פיורנטינה 2009/10:: ד'אגוסטינו הוא הרכש הראשון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י uri, ‏22/6/09.

  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    השעה הייתה אחת בצהריים, רוברטו ישב במקומו הקבוע בפיצריה השכונתית והמתין למשולש הפיצה שלו.
    כבר מספר לא מבוטל של שנים, את המספר המדויק לא זכר, שרוברטו מגיע בדיוק בשעה זו בצהריים לפיצריה ומזמין את המשולש הקבוע שלו, ללא תוספות. עד שהגיעה הפיצה התמקד הלה בנקודה על הקרקע. מהצד נראה היה שהשקיע מאמץ לא מבוטל כדי להישאר ממוקד במשימתו. הוא מצא עניין רב במקום בו נחה השתקפות קרן השמש אחרי שפגשה בחלון הראווה של הפיצריה ויצרה קולדסקופ של צבעים בו הצבע הסגול קיבל נופח מיוחד, ואולי היה זה רוברטו שהבליט בעל כורחו את הצבע האהוב עליו. על אף גילו המבוגר, גיל בו נראה והאדם ראה כבר הכל, רוברטו הצליח למצוא עניין וריגוש גם בדברים הקטנים והכה טרוויאלים. כשהפיצה איחרה להגיע שמר על סבלנותו, כאילו העניין אינו נוגע בו אלא צרתו של מישהו אחר. אולי שמר על אורך הרוח, כיוון שבמילא חיכה לפאולו, ידידו הצעיר ממנו במספר רב של שנים.

    אנשים בודדים עשו את דרכם הביתה לאורך הרחוב שנראה היום שומם למדי לנוכח החום. ילד צווחני אחד סירב להיכנס הביתה, כנראה לארוחת צהריים, ואימו, שהייתה בטוחה באותו הרגע שהרחוב שייך רק לה, צעקה בשמו בכל כוחה. אך גם הצווחה האיומה הזו לא הצליחה להוציא את פאולו משלוותו, שהמשיך להתמקד בנקודה שבוודאי הייתה מתגאה אם הייתה מודעת שבכשרון כה רב צדה את תשומת ליבו. אחרי שהתעייף ניסה לשמוע שיחה בין עוברים ושבים שדיברו על הכלכלה העולמית ומצבה הקודח והמטריד של איטליה לנוכח המשבר. רוברטו ניסה להאזין לשיחה בתשומת לב, אך במהרה איבד עניין, הוא היה מלא ספקות לגבי הידע של שני אלה, ורוב דבריהם נראו לו תלושים מהמציאות. עכשיו, כבר חיכה לפאולו בקוצר רוח, על אף שכפי שכבר הזכרתי, בעניים אחרים דווקא שמר על סבלנותו. הלה גם חשש ששני זקנים מקומטים שישבו במרחק לא רב ממנו, יראה בו בן שיח ומניסיון ידע שיצטרך למאמץ עילאי לדחוק מעצמו כל חמור גרם שיבקש לשוחח עמו.

    פאולו, לעומתם, תרם חגג שלושים, ומצא באופן תמוה שפה משותפת עם רוברטו והווה לו בן שיח מהנה ומאתגר ביותר. הו! כמה שנא רוברטו לפטפט עם אנשים בגילו, בטענה שהפלצנים הזקנים – כך כינה אותם בעצמו - כבר מזמן איבדו את דעתם. רוברטו ופאולו דיברו על שלל רחב של נושאים, אך האהוב והמרכזי הייתה האהדה המשותפת שלהם לפיורנטינה, קבוצת הכדורגל של העיר בה שניהם התגוררו. "מעולה", לחשש רוברטו מתחת לאפו כאשר המלצר, שהיה גם האופה, הקופאי ובעל המקום, הגיש לו את משולש הפיצה ואת חצי כוס הקיאנטי עליו רוברטו לא ויתר מעולם. "תודה," אמר והעלה חיוך קטן בתוך סבך הזקן העבה והלבן שלו. באופן מוזר, שיער ראשו נשאר שטני ממש כפי שהיה בצעירותו, בעוד הזקן הפך ללבן כשלג בחמש השנים האחרונות, פחות או יותר. כמו התפשרות של אי רצונו להזדקן, עם הזמן, לו כידוע תוכניות משלו.

