ליגת העל-מחזור 23- הפער בצמרת כבר 6 נק'

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏4/3/04.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל פתח תקווה -מכבי חיפה שבת 18:35 ב"אורווה"

    משחק צמרת בין הקבוצה הראשונה לבין הקבוצה ה-5[שבליגה שלנו עדיין נחשבת כמועמדת לאליפות.]

    בפעמיים הראשונות העונה ניצחה פתח תקווה את חיפה,אחרי ש-13 שנה פתח תקווה לא עשתה את זה לחיפה,העונה פתח תקווה הפכה מלהיות סתם כבשה לכבשה שחורה כמו אחותה העירונית.

    המרחק של הנקודות ביניהם הוא לא כל כך גדול,7 נקודות[חיפה 41 ופתח תקווה 34] ובליגה שלנו זה לא משהו שאי אפשר להשיג.

    לירון זרקו, יניב לוזון, נג'ואן גרייב ומנור חסן בספק גדול למשחק גם תומסיף ייעדר ובמקומו ישחק רוזנפלד.
    בחיפה רוסו לא ישחק עקב צהובים וזנדברג בספק.

    חיפה מגיעה אחרי הפסד 4-3 לראובן עטר ומכבי חיפה
    הפסד שקטע 6 משחקים ללא הפסד וללא ספיגת שער,דרך אגב ההפסד האחרון של חיפה היה במחזור ה-15 ל...הפועל פתח תקווה 2-0.

    גם פתח תקווה סך הכל בתקופה טובה וב-7 המשחקים מאז הניצחון על חיפה היא ניצחה 4 יצאה פעמיים תיקו והפסידה רק פעם אחת,במחזור האחרון למכבי תל אביב.


    מכבי פתח תקווה- מ.ס אשדוד:שני 20:35 בפתח תקווה.

    משחק של שתי קבוצות מאוכזבות
    בתחילת השנה שתי הקבוצות האלה חשבו שהם יהיו בצמרת ואפילו דיברו על המילה ה"גסה" אליפות.
    בתכלס...
    אשדוד נלחמת כנגד הירידה ומכבי פתח תקווה סתם משועממת.
    במשחק הראשון העונה בין שתי הקבוצות ניצחה אשדוד 3-2 במשחק השני דרסה פתח תקווה 4-1 את אשדוד.
    ניצחון של אשדוד יכול להרחיק אותה בצורה משמעותית מהירידה[6 נקודות]
    אסי דומב הורחק בשבוע שעבר באדום וירצה עונש הרחקה משני משחקים[אחד זה המשחק הזה] ולכן ייעדר מהמשחק
    מאז הניצחון 4-1 של פתח תקווה אשדוד במגמת שיפור קלה עם 2 ניצחונות שני הפסדים ותיקו
    פתח תקווה עם ניצחון תיקו ו-3 הפסדים,אבל במחזור האחרון היא ניצחה את הפועל תל אביב 2-1.


    עוד משחקים בהמשך.
    שתהיה לנו שבת מלאה בשערים וכדורגל טוב.
     
  2. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי ת"א - הפועל ב"ש (ראשון 20:50, בלומפילד):
    במכבי ת"א, רק 6 נקודות ממכבי חיפה בראש הטבלה יכולים השבוע להשוות את מספר הנקודות של השניה בטבלה הפועל ב"ש, וזאת במשחק בית. ניצחון גם עשוי לאפשר למכבי ת"א לחלוף על פני היריבה העירונית, שלה מספר נקודות זהה, אך משחק קל יחסית בנצרת, וזאת לקראת הדרבי בשבוע הבא.
    מכבי ת"א התארחה בוסרמיל רק לפני שבועיים ואז חזרה לתל אביב עם תיקו 0-0 במשחק חלש, שלא ניתן לומר שלאחת הקבוצות היה בו יתרון.
    אנדראס פרוחננקובס סובל מכאבים מהפציעה בברכו, שאלו כאבים טבעיים לאחר חזרה מהפציעה, אך למרות שלא התאמן היום, הוא צפוי לפתוח בחוד ביום ראשון. כך גם ארז מסיקה שנטש היום את האימון.
    טל בן חיים ערך רק אימון חלקי אך כמובן שהוא יפתח במשחק החשוב הזה, ויענוד את סרט הקפטן.
    בן-חיים אמר ל-ONE לקראת המשחק הקרוב: "הפועל ב"ש קבוצה מצוינת שעושה לנו בתקופה האחרונה חיים קשים בכל משחק. הם ניצחו אותנו בבלומפילד, וגם במשחק בב"ש, שבו היינו הרבה יותר טובים, לא הצלחנו להבקיע. זה משחק חשוב לשתי הקבוצות לקראת המשך הדרך. אנחנו צריכים להיות במיטבנו ולבוא בשיא הנחישות".
    ובן חיים צודק- העונה מאזן השערים בין הקבוצות הוא 3-0 לטובת הפועל ב"ש, וזאת דווקא במפגש הקודם בבלומפילד.
    הבעיה היא שההתקפה של ב"ש לא דופקת לאחרונה: ב- 8 המשחקים האחרונים הקבוצה כבשה רק 8 פעמים. גם מכבי ת"א לא יציבה: בשבועות האחרונים הקבוצה הציגה שני משחקים מעולים נגד הפועל פ"ת והפועל ת"א שהסתיימו בניצחונות 3 - 0 אך ביניהם התיקו המאופס בוסרמיל, ולפניהן שני הפסדים בטדי לבית"ר ובבית למכבי חיפה. למכבי ת"א מספר ההפסדים הרב ביותר בחצי העליון של הטבלה.

