ליגת האלופות: משחקי רביעי בערב!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏7/4/09.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://img21.imageshack.us/img21/5831/asafr.Xxx
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 32: סה"כ שערים ברצלונה/מינכן

    אין ספק שברסה פייבוריטית במשחק הזה, אבל לדעתי ההימור הכי משתלם במשחק הזה הוא אובר. אם בודקים את כל משחקי הבית של ברצלונה בליגת האלופות העונה, המשחק היחיד בו נפלו פחות מ-4 שערים היה משחק הבית של ברסה מול באזל. ביירן גם היא קבוצת מאוד התקפית עם התקפה מעולה והגנה מאוד חדירה, שרק ביום שבת חטפה חמישייה מול וולפסבורג. ביירן מגיעה ללא דמיקליס, שהוא שחקן מפתח בהגנה שלה ובלעדיו היא נראתה אומללה מול וולפסבורג. גם המשחק הזה יניב חגיגת שערים. ההימור: 2, היחס 2.75

    משחק 37: ליברפול – צ'לסי:

    שתי הקבוצות הללו נפגשו כבר 4 פעמים בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות בחמש העונות האחרונות, ומלבד אברהם גרנט, אך מנג'ר של צ'לסי לא הצליח לעבור את ליברפול. ליברפול נמצאת בכושר שיא העונה ומה שמאפיין אותה במיוחד זה התעלות במשחקים הגדולים. ליברפול ניצחה כבר פעמיים העונה בליגה את צ'לסי וגם את מנצ'סטר יונייטד. היא ניצחה פעמיים את ריאל מדריד בשלב הקודם והיא פייבוריטית גם הערב מול צ'לסי. ליברפול חייבת לנצח כדי להשיג מקדמה לקראת הגומלין ובביתה באנפילד היא תשיג את הניצחון המיוחל. ההימור: 1, היחס 2.1
     
  3. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    לפי חברי הפורום הגרמני מי שיעדרו אצל באיירן הם:לוסיו,קלוזה וואן בוייטן . דמיקליס כשיר לחלוטין , הוא לא שיחק בשבת בליגה עקב צהובים ולא פציעה..

    לדעתי הבאנקר של מחר הוא ברצלונה מחיזקה הרבה יותר מ59% בכדור , לא זכור לי משחק בו ברצלונה סיימה עם פחות מ60% אחזקה בכדור , ובמיוחד במשחק בית האחוזים גבוהיים במיוחד.
     
  4. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך במאה אחוז אסף ברצלונה יכול להיות בקלות משחק של ארבעה חמישה שערים, בואו לא נשכח את החמישייה שביירן קיבלה רק לפני ארבעה ימים מוולפסבורג שהיא עם כל הכבוד לא מדגדגת את ההתקפה האימתנית של ברסה. לביירן אין הגנה, והיא יכולה לספוג שלושה או ארבעה שערים ומנגד גם יכולה לכבוש שער או אפילו שניים. הימור 2 בשערים נראה מצוין ביחס לא רע בכלל

    גם בליברפול אני מסכים, החבורה באדום בכושר שיא עם חמישה ניצחונות רצופים בהם היא כבשה 16 שערים וספגה פעם אחת בלבד, צ'לסי מנגד לא מרשימה בכלל העונה ולטעמי לא רק תפסיד לליברפול אלה תחזור למשחק הגומלין בפיגור של שני שערים.

    עוד הימורים טובים: סמואל אטו ינצל את מרכז ההגנה הנוראי של ביירן בשביל לכבוש יותר ממסי, ויותר קרנות לליברפול מצ'לסי עם יחס מצוין יחסית להימור די בטוח.

     
  5. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלכתי אובר בברסה, ליברפול ויותר קרנות ליברפול. שיהיה בהצלחה וחג שמח
     
  6. Charlton Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/06
    הודעות:
    825
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני היחידי שחושב שלא יהיו בקאמפ נואו צרורות?
    הייתי מסמן פה שערים X
     
  7. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ביירן מגיעה בלי שני הבלמים הבכירים שלה ואן בויטן ולוסיו, בלעדיהם ההגנה שלה פח וההגנה הפח הזו שחטפה 5 מוולפסבורג מגיעה לקאמפ נואו ופוגשת את מסי, הנרי, אטו, צ'אבי ואינייסטה. ברור שזה לא באנקר אבל הסיכוי שתהיה חגיגת שערים בקאמפ נואו גבוה מאוד.
     
  8. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    זה לא יאמן באיזה אחוזים מטורפים אני תופס את כל המשחקים ברגע שאני לוקח הפסקה מההימורים. ממש חוק מרפי במיטבו! אתמול ניחשתי נכון את שני התיקו.
    היום שוב פעם יש לי הרגשה ששני המשחקים יסתיימו בתיקו.
     
  9. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מזל שהמשכת עם ההפסקה של ההימורים