ובכן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י AFC, ‏24/2/04.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    21 מחזורים עברו בליגת העל. 21 משחקים שיחקה הפועל ב"ש. התוצאה היא מקום שני או שלישי (אין לי כוח לבדוק, זה בכל מקרה לא מה שרציתי לדבר עליו). הרבה כותבים בפורום שראו את התחזיות שלי לחורבן ב"ש בטח חושבים שטעיתי ואני אוכל עכשיו את הכובע - לא ולא.

    הפועל ב"ש לא מביאה למשחקי בית בממוצע יותר מ-3,000-4,000 אוהדים. המשחק היחיד בו האצטדיון היה מלא, מול מכבי ת"א, היה בגלל קהל גדול שהגיע אחרי הקבוצה המארחת. בשנה שעברה היו 7-8 אלפי צופים שגדשו את וסרמיל מדי שבוע, וגם בעונות בלאומית האצטדיון היה מלא. במשחק שעבר זינו גרף 40 אלף שקל ממכירות כרטיסים - לא מספיק על מנת לכסות את הוצאות השיטור.

    אז הקבוצה מנצחת ואוספת נקודות, התקשורת הפתאית מלקקת ואפילו סתיו אלימלך טוען שלמיטב ידיעתו "אליפות" אינה מילה גסה - אבל לשקר אין רגליים. והוא גם לא מוכר כרטיסים.

    השלב הראשון בהריסה החל - עוד מעט זה גם ישפיע על הקבוצה מקצועית.

    נ.ב ניצן, תעשה טובה ותן לדיון לעבור ללא נעילה.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    הפועל ב"ש שוכחים דבר אחד...מקום שני נותן להם מוקדמות ליגת אלופות...

    ואני לא מבין על מה הטענות של ב"ש כהם מדברים כאילו עם חומר השחקנים שיש להם הם צריכים לתת לחיםה 3 בראש, ולכל קבוצה אחרת בליגה 5...יש להם סגל בסדר גמור למרכז טבלה ומעלה...בטח ובטח לא בשביל אליפות...

    הריסה של מי בדיוק? גוטמן? כנראה ששכחת מה הוא עשה מהפועל חיפה...אז לא הלך לו בבית"R מה לעשות...זה לא שנתתם לו גם לעשות משהו...אני בכיף מוכן לתת לכם (אוהדי ב"A הכוונה)את קלינגר תמורת גוטמן...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/2/04
  3. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה לעשות, היום אף קבוצה לא משחקת יפה. אם הפועל בא"ש תגמור מקום 2-3 כולם שם יהיו מרוצים.
     
  4. DaMaGe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/04
    הודעות:
    240
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואלה גם אני חושב ככה...!!!
    ב"ש, תעיפו קודם כל את גוטמן. תעיפו את כל הזקנים כמו מזרחי ויז'רסקי חוץ מאלימלך.
    תתחילו לבנות כמונו, על צעירים, ובאמת יש לכם על מה לבנות...
    אביתר אילוז, עוז יפרח וכל אלה...הם מספיק כשרוניים בשביל אירופה,
    ושהם יצאו (אם בכלל) תרוויחו עליהם הרבה מאוד כסף, מה שיחזיק אותכם עוד יותר...כי בינתיים המצב הכלכלי שלכם קשה, קשה...
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא, פרופסור אורן. הקהל מצביע ברגליים ואפשר לראות שהוא לא מרוצה משיטת המשחק. כמובן שכמו תמיד, הקביעה שלך מדויקת ועובדתית ("אם ב"ש תסיים במקומות 2-3 עולם יהיו מרוצים", אני מניח שגם עשית סקר, נכון?).

    אוהדי בית"ר, הפועל פ"ת וגם ב"ש למדו כבר שתוצאות לא מכסות חרא של כדורגל. אני מאחל לכל מי שאומר "מה אתם בוכים, אתם מקום שני" שגוטמן יאמן את הקבוצה שלו.

    "לא נתתם לו לעשות משהו"? אתה מוכן להסביר, איך בדיוק הקהל הכריח את גוטמן איזה שחקנים לרכוש, איזה להרכיב ובאיזו שיטה לשחק?
     
