אינטר 2009/10:: אלופת אירופה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Mamadu, ‏1/7/09.

  1. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    הדיון הרשמי של אינטר לעונת 2009/10

    http://i43.tinypic.com/29fp093.Xxx

    מוריניו ואינטר כנראה למדו את הלקח מהעונה שעברה, כאשר הפורטוגזי התעקש על המערך שלו 4-3-3 אך מכיוון שמאנסיני וקווארסמה שהיו אמורים להביא את המערך הזה לידי הצלחה נכשלו במשימה הזאתי, מוריניו נאלץ "להשאיל" את המערך של קודמו מאנצ'יני, כאשר דז'אן סטאנקוביץ' אייש את עמדת הקשר ההתקפי. סטאנקוביץ' שחקן מצויין, אך זה לא התפקיד שלו ולכן אינטר לא הראתה מספיק יצירתיות במשחק ההתקפה שלה. רק הודות לזלאטן שדאג איכשהו בכל משחק להראות לנו טיפה מהקסם שלו, אינטר הצליחה לשמור על התואר שלה.
    עם סיום העונה, התפרסם בתקשורת שאינטר צירפה את מיליטו ומוטה מג'נואה: מיליטו אמור לתפוס את עמדת ה"סקורר" באינטר, ומוטה אמור לשחק בשלישיית הקישור האחורי, כשבנוסף לשני השחקנים הללו בימים הקרובים אמור להצטרף לאינטר שחקן צעיר ומוכשר בשם ארנאוטוביץ'. מדובר בשחקן אוסטרי בן 21 שמשחק בטוונטה, הוא יכול לשחק כקשר התקפי וחלוץ, ורבים מנבאים לו עתיד גדול. אך בינינו, רבים היו לפניו שחקנים צעירים ומוכשרים, אך ברגע שהתחילו לשחק בקבוצה שבאמת נחשבת לגדולה, הם עשו במכנסיים. לכן אינטר לדעתי עוד לא סיימה את העבודה שלה בכל הקשור לשחקני רכש.
    בנוסף לאותם השחקנים יש עוד מספר שחקנים שקרובים לחתימה בנראצורי. השחקנים הם דקו וקרבאליו של צ'לסי, הראשון שאם במידה ויחתום, אמור לתפוס את עמדת הפליימיקר שכל-כך חסרה לאינטר, ובנוסף לכך הוא אמור גם כן לשמש כ"מורה" לקאוטיניו הצעיר שיצטרף לאינטר ב2010. בנוגע לקרבאליו, מוריניו אומר שהוא מביא אותו בעיקר לליגת האלופות, ע"מ שיוריד את העומס מסמואל,קיבו וקורדובה, וגם כן לתרום מהניסיון שלא חסר לו בזירה האירופאית. במידה ושני הפורטוגזים יצטרפו, אינטר אמורה לסיים את מסע הרכש שלה, אך יש סיכוי שיצטרף עוד חלוץ.

    עד כה דיברנו על המצטרפים, אך מה בנוגע לעוזבים?

