ספרדית + איטלקית + צרפתית - משחקי יום שבת !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י shlomydavid, ‏12/12/08.

  1. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    http://img530.imageshack.us/img530/3823/itaespffny2.Xxx


    כולם מוזמנים להביע דיעות והמלצות להימורים !

    שיהיה בהצלחה !


    * קרדיט לאתר המועצה על הטבלה.
     
  2. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד מופתע מהמועצה שנתנו יחס כל כך מפטה על ברצלונה, ללכת על זה ולא לחשוב פעמיים ריאל קבוצה עם "תחת" ואחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה העונה לשם ראול, אבל ברסה כל כך טובה שהיא לא תתקשה לנצח אותה.
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 76: ברצלונה – ריאל מדריד (1+): ברסה מגיעה לסופר קלאסיקו כפייבוריטית ברורה ועם הזדמנות לפתוח פער של 12 נקודות על פני היריבה המושבעת שלה. השחקנים הבכירים שלה כמו מסי וצ'אבי קיבלו מנוחה בליגת האלופות ויבואו רעננים למשחק הזה. לעומת זאת ריאל מגיעה אומנם עם מאמן חדש, אבל עם המון פצועים. רובן שהיה מצויין באמצע השבוע בליגת האלופות מושעה ולא ישחק גם הוא. זה רק מוסיף לסיכויים של ברצלונה לנצח, ולדעתי היא תעשה את זה בהפרש של יותר משער, כפי שעשתה ב-90 אחוז מהניצחונות שלה העונה. ההימור: 1, היחס 2.25
     
  4. itzikhai Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/08
    הודעות:
    128
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סופר קלאסיקו – ברצלונה – ריאל מדריד:

    מה נגיד ומה נאמר? הסופר קלאסיקו, יריבות אינסופית, משחק המשחקים ללא ספק של הכדורגל העולמי, ריאל וברצלונה יוצאות למלחמה במשחק שיפתח את המחזור ה15 בליגה הספרדית.
    ברצלונה מגיעה למשחק רגועה מהמקום הראשון בטבלה שהיא פותחת פער של 6 נקודות מהמקום השני ו-9 נקודות מהיריבה השנואה ממדריד, כאשר היא מפרקת בדרך את קבוצות הצמרת ולנסיה וסביליה תוך כדי תצוגת כדורגל נהדרת פשוט. תיירי הנרי וליאו מסי פשוט ביכולת פנומנלית, כאשר הנרי כובש 7 שערים ומבשל עוד 3 וליאו מסי כובש 9 ומבשל עוד 6. וללא ספק צ'אבי שמככב על תקן מלך הבישולים של הקבוצה עם 7 בישולים ועוד 3 שערים. ברצלונה תחסר למשחק הנוכחי את אנדרס אינייסטה וגבריאל מיליטו שאותם צפויים להחליף רפאל מרקז ויא יא טורה. ברצלונה בכושר הנוכחי היא פשוט קבוצה דורסנית במיוחד בביתה.

    הרכב משוער: ויקטור ולדז, קרלוס פויול, רפאל מרקז, דניאל אלבז, אריק אבידל,יאיא טורה, סמואל אטו, צ'אבי, אלכסנדר חלב, תיירי הנרי, ליאו מסי.

    ריאל מדריד מגיעה למשחק כאנדרדוגית מובהקת כאשר היא מפסידה שני משחקים חשובים נגד חטאפה וסביליה ויוצאת זמנית מהמאבק על אליפות כאשר היא רחוקה 9 נקודות מברצלונה ומהמקום הראשון ומאמנה ברנד שוסטר משלם את המחיר ומפוטר ואותו מחליף מאמנה של טוטנהאם וסביליה בעבר, חואנדה ראמוס. ריאל מדריד פצועה ומושפלת, היא צפויה להחסיר למשחק הנוכחי לא פחות מ7 שחקני הרכב!! ווסלי סניידר, מיגל טורס, פפה, גבריאל היינזה, מאמדו דיארה, רוד ואן ניסטלרוי ורובן דה לה רד, כמו כן לרשימה זו צפויים להצטרף גם אריאן רובן שנפצא במשחקה האחרון של ריאל מדריד נגד זניט סט.פטרסבורג כאשר הוא מבשל וכובש שער אחד ומרסלו, מגנה הברזילאי של ריאל. ריאל ללא ספק פצועה מאוד ומנסה לאסוף את מה שיש בשוק כמו יאן הונטלאר שחתם עד 2013.

    הרכב משוער: איקר קסיאס, פאביו קנאברו, סרחיו ראמוס, מישל סלגאדו, קריסטוף מטזנדלר, פרננדו גאגו, רפאל ואן דר וארט, גוטי, דרנטה, ראול, היגאווין.

    אני לא מאמין בניסים, וניצחון או תיקו של ריאל מדריד הנוכחית בקאמפ נואו זה סוג של נס. מה כבר חואנדה ראמוס המסכן יכול לעשות בקבוצה כל כך פצועה ב5 ימים שבהם הוא בקבוצה עם כל הלחץ שמוטל עליו לפני משחק כל כך חשוב ויוקרתי. הבעיות שלו מתחילות באין הגנה של ריאל שתחסר למשחק הנוכחי גם את מרסלו מה שמשאיר את ריאל מדריד ללא מגן שמאלי, האופציות לא מאירות פנים, כאשר יכול להיות מצב שקריסטוף מטזנדלר יתפוס את עמדת המגן השמאלי או שזה יהיה מישל סלגאדו וסרחיו ראמוס יתפוס את עמדת המגן הימני. אף אחת המאופציות אינה טובה כאשר כל אחד מהשחקנים הנ"ל אמור להתמודד עם הפנומן הארגנטינאי, ליאו מסי. כמו כן האופציות של פפה גאוורדיאולה גדולות ומגוונות כאשר הוא יכול להחליף במהלך המשחק בין מסי להנרי באגפים מה שיצור בכלל בעיה בהגנת ריאל מדריד, ומה מטזנדלר אמור לעשות נגד אטו שיגיח מהאמצע? ריאל מדריד אינה יכולה בכושר הנוכחי להוות איום רציני לברצלונה בביתה. ה5-0 המפורסם? השלשער של רומאריו שאגב כיכב ביחד עם גווארדיאולה באותה תקופה, אני לא מאמין שזה יגיע לרמות כאלה, כי ריאל סך הכל באה להילחם ולהסתגר אבל ניצחון של ברצלונה זאת האופציה הריאלית ביותר בנסיבות הקיימות.

    ברצלונה – ריאל מדריד 1(1.50)
    ברצלונה – ריאל מדריד (+1) 1 (2.25)
     
  5. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אריות!!!! אללה הגול השני הביא לי כסף חחח אמפריה