאלוב למקרה חירום, שהוא גם כישרון בקנה מידה בניוני, אבל אם זאבאדיל הוא זר שישי, אז האופציה המועדפת עלי היא אלעד בונפלד). חלוצים מחליפים ערן לוי ועדן בן בסט (אולי כדאי להשאיל אחד מהם).

    אם מתאפשר מקום (כלומר, מכבי חיפה החתימה את בן חיים וג'ובאני או לימה מקבלים אזרחות), להחתים את לימה. דרך אגב, אני לא רואה סיבה למה הבלם והחלוץ הזרים לא יהיו ארצג וטומאסיץ' נניח. או לפחות ארצג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/3/04
  5. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים עם Yaak#Berko לגמרי.

    אני חושב שחיפה צריכה לעבור שינוי רציני בקיץ. שגיא- חיפה צריכה הרבה יותר מחלוץ זר כדי להגיע לרמה מספיקה. אל תיתן לרמה הנמוכה של הליגה להטעות אותך. חיפה פשוט לא קבוצה טובה, היא הכי פחות גרועה.

    הרבה בזכות דוידוביץ' חיפה בכלל נמצאת במקום הראשון- בלעדיו חיפה הייתה נראת הרבה יותר גרוע ולכן הוא הבסיס של הקבוצה.
    אלבס צריך להשאר, אבל בטח שלא בכל מחיר. הוא שחקן טוב אבל לא מדהים ובטח שלא ז'וטה. מצד שני יש שחקנים שלוקח להם יותר זמן להתאקלם, בטח ששחקן כמוהו ולכן אני מאמין שהוא רק ישתפר עם הזמן- אבל שוב, זה לא יהיה אסון להחליף אותו.
    בקשר לבלם זר גם לדעתי חייבים להביא בלם זר- ודווקא כאן אני לא חושב שצריך להתעקש על טל בן-חיים. אני אישית לא תופס מטל בן-חיים בלם גדול למרות שגם לדעתי הוא השתפר מאוד בזמן האחרון.
    בקשר לקישור הקידמי, אני חושב שלא יזיק להחליף את זבאדיל. אני בדעה שאם כבר מביאים זר אז צריך להביא זר שירים את הקבוצה קדימה- ולא זר שיהיה ברמת הקבוצה. אין ספק שזבאדיל הוא לא השחקן המדהים שירים את הקבוצה ככה שאפשר ואף רצוי לוותר עליו.

    בקשר לעמדת החלוץ: אין ספק שזאת העמדה החלשה ביותר אצל החיפאים. בכלל זאת בעיה של כל הליגה. קשה למצוא חלוציים אמיתיים בארץ כמו שהיו לנו פעם. אז את יעקובו הבא לא נמצא- אבל צריך לקוות שגם לא נמצא איזה לופז. צריך פשוט לעשות סקאוטינג חזק על חלוץ רציני- רצוי לא מדרום אמריקה, ולקוות לטוב.
     
  6. ofer23 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/04
    הודעות:
    182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני רק רוצה להוסיף משהו:
    גיירמו ישראלביץ' ורפי כהן, שניהם מושאלים ממכבי חיפה והם יחזרו לקבוצה.
    את ישראלביץ' לדעתי צריך להשאיל שנה נוספת, אך הפעם לקבוצה בליגת העל (אולי קרית שמונה??)
    ולאור היכולת החלשה של זאקיץ', אני לא רואה שום סיבה שרפי כהן יתפוס את מקומו בהרכב.
     
  7. טייגרמן Member

    הצטרף ב:
    ‏15/3/04
    הודעות:
    2
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים שצריך להביא בלם וחלוץ ברמה גבוהה אבל חוץ מהשאלה של כמה שחר מוכן להשקיע זו גם שאלה של מי יהיה מוכן להגיע
    ככה שאם חיפה לא יצליחו למצוא זרים טובים או ששחר לא ירצה להשקיע הייתי רוצה לראות את רפי כהן חוזר, הוא שחקן מהיר מאוד ולדעתי המתאים ביותר להרכב (לצד ברדה או קטן, או כחלוץ יחיד) כאשר משחקים נגד יריבה אירופית
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/3/04
  8. Yaak#Berko Member

    הצטרף ב:
    ‏18/1/04
    הודעות:
    244
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה עופר. ישראלביץ' לא ישחק בחיפה בעונה הבאה. רפי כהן לא ברמה ולעולם לא יהיה.

    רד ליון, אני לא יודע כמה יצא לך לראות מפאבל זבאדיל, אבל לדעתי מכבי חיפה לא תמצא זר ברמתו בכזה מחיר בחיים. בלם יותר טוב מבן חיים לא סביר שחיפה תביא, ובטח לא כזה שיכול לאפשר לה להחזיק גם את פאבל. הוא יוכיח את עצמו לדעתי כאחד הטובים בליגה. הוא מביא איתו שילוב של הבעיטה המפחידה והמסירה של פראליה, הטכניקה המלוטשת והניידות של ג'ובאני, וההקרבה של ז'וטה. תן לו להתרגל לחברים ולשפה (אל תשכח, אין אף צ'כי בליגת העל למעט פאבל. למשל לזאקיץ' יש מושב של קרואטים שתעזור לו), ותקבל לדעתי את הקשר הזר הטוב בליגה למעט רוסו. הבעיה היא שהוא דורך על הכישרון הישראלי הגדול ביותר בדור הנוכחי, שי בירוק. מה עושים? אחד מ-2 דברים.