    רוברטו החל לחרסם את הפיצה בנגיסות קטנות ובקצב איטי שכמעט והקפיא את הזמן. בעוד פיו, שאיבד את מרבית שיניו, כמו זקנו הלבן התאימו לגילו, כך חלקו השני של ראשו נאחז בנעוריו בציפורניים. מוחו היה צלול, נו לפחות כשלא הפריז עם הקיאנטי. למרות יש שיגידו שאת הגיגיו המבריקים ביותר העלה דווקא בגילופין. מה שבטוח שאת הדבר החשוב בחייו, הצעת הנישואים לאשתו, עשה אחרי שלגם בקבוק שלם של יין. מסכנה, שבע שנים חיכתה להצעה, אם רק הייתה יודעת, הייתה משקה אותו בבקבוק יין בכל פעם שנפגשו. "הו!", אמר כשהבחין בפאולו בזווית עינו מגיח מעבר לפינה עם הקטנוע הסגול שלו. בהזדמנות זו אזכיר שרוברטו יכל להישבע שעד פני שנה היה יכול לשמוע את הקטנוע עוד לפני שהגיע לפינת הרחוב ועד היום אינו בטוח אם זו שמיעתו שהלכה והשתבשה לה לעיתה או שפאולו מתשהו תיקן את הקטנוע. פאולו ירד מהרכב הדו גלגלי שלו והתיישב חיש מהר בכיסא שממולו של רוברטו. הוא לבש גופיה לבנה כך שאי אפשר היה להחמיץ את הקעקוע הסגול הגדול שקועקע בדייקנות על כתפו השמאלית. הוא התגאה בקעקוע הזה יותר מבכל דבר אחר שעשה בחייו, גם אם כדי לעשות את זה כל מה שהיה צריך זה מעט כסף, והרבה אומץ היה בוודאי מוסיף.

    "בוקר טוב," אמר פאולו שספק אם עברו יותר מעשרים דקות מאז שהתעורר. "צהריים," תיקן אותו רוברטו כפי שהיה עושה בכל פעם שהיו נפגשים. על פניו של רוברטו ניתן היה להבחין בטיפה של סומק שכיסה איזורים מסויימים של פניו, עד כדי כך התרגש הלה לראות את חברו, ספק אם כיוון שהמפגש עם פאולו גרם לו להרגיש צעיר יותר, יותר מכיוון שכמו בכל פעם שהיה לו משהו חשוב לומר, פאולו היה הבן שיח היחיד איתו יכל לחלוק את מחשבותיו, בטח ובטח אלה הנוגעים לפיורנטינה. אך לא רק על קבוצת הכדורגל דיברו, גם על אומנות ופוליטיקה, אלא שכאן היו ביניהם חלוקי דעות ברורים. רוברטו דיבר בטובתו של ברלוסקוני השמרן, לפחות בכל הקשור לעקרונותיו ולא למסיבות שעורך בבית הקיץ שלו. ואילו פאולו סבר שאיטליה זקוקה למנהיג צעיר מהדור החדש, כי רק אחד כזה יוכל לוותר על ערכים פרימיטיבים מסוימים שמעקבים את איטליה בהתקדמותה להתמערבות שהביאה איתה הטכנולוגיה והקפיטליזם. גם באומנות דעותיו של רוברטו היו שמרניות יותר. לא פעם קיטר על המצאותה של "המדונה הסיסטינית" של רפאל בדרזדן ולא בגבולות איטליה. פאולו לעומת זאת ניסה, אפשר לומר שאפילו בכוח, להדוף את דעותיו של ידידו וטען שאין, וכנראה שלא יהיה, צייר טוב יותר מפרנסיס בייקון ואילו ציורו של האפאפיור "האיקס החף מפשע" הוא היצירה הגדולה והנועזת ביותר שידע האדם. פאולו אהב את ידידו לבן הזקן, וכמו של רוברטו גם בפניו של פאולו ניתן היה להבחין בארשת של קוצר רוח, הרי גם לצעיר תמיד היה משהו לספר. רוברטו תמיד ידע מתי זכותו לתבוע להתחיל ומתי עדיף שיוותר, ממש כמו עכשיו, ניתן היה להבחין בחיוך קל בפניו של פאולו, עייניו ברקו ושפתיו כמו התעקמו בצורה מוזרה. שיניים הצחורות בהקו, אך אל תחשבו שמראה מלבב זה של פאולו היה מושך את עייניה של איזו צעירה איטלקיה אם במקרה, ממש ברגע זה הייתה עוברת בקירבת המקום. פאולו, היה די מכוער למראה. גוון עורו היה צהבהב, שפתיו דקות, אפו פחוז ושערו בכורזל ובלתי נשלט. עייניו קטנות פוזלות במקצת, אוזניו אינן סימטריות כשמאחת מהן יוצאות שתי שערות ארוכו שפאולו כבר מאס מלגזור אותן כל פעם מחדש.