    הפועל ב"ש חייבת להיצמד לחיפה והיא יכולה להשתוות אליה בנקודות. נצחון בראשון בבלומפילד בפעם השניה העונה ייתן דחיפה חזקה מאוד לקבוצה המקרטעת של גוטמן ואולי יוריד מגוטמן את לחץ האוהדים.
    לבאר שבע יש בשורות טובות לקראת המשחק: השחקנים הפצועים שנעדרו ממשחק הניצחון 2 - 1 מול אשדוד, עוז יפרח ודייגו סיסטון, התאוששו וערכו אימון מלא. גם אופיר חיים, שסבל מכאבי גב ונכנס רק כמחליף, ערך היום אימון מלא.
    http://images.one.co.il/images/d/gg37400.Xxx
    אימון מלא. עוז יפרח.

    ובשורה טובה נוספת להפועל ב"ש: הפועל ב"ש תחל את השידורים בערוץ הקבוצות בתוכנית שתקרא "שש-בש". התוכנית תהיה בת 45 דקות ואמורות להיות 11 תוכניות עד לסיום העונה. התכנית תשודר בכל יום חמישי באופן קבוע והשדר יהיה שרון ניסים.
    ישפוט במשחק: מנשה משיח.
    תחזית: משחק מרתק בבלומפילד. 2-2 שיותיר את קשטן ורוני לוי מחייכים מלמעלה.

    הפועל ת"א - מכבי אח"י נצרת (שבת, 14:20, בלומפילד):
    הפועל ת"א תגיע למשחק בציפיה לניצחון קל שיתן לה לראות בשקט את המשחק של היריבה העירונית בתקווה לתיקו שלה, כשהמפגש הישיר ביניהן- הדרבי של ת"א, כבר בשבוע הבא.
    הפועל ת"א ספגה הפסד בלתי צפוי ממכבי פ"ת וסטניסלאב דוברובין, שדירדר אותה למקום השלישי בעוד הפועל ב"ש ומכבי ת"א ניצחו.
    פבריציו קרבאליו לא ישחק מול האחרונה בטבלה בגלל הרחקה שקיבל (בצדק) לאחר שעשה תנועה מגונה לאוהדי קבוצתו בניצחון 3 - 0 על אשדוד.
    יוסי אבוקסיס שישב על הספסל בשבוע שעבר בפ"ת יהיה ככל הנראה זה שיחליף את קרבאליו, ובכך ישוב לאחר היעדרות ארוכה מהמגרשים. אם אבוקסיס עדיין לא יהיה כשיר, יעלה במקומו שי אבוטבול.
    עוד חדשות טובות להפועל ת"א: איזביטה אוגבונה שמצוי בכושר טוב חזר לאימונים מלאים ויפתח בשבת, וכך גם יוסי רוזן שחלה השבוע והיום ערך אימון.
    גם אורי קרגולה הצעיר שנעדר זה זמן רב יחזור לאימונים בסוף השבוע וכמובן שלא יפתח במשחק. בהפועל ת"א צופים שהוא יחזור לרוטציה בקרוב, לקראת משחקי ההכרעה.
    הקבוצה מאוד לא יציבה לאחרונה: לאחרונה הקבוצה הביסה את בני יהודה 3 - 0, הובסה בדרבי וניצחה את אשדוד באותן תוצאות ושוב הפסידה, הפעם למכבי פ"ת. מה שכן, ההתקפה של קשטן נראית טוב- אוגבונה
    בכושר טוב, כאמור, ועם תמיכת הקישור ההתקפה של הפועל ת"א, שניה רק למכבי חיפה, לא כבשה רק ב- 5 משחקים העונה, אבל לצערה זה היה בדיוק מול אלה שעכשיו צמודות לה בצמרת: פעמיים בדרבי, פעמיים מול מכבי חיפה, ופעם אחת מול הפועל ב"ש.

    באח"י נצרת, אווירה של ט' באב: לאחר שניצחו את ב"ש ונתניה, ועשו תיקו עם הפועל פ"ת הגיע ההפסד לבני יהודה ביום שני האחרון, שלווה במשחק פשוט עלוב של חניכיו של פייגנבאום, שהוציא את כל הרוח מהמפרשים. "כנראה שכל הגורמים השלימו עם המצב הקיים ועם הירידה לליגה הלאומית", כך אמר אתמול ל-ONE אחד משחקניה הבכירים של אחי-נצרת.
    עבד טיטי שלא התאמן סדיר השבוע צפוי לפתוח בשבת. דנדי אוקונגו כנראה ירד לספסל ויעלה להרכב במקומו עבד מועד. אדהם הדיה ששב מפציעה חוזר לסגל.
    נשאלת השאלה האם שייע פייגנבאום, כוכב הפועל ת"א בעבר, יצליח להרים את המורל בקבוצה ולנצח בבלומפילד וזאת על חשבון קבוצת העבר שלו, ולתקוע מוט בגלגליה השועטים בדרך לאליפות?
    תחזית: ממש לא. 2 - 0 לקשטן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/3/04
  3. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני סכנין-בית"ר ירושלים(שבת, 20:25, קריית אליעזר בחיפה)
    שבוע שני ברציפות שהקבוצות משחקות אחת נגד השניה, ולא בטוח עד כמה הרצף בין שני המשחקים יועיל לשלום אוהדי שתי הקבוצות. לאחר התפרעויות קשות במשחק הקודם קיוו מנהלי ההתאחדות, בית"ר וסכנין שתהיה רגיעה מסוימת עד למפגש בין שתי הקבוצות בסיבוב השלישי, אולם הגרלה "אכזרית" הפגישה את שתי הקבוצות ושני הקהלים כבר עכשיו. בכלי התקשורת מדווח על הורים שמפחדים לשלוח את ילדיהם, על היערכות שיא של המשטרה ומה לא.
    הניצחון של בית"ר בשבוע שעבר סיבך את המצב בטבלה, במיוחד של שתי הקבוצות. סכנין, שעד לשבועות האחרונים נחשבה לקבוצת מרכז טבלה, מתקרבת אט-אט למקומות שאליהם היא לא רוצה להגיע, ובית"ר מתקרבת אליה(בין הקבוצות ישנו פער של נקודה אחת), אולם מצבה של בית"ר בשבועות האחרונים מעודד מזה של נציגת המגזר בהרבה. בית"ר ניצחה בשני המשחקים האחרונים(2:3 מול מכבי פ"ת, 0:2 מול סכנין), ואילו סכנין הפסידה בשני המשחקים שקדמו למפגש הזה(1:0 לחיפה, 2:0 לבית"ר).
    סכנין, שרוב הוצאות השיטור יפלו עליה, תחסר במשחק את רפי כהן הפצוע, שיתכן וגמר את העונה, ואת סמיר מיערי המורחק. בקבוצה הביעו ביקורת השבוע על גבריאל לימה שלטענתם מתנהג יותר מדי בילדותיות ופוגע בעצמו ובקבוצה. גם אלו המבקרים את שיטת המשחק של סכנין זכו לתגובה, כשכונו "קנאים".
    בית"ר תפתח בשבת בהרכב שניצח את סכנין. נמני ואמסלם, שהדאיגו את הצוות המקצועי של בית"ר בשבוע האחרון עם פציעות קלות אך מסוכנות, צפוים לשחק.