  6. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעלי המנויים טענו שאם גוטמן ישאר בתפקידו הם לא יקנו מנויים בעונה
    הבאה.

    כבר טענתי בדיון קודם שמיקומה של ב"ש נובע מחולשת הליגה,וכן שהסגל
    של ב"ש לא מספיק איכותי ולא יוכל להתמודד באירופה,אמרתי גם שמועדון עם בעיות
    כלכליות יתקשה להשתתף באירופה ועוד במוקדמות ליגת האלופות,ראו מה קרה
    להפועל ר"ג מבחינה מקצועית וכלכלית לאחר ההשתתפות בגביע אופ"א.
     
  7. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוהדי הפועל בא"ש קפצו בהחלט הרבה מעל לפופיק שלהם. עם קבוצה בינונית כמו שלהם הם צריכים לנשק את גוטמן על מקומות 2-3. אני מודע היטב לביקורת שיש להם כלפי גוטמן, אבל מה לעשות, אם הם רוצים להגיע לאנשהו השנה עדיף שישתקו ויהנו מהתוצאות.
    גם רוני לוי משחק הגנתי, אז מה אפשר לעשות? קודם נראה אם זה מוביל לאנשהו ואז נחליט מה הלאה.

    אבל אל תדאג בני, אני בטוח שאתה חושב שהיה שווה להעיף את גוטמן וזאבי ולפרק תקבוצה, כי עכשיו היא "נבנית כמו שצריך מהיסודות עם כדורגל התקפי" או מה שזה לא יהיה. אבל זה בסדר, כולנו שמחים על מה שעוברת בית"ר תאמין לי. ובהחלט לא היה אכפת לי שיקרה אותו דבר לבאר-שבע.
     
  8. ביתר לעולם Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/04
    הודעות:
    7
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אורן יטמבל אחד אל תדבר על דברים שאתה לא יודע!!!! דבר ראשון זאבי עף מעצמו...הוא עזב את ביתר עם חובות...ברח ...כמו איזה עכבר מפגר...הוא הלך אף אחד לא העיף אותו!!!! דבר שני לגבי גוטמן...גועל נפש של מאמן ...אני מעדיפה להיות איפה שביתר עכשיו ולשחק התקפי כמו אוחנה ולא להיות בונקריסט מסריח כמו אלי גוטמן...מה זה שווה שהקבוצה שלך במקום השני בטבלה או הראשון אבל אתה לא אוהב לראות אותה משחקת???!!!!
    אתה תראה ביתר תעלה לאט לאט אבל מה שיהיה טוב זה שהיא גם תשחק יפה והתקפי וגם תהיה למעלה!!!
    חחח....חיפה ..עלובי החיים ככה אני קוראת לכם...מוצפים בכסף מקום ראשון ונראה כל שבוע כאילו אתם יושבים שבעהה....איפה השמחה???!! הלכה....וגם אם אתם שמחים זה מאחת אפס מסכן על בני סכנין....אוהדי הצלחות..מה שאתם יודעים זה לצעוק בוז למאמן שלכם במצב מעולה בטבלה....
    ולגבי הפועל באר שבע...חכה לא יעבור עוד הרבה זמן עד שהם יזרקו על המאמן שלהם גרעינים... ולגבי מה שעוברת ביתר...אל תדאג....לא יהיה לך עוד הרבה זמן להתענג על זה...כל הארץ מחכה לרגע שמכבי חיפה תקלע למשבר וברגע שזה יקרה ( וזה קורה לכל מועדון בתקופה מסויימת) נצא לרחובות ונעשה שמח..והאוהדים של חיפה איפה הם יהיו????!!!!!! לא בקרית אליעזר כמו אוהדי ביתר שבאים לטדי אלא בבית עמוק עמוק מתחת למרצפות מתביישים בעצמם...
     