    "מה יהיה?" שאל הצעיר כאילו היה די ברור שבן שיחו יבין על מה מדובר. "את המטרה שהיא המקום הרביעי השגנו, על אף שבמהלך העונה הפכתי לקטן אמונה," המשיך הלה. "אבל אם הקבוצה לא תתעורר במהרה אין שום מצב שנוכל לשחזר את ההישג ושלא נדבר על הצלחה בליגת האלופות בעונה הבאה."
    "הצדק עמך," הסכים הזקן. "אני לא מצליח להבין למה הם מחכים."
    "וכסף?" כמו ירה מפיו פאולו ושיסע את הלחות הרבה שעמדה באותו היום.
    "מה כסף?" לא ירד רוברטו לסוף דעתו.
    "יש לנו כסף?," תיקן פאולו את שאלתו.
    "אבוי אם אין, אנחנו חייבים חיזוק."
    "אז למה אין רכש?" שוב שאל הצעיר.
    "אני אובד עצות," אמר רוברטו ושלח עיניו מעלה.
    "שם לא תמצא תשובה," התצעק פאולו והזכיר עוד אי הסכמה שעמדה בינהם.
    "אז היכן?"
    "מוטו..." שלף פאולו, כנראה מתוך שיחה שהתקיימה ביניהם בעבר.
    "למכור את מוטו?" רצה לוודא רוברטו ולבש ארשת מבולבלת על פניו.
    "לא יודע," השיב פאולו והצטער ששלף את ההצעה האחרונה משרוולו.
    "זוכר שהגיע לכאן יום אחד?," נזכר רוברטו והעלה חיוך קל על בדל שפתיו. "האנשים הצטופפו סביבו כמו מהמרים סביב הרולטה. ועקבו אחרי כל תנועתו ממש כפי שעיניי אלה מתרוצצות בעקבות הכדור הלבן." אמר ומיד הוסיף "ואת מי תביא בכסף?" ממש כאילו הפך כמה דפים בספר בבת אחת.
    "צעירים כשרונים," ענה פאולו בלי שהגדיש לכך מחשבה.
    "מאסתי בכל הצעירים האלה שלך," נרגז רוברטו לראשונה היום כשפתו העליונה מקבל צורה בלתי מוגדרת ושיניו, אלו שעוד נותרו לו, השמיעו חריקה. היה זה נושא רגיש עבורו. אולי כי שנא שלא מעריכים ניסיון של שנים, אולי כי הצעירים הללו לעולם לא סיפקו את התוצאה לדידו. "ילדים תמימים חסרי אופי", הוסיף הלה ברגשנות כאשר רמזים קטנים לרוק התחילו להיווצר בקצוות שפתיו. "חסרי אופי," חזר וכמו לחש לעצמו.
    "אז מה אתה מציע, שוב פעם את הזקנים שלך? אולי תחזיר את די ליויו ומורנו טוריצ'לי. אולי בטיסטוטה ירצה לחזור לעיר?"
    "אולי".
    "עזוב אותך, אתה שמרן כמו הנשיא שלנו," אמר.
    רוברטו קימץ את אגרופיו ואז בן רגע חבט באגרופו בשולחן, כפי שלא עשה מאז הקבוצה החליטה למכור בינואר את אוסוולדו ופאציני.
    "לעזאזל איתם," כמו ירק מפיו ומבלי לחכות לתגובה הוסיף "שיעשו מה שבא להם. מצידי שלא יביאו אף אחד."
    "אל תגזים," ניסה להרגיעו פאולו תוך כדי שמנסה להיפטר מזבוב שהתיישב בצמוד לפיצה אותה רוברטו תרם סיים. "קורבינו יודע מה הוא עושה."
    "צייד הילדים הזה, שילך לעבוד תחת ארסן וונגר. אני בטוח שימצאו נושא משותף," פלט בערסיות אלא שהפעם חיכה לתגובתו של פאולו.
    "זקן אתה מצחיק אותי לפעמים," אמר וחייך.