    בני יהודה-מכבי נתניה(שבת, 16:25, שכונת התקווה בת"א)
    בני יהודה ניצחה. כן כן, תאמינו או לא, אבל לאחר שאיימה ברצינות לשבור את שיאה המפוקפק של אשדוד, שלא ניצחה סיבוב שלם, הואילה בני יהודה בטובה לנצח 2:0 את אחי נצרת ביום שני. פתאום הם קרובים שוב למאבק על כרטיס לאירופה, עם 32 נקודות, רק 3 ממכבי והפועל ת"א שנמצאות במקום הרביעי והשלישי(בהתאמה), שיובילו בתום העונה לגביע אופ"א והאינטרטוטו. בני יהודה כנראה תחסר לקראת המשחק מספר שחקנים משמעותיים- טל בנין, עמי אזולאי, אדריאן דן גמאן ומטה בטורינה. לעומתם יחזור לסגל מור גולן שהיה מורחק מול נצרת, וסרגיי קלשנקו יקבל מקום בהרכב הפותח כתגמול על השער ביום שני.
    אם בני יהודה שקלו ליצור רצף מסוים של נצחונות כדאי שישקלו שוב, כי מולם ניצבת מכבי נתניה של ראובן עטר. לאחר שהייתה שבורה במשך 21 מחזורים, הפכה לבדיחה של הליגה ונפרדה משני מאמנים, קיבלה נתניה את ראובן עטר כמו מלאך משמיים. עטר, שחזר לקבוצה בה סיים את הקריירה בדיוק 33 מחזורים אחרי ששיחק את משחקו האחרון(המשחק האחרון שלו היה בניצחון של נתניה 1:0 על כפ"ס במחזור 22 של העונה הקודמת), הביא לקבוצה שלו ביטחון שלא היה לה מאז העונה שעברה, ובתצוגה הירואית של השחקנים(על המגרש) וקובי בלדב(בחדרי ההלבשה) ניצחה נתניה את מכבי חיפה. נתניה עוד לא אמרה את המילה האחרונה בליגה- היא מרוחקת רק 3 נקודות מאשדוד, ואם היכולת שלהם עד תום העונה אפילו תתקרב למה שהייתה בשבת, נתניה תשרוד את העונה הקשה הזאת. כדי לשחזר את היכולת הזאת נתניה תצטרך לעבוד קשה, במיוחד לאור חסרונו של כפיר צוקול המוכשר שככל הנראה גמר את העונה. גם תומר תייר יחסר לעטר, שמתלבט בין בן-מוחה לקוז'ול בעמדת הבלם ובין וסיהון לבוארון במשבצת המגן המשאלי.
     
  4. שגיא Guest

    מעכשיו המשחקים נהיים יותר קריטיים, לכל הקבוצות, גם בצמרת וגם בתחתית.

    המחזור הזה מביא שני מפגשי צמרת מרתקים:

    נתחיל עם המפגש של מכבי ת"א והפועל באר שבע. מכבי ת"א חייבת ניצחון על מנת לחזור לצמרת הגבוהה, אבל מולה ניצבת משוכה בשם הפועל באר שבע, שמן הסתם לא תרצה לתת למכבי ת"א את הנקודות שיצמקו את הפער בינהן. בבאר שבע עדיין חולמים על אליפות, אחד המבחנים שלה יהיה המשחק הזה מול מכבי ת"א

    במפגש המרתק השני, ישחקו מכבי חיפה והפועל פ"ת. הפועל פ"ת שברה השנה את הסטטיסטיקה, כאשר ניצחה את מכבי חיפה אחרי הרבה מאוד שנים. פ"ת שתבוא בלי חסן, תצטרך להסתמך על היצירתיות של יוסי שבחון, ועל יכולת הכיבוש של מלך השערים של הליגה, ארצג. חיפה מגיעה בלי רוסו, ותצטרך להוכיח שהיא יכולה להסתדר גם בלעדיו. רוני לוי עושה רושם שימשיך במסורת השינוי הרכב כל משחק, ויחזיר את זאקיץ' לספסל במקום אליניב ברדה, אבל העיקר הוא רוצה שזאקיץ' יכבוש. זבדיל שנכנס לעניינים יצטרך לתת ממנו יותר ולחפות על חסרונו של רוסו, ואני מצפה שמשחק הזה יחזור גם שי בירוק.
     
