ספרדית + איטלקית + בונדסליגה + צרפתית !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י shlomydavid, ‏11/4/09.

  1. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    http://img16.imageshack.us/img16/2227/eebbfs.Xxx


    כולם מוזמנים להביע דיעות והמלצות להימורים !

    שיהיה בהצלחה !


    * קרדיט לאתר המועצה על הטבלה.
     
  2. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיורנטינה, ויאריאל לטעמי מומלץ.
     
  3. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,618
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    מאלגה שראיתם מול ריאל וברצלונה היא לא מאלגה האמיתית היא הרבה יותר טובה מאיך שהיא נראיתה מול בארסה וריאל והיא מגיע לאל מאדריגאל שזה לא משחק קל אבל לצוללת הצהובה מחכה משחק חשוב באמצע השבוע בליגת האלופות שלדעתי יגרמו לה לשמור כמה שחקנים חשובים לקראת המשחק הזה , הייתי מנסה את התיקו במשחק הזה.

    רק לי יש הרגשה חזקקה על לאציו,הרטה וגנואה ?
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 44: בורוסיה מנשנגלאדבך – וולפסבורג: וולפסבורג של פליקס מגאת' היא הקבוצה הכי חמה בגרמניה ובאירופה כולה. הקבוצה הזו ניצחה את 8 משחקיה האחרונים בבונדסליגה, כאשר לשיאה הגיעה במשחק הקודם עם 1:5 ענק על ביירן מינכן האלופה. וולפסבורג חייבת לנצח את המשחק הזה כדי לשמור על המקום הראשון בליגה. לגלאדבך המשחק הזה קריטי כדי להישאר בליגה, אך וולפסבורג עם הצמד חמד דזצקו וגראפיתה בחוד, יכולה וצריכה לנצח את המשחק הזה. ההימור: 2, היחס 1.6

    משחק 68: אוקזר – בורדו: משחק קריטי לבורדו, שמפגרת רק בשלוש נקודות מליון האלופה במאבק על התואר. בורדו נמצאת בכושר נהדר, עם 3 ניצחונות ליגה רצופים. אוקזר קבוצה בינונית, שאיבדה מזמן עניין בליגה ובורדו בהחלט פייבוריטית פה. ההימור: 2, היחס 1.85

    משחק 74: גנואה – יובנטוס: משחק מרתק בין יובנטוס השניה לגנואה הרביעית. גנואה ממוקמת בצמרת בעיקר בזכות המאזן הביתי המדהים שלה. היא הפסידה בפריולי רק פעם אחת העונה וניצחה 9 פעמים, אבל הערב היא תחסר את הכוכב ומלך השערים שלה דייגו מיליטו ובלעדיו יהיה לה מאוד קשה לכבוש מול יובנטוס. יובה אחרי התיקו המפתיע בבית מול קייבו במחזור הקודם חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוי קלוש לאליפות. במפגש הקודם בין הקבוצות יובה הביסה 1:4. הפעם יהיה לה הרבה יותר קשה, אבל אני מאמין שיובה תצא עם כל הנקודות מהפריולי ותשמור על סיכוי לתואר. ההימור: 2, היחס 2.3
     
  5. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עצה שלי. אל תהמרו על ויאריאל ולא על ארסנל. שתיהן יעלו היום עם הרכבים משניים אני בטוח בזה. המאמנים ישמרו כוחות למשחק ליגת האלופות ולכן אל תפלו למלכודת הזו. מה גם ששתיהן לא נאבקות על אליפות או משהו, כך שהליגה לא בראש מעיינינהן
     
  6. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא רואה איך ברצלונה מאבדת נקודות. אם הקבוצה תמעד עד סיום העונה זה יהיה במשחקי החוץ או במשחקי הבית נגד קבוצות השישייה הראשונה בטבלה, משחק בית נגד רקראטיבו אמור להיות עסק קל מאוד לכל קבוצה, בוודאי לברצלונה. ברצלונה הביסה את באיירן מינכן ביום רביעי האחרון ולמעשה הבטיחה את עלייתה לחצי הגמר, אם היינו מסתכלים על הלו"ז לפני כשבוע - הייתי אומר שבמשחק הערב נגד רקרה גווארדיולה ייתן לכמה משחקניו הבכירים לנוח לקראת המשחק הקשה בגרמניה, אך כשהמשחק במינכן יהיה לפרוטוקול בלבד וגווארדיולה לא יכול להרשות איבוד נקודות בבית אז כנראה שמסי וחבריו יקבלו את המנוחה במינכן וישחקו הערב כמו גדולים. מעניין לראות אם סילביניו יפתח בהרכב או שגווארדיולה יעלה עם חוליית ההגנה שהתשעממה בשקט מול באיירן - אלבס, מארקז, פיקה ופויול. זה משחק קלאסי לתת לבוז'אן דקות משחק וכך יהיה, כמו כן גם בוסקטס יזכה לדקות משחק משמעותיות היום. אני לא אראה את המשחק הערב ומקווה לחזור הבייתה לקראת המשחק של ויאריאל ולגלות הפתעה.