    השמש המשיכה לצלות את תושבי העיר ואילו הרחובות התרוקנו להם לרגל שנת הצהריים. בעל המקום רצה לסגור גם הוא, אך ידע שעד שרוברטו לא יסיים את משלוש הפיצה שלו אין טעם לנסות. פעם ניסה למזוג לו עוד קיאנטי בתקווה שהיין יעורר אצל זה תאבון, אך במהרה למד שהתרגיל הזה לא עובד על רוברטו. שהמשיך לחרסם בפיצה רק כאשר לא היה לו מה לומר, ורגעים אלו היו נדירים. הו! כמה נדירים.
    "אנחנו חייבים בלם," המשיך ואילו הצעיר מיקד את מבטו בזבוב שהפעם התישב על ברכו השמאלית ורק מחכה לעיתוי הנכון להנחית את המכה.
    "אתה מקשיב לי או מה?" רוברטו אמר בקוצר רוח.
    טראח! "וואפאנקולו! שניה אתה לא יכול לסתום את הפה?" אמר פאולו אחרי שהחמיץ את המכה. הזבוב, כמו חגג עשה סיבוב נצחון סביב ראשו של פאולו והמשיך במעופו.
    "אמרתי בלם," חזר רוברטו וגירד את עורפו בציפורניו.
    "רק בלם?" כמו התפלא.
    "אמרתי רק בלם?," שוב הצתעק רוברטו. "אמרתי בלם," כמו קבע עובדה שאין לחלוק עליה.
    "ברור שיש צורך בבלם," ניסה פאולו להרגיע את הרוחות.
    בכלל, פאולו היה בחור שתקן וקודר, בעל חשיבות עצמית והיו אף שטענו שאופטימי על יתר מידה.
    חתול שנראה שמילא את בטנו בפח הזבל של הפיצריה השתפשף ברגליו.
    "אבל גם מגן ימני, קשר מרכזי, קשר התקפי וחלוץ מחליף לג'ילארדינו."
    "ויש שמות?"
    "זאת הבעיה, שבינתיים לא זז שום דבר." אמר וחיכך בגרונו.
    "למה הם מחכים, שהשחקנים יפלו עליהם מהשמיים..." הרהר רוברטו בקול.
    "אנחנו נגיע למשחק החשוב במוקדמות ליגת האלופות לא מוכנים, אני אומר לך," אמר פאולו והציג פסימיות שאינה אופיינית לו.
    רוברטו, שעד עתה לא הזכרתי את לבושו, ישב בחולצת פולו לבנה עם הסמל של פיורנטינה בחציו השמאלי. מכנסי חאקי קצרים ונעליים שכבר מזמן יצאו מן האופנה. אך כל זה לא עניין אותו. הלה מאס באופנה עוד תרם חגג את גיל השלושים. ובכלל מאז שהתחתן נתן לאישתו לקנות לו בגדים. למזלו הרע, טעמה של זו היה איום ונורא. תמיד היו כאלה שהסתכלו בו בעין עקומה, אך היום בגילו, כבר לאף אחד לא אכפת מה לובש. שהרי כל הזקנים בעיר לובשים דבר מה שלצעירים כמו פאולו נראה מגוחך מאין כמוהו. הוא לגם עוד שלוק מהיין והמשיך. "המצב כזה מדאיג שאפילו אתה פאולו נראה כמו זקנה מפוחדת," בוודאי שם לב שהצעיר החוויר במקצת לנוכח השיחה.
    פאולו שינה את תנוחתו והתמהמה עם התשובה.
    "אכן כך," אמר לבסוף.
    "ואתה, אתה מאמין שהכל יסתדר בסוף?" שאל פאולו.
    רוברטו לגם בשלוק גדול את מה שנשאר לו מהיין כאילו בתחתית הכוס נמצאת התשובה. "ברור שאני מאמין."
    "הה," התפלא הצעיר.
    "אני מאמין בפראנדלי, אני מאמין במשפחת דלה ואלה ואפילו בקורבינו אני מאמין."
    פאולו נשם לרווחה וכמעט ונחנק. אחרי שהשתעל אמר בבטחון ובאופטימיות שכפי שכבר ציינתי, כה היתה אופיינית לו. "אם אתה מאמין, אז גם אני מאמין."
    "למה שלא נאמין," שאל רוברטו בלי שציפה לתשובה. והמשיך בעצמו. "אין סיבה שלא נאמין."
    "וגם העונה הבאה תהיה מוצלחת לפחות כמו זו האחרונה," כמו המשיך אותו פאולו.
    בעל המקום שראה שארשת של שמחה עלתה על פני שני המשוחחים אסף אומץ וביקש לסגור את המקום. רוברטו נתן ביס אחרון בפיצה שכבר היתה קרה ובלתי אכילה עבור רוב בני האדם, אך לא עבורו. לעס בקצב מהיר למדי, לפחות בסטנדרטים שלו, את השאריות, ואחרי שבלע הביס האחרון ענה. "קדימה תסגור". בו בזמן שהניח את מטבעות 10 היורו, סכום שכלל גם טיפ לא רע בכלל, על השולחן.

