הצצה לתוך חייו של חוליגאן בכדורגל שלנו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י בית"רי מלידה, ‏26/2/04.

  1. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    את הכתבה הזו מעיתון "הארץ" חייב לקרוא כל מי שאיכפת לו מעתיד הכדורגל בארץ:

    הצצה לתוך חייו של אוהד הפועל תל אביב קיצוני

    אולי עכשיו ייעצר מסע השנאה של יורי סדלסקי

    מאת ברוך שי ורוני זינגר

    צו הרחקה, עריקות מהצבא, בובות על חבל תלייה. שגרת החיים של אחד מהקיצוניים שבאוהדי הפועל תל אביב, החשוד בגרימת הפגיעה באדהם שביטה, זעקה עוד לפני משחק הדרבי

    חקירתם של שלושת החשודים בזריקת פצצת התאורה לעבר אדהם שביטה נמשכה גם אתמול. השלושה - ישי זיתוני, יורי סדלסקי ואוהד קטין - המשיכו לטעון כי הפצצה שנזרקה משער 2 ופצעה את שביטה, נועדה לפגוע באוהדי מכבי תל אביב, שישבו בשער 3. עד מחר בבוקר תחליט המשטרה אם לבקש את הארכת מעצרם, או לשחררם בתנאים מגבילים.

    מעצרם של השלושה מספק הזדמנות נדירה להציץ אל תוך הקומץ של אוהדי הפועל ת"א. המוכר מביניהם הוא סדלסקי, שנוסע עם קבוצות הפועל - כדורסל וכדורגל - לכל משחק בארץ ובחו"ל. סדלסקי הוא ממארגני העידוד בשער חמש. לפני הדרבי הראשון העונה הוא עמד עם קופת צדקה מחוץ למגרש האימונים של הפועל ת"א בוולפסון, וביקש משחקני הקבוצה לתרום לרכישת אביזרי עידוד. בביתו הוא מחזיק עשרות קלטות וידיאו של משחקי הקבוצה.

    על גופו מקועקע סמל הפועל הישן, עם הפטיש והמגל. בשנות התשעים הוא היה הסיוט הגדול של שאול איזנברג, אז יו"ר קבוצת הכדורסל של המועדון. סדלסקי לא הפסיק לקלל ולהטריד אותו, עד שאיזנברג נאלץ להוציא נגדו צו הרחקה. בתגובה, סדלסקי תלה על קירות חדרו את תמונתו של היו"ר, שעליה מסומן איקס.

    באוקטובר 2002 התייצב סדלסקי לטירונות בבסיס ניצנים. שישה ימים הוא נכח שם, מיעט לדבר עם חיילים, רוב הזמן ישן וסירב לציית לפקודות. לפני היציאה הביתה, ביום שישי, שאל אותו אחד החיילים כיצד הוא מתכוון להגיע לבסיס ביום ראשון. סדלסקי חייך ואמר שהוא מתכוון לשוב רק ביום שני. הסיבה: הפועל ת"א משחקת ביום ראשון. סדלסקי אכן לא חזר, גם לא בשבוע שלאחר מכן. הוא הוכרז עריק והצבא מצא אותו רק חודשיים מאוחר יותר, כשנעצר על ידי המשטרה בחשד שהפר צו הרחקה ממגרשי הכדורגל.

    העיתונאי אורי שרצקי, עורך המגזין "שם המשחק", ביקר בחדרו לפני ארבע שנים. "יצאתי משם בהרגשה איומה", הוא מספר. בובתו של יבגני אובארוב, בנו של מאמן השוערים של מאמן ת"א, תלויה שם, מלווה בכתובות אדומות. סמוך אליה חרוט יום פטירתו של עמנואל אופיר, לשעבר עוזר מאמן מכבי ת"א. אופיר הוא לא המכביסט היחיד שמוזכר שם. גם שמו של שמעון מזרחי חרוט על הקיר, בצמוד לחבל. שיר השטנה נגד הפועל בית שאן גם כן מעטר את החדר.

    אדהם שביטה הועבר אתמול לבית לוינשטיין ברעננה והחל בתהליך השיקום, שאמור להימשך כמה חודשים. שביטה מאושפז בחדר בודד במחלקה לשיקום חבלות מוחיות. בני משפחתו מקיימים ליד מיטתו משמרות של 24 שעות. מצבו של שביטה מוגדר קל ומשתפר עם הזמן.

    מקור: http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShAr...SubContrassID=0
     
  2. DadoN ReD Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/03
    הודעות:
    227
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן קראתי את זה..איזה מפחיד זה יבאללה
     
  3. דם צהוב Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/04
    הודעות:
    141
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבן אדם מטורף!@!! כמו שאר אוהדי הפועל..... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx