World Series Of Poker, אליפות הפוקר שנערכת בוגאס

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י N-S-N-O, ‏10/11/08.

  1. N-S-N-O Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/08
    הודעות:
    452
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי שאף אחד לא מדבר על זה אז אני ארים את הכפפה, כי גם פוקר זה ספורט http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx

    אתמול יצא לדרך ה"פיינל טייבל", לאחר 7 ימים אינטסיביים של פוקר ו3 חודשי המתנה, 9 השחקנים האחרונים - מתוך 6,844 שנרשמו (הרשמה לטורניר עולה כ-10,000$) או זכו למקום דרך טורנירים משניים - יתחילו את המשחק של חייהם על פרסים אסטרונומיים ועל התואר הנכסף "אלוף העולם בפוקר".
    סך כל הפרסים בטורניר מגיעים לסכום ענק של $180676248 כאשר מקום ראשון לוקח 9.11 מיליון דולר!!

    9 השחקנים האחרונים נקבעו כבר לפני 3 חודשים, אולם הוחלט ששולחן הגמר יחל בתאריך ה9.11.

    אלה המשתתפים וסכומי הצ'יפים שלהם בשולחן האחרון:

    דניס פיליפס – 26,295,000
    איוון דמידוב – 24,400,000
    סקוט מונטגומרי – 19,590,000
    פיטר אסטגייט – 18,375,000
    אילן שוורץ – 12,535,000
    דארוס סוהרטו – 12,520,000
    דיויד "צינו" ראם – 10,230,000
    קריג מרקיוז – 10,210,000
    קלי קים – 2,620,000

    צפו להתפתחויות ודיון פורה
     
  2. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לזה קהל מסויים, אבל אני אישית לא מבין מה ההתלהבות מפוקר.

    בכל מקרה זה בתנופה עכשיו ומשווקים את הענף חזק. עוד כמה שנים יהיו המון מתעניינים.
     
  3. N-S-N-O Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/08
    הודעות:
    452
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה סוג של ספורט, כמו שאחד מתלהב מטניס ואני אישית לא מת על זה, לא חייבים לאהוב הכל.
    מי שאוהב הימורים סביר להניח שיאהב גם פוקר.

    הענף בתנופה כבר הרבה זמן, בWSOP שנה שעברה היה שיא הנרשמים לטורניר, השנה זה דווקא היה בירידה ונרשמו פחות משנה שעברה אבל עדיין הרבה יותר משנים קודמות.
     
  4. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו דיון על פוקר,

    אישית אני משחק פוקר מתענין בפוקר אבל עד שזה מגיע להימורים על כסף, הכל בשביל הפאן, ובאמת מסתכל על זה כספוקרט, וכל זה בגלל המודעות שלי להימורים ועד כמה הם מסוכנים (וראיתי את זה מקרוב מאוד!). כמובן, שאני גם אוהב לצפות בפוקר (שבעיקר משודר באגו, כי באחרים אני לא ממש צופה כי אני לא יודע על שידורים).

    מוזר לי שאמרת ש- 9 האחרונים נקבעו מראש, אני באף אליפות פוקר שאני זוכר ששודרה לא זוכר כאלו סכומים אצל כל תשעת המתמודדים האחרונים. וגם חסרים לי כאן הרבה מהשמות שמוזכרים לאורך התוכניות באגו. אני מניח שגם אתה צופה ותוכל לענות לי על השאלות. ועוד דבר, יש איפה לצפות באליפות? הדבר מכניס אדרנלין עם הפלופים הבלאפים והניצחונות הדחוקים.
     
  5. N-S-N-O Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/08
    הודעות:
    452
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מדבר על הWSOP, אני מאמין שמה שאתה רואה באגו זה הWPT שזהו הWorld Poker Tour, הוא בדרך כלל נערך באירופה (אני חושב), גם כן מעיין סוג של אליפות פוקר. אני חושב שההשוואה הנכונה תהייה להגיד שWSOP זה כמו הצ'מפיונס ליג וWPT זה כמו גביע אופ"א חח, כמובן מבחינת חשיבות ולא מבחינת הרמה כי לא יצא לי לצפות בWPT ממש ככה שאני לא יודע מה הרמה שם.