    רוברטו ופאולו לחצו ידיים. פאולו עלה על הקטנוע הסגול שלו, ובלי ששם קסדה לחץ על הגז. האופנוע הקטן העלה אבק שכיסה את פניו של רוברטו, אך זה לא הטריד את הישיש שרוחו הייתה מרוממת בעקבות האופי האופטימי שלבשה שיחתם בסיום. בצעדים קטנים אך מהירים הוא החל לפסוע לכיוון הבית. בדרך עלתה במוחו עוד מחשבה, על קאניני כאופציה נהדרת לעמדת הבלם. והוא שוב התמלא צייפיה ליום המחרת בו שוב יפגוש את פאולו ויספר לו על כך.

    http://www.fiorentina.it/foto/32009(1).Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/6/09
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx

    ענק, אבל אני מקווה שזה תיאור פאסימי שיתברר כלא מבוסס. מעבר לאמונה אני באמת מקווה שיהיו סיבות נוספות לאופטימיות בקרב הסגולים, תמיד תהייה לי חיבה למועדון הזה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/6/09
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx

    תוך כדי קריאה לרגע חשבתי שמדובר ברוברטו באג'יו.

    נוסיף עוד קצת אופטימיות, מלו :
    “I am very settled in Florence and I have a great rapport with the club, the fans and my teammates. Although the interest from other clubs is flattering, I am more than happy at Fiorentina.”

