כדורסל גברים ונשים + Nba: משחקי יום שני!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏15/12/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://img166.imageshack.us/img166/9826/asafud2.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/12/08
  2. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי היום נהריה מנצחת. יש משחקים שקבוצות פשוט חייבות לנצח, ואם היום נהריה לא לוקחת את המשחק הזה היא מסתבכת מאוד מכיוון שהיא הפסידה בחמישה מתוך שבעת משחקיה העונה ובמחזור הבא היא מתארחה במלחה מול הפועל ירושלים שזה הפסד בטוח. גליל/גלבוע טובה יותר ללא ספק אבל אני מאמין שבבית נהריה תנצח, הבעיה היא שיכול להיות מאוד צמוד ואפילו X בליין. בכל זאת הייתי הולך על נהריה, ואנדר אובר 1
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתן אני מבין שאתה הולך על האפקט הפסיכולוגי. אני מבין אותך אבל אל תשכח שהעובדה שנהריה פשוט חייבת לנצח את המשחק הזה יכולה רק לפגוע בה וקשה לדעת איך השחקנים יתפקדו תחת לחץ. משהו לא מתחבר בקבוצה הזו מתחילת העונה, הקבוצה של קטש אוהבת משחקים מסוג זה מול קבוצות התקפיות ולחוצות. קטש והקבוצה שלו יבואו משוחררים וישחקו את הכדורסל היפה שלהם מתחילת העונה. המשחק הזה קשה מאוד, בכל מקרה לא הייתי מהמר על קבוצה שלא ניצחה העונה בבית ולכן זה או ללכת על גליל או לעזוב.

    בכל מקרה ההימור הכי טוב להלילה לדעתי הוא הניקס (9+). אין לי מושג למה הקבוצה של דאנטוני קיבלה פלוס כזה גבוה. שאקיל חוזר בפיניקס כנראה אבל זו עדיין לא סיבה, ניצחון של הניקס ממש לא תהיה הפתעה. אני מאוד יופתע עם הניקס תובס מול פיניקס שניצחה רק פעם אחת בשבעת משחקיה האחרונים בדו ספרתי. הטרייד ששלח את דיאו ובל לשארלוט תמורת ריצ'ארדסון אולי מחזק את החמישיה של פיניקס אבל דחילק איך אפשר לשחק משחק ריצה כמו שפיניקס משחקת בלי רוטציה ובלי ספסל? עם כל הכבוד לסטיב נאש ואני חולה עליו, הוא כבר מבוגר מידי בשביל לשחק מעל 40 דקות בקצב המטורף שהקבוצה שלו משחקת וגם הניקס משחקת. פיניקס היא קבוצה בלי ספסל וזו הסיבה להתפרקויות שלה ברבע האחרון.