    לואיס ח'ימנז הצ'יליאני הצטרף בהשאלה לווסטהאם, בנוסף אליו יש עוד כמה שחקנים שמוריניו מעוניין לחתוך מהקבוצה דוגמאת: ויירה (פ.ס.ז), בורדיסו (פיורנטינה, צ'לסי), ריבאס (פארמה), אובינה (טוטנהאם, נאפולי) וקרוז שסיים את חוזהו בקבוצה וכעת הסוכן שלו מחפש לו קבוצה באיטליה.
    כולנו שמענו את הדיבורים על אי רצונם של זלאטן ומייקון להמשיך עוד באינטר - הראשון בתואנה שאת הכל הוא השיג באיטליה, והוא רוצה לזכות בליגת האלופות, במשימה הזאתי הוא נכשל באינטר לכן הוא רואה שיש לו את היכולת לעשות את זה במדי קבוצה אחרת דוגמת ברסה. מוריניו ולאפורטה דנו ביניהם על הנושא הזה, אך הקטאלונים לא הציעו כנראה את ההצעה שמוראטי שואף אליה, היו גם גישושים מצידה של ריאל, אך כנראה שהם יתמקדו יותר בלהביא את וייה מולנסיה שבטח יעלה להם פחות מהשבדי. בימים האחרונים, זלאטן נשמע קצת רגוע בנושא הזה, והוא אמר שהוא שמח עכשיו ושהוא לא חושב על העתיד שלו, מה שכנראה בוסף יביא להישארותו לפחות עוד עונה במדי אינטר.
    לגבי מייקון, הטענה שלו זה שהוא אינו מקבל מספיק תשומת לב מצידם של אנשי אינטר, הברזילאי נחשב לאחד מהשחקנים הכי חשובים בקבוצה, וכיום הוא מקבל שכר יחסית נמוך למה ששחקנים ברמה שלו אמורים לקבל, לכן הוא העביר מסרים דרך סוכנו ודרך התקשורת על רצונו לעזוב את המועדון. מוראטי מצידו לא שלל את עזיבתו של הברזילאי, אך אם במידה ויש קבוצה אשר תהיה מעוניינת בלרכוש אותו, היא צטרך לשלם לפחות 40 מליון יורו, והקבוצות שעלו השמות שלהן הן צ'לסי וריאל.


    בעונה הבאה אינטר שוב פעם תסמן את תואר ליגת האלופות כמטרה העיקרית שלה, אך בנוסף לזה היא תעשה את הכל כדי לשמור עוד עונה על הסקודטו, וכמו שכולנו רואים מוראטי לא יושב בחיבוק ידיים והוא עובד יום ולילה ע"מ לצרף את השחקנים שמוריניו דורש.
    לפי מה שנראה לי, מוריניו הוך על המערך של מאנצ'יני, אך בניגוד לעונה שעברה, חומר השחקנים שכנראה יעמוד לרשותו ירשה לו להחליף את המערך הזה למערך האהוב עליו ה4-3-3.
    למרות התחזקותה של יובה, אינטר עדיין נחשבת בעיניי לפייבוריטית באיטליה, נוסיף לזה שמילאן קיבלה מכה קשה עם עזיבתו של השחקן שהחזיק אותה שנים, קאקה.
    לכן לזכות בסקודטו שוב פעם, לא יהיה הישג גדול של מוריניו, הוא חייב להנחיל את השינוי בזירה האירופאית, לשם כך הוא הובא לאינטר, לשם כך הוא מקבל את המשכורת הגדולה בעולם ולשם כך הוא נקרא "המיוחד". אז בעונה הבאה, כמו בכל עונה, האמונה אותה אמונה, טריפל בעזרת השם!


    פורצה אינטר!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/09
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שבעונה הקודמת אינטר מאוד איכזבה. היא אומנם לקחה אליפות דיי בקלות, אבל רוב המשחקים שלה היו מאוד משעממים, ובליגת האלופות הכישלון היה הכי גדול. הקבוצה לא הצליחה לסיים במקום הראשון בשלב הבתים, למרות שהתמודדה נגד יריבות קלות מאוד. יכול להיות שאם היא הייתה מסיימת כאלופת הבית, היא הייתה זוכה להגרלה קלה יותר וממשיכה הלאה. אני אישית לא ראיתי בשנה שעברה שום טביעת אצבע של מוריניו, שהוא גאון כדורגל, בקבוצה שלו. זלאטן ומאייקון היו היחידים שתרמו משהו למשחק ההתקפי.

    לקראת העונה הנוכחית, אינטר קודם כל צריכה לשמור על השניים הללו, ונראה שהיא בדרך הנכונה לעשות את זה, למרות שהקיץ רק התחיל. כי ברצלונה ירדה מזלאטן כנראה(קשה לי להגיד את זה, אבל נראה שהיא תצליח לרכוש את ויאה)וריאל מדריד לא תשלם סכומים גבוהים כמו 40 מיליון יורו על מאייקון. רכישתו של ראול אלביול הבהירה שראמוס ימשיך כמגן, וארבלואה יישחק בצד שמאל.

    בנוסף לשניים הללו, הגיע הזמן שלאינטר יהיה קשה כנף איכותי שישפיע על המשחק שלה. מאנסיני לא קיבל מספיק צ'אנסים וקווארסמה נבעט, פיגו פרש. אני חושב שדקו(שחקן גמור שאולי יכול להתעלות ברגעים מסויימים, אבל השיא מאחוריו והוא גם נידון לפציעות חוזרות)הוא ממש לא הפיתרון. אולי אם ריאל מדריד תמכור את רובן, אינטר תוכל להביא אותו בסכום לא גבוה במיוחד, אולי אשלי יאנג. אני סתם זורק כרגע שמות, אבל אני מדבר על שחקנים שהם כן אפשריים וזה לא בשמיים לרכוש אותם. אני לא רוצה לראות את סטאנקוביץ בעמדת הפליימקר.

    בינתיים בגזרת הרכש, אינטר עושה החלטות טובות. דייגו מיליטו הוא חלוץ מצויין שתמיד הוכיח גם בספרד, שיש לו את זה, הוא סקורר. הוא הועלה כאופצייה עבור ריאל מדריד לא מעט פעמים(בתקופה שבה שיחק בספרד). הוא היה נהדר בג'נואה ושיתוף פעולה שלו עם זלאטן יכול להיות מאוד מעניין. באלוטלי ייחכה על הספסל. אם קרבאליו מסכים להיות מחליף קבוע אז מדובר ברכש לא רע לדעתי.
    גם השחקנים שאינטר מחליטה להיפרד מהם בהחלט צריכים לעזוב. קרוז נתן הרבה לאינטר בתור מחליף בשנים הקודמות, אבל הגיע הזמן לסיים איתו את הקשר כנראה. ווירה למשל במשך כל השנה שעברה היה פצוע והוא מרוויח משכורת עתק, מה גם שהגיע קשר אחורי כמו מוטה שהציג עונה פנומנלית אשתקד.

    אני לא יודע אם מה שיש כרגע יכול להספיק לאינטר כדי להגיע לאן שהיא מכוונת, אבל אי-אפשר לדעת. אני רק אוסיף שהעונה הקבוצה תקווה לסבול פחות ממכת הפציעות כמו אשתקד. לאינטר יש הרבה מאוד שחקני הגנה ברמה הגבוהה ביותר. קיבו וסמואל הבם בלמים נהדרים להרכב, אבל גם קורדובה ומטראצי מחליפים מעולים. העניין הוא שאשתקד היו לא מעט פעמים שאינטר אפילו עם ארבעת הבלמים האלו, לא הצליחה להעמיד מרכז הגנה נורמלי וקמביאסו נאלץ למלא את התפקיד הזה.
     
  3. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אינטר עוד לא סיימה את מסע הרכש שלה, אני מאמין שבסוף ינחת עוד קשר התקפי צעיר, הדיבורים עכשיו הם על אדרסון המצויין של ליון, ואת האמת אני חושב שהוא מתאים לקבוצה שלנו, מדובר בשחקן סופר כשרוני והוא עוד צעיר, לפני שהוא שיחק בניס בצרפת אינטר ניסתה להחתימו אך לא הצליחה ובזמנו רבים כינו אותו "הקאקה החדש".
    בנוגע לקרבאליו, גם אם הוא בא על תקן שחקן הרכב זה עדיין נחשב לצעד חכם של אינטר, מדבור בבלם מצויין שלא נופל מאף בלם באינטר, ואים ספק שהוא יכול להוריד את העומס מקיבו וסמואל, ובנוסף לזה הוא אחד משחקני מוריניו שיכול לתרום לנו מאוד בליגת האלופות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/09
  4. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    :aa1: טיאגו מוטה שחקנה של ג'נואה הצטרף לחברו מיליטו, ומהיום הוא שחקנה של אינטר עד 2013, סופי ורשמי. כחלק מהעיסקה, ג'נואה קיבלה את בולצוני, בונוצ'י ומג'וריני בבעלות מלאה.