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/6/09
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    :aaarofl:


    כל הקטע מהווה נחמה בערב נוראי... מדהים. אני חושב שהגיע הזמן שתפסיק לקרוא ספרים ותתחיל לכתוב כמה בעצמך.


    עכשיו קצת קשה לי להרחיב. יש לי כמה דברים להגיד בנושא של פיורנטינה, אבל זה יחכה למחר.
     
  5. OR Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/06
    הודעות:
    611
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx

    כעת לנושא,
    סה"כ השנה אנחנו צריכים רכש קצר וממוקד , שלא כמו שנה שעברה השתנו פנים שלמות , ובגלל זה לקח הרבה זמן להתחבר לכל הפזאל הזה . סה"כ השנה אנחנו מדברים על קבוצה יותר מחוברת , ומאוחדת חברתית , ככה שאולי עם שלושה שחקני חיזוק , במידה ואף בורג משמעותי לא עוזב, ניתן לסגור את מסע הרכישות הנועז משהו.
    מה שכן, הייתי מצפה שקורבינו וחבריו ישימו יד על המציאה החדשה בשוק, רוסינה !
    סה"כ , אני , כמו סיום השיחה, דיי אופטימי ...
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    למה לעזאזל אנחנו צריכים את רויסטון דרנטה. וארגס אחד לא מספיק? באמא שלי שאני לא מצליח להבין את המהלך הזה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/blink.Xxx
     
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
  8. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    10 יורו כולל טיפ למשולש פיצה?! הרוברטו הזה ממש נדיבhttp://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx.

    ראש העיר של פירנצה (שנבחר מחדש) מטאו רנזי מבטיח לשתף פעולה במהרה עם משפחת דלה ואלה כדי לזרז את הליך בנייה של אצטדיון חדש עבור פיורנטינה. כבר בתחילת העונה הבאה יוגשו למועצה מספר תוכניות למקומות שבהם ניתן לבנות.
     
  9. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    משולשי פיצה יש רק בSPIZZICO, חרא של פיצה האמת. מזל שאין מותגי "פיצה" אמריקאית באיטליה.
     
  10. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    :aa1: רשמי: בעיסקת חליפין עבר ארטורו לופולי לאסקולי (יליד 86) ובתמורה הגיע לפיורנטינה הקשר פרנצ'סקו די-טאקיו (יליד 90).
     
  11. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עושה רושם שדרנתה קרוב מאוד למעבר לפיורנטינה. מקווה שהעסקה הזאת תיסגר כמה שיותר מהר.
     
  12. OR Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/06
    הודעות:
    611
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה כן , אני קצת פחות http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx

    uri ,
    אתה יכול לשפוך בבקשה קצת יותר מידי על פרנצ'סקו די-טאקיו . כמה משחקים הוא שיחק שנה שעברה , מה מייעדים לו בקבוצה (משאילים אותו אולי?)
     
  13. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    קשר מרכזי בן 19. רשם בעונה שעברה במדי אסקולי 12 הופעות, רובן כמחליף. שחקן נבחרת איטליה עד 19 (בסגל לטורניר הים תיכוני ביחד עם טאליאני).

    :aa1: קורבינו מנהל מסע ומתן עם סוכנו של מרקו מרקיוני!
     
  14. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    ישנן כבר שמועות שהוא חתם תמורת 2.5 מיליון אירו. אם בסופו של דבר הוא חתם, הוא יוכל להצליח אצלכם מאד, שחקן נחמד, לא מזיק בכל אופן. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_dance.Xxx
     
  15. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    אכן, באתר שלנו כתוב שפיורנטינה כבר סיכמה עם יובנטוס על הרכישה בסכום (מצחיק) של 3 מיליון אירו. עכשיו נשאר לסכם איתו. הוא מרוויח 2.5 מיובנטוס, אצלינו רק מוטו ופרי מרוויחים 1.8.