  5. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    החסרון של מנור חסן ישפיע מאוד מאוד על המשחק של הפועל פתח תקווה.
    חסן יכול להכריע משחק בהברקה אחת,ויכול לנצח את חיפה,אבל בלעדיו יהיה מאוד קשה לפ"ת ואני מאמין שחיפה מסוגלת ויכולה לנצח בפתח תקווה.


    לגבי המשחק של מכבי-ב"ש.
    מכבי בתקופה טובה מ אוד לאחרונה , משחקת כדורגל טוב,לעומתה ב"ש עדיין בשלה במצב של 0-0 היא קבוצה מצויינת עד דקה מסויימת (30-40) שרואים שלא נכנס הגול מקבלים הוראה מגוטמן לשמור על התיקו הזה בדיוק מה שקרה בוסרמיל לפני שלושה שבועות מול מכבי,שמכבי הייתה הרבה יותר טובה.
    החסרון של מזרחי יכל להביא לנו לראות את האח של.. , ינון ברדה, שאם היה לגוטמן ביצים היה פותח איתו,אבל אני מאמין שיש סיכוי שנוכל לראות אותו משחק כמחליף.
    במקומו של מזרחי ילך לחוד אקס מכבי,אופיר חיים,שלא נמצא בתקופה טובה בחודשיים האחרונים למרות הגול בשכונה.
     
  6. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא משגע אותי!!![רוני לוי] עכשיו קראתי שהם רוצים להעיף את זאקיץ' עונה הבאה וכברמחפשים לו מחליף..כמה דקות הוא כבר קיבל??אפילו לא עשירית ממה שפלופז קיבל.
    צריכים לתת לו צאנסים לשחק טוב
    וסך הכל בזמן שהוא היה על המגרש הוא כבר עשה יותר פעולות חיוביות מדנטה.
     
  7. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שמכבי פ"ת משועממת. מאוכזבת באופן כללי כן, אבל הניצחון בשבוע שעבר על הפועל ת"א העלה לי לפחות את המוראל (תמיד כיף לנצח את הקומוניסטים http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx ), ונטע את התקווה המחודשת שאפשר עוד לעשות משהו העונה בליגה. ההצהרות המטופשות של הסניורים לוזון על ריצה לתואר משולש אולי יכולות להישאר בבוידעם, אבל עם ריצה טובה ב-5-6 המשחקים הקרובים כולל אתגור קבוצות "צמרת" (מוליכת-טבלה גאה שסופגת ארבעה שערים אצל יורדת פוטנציאלית מחד, ובונקריזם גוטמני מאידך. גם כן צמרת) אפשר עוד לאיים על המקום באירופה. זה לא בשמיים.

    וכמובן יש את גביע המדינה, המפעל שעד לא מזמן היה סמל עם הרבה כבוד בכדורגל הישראלי, והיום הוא בדיחה מקרטעת.
     
  8. yaakov Member

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק החוץ מול מכבי פ"ת יהווה אבן דרך לגבי המצב של אשדודיה.
    קחו בחשבון שדומב יחסר, שזו אבידה כבדה למשחק ההגנה של הקבוצה.
    במקרה של ניצחון שם, הייתי אומר שהסיכויים שלנו להישאר טובים מהסיכויים לרדת ליגה.
    כי כידוע מכבי פ"ת היא המנחוס הרישמי שלנו עוד מימי מכבי עירוני, כשהם הורידו אותנו ליגה בצורה הכי מפתיעה שהייתה בתולדות בכדורגל האשדודי.
    נקווה לניצחון שם.
    ושכחתי לברך את עימנואל פפואה ובלסינג קאקו לרגל יום הולדתם. הפי ברזסדי... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_dance.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/3/04
  9. DaMaGe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/04
    הודעות:
    240
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ב4 מילים - לא = מגיע = לכם = להישאר.
    יש לכם את אחד הסגלים הכי טובים בליגה.

    ואם אתם ממוקמים מקום 10 בליגה, כנראה שבאמת לא מגיע לכם להיות בליגה הזו.
     
  10. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכוונה לא הייתה קשורה לגביע אלה רק לליגה,בליגה מכבי פתח תקווה לא נראית כמו אחת שיכולה להשיג אירופה..בגלל ניצחון אחד,עד לפני הניצחון הזה פתח תקווה לא עשתה כלום הרבה זמן[חוץ מלהפסיד].

    תכלס באמת לא מגיע לאשדוד להישאר,יש להם מזל שנתניה גרועים יותר ושאחי נצרת בבלאגן שלרוב לא קשור לכדורגל.
     