  9. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאוד מוזר מה שאת אומרת.... רגע אחד את אומרת שאת מעדיפה לראות את המצב של בית"ר היום מאשר מקום שני ודרך משחק לא נאה, רגע אחרי זה את לא מבינה איך אוהדי חיפה, עם סגל פי 100 על הקבוצה השנייה בארץ שאמור להביס כל קבוצה, לא מרוצים מהמקום הראשון...

    אני לא אביע פה עמדה, רק אני חושב שאת סוטרת את עצמך באותה הודעה.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    אני לא מדבר על השחקנים שהוא הביא...למה יש בעיה עם חלק מהשחקנים שהוא הביא? מזרחי? רוסו? סטויאנובסקי, צחוק צחוק השנה הוא שיחק ובהצטיינות בליגת האלופות!...אתה באמת רוצה לומר לי שאחרי הלינץ' שאוהדי בית"ר עשו לו משחק אחרי משחק אתה היית מצליח לתפקד במקומו? אתה יודע איזה לחץ זה? אז בית"ר לא כבשו הרבה, לא הצליחו לכבוש מה גוטמן אשם בזה? מה תיכף תאמר לי שבית"ר לא שיחקה אף, פעם התקפי? אני ראיתי משחקים של בית"ר, אני זוכר במיוחד את ה-0:0 עם חיפה, אתה רוצה לומר לי שלא הגי לבית"ר לנצח באותו משחק איזה אחד שתיים אפס? אחי מה לעשות לא תמיד עובד...

    למה גוטמן הרס את פ"ת, אתם שוכחים שהחומר של פ"ת זה לא החומר של חיפה, והמקום הטבעי של הקבוצה הוא במרכז הטבלה, ועובדה שגם עם פרדי וגם לפני גוטמן הם היו שם...

    בב"ש אני ממש לא יודע מה הולך שם, אבל יש לי תחושה שהרכש שם שהוא הביא זה חלק מהבעיות של האנשים מבירת הנגב...הברזילאים הם כישלון חרוץ...העובדה ששיחררו את בלסינג לדעתי פגעה קשות בקבוצה...היה צריך לשחרר את סיסטון, שחקן ממוצע ביותר...אנדונוב שחקן טוב, אבל אין לו עם מי לשחק עם כל הכבוד, יז'רקסי צריך ללכת הביתה...ולמה אבו לאבן לא נשאר? היו ויכלו להשאיר אותו, העובדה שהוא לא נשאר הותירה חלל עמוק בקבוצה לדעתי...חליבה בכושר עלוב ביותר...רחמים בעונה בינונית...מזרחי קצת נחלש מאז הפתיחה הטובה שלו בב"ש...בכל אלה גוטמן אשם? מה הוא אשם הוא מנסה להוציא מהקבוצה את הפוטנציאל הטוב ביותר, אז גוטמן הוא לא המאמן הכי התקפי שיש מה לעשות...אבל כמו שאתם יודעים לבקר את גוטמן ול"פאר" אותו על השגיו העלובים, תדעו לכבד אותו על מה שהוא עשה בהפועל חיפה...מכלום! ואני מדגיש כלום! הוא בנה מהם קבוצה גדולה, הביא להם אליפות, והם דרסו את הליגה, לא ניצחו משחקים של 1:0 אלא ניצחו משחקים בצורה משכנעת ביותר...אירופה שכחת לאן הם הגיעו? שלב שלישי במוקדמות הצ'מפיונס, פה הפסידו לולנסיה, שם הפסד מינימלי...ומול ברוז' שכחת את המשחק שם? האם הם שיחקו הגנתי ומגעיל? לא...ומול אייאקס למרות שזה היה לפרוטוקול הם שיחקו משוחרר וניצחו שם...

    תסתכל גם על חומר השחקנים ועל התקציבים שהוא קיבל בחיפה לומת אלה שהוא מקבל בב"ש ובפ"ת כשאימן שם...זה הבדלים עצומים...גם השחקנים עצמם ביכולת שלהם הם הבדלים עצומים...מילנקו, עוד שחקן שכחתי את השם שלו גם אחד קרואטי...