    הראשון - להכיר בכך שבירוק הוא חלוץ (בנוער של אייאקס, ובעונה הראשונה בנוער בחיפה, לראייה מס' ההבקעות שלו- בישראל יש נטיה מכעיסה לעשות מכל שחקן עם ראיית משחק וטכניקה טובה קשר). לבירוק יש הכל, ניתור ומשחק ראש טובים, ראית משחק טובה, טכניקה מלוטשת, מהירות, יכולת התמצאות וסיום מצויינות. למה לא?

    השני - לשחק עם שניהם ברוטציה, כשיוצאים מנק' הנחה שבאירופה יעדיפו את זבאדיל שנותן יותר הגנה, או לשחק את זאבאדיל במקום עידן טל, יכול לשחק בשמאל, ובכלל, הוא נותן למכבי חיפה המון אופציות בקישור. טל בשמאל, זאבאדיל מאחורה, קטן בשפיץ, או שטל וזבא מאחורה בלי אלבס (יותר התקפי).

     
  9. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רפי כהן וישראלביץ' לא יחזרו לחיפה,הם ישוחררו לאחר עונת ההשאלה לדעתי,
    כהן כבר תקופה לא מצליח בסכנין,אז אין מצב שהוא יהיה בחיפה..
    וזכורים לנו העימותים קטנים של רוני לוי עם ישראלביץ' מתחילת העונה..

    לגבי מס' שחקנים בחיפה,
    בדוידוביץ' מעוניינות פנרבחצ'ה,פנאתנייקוס,וויאריאל,הן רק מעוניינות,לא בהכרח שהוא יעזוב.
    ידוע שמאיורקה וטוטנהאם התעניינו בקטן בעבר,אבל גם פנא של שום שוב בתמונה.
    וזבאדיל,אותו רוצה בני סכנין,מנגד חיפה מעוניינות באבו ריא,מגנה השמאלי של סכנין והאולימפית.
     
  10. שגיא Guest

    כמה דברים:

    דבר ראשון - הדיון מצויין.

    בקשר לדברייך עכשיו, הדבר שחסר לשי בירוק על מנת להיות חלוץ מטרה הוא בעיקר מאסה. הוא בחור קטן, ולמרות כל הטכניקה המצויינת, יהיה די קשה לו לתפקד כחלוץ. יתרה מכך, אם יתפקד כחלוץ מטרה, הרי שכל היתרונות שלו בעניין הטכניקה ירדו לטמיון, מכיוון שלא יהיה לו מרחב על מנת להראות את זה. שחקן כזה צריך לשחק בעמדה התקפית, אבל עם הפנים לשער. ככה הכי קל לו לבוא לידי ביטוי. אם רוני לוי גבר, הוא בונה על שי בירוק כשחקן הרכב ראשון בעונה הבאה. שי בירוק זה שחקן שבשנתיים האחרונות נמצא בהתקדמות אדירה, ואם ימשיך במגמה הזו, אז אין שום סיבה שהוא לא ישחק בהרכב הראשון של חיפה. הרי בין כה לא יקח הרבה זמן עד שהוא ימצא את עצמו באחת הליגות באירופה.

    לבבי זאבדיל, אני גם כן מסכים איתך. כשרואים את פאבל משחק, ניתן לראות שבהחלט יש לו יכולות שמזכירות לא מעט מפראליה, גם הוא נמוך עם רעמת שיער, קצת כבד כמו פראליה, אבל עם ראיית משחק מצויינת, מסירה ארוכה בהחלט לא רעה, וגם בעיטה טובה, כפי שהיה ניתן לראות בשער היחיד שכבש. זר שיכול להיות שחקן מוביל בכל קבוצה בארץ, כבר דווח שאולי הוא יעבור לסכנין בעונה הבאה. הייתי שמח לראות אותו נשאר בחיפה, בהחלט שחקן שיכול לתרום הרבה.

    עכשיו, דיברתם על המושאלים, הרי ברור שאף אחד מהם לא יחזור לחיפה, בטח לא במצב הנוכחי. לרפי כהן אין מה לחפש בחיפה כרגע. כשיש את קטן, ברדה, חלוץ זר (זאקיץ' או אחר), וכאשר יש בסגל גם את ערן לוי, לרפי כהן אין מקום אפילו על הספסל. הוא מצידו, כך אני מאמין, ירצה להמשיך בסכנין, על אחת כמה וכמה אם לימה יעזוב. לגבי ישראלביץ', הבחור כבר קיבל הזדמנות, לא הצדיק, וירד לליגה השניה, וגם שם הוא לא בדיוק כוכב על, אז כמובן שאין שום סיבה שפתאום יעשה קפיצה וישולב בסגל של חיפה, אני מאמין שהוא יושאל שוב, לנצרת עילית או לקבוצה אחרת.