  11. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קצת חדשות ועדכונים לקראת המשחק המרכזי ביום ראשון בבלומפילד: מכבי ת"א - הפועל ב"ש
    אלון מזרחי מושעה בבאר שבע לאחר ההרחקה בשבת שעברה נגד אשדוד, ויחליף אותו אופיר חיים, ששב מפציעה בגב, וינסה לשחזר את מה שעשה במפגש הקודם בין הקבוצות בבלומפילד, בתחילת העונה- כיבוש שלושער. עוז יפרח יפתח בהרכב במקום יניב אלול.
    http://images.one.co.il/images/d/gg38266.Xxx
    רוצה להצטלם בפוזה הזו גם ביום ראשון. אופיר חיים.

    הצוות המקצועי של ב"ש המליץ לגוטמן להמתין ולא לשלב עדיין את סיסטון הברזילאי בהרכב, וזאת מאחר ודבר זה עלול לפגוע בחזרתו לכושר מלא, ואף להחמיר את פציעתו.
    כתוצאה מחסרונו של סיסטון גם במשחק הזה, אלעד בונפלד ו-ולדימיר אנדונוב ימשיכו בקישור.

    במכבי ת"א ארז מסיקה ואנדרס פרוחננקובס חזרו היום לאימונים מלאים במכבי ת"א. מלבד אבי סטרול וגדי ברומר הפצועים וברוך דגו, שנמצא בהולנד, קיימו כל שאר שחקני הקבוצה אימון מלא.
     
  12. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    תוצאות הסיבובים הקודמים של המחזור שישוחק החל ממחר
    1. הפועל תל אביב - אחי נצרת יום שבת שעה 14:20
    מחזור 7 8.11.03
    הפועל תל אביב 0-1 אחי נצרת
    לת"א:אורי קרגולה(90)
    לאחי נצרת(ויליאם שאבוק42,הורחק)
    מחזור 18 31.1.04
    אחי נצרת 2-0 הפועל תל אביב
    לת"א:פבריציו קראבליו(38) רמי אבו-לאבן(68)
    2. בני יהודה - מכבי נתניה יום שבת שעה 16:25
    מחזור 1 13.9.03
    בני יהודה 0-2 מכבי נתניה
    לבני יהודה:מטה בוטרינה(82,84)
    מחזור 12 15.12.03
    מכבי נתניה 3-3 בני יהודה
    לנתניה:גיא צרפתי(45) ישמעאל אדו(52) קובי חסן(54) אילן בוארון(81,הורחק)
    לבני יהודה: בן לוז(60) מטה בוטרינה(62) עמי אזולאי(67) חזי שירזי(83,הורחק)
    3. הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה יום שבת שעה 18:35
    מחזור 4 18.10.03
    הפועל פתח תקוה 1-3 מכבי חיפה
    לפ"ת:טומיסלב ארצג(18,פנדל) אבישי ז'אנו(37,עצמי) מריו אוסיבוב(67)
    לחיפה:יניב קטן(74) חורחה בריטס(90,הורחק)
    מחזור 15 מכבי חיפה 2-0 הפועל פתח תקוה
    לפ"ת:טומיסלב ארצג(17) שלומי אדרי(90)
    לחיפה:מיכאל זנדברג(57,הורחק)
    4. בני סכנין - ביתר ירושלים יום שבת שעה 20:25
    מחזור 11 6.12.03
    ביתר ירושלים 1-1 בני סכנין
    לירושלים:אופיר אזו(57)
    לסכנין:ליאור אסולין(1) עבאס סואן (64,הורחק)
    מחזור 22 28.2.04
    ביתר ירושלים 0-2 בני סכנין
    לירושלים:אבי נמני(71,82)
    לסכנין:סמאר מיערי(40,הורחק)
    5.מכבי תל אביב - הפועל באר שבע יום ראשון שעה 20:50
    מחזור 10 29.11.03
    מכבי תל אביב 3-1 הפועל באר שבע
    לת"א:ברוך דגו(26) ג'ון פנסטיל(83,הורחק) ברונו רייס(83,הורחק)
    לב"ש:אופיר חיים(11,39,88)
    מחזור 21 21.2.04
    הפועל באר שבע 0-0 מכבי תל אביב
    6.מכבי פתח תקוה - מ.ס אשדוד יום שני שעה 20:35
    מחזור 6 3.11.03
    מ.ס אשדוד 2-3 מכבי פתח תקוה
    לאשדוד:דוד רביבו(22) חיים רביבו(44,90)
    לפ"ת:מוראד מגמאדוב(58) גל אלברמן(84)
    מחזור 17 24.1.04
    מכבי פ"ת 1-4 מ.ס אשדוד
    לפ"ת:רובינלסון מונטיירו(29) אסי משיח(39,פנדל) סטניסלב דוברובין(64) שלו מנשה(67)
    לאשדוד:אורן ניסים(79)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/3/04
  13. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קצת עידכונים על חיפה-פתח תקווה