    אולי במקום שאוהדי ב"ש יבואו בטענות לגוטמן, למה שלא תבואו בטענות לזינו, שזרק בלי בושה את אחד המאמנים הטובים שלכם אי פעם לדעתי,ף האיש שמן הרפש של הליגה השניה העלה אתכם ליגה, והצעיד אתכם לעונות יפות בליגה, כולל הגעה לגמר הגבי והפסד בפוקס! אני מדגיש בפוקס!

    למה הוא לא נשאר? תאמין לי אם היה נשאר היה רק טוב בשבילכם...
     
  11. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סותרת ועוד איך סותרת...
     
  12. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תהיה תקופה רעה, אבל לפחות הבעלים שלנו לא יברח כל כך מהר.

    ושחקנים טובים לא חסרים לנו, זה לא רק רוסו ובנאדו. יש גם דוידוביץ', עידן טל, זנדברג, אלבס, באדיר, קטן ושחקני נשמה כמו ז'אנו חרזי וקייסי. אם גם הזרים החדשים זאבדיל וזקיץ' יתאקלמו... אז באמת נתחיל לדרוס.

    רק שחקן אחד מיותר יש - ברדה. על מה ולמה שילם שחר, השחקן הזה לא חלוץ ולא קשר, לא מבקיע שערים, יותר מדי בינוני (מספיק יש את קטן שתרומתו מוטלת בספק, אבל הוא בהחלט שחקן טוב).
     
  13. DaMaGe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/04
    הודעות:
    240
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לעומר, שמרית התכוונה שהם יודעים לצעוק בוז למאמן, שבדר"כ גם מנחיל תבוסות (בית"ר, מכבי, נצרת), מילא אם הם היו משחקים בונקר, אבל הם לא !

    הם מקום ראשון - שני בליגה, עם משחק שאני נהנה לראות בדר"כ, והם צועקים לו להתפטר.


    ולאורן, חחחחחחחחחח הצחקת אותי, פניג'ל הציל אותנו מליגה א' לפני כמה שנים.
    זו השנה השלישית שלו בערך, בדרך כמעט ירדנו ליגה, והיינו קרובים מאוד. הוא הבנאדם האחרון שאני מצפה ממנו לברוח, יש לו נשמה, אכפת לו מהאוהדים, לעומת שחר, שלא שם עליכם זין.
    לעזאזאל הכסף, אין לו נשמה לשחר!


    ולא אכפת לי שיש לכם שחקני שדה טובים ושוער טוב, איך אמר AFC:
    "שא מבטך אל הבירה, ותראה שוער שדוידוביץ' לעולם, אבל לעולם, לא יתקרב לסוליית הנעל שלו!"

    שרוסו לא משחק, בית"ר נראית יותר טוב ממכם, אתם בדיוק כמו בני יהודה, בנויה על שחקן אחד.


