האם טוטי זקוק לנבחרת?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י חייל שוקולד, ‏20/12/08.

  1. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    כמו שרובכם בטח יודעים, בראיון עם פרנצ'סקו טוטי השחקן אמר שהוא משאיר את הדלתות פתוחות לאזורי. טוטי פרש מהנבחרת בגלל אילוצי פציעות והוא רצה להתרכז בשנותיו האחרונות בכדורגל ברומא ולא בכדורגל בינלאומי. עד המונדיאל, שם שיחק בגמר(משחקו האחרון) שיחק טוטי מעל 63 הופעות בנבחרת וכבש 9 שערים. טוטי כבר עבר הרבה פציעות בקריירה שלו, חלקם גם במסגרת הנבחרת. הוא רק חזר מפציעה שהשביתה אותו מאפריל של השנה שעברה, וכרגע כמו שזה נראה הוא חזר לעצמו כאשר הוא כבש כבר 7 שערים , סכום מכובד מאוד לשחקן שחזר מפציעה רק בנובמבר. ממה שנראה לי אישית לפחות, טוטי רצה כבר הרבה זמן לחזור לנבחרת והחזרה של ליפי היא רק 'תירוץ' לחזרה שהוא מצפה לה. למרות שהוא אמר שאם יציעו לו הוא לא יסרב ישר ולא בטוח יגיד כן, אני די בטוח שהוא יסכים כמו גדול. בינתיים במידה וטוטי יחזור מקומו בהרכב לא מובטח עם שחקנים כמו ג'יוספה רוסי, אנטוניו די נאטלה, אלברטו ג'ילארדינו, לוקה טוני, אלסנדרו דל פיירו וכו'. במונדיאל בגרמניה טוטי שיחק כקשר התקפי והצטיין(אם זכרוני אינו מטעה אותי הוא גם היה מלך הבישולים לאותו טורניר). זה ברור שהוא אחד מהשחקנים הטובים בעולם, גם אם הוא משחק כקשר התקפי וגם אם הוא משחק חלוץ. בכל זאת טוטי יכול להיחשף בנבחרת לפציעות וזה משהו שיכול לפגוע בשחקן וברומא.

    מה אתם חושבים בנושא?
    האם הנבחרת זקוקה לטוטי?
    האם טוטי צריך להענות במידה ויזמנו אותו לנבחרת?
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    התשובה פשוטה מאוד. לאיטליה אין שחקן התקפה שמתקרב ליכולות של טוטי, ויותר מזה, אין שחקן עם פוטנציאל שיכול להתפתח לרמה שכזאת בעתיד, ולכן טוטי ברכה לנבחרת איטליה.
    בעונת 2005-2006 , טוטי שבר את הקרסול, פציעה שבדרך כלל משביתה שחקנים לתקופה ארוכה מאוד שכוללת גם תקופת שיקום וחזרה לכושר אחריי חודשים ללא אימונים. טוטי השקיע מאמץ בלתי רגיל, עבר ניתוח שסיכן את הקריירה שלו כשתי פלטות מתכת הוכנסו לתוך רגלו כדי לייצב את העצם ולגרום לה להבריא מהר יותר. בסופו של דבר, פרנצ'סקו עשה את הבלתי יאומן והצליח לחזור , עשה עבודה מצויינת ועזר לנבחרתו לזכות בגביע עולם. בתמורה לכך, טוטי קיבל ביקורת תוך כדי התעלמות מוחלטת מהפציעה שעבר על כך שלמרות משחקים טובים בטורניר, לא הזכיר את הטוטי של רומא שכולם רגילים לראות. כאשר השחקן החליט שבגילו ובמצב הפציעה שלו, הוא לא יכול לתרום 100% גם למועדון שלו וגם לנבחרת, החליט לקחת פסק זמן ולחזור למצב הבריאותי שקדם לפציעה. במקביל, אמירות מיותרות של חבריו לקבוצה (שאמורים להבין את מצבו יותר טוב מכולם), וכמו כן של דונאדוני, גרמו לו ביחד עם ביקורת נוספת מהתקשורת, לוותר על הנבחרת. למרות לכפויי טובה שכאלה לא מגיע להנות משחקן כמו טוטי, אני מאוד ישמח לראות את השחקן האיטלקי הטוב ביותר חזרה בנבחרת.
     
  3. NUOVA GUARDIA Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/08
    הודעות:
    255
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוטי חייב לשחק בנבחרת איטליה.
    לנבחרת איטליה אין שחקן כמו הטכניקות שלו בהתקפה, המחשבה במשחק, זה הראש של רומא.
     
  4. מילאנזי בנשמה1 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/07
    הודעות:
    126
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוטי שחקן ענק, הוא אחד השחקנים הטובים והמשמעותיים ביותר בליגה האיטלקית אפילו בגילו המבוגר, את ההחלטה שלו הוא לקח ל(לעזוב את האזורי), לאחר פעם שאמר שהוא פורש וחזר.
    הוא יכול לעזור לאיטליה בצורה מדהימה בכך שבנבחרת האיטלקית אין שחקניםן מסוגו ומרמתו בעמדתו, כמובן שהגעתו יכולה רק לעזור לאזורי.
     
  5. DanieL S Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/08
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איטליה זקוקה לטוטי כי באמת כמו שפירטו פה אין התקפה כל כך.
    אבל בתור אוהד רומא לא יודע...שמעו עד שהוא לא חזר ההינו מפורקים אז למה שישקיע רק ברומא ויעזוב את איטליה כי השיג שם הכל!
     
  6. benjamin21 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/08
    הודעות:
    29
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפעמים אני לא מבין אנשים, אני לא מבין מה ההתלבטות פה.
    מדובר בפרנצ'סקו טוטי לא באלברטו ג'ילרדינו,
    הנבחרת תהיה אפורה וריקה בלי טוטי.
    חוץ מזה איך אמר אייל ברקוביץ'? צריך לתת לשחקן כמו טוטי את הכבוד לעמוד ולהגיד "אני פורש."
     
  7. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    תגיד שאין שחקן בנבחרת שמגיע לרמה של טוטי (נתון לדיון), אבל להגיד שלאיטליה אין התקפה?

    טוטי בטח לא צריך את הנבחרת והייתי ממליץ לו לוותר על הרעיון אם הוא באמת רוצה למשוך את הקריירה שלו עוד 4-6 שנים. המשוואה מבחינתי פשוטה: טוטי בנבחרת=פחות טוטי ברומא.
    האם הנבחרת צריכה את טוטי? מחשבות על שלישייה התקפית של ג'ילא/טוטי/קסאנו גורמות לי לצרוח "כן!!!", אבל רשימת השחקנים למעלה מטילה בי ספק. אני לא בטוח בתשובה הסופית שלי ואני לא בטוח שתהיה לי כזאת עד יוני 2010.
     
  8. DanieL S Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/08
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך ב100 אחוז ובגלל המשוואה הגאונית שלך מעדיף שטוטי ישאר ב100 אחוז ברומא כי שם עולה הסיכון שיפצע ועיפות ועוד הוא כבר לא צעיר.