    בקשר ל9 האחרונים ש"נקבעו", הWSOP החל כפי שכבר רשמתי לפני 3 חודשים, שיחקו במשך שבוע עד שהגיעו ל9 האחרונים, ולאחר מכן הוחלט שהגמר יערך בתאריך 9.11. מקווה שהבנת.

    הגמר שודר בESPN, כמובן שלא בישראל ואישית לא יצא לי לראות אותו עדיין.

    מצטער שלקח לי הרבה זמן לענות פשוט הפורום לא הראה לי שמישהו הגיב ורק עכשיו נכנסתי כדי לעדכן את הפוסט וראיתי שהגבת.
     
  6. N-S-N-O Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/08
    הודעות:
    452
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיטר אסטגייט הוא אלוף העולם בפוקר 2008.

    אחרי 80 שעות משחק, כולל 3 חודשי דחייה והשולחן האחרון הארוך ביותר בהיסטוריית האירוע המרכזי של אליפות העולם בפוקר, פיטר אסטגייט הוא אלוף העולם בפוקר לשנת 2008. הוא גבר על הרוסי איוון דמידוב בקרב ארוך של ראש בראש, זכה במעל 9 מיליון דולר והוכתר כנציג מדנמרק הראשון שמנצח את האירוע המרכזי. כמו כן שבר את השיא של פיל הלמיוט בהיותו הצעיר ביותר בהיסטוריה עם הפרש של שנתיים בגיל 22.

    אסטרגייט לא דומה בכלל לדמותו של פיל הלמיוט, כאשר כשהשחקן הצנוע והשתקן, נשאר רגוע במשך כל האירוע, כולל השיא בניצחון. אסטגייט נכנס לקרב עם דמידוב עם היתרון בצ'יפים, אך הרוסי הכישרוני לא נתן לו את ההזדמנויות להנות מהיתרון. לבסוף הצליח אסטגייט להשיג קופה ענקית של 44 מיליון בצ'יפים כשהשיג יד של צבע עם קלף גבוה 7 מול אס גבוה של דמידוב,
    כדי להגיע ליתרון של 6 -1. מעט יותר מאוחר הוא הדיח את דמידוב כשהשיג רצף נמוך מאס עד חמש מול זוגות של יריבו.

    מקצוען פוקרסטארס מיהר להצדיע לדור האינטרנט בעקבות נצחונו.

    "זהו כבוד להחזיק בשיא כשחקן הצעיר ביותר באירוע המרכזי של סדרת משחקי אליפות העולם בפוקר", אמר אסטגייט. "אני שיחקתי בעקביות לאורך כל הטורניר הזה ואני גאה בכך. זה נותן הכרה מחודשת לכל השחקנים הצעירים מהאינטרנט. הודות לאתרים כמו פוקרסטארס, הפכנו לכוח שיש להתמודד מולו גם בשדה החי."

    איוון דמידוב, גם הוא מצוות פוקרסטארס, הגיע אמנם שני הפעם אך הוא כבר השיג לעצמו שם כשהגיע לשולחן האחרון באליפות העולם בפוקר, אירופה בזמן תקופת ההפסקה. אנו בטוחים שזכייתו בסך 5.8 מיליון דולר על המקום השני, לא תהיה האחרונה בהישגיו.

    אז מה יהיה על האלוף החדש במשך 12 החודשים הבאים? ברור שאסטגייט עומד להיות דמות מרכזית גם באינטרנט וגם במשחקים חיים, לא כמו שני האלופים של השנים האחרונות שלא נראו הרבה במעגלי הפוקר לאחרונה. זוהי כמובן בשורה נהדרת לשחקני אירופה וסקנדינביה בפוקר, בתקווה שתהייה לכך השפעה חיובית על הבעיות שיש למשחק הפוקר עם השלטונות המקומיים.

    יותר מכל, נראה שהגיע זמנם של שחקני האינטרנט הצעירים, לאחר שנים רבות של רתיעה ממשחקים חיים, לבסוף שחקן צעיר מהאינטרנט לוקח את התואר הגדול ביותר של המשחק. זה כמובן נותן דחיפה גם לשולחנות הסכומים הגבוהים של פוקרסטארס שיזכו ליותר התעניינות בקרוב.

    מקור