     
  14. ביתר לעולם Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/04
    הודעות:
    7
    לייקים שהתקבלו:
    0
    (בן אדם....חיפה לא משחקת בונקר כמו באר שבע... אין לכם סיבה לשרוק בוז ואתם עושים זאת בכל זאתתת... מקללים את המאמן שלכם...תגיד תודה שהמאמן שלכם זה לא גוטמן ותשבו בשקט!!!
    יש משחקים שהיא לא משחקת טוב ועדיין מנצחת בהפרש של שני שערים כמו המשחק נגד פ"ת... אבל ב"ש... בונקריסטית מגעילה...משחקת במגרש הביתי על תיקו מאופס עם מכבי...זה נקרא בימינו לוזריות ומשחק מגעיל...ואיך שנראה המשחק של ב"ש מוצאש ככה גם נראה המאמן שלה!!! ככה. שלאוהדי חיפה אין סיבה לשרוק בוז!
    ולאוררןןןן שחושב שהוא יודע הכל...אולי אתם מוצפים בכסף אבל לשחר לא בדיוק אכפת מהקבוצה שלכם...היה איזה משחק של חיפה ....שאיפה שחר היה???!!!! רגע אני אזכר...אאאההה...במשחק של מכבי ת"א בכדורסל יושב ביציע ונהנה מכל רגע...וזה אומר הכל...ברגע שהקבוצה תכנס למשבר וברגע שהוא יפסיק להכניס לכיס הוא יקום וילך...לעומתו פניגל לקח את ביתר מכלום!!!! לקח אותה מבית משפט.... כשהוא יודע שהיא מועמדת בטוחה לרדת ליגה....בא וכמו גבר לאט לאט ביחד עם האוהדים הוא מחזיר וימשיך להחזיר את ביתר למקום הטבעי שלה!!! בינתיים הוא רק מוציא בקושי יש לו רווחים מהקבוצה הזאת אולי אפילו הפסדים אבל הוא ממשיך להשקיע את כל מה שהוא יכול.... והוא עוד יראה תוצאות...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/2/04
  15. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1) את אלון מזרחי לא אלי גוטמן הביא אלא אלי אוחנה בעונה שקדמה. רוסו שיחק כמו גרוטאה באותה העונה, לא אכפת לי אם סטוינובסקי או סאביץ' הליצנים מצטיינים באירופה - בבית"ר הם תפקדו כחורים רשמיים. מוזר שלא הזכרת עוד כמה הצלחות מסחררות של גוטמן - ז'אן טלסניקוב, לירון בסיס ויניב אברג'יל.
    2) תעשה טובה, אם אתה רוצה לנהל איתי דיון אז בבקשה תהיה רציני. לחץ של הקהל זו אומנם טענה שמאד חרשו עליה בתקשורת (כמו כל טענה נגד בית"ר), אך מה לעשות שעדיין העובדות הן שאלי גוטמן הוא זה שקיבל את התקציב, רכש את השחקנים והעמיד אותם על המגרש. אם בגלל העובדה שהקהל שרק לו קצת בוז על החרא של כדורגל שהוא שיחק הוא נכשל - זהו, הוא לא מתאים לאמן ברמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי, אם הוא לא יכול לתפקד בסביבה קצת לוחצת בלי לזייף איזה התקף לב.
    תענה לי אתה עכשיו, עומר - האם הקהל קילל את גוטמן ושרק לו בוז מהרגע הראשון שהוא הגיע, או שפשוט גוטמן שיחק חרא וגרם לקהל לשנוא אותו?
    3) ב-0:0 עם חיפה בקרית אליעזר הורחקו לנו שני שחקנים אך הצלחנו להשיג תיקו לאחר בונקר אופייני (לא שהיתה הרבה ברירה במקרה הזה). אני מניח שאתה מתכוון ל-0:0 בטדי - אם זה נקרא משחק התקפי של בית"ר אני צנצנת. 3-4 מצבים לבית"ר בעוד לחיפה לא היו כלל, חרא של משחק לג'ובאני רוסו המהולל ("ג'ובאני היה מצוין", אמר גוטמן לאחר המשחק) וסה"כ עוד משחק משמים וגרוע בתקופה של אלי גוטמן בבית"ר.

    פ"ת סיימה שנתיים לפני גוטמן במקום השלישי לאחר שבשלב מסוים נלחמה על האליפות יחד עם הדאבליסטית הפועל ומכבי חיפה, בליגה של 14 קבוצות. נכון, טכנית זו קבוצת טבלה, אבל עדיין זה לא מצדיק את ההרס שגוטמן זרע בפ"ת.

    מכלום? באמת?
    רובי שפירא ז"ל התאבד, כזכור, בגלל חובות כספיים כבדים. הפועל חיפה בתקופת גוטמן, איזה צירוף מקרים, רכשה שחקנים במליוני דולרים. גוטמן קיבל תקציבי ענק בהפועל חיפה. וכפי שאפשר לראות את זה בציטוט הבא שלך, אתה מודה בזה ובעצם סותר את עצמך... אם גוטמן קיבל כל כך הרבה כסף אז איך הוא הצליח לקחת אליפות עם "כלום"?

    אני באמת מתנצל, פרופסור אורן, כי אמרתי דבר לא לעניין בכלל, ולא ראוי, אבל למזלי אלבארו רקובה המנהל כאן ערך את זה...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/2/04