    רוני לוי לONE-
    "חייבים לחזור למסלול הניצחונות. המשחק מול פ"ת קשה, לא לקחנו מהם עדיין נקודות העונה, ובהחלט הגיע הזמן שמכבי חיפה תנצח את הפועל פ"ת".

    בחיפה יפתחו גם זאקיץ' גם בארדה וגם יניב קטן..אם זה באמת נכון וזה מה שיקרה אני מצפה למשחק שסוף סוף זאקיץ' וברדה יכבשו שניהם ויוכיחו ללוי שהוא צריך לשחק ככה כל הזמן.
    נתי עזריה יפתח כנראה יחד עם אריק בלמים בע"מ[בנאדו את אג'ופור]
    זאבדיל שהבקיע שער בכורה שבוע שעבר יפתח על חשבונו של ואליד באדיר.

    בפתח תקווה רבאח ישחק במקומו של גרייב
    זרקו ורצאבי יפתחו בקישור,מעמדו של קובאצביץ' בסכנה וייתכן שגם סלמי הצעיר וגם שלומי אדרי יפתחו במקומו

    הרכב משוער של חיפה:
    ניר דוידוביץ', איתן עזריה (אבישי ז'אנו), אריק בנאדו, אריק אג'יפור (אלון חרזי), אדורם קייסי, פאולו אלבס, עידן טל, פאבל זבדיל, אליניב ברדה, יניב קטן, זוראן זאקיץ'

    של פתח תקווה:
    רפי כהן, ברק בכר, אבי יחיאל, יוני רוזנפלד, מריו אוסיבוב, עבד רבאח, לירון זרקו, דודו רצאבי, יוסי שבחון, מילנקו קובאצ'יץ' (שלומי אדרי), טומיסלב ארצג.

    מה אתם חושבים?איך השינויים בשני הקבוצות ישפיעו על המשחק?[בחיפה ש-3 החלוצים פותחים ובפתח תקווה חסרונם של כמה שחקנים..]
     
  14. hai60 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/04
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    24
    יוווווו אני מקווה שביתר תנצח עוד פעם את סכנין!
     
  15. שגיא Guest

    בקשר למשחק של חיפה, מפתיעה אותי העובדה שרוני לוי הולך לפתוח עם קטן, זאקיץ' וברדה בהרכב הפותח, אבל אני מפרגן, נשמע לא רע. למרות שעל פניו נראה שאלו שלושה חלוצים, הרי שיניב קטן ישחק על הקו בשמאל, ואת אותו הדבר יעשה אליניב ברדה, רק באגף הימני, כאשר החלוץ הקרואטי אמור להיות חלוץ השפיץ שצריך לקבל את הכדורים, והפעם גם לכבוש, בניגוד למשחקים הקודמים שלא הצליח לעשות את זה. רוני לוי גם צריך לוותר על אג'יפור במרכז ההגנה, גם קינן וגם חרזי טובים ממנו, וכמובן עדיפים עליו בהרכב הראשון, אני הייתי מצפה לראות את דקל קינן, לתת לו את הבטחון, על מנת שבעונה הבאה יוכלו לבנות עליו בכבלם ראשון. ההורדה של באדיר לספסל בהחלט במקום, זבדיל משחק טוב כשהוא משחק, למרות חוסר דיון או החזקת יתר בכדור לעיתים, בגדול אפשר לראות שהוא בהחלט שחקן טוב, ובמצב הנוכחי, הוא עדיף בהרכב על וואליד באדיר.

    האמת, כשאני מסתכל על זה, אני נוטה להסכים כמעט לחלוטין עם רוני לוי לגבי ההרכב, נקווה שזה גם יביא תוצאות היום, הגיע הזמן שננצח את הפועל פ"ת העונה.