    לא קל להיות היום במקום פלגריני. הראש של השחקנים כולו במשחק בלונדון ועבור שחקנים שלא רגילים לשחק באירופה בקביעות אין ספק שליגת האלופות הרבה יותר מושכת אותם מהליגה. הבעייה של פלגריני היא שהוא לא יכול להרשות לעצמו יותר מידי רוטציות, העמדות היחידים שבו הוא יכול לגוון הוא עמדת הבלם לאחר שגונזלו חזר מפציעה והוסיף עומק לסגל, ועמדת החלוץ כאשר על הספסל מחכים ג'יזרמו פרנקו וניהאט (לא ברור לי למה הוא לא בהרכב נגד ארסנל, או לפחות כמחליף. הוא יותר טוב מיורנטה ובטח שמפרנקו). מאלגה היא לא יריבה קלה ולמרות שלא הצליחה לנצח אף משחק בסדרת הכרישים עד כה, אני לא אופתע אם תצליח להוציא תיקו מהמדריגל. השמועות העוסקות בהמשכתו או יותר נכון אי-המשכתו של אנטוניו טפייב בעונה הבאה לא תורמות לשקט של מאלגה והיא נראתה מאוד אנמית נגד ריאל מדריד בשבוע שעבר. לא ברור לי למה הקבוצה לא ניצלה משחק נוראי של ריאל וקישור אחורי רפוי על מנת ללחוץ על השער של קסיאס. מרקוס סנה חוזר לקישור של ויאריאל, סנה היה השחקן הטוב ביותר על המגרש ביום שלישי נגד ארסנל וההתקפה של מאלגה שלא נמצאת בתקופה טובה בהחלט תתקשה מולו. בכל מקרה, אני לא צופה משחק רבוי שערים ולפי דעתי ויאריאל תנצח בסופו של דבר ביתרון של שער אחד או שניים מקסימום. מאלגה קבוצה טובה יותר ממה שראינו נגד ריאל וברצלונה ובהחלט מסוגלת לעשות קשיים לצוללת הצהובה אך בסופו של דבר הכל תלוי בויאריאל, אין לדעת איזה ויאריאל נראה היום. היציבות של הקבוצה בתקופה האחרונה לא משהו.

     
  7. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה טועה לגבי ויאריאל. מופעל על ויאריאל הרבה מאוד לחץ מצד ולנסיה ואתלטיקו מדריד במאבק על המקום הרביעי ולמעשה הליגה כרגע היא הדבר החשוב ביותר לפלגריני, ההצלחה של ויאריאל בליגת האלופות העונה היא בונוס אבל המטרה האמיתית של העונה היא הטופ 4. מנואל פלגריני יעלה הערב את ההרכב החזק ביותר שלו ואם הקבוצה תגיע לאזור הדקה ה-60 עם יתרון בטוח הוא ייתן למספר משחקני המפתח שלו לקראת המשחק נגד ארסנל לנוח.

    פלגריני אמר יותר מפעם אחת, הליגה יותר חשובה מליגת האלופות.
     
  8. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,618
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    יש הבדל בין להגיד לבין לעשות.
    אם ויאראיל עוברת את ארססנל והיא יכולה לעשות את זה היא תיהיה רחוקה 2 משחקים מגמר היסטורי והם מסוגלים לעשות זאת , גם אני חושב שהם ישמרו שחקנים לקראת ארסנל.
     
  9. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שפלגריני לא ייקח סיכון. בכל זאת הקבוצה איבדה נקודות בשבוע שעבר נגד אלמריה ובמשחק מול מאלגה שהפסד יכניס את מאלגה גם היא למאבק על המקום הרביעי הוא לא יכול לקחת סיכון שכזה. שוב, אם הוא יגיע לדקה ה-60 עם יתרון מבטיח הוא יעשה את החילופים וייתן לשחקנים לנוח לקראת ארסנל.
     
  10. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דיאגו לופז, אנחל לופז, גונזלו, גודין, קאפדווילה, אגורן, סנה, ברונו, איבגזה, רוסי וניהאט.

    איך אפשר להגיד שפלגריני ייתן לשחקנים לנוח?. ההרכב החזק ביותר שאפשר ליצור מ-18 השחקנים שבסגל למשחק.