NBA: משחקי שבת לפנות בוקר !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏12/12/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://img242.imageshack.us/img242/3607/asafoo3.Xxx

    בוסטון - ניו אורלינס: שידור ישיר ב-ESPN
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/12/08
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 16: קליבלנד – פילדלפיה (12+): קליבלנד יחד עם בוסטון היא הקבוצה הכי חמה בליגה. היא ניצחה 10 משחקים ברציפות בהפרש ממוצע של 20 נקודות, בביתה היא על מאזן מושלם של 0:12 כאשר ההפרש הכי נמוך בו היא ניצחה בבית היה 12 הפרש. עד כאן הנימה החיובית לגבי קליבלנד אבל יש שתי סיבות שאני הפעם הולך עם פילדלפיה. הראשונה היא שזירונאס אילגאוסקא הסנטר הליטאי המצויין, מלך הריבאונדים של קליבלנד ושחקן של 14 נקודות למשחק נפצע במשחק האחרון מול אותה פילדלפיה בחוץ והוא ייעדר הלילה. גם דניאל גיבסון שנפצע בניצחון על טורונטו פצוע וייעדר.

    סיבה נוספת היא היריבה של קליבלנד שמצטיינת העונה דווקא במשחקי החוץ שלה ולאחרונה היא מנצחת בחוץ קבוצות כמו דטרויט ושיקגו ומפסידה בבית. שתי הקבוצות הללו נפגשו רק שלשות כאמור וקליבלנד ניצחה בפילדלפיה 93:101. בהעדרו של גיבסון, מו וויליאמס לקח יותר אחריות והיה מצויין עם 27 נקודות, אבל ליכולת ההתקפית של אילגאוסקאס בצבע אין מחליף בקליבלנד עם כל הכבוד לורז'או ולבן וואלאס. בהעדרו כל הנטל ההתקפי יפול על לברון ומו וויליאמס ופילי בוודאי תתמקד בשניים האלה. לפילי יש קבוצה מאוד מוכשרת העונה עם בראנד, איגואדלה ואנדרה מילר. אני מאמין שהפעם לא יהיה טיול של קליבלנד והמשחק הזה יהיה יותר צמוד ממה שכולם חושבים ולכן אני הולך עם הליין הגבוה שקיבלה פילדלפיה. ההימור: 2

    משחק 19: בוסטון – ניו אורלינס (8+): אני מוכרח להודות שבוסטון די הפתיעה אותי. אחרי האליפות בעונה החולפת והוויתור על ג'יימס פוסי, הייתי בטוח שהעייפות של שלושת הכוכבים הדי מבוגרים שלה פירס, גארנט ואלן והשובע יגרום לבוסטון להיות קבוצה הרבה יותר פגיעה העונה אבל התבדיתי. בוסטון העונה אפילו יותר טובה מבוסטון של העונה שעברה. בוסטון שידעה ימים יפים מאוד גם בעבר הלא רחוק בימי לארי בירד העליזים הביסה אמש את וושינגטון בחוץ 88:122 ועלתה למאזן 2:21 כדי לרשום את הפתיחה הטובה ביותר בהיסטוריה של המועדון הכי מעוטר בליגה. אחרי 14 ניצחונות רצופים מארחת בוסטון את ניו אורלינס של כריס פול ושל ג'יימס פוסי האקס שלה כדי לרשום ניצחון 15 ברציפות.

    ניו אורלינס, שפתחה את העונה רע מאוד, חוזרת לאחרונה להיות ההורנטס של העונה שעברה. הניצחון הקליל על שארלוט 89:105 במשחק האחרון היה הניצחון השביעי של הקבוצה בשמונה משחקים וכריס פול חוזר לעניינים. אולם רוב הניצחונות באו מול קבוצות חלשות מאוד כמו שארלוט, ממפיס ואוקלוהומה כאשר רק שני ניצחונות הגיעו מול קבוצות חזקות כמו פיניקס ודנבר. לא מומלץ להמר נגד בוסטון העונה. הליין די גבוה אבל הסלטיקס מנצחת את משחקי הבית שלה בדו ספרתי ואני הולך איתה בעיקר בגלל החולשה היחסית של ההורנטס העונה. ההימור: 1
     
  3. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אני דווקא הייתי הולך שוב על קליבלנד שכנראה לא משנה מה, תמיד תעבור את הליין. אז אילגאוסקאס לא ישחק, אז לברון יישחק כמה דק' יותר ממה שהוא רגיל העונה. הסיפור כנראה ייגמר עוד במחצית... מילא פילדלפיה הייתה מחוברת, אבל היא לא.
     
  4. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    משחק 26: לוס אנג'לס - סקרמנטו קינגס(+17)
    המטרה העונה של פיל ג'קסון היא לשמור את קובי בריא וחזק לפלייאוף.
    למי ששם לב ולמי שלא, קובי לא נותן הצגות העונה כמו שעשה עונות קודמות.
    הוא משחק 34 דקות ממוצע וזה מאוד מטעה, כי פיל משתמש בו כמה שפחות (יחסית כמובן).

    בעשרת המשחקים האחרונים של הלייקרס היא קולעת ממוצע של 112 נקודות למשחק, אבל סופגת 104.
    ההפרש הממוצע של הקינגס בעשרת המשחקים האחרונים הוא 10 נקודות (לרעתה).
    המשחק ינוע בין 8-12 הפרש, בגלל זה ההימור המתבקש: 2
     
  5. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    חולק עלייך.
    אכן נראה שפיל ממש לא משתין על המשחקים לפחות בשלב הזה, כשהכל במטרה אחת- להביא את הקבוצה בכושר טוב לפליאוף, מה שעוד רחוק מאוד כמובן.

    אבל לגבי המשחק הספציפי הזה, אחרי שהם ריסקו אותנו באמצע השבוע, אני מקווה להאמין שקובי יבוא עצבני לנקום יחד עם שאר החברים ויהיה 20+.

    1 לדעתי.
     
  6. Villarreal Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/08
    הודעות:
    290
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים עם ניצחון של קליבנלנד מעל הליין וניצחון של הלייקרס מתחת.
    עוד הימור שמוצא חן בעייני הוא אינדיאנה (+8)
     
  7. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קובי לא נותן הצגות כי הוא כבר לא מחזיק את הלייקרס לבד. לקבוצה הזו יש חמישייה שבה כל שחקן יכול לגמור משחק עם 20 נקודות+ ולכן קובי לא צריך לקלוע 30+ כדי שהלייקרס תנצח והנטל ההתקפי מתחלק בין גאסול, ביינום, אודום, פישר וקובי. הפלוס שקיבלה סקרמנטו לדעתי מוגזם. הקינגס תמיד עושה חיים קשים ללייקרס, גם ב-נ.ב.א יש מושג כזה שנקרא דרבי ואין ספק שסקרמנטו נותנת מעצמה יותר במשחקים מול הלייקרס מאשר מול קבוצות אחרות. הסנסציה מהמפגש הקודם לא תחזור והלייקרס תנצח אבל לא תביס. 2
     
  8. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    שיקאגו נראה לי גם הימור חמוד ביותר.
     
  9. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    מישהו חושב שיכולה להיות תוצאה אחרת חוץ מ 1 במשחק של מיאמי?