ליגת ווינר + NBA - משחקי שני ושלישי בלילה

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏12/1/09.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://img356.imageshack.us/img356/5946/nbaog9.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/1/09
  2. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    וושינגטון וויזארדס (3+) - מילווקי באקס - האמת וויזרדס מאד מאכזבים אותי.כל פעם כשאני מהמר עליהם הם מפסידים ודופקים אותי. כי הסגל שלהם מסוגל להרבה יותר.
    במשחק הזה לפי מה שהבנתי ג'יימסיון קצת פצוע אך יכול לשחק. סטיבנסון, ארינאס והייווד יעדרו כרגיל.
    מילווקי כמדומני מגיעה אחרי הפסד בשניה האחרונה למינסוטה, אבל בסה"כ היא בתקופה טובה מאד. נעדרים אין ואני לא רואה סיבה שהיא לא תנצח את המשחק הזה.
    המלצה: 2.

    ניו ג'רזי נטס - אוקלהומה סיטי (7+)
    - לדעתי ה-משחק של הלילה להמר עליו. אצל ניו ג'רזי האריס עדיין בספק גדול למשחק והוא החמיץ ששלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים. אוקלהאומה בששת השמחקים האחרונים הכפילה בשניים את מאזן הניצחונות שלה (היו שלושה עכשיו שש) ובגדול היא מאד השתפרה מאז החלפת המאמנים. לדעתי היא מסוגלת לתת לנטס פייט רציני ואני אף לא הופתע אם היא תנצח.
    המלצה: 2 חזק.

    וינס קרטר - ניו ג'רזי - ק. דוראנט - אוקלהומה (1+) - הימור קשה. המחשבה הראשונה של כולם פה (ואני בטוח בזה) תהיה להמר על דוראנט, אבל תזכרו שהאריס לא שמחק, וקארטר עשוי לקחת את המשחק על עצמו. הרגשה אומרת קארטר (תחליטו אתם אם אתם סומכים על ההרגשות שלי).
    המלצה: 1.

    ניו אורלינס הורנטס - ניו יורק ניקס (12+) - הדבר היחיד שאני לא מבין זה את הפלוס הלא קיים לניו יורק. +20 היה משקף יותר את מאזן הכוחות. שימו על ההורנטס בלי לחשוש.
    המלצה: 1 חזק מאד מאד.

    שיקגו בולס (3+) - פורטלנד טרייל בלייזרס - /יקאגו בתקופה עלובה ופרט הניצחון על וויזרדס החשלים, היא מפסידה לכל הבא ליד. רוי חוזר בפורטלנד (החזקים גם כך) וכל מילה נוספת מיותרת.
    המלצה: 2 חזק.

    בוסטון - טורונטו (+12) - שתי הקבוצות כבר שיחקו אחת נגד השניה אתמול ובוסטון ניצחה בשיניים, אחרי שכבר הובילה בלמעלה מ 20 נק' במהלך המשחק. עם קצת יותר ריכוז בוסטון הייתה מנצחת את זה ב 15 בקלות.
    טורונטו, למרות הכל, לדעתי היא עדיין אחת הקבוצות החלשות בליגה. בוסטון מאד תרצה להחזיר לעצמה את כוח ההרטעה, ומול יריבה כזאת, ובבית, זה מאד אפשרי. לא אגיד שזה הימור הכי חזק להלילה, אבל הבהחלט הימור טוב.
    המלצה: 1.

    יוטה ג'ז - אינדיאנה פייסרס (+10) - יוטה היא אחת הקבוצות היותר טובות באן בי איי בכל מה שקשור לבית. אינדיאנה בתקופה האחרונה נותנת כמה משחקים מאד יפים. במשחק הזה אני נוטה עם הנגנים, אבל בגדול לא הייתי נוגע בהימור הזה.
    המלצה: 1.
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים שפורטלנד עדיפה, אבל שים לב שמאזן הבית של הבולס מצויין.. קצת מפחיד אותי ההימור הזה, שוקל אם ללכת בכל הכח על פורטלנד..
     
  4. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אתה רוצה סינגל? כי בגדול כם ניו אורלינס ואוקלאומה הימורים מצוינים. אני רואה שהפלוס לטורונטו הוא רק 10. לדעתי בוסטון לוקחת את זה בקלות. אובר ביוטה נראה נחמד מאד...

    אסף, עזוב מאזן בית או מאזן חוץ. תראה את התוצאות האחרונות של שיקאגו... מה גם שבבית לאחרונה היא ניצחה בקושי את סקרמנטו, את וויזרדס (נראה לי גם מכבי מנצחת אותה) והפסידה לאוקלאומה. ורוי חוזר אצל פורטלנד... אני איתם.
     
  5. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שני ההימורים הכי טובים הלילה לטעמי הם אינדי ואוקלהומה. אינדיאנה +10? קבוצה שאני מאוד מעריך, היא לא תובס בסולק לייק!
     
  6. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    גם דטרויט אמרו לא תובס... עזוב, נגד יוטה בבית לא שווה ללכת.

    הטור ששלחתי: בוסטון, ניו אורלינס ואוקלהומה.
     
  7. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אובר גריינג'ר נראה לי הימור טוב