    ברוך הבא!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/09
  5. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :aa1: מרקו מטראצי האריך את חוזהו באינטר עד 2012.
     
  6. Chievo Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    2,891
    לייקים שהתקבלו:
    6
    הוא עבר תמורת שלושת השחקנים הנ"ל בלבד או שג'נואה קיבלה סכום של כסף עבורו?

    בונוצ'י ומג'וריני שחקנים שלא התפתחו טוב (שניהם הושאלו לסרייה בי בשנים האחרונות נדמה לי) גם שניהם לא ממש צעירים, אבל מפרנצ'סקו בולצוני אני דווקא מצפה למשהו.
     
  7. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    :aa1: חתימתו של ארנטוביץ' אמורה להיסגר עוד היום, כשהפער היחיד הוא 2 מיליון יורו בין אינטר לטוונטה.
     
  8. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    את האמת אין לי מושג באיזה סכום מדובר, כי במקרה הזה וגם במקרה של מיליטו לא ציינוט באתר הרשמי את סכום העיסקה, אלא רק השחקנים שעברו לג'נואה כחלק מהעיסקה.
     
  9. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    העיסקה התמוטטה אם להאמין לדבריו של הסוכן שלו שטען ששתי הקבוצות לא הצליחו להגיע להסכמה לגבי גובה מחיר ההעברה. ככל הנראה אינטר נפלה קורבן למדיניות של ריאל מדריד, בטח טוונטה ניסתה לעשות קופה על חשבונה של אינטר.
     
  10. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    כל חלון העברות האירופאי נפל קורבן למדיניות של ריאל מדריד. לכן, חוץ מריאל שום דבר לא זז בינתיים, גם באנגליה ובגרמניה, להם יש הרבה יותר כסף. יקח עוד קצת זמן עד שהעסק ירגע וקבוצות יפסיקו להרגיש מנוצלות ומקופחות בכל פעם שיציעו להם על שחקנים מתחת ל-40 מיליון אירו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/09
  11. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אי ההסכמה של שני המועדונים נובעת מזה שאינטר רוצה קודם כל להשאיל את השחקן ורק לאחר מכן לרכוש אותו, להזכירכם השחקן פצוע ויקח לו עוד כמה חדשים להחלים לגמרי מהפציעה שלו, לכן באינטר לא רוצים להסתכן, והם מעדיפים להשאילו עם אופציה לרכוש אותו בינואר, במצב הזה, אם הפציעה תשפיע עליו, אינטר לא תפסיד הרבה כי הוא מושאל, ואם לא תשפיע עליו אז הרכישה תתבצע בינואר, וככה אינטר תרוויח.
    אבל בטוונטה לא מעוניינים להשאיל אותו, אלא למכור מיידית.
     
  12. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקשר הברזילאי קרלון חוזר לאינטר מהשאלה בקייבו, ועתידו לא ברור.
     
  13. Chievo Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    2,891
    לייקים שהתקבלו:
    6
    קשה לי לזכור משחק אחד אשר בו הוא שחק, הוא נכנס כמחליף כמה פעמים נדמה לי ושחק כמה דקות, ועכשיו אחרי שנה שלמה אשר בה לא שחק בגלל פציעה מתמשכת הוא בטח לא בכושר וכמובן כלל לא צבר ניסיון, מה שעדיף לעשות עכשיו זה להשאילו לעוד עונה לקבוצה צנועה.

    אפילו ז'וליו סזאר לא שחק כשהושאל אלינו, מי יודע אולי זה דווקא סימן חיובי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    גם אליאנדרו רוסי לא שיחק אצלכם ובעונה שעברה היה נהדר בליבורנו. קייבו קבוצה מגעילה שהורסת שחקנים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  15. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    בזמן הפציעה של קרלון הוא כנראה התנחם באוכל:

    http://www.chievoverona.it/images/images_news6/kerlon.Xxx

    מה יהיה עם הבולסים הללו מברזיל?
    עד כדי כך הם לא אכלו בילדות שלהם? שברגע שהרוויחו שני דולרים דאגו איך לגדל את הכרס?