    ואילן, לחיפה יש כרגע סגל מצויין, סגל שלא ממצה אפילו חצי ממה שהוא יכול. הרי הסגל הזה (מלבד חלוץ נורמלי) לא שונה בהרבה מהסגל שהצליח בליגת האלופות. אז נכון, אין את ז'וטא, אבל אני מעריך שבעונה הבאה אלבס ישדרג את יכולתו, אסור לשכוח שבעונות האחרונות הוא לא בדיוק שיחק בקביעות, אם בכלל. לכן אני אומר שאם חלוץ בסדר גודל דומה של יעקובו בזמנו, בהחלט חיפה יכולה לשחזר את ההישגים שלה.
     
  11. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר לאלבס,הסיבה היחידה שאני רואה להשאיר אותו היא בגלל שזר חדש יצטרך זמן להתאקלם וזה אומר שזה יהיה על חשבון מוקדמות ליגת האלופות,זה היתרון היחיד שאני רואה שיש באלבס..הוא לא מרשים אותי יותר מדי.

    בקשר לכהן,הוא אנדרייטד ענק[לדיון אחר... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx ] אבל בעונת האליפות הראשונה של גרנט הוא היה תותח ,קחו את הקלטת של האליפות ושימו לב מה הוא עשה.
    פשוט צריך לדעת איך להוציא את זה ממנו כמו שצריך לדעת איך להוציא את הכישרון מברדה.

    בקשר לזבאדיל,אני מאמין שאחרי מחנה אימונים ביחד עם חיפה הוא ישתלב ואז נראה ממנו הרבה הרבה יותר,לא שעכשיו הוא רע..בינתיים למרות מיעוט הזדמנויות הוא ממש מצויין.

    בקשר לזאקיץ',כרגע הוא לא יותר מדי טוב,אבל אם לוי ימשיך לתת לו קרדיט אני מאמין שהוא יוכיח שהוא תותח.
     
  12. טייגרמן Member

    הצטרף ב:
    ‏15/3/04
    הודעות:
    2
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא רואה שום סיבה לשחרר את זבאדיל לאף קבוצה ישראלית אחרת אני חושב שזו תהיה שגיאה לעשות זאת, הוא ובירוק יכולים לשחק יחד בהרכב בעמדות שונות
     
  13. Yaak#Berko Member

    הצטרף ב:
    ‏18/1/04
    הודעות:
    244
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בירוק לא גבוה או כבד, אבל הוא מהיר וזריז, והיכולת הטכנית שלו תבוא גם תבוא לידי ביטוי, בפעולות הקטנות. למה אני מתכוון? המון זמן לא היה לנו חלוץ עם סיבוב טוב על המקום, עם יכולת טובה לעצור את הכדור ולהזין את החברים, והכי חשוב, מעבר למהירות ויכולת הפריצה, יכולת להתבטא בתוך משבצת של מטר על מטר תחת ימבה של לחץ.

    אני רואה בבירוק, יכולות ל"משחק על מטר" של נמני, יכולת סיום ומשחק ראש דומה אך משופר, אבל בלי הבעיה בשחרור הכדור, ועם תוספת מהירות ולחימה, בלי המאניירות. אני חושב שיש צורך לתת לבחור לנסות, כבר העונה, בהעדר חלוץ ממשי, לבחון את המצב.


    ובנושא אחר.


    אני לא יודע כמה מכם באמת ראו את המשחק ביום ראשון לדוגמא. קטן נתן משחק שפשוט ללקק את האצבעות. סיבוב, מהירות אדירה, פריצה מדהימה, טכניקה מלוטשת, מסירה נהדרת, פירגון ובעיטה נהדרת. רק מה? הוא לא חלוץ מטרה.

    תגידו לי אתם. בניון לא חבר שלו? ואוואט? כי לא ברור לי איך אפק בסנטאנדר וקטן לא. אפילו טועמה, באותה עמדה, היה מועמד. הוא השחקן שהכי דחוף לו (וגם הכי מתאים) לצאת כרגע מישראל לאירופה, ביחד עם שניים, ניר דווידוביץ' וטל בן חיים.
     
  14. ofer23 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/04
    הודעות:
    182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב ששי בירוק בהחלט ראוי לשחק בהרכב בעונה הבאה.
    אם אני זוכר נכון, יש לו כבר חוזה בטוטנהאם. מישהו יודע מתי, אם בכלל, הוא יעבור לשם?
     
  15. Yaak#Berko Member

    הצטרף ב:
    ‏18/1/04
    הודעות:
    244
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שהיה לטוטנהאם הסכם עם טוברוק שנחתם לפני שנתיים, שאומר שהיא תוכל לממש רכישה שלו תמורת 300 אלף דולר ב-3 שנים הבאות, כעדיפות ראשונה. ה-3 שנים מסתיימות עם תום העונה הבאה. מאז מכבי חיפה הספיקה לרכוש חצי מהכרטיס, ככה שלא ברור איפה עומד העניין עם התרנגולים.