מחזור 7 בליגת העל: מכבי חיפה מנצחת את מכבי תל אביב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏24/10/08.

  1. מקסים לנגו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התגובה הייתה ספורטיבית לכל דבר ולא רציתי לפגוע או להעליב.

    לא יכול להיות מצב שקבוצות מגיעות בכדורגל של שנת 2008 ובקושי מגיעות להזדמנויות, השחקנים עושים טובה שהם רצים ספרינט והמשחק פשוט עומד. בשביל כזה כדורגל עוד לשלם כסף? בשביל מה? "אפסים" משתווה מבחינתי לתגובות אחרות כמו למשל "עלובים". משהו קרה השנה לכדורגל הישראלי, משהו לא טוב, כשעד כה 9 משחקים הסתיימו ללא שערים ואלה שבהם הובקעו היו ברמה נמוכה מאוד.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    למעלה מ-6,000 צופים, האורווה מלאה עד אפס מקום. אווירה מדהימה. אני לא זוכר מתי האורווה היתה כל כך מלאה? (בעצם אני כן זוכר, עונת 94/5, מחזור 22, הפועל פ"ת - מכבי ת"א, נגמר 3:2 לנו ובמשחק עליה האחרון של הפועל פ"ת)

    7 דקות של משחק, כמות הזדמנויות שמספיקות ל-2 קבוצות למשחק שלם. (הצלה גדולה של שביט ומנגד 2 הצלות של אוהד כהן מנימבה ואבוחצירה). הזדמנות רודפת הזדמנות. תוסיפו עוד בעיטה של אסולין, וולה של נימבה, וולה של סטפאנוביץ' שחלף סנטימטר מהחיבור. וכל זה ב-15 דקות.

    טפו טפו טפו שימשיך ככה נראה שערים, מי יודע אולי דווקא הדרבי של פתח תקווה יהיה המשחק הטוב עד עכשיו העונה, נחכה ונראה.

    אני חושב שזה המשחק היחידי בשנה שבו מכבי פ"ת לא מבזבזת זמן ומתבנקרת : )

    איזה קורה של אבוחצירה...מסכן ויסה מכבי פ"ת מפרקים אותו והוא עדיין עושה להם בית-ספר, באמת שחוסר מזל שהפועל פ"ת לא מובילה, אחד המשחקים היותר טובים שהיו בליגה שלנו בשנים האחרונות. מכבי פ"ת לא קיימת על כר הדשא מהדקה ה-15. מנגד עמאר ממש על סף סיום המחצית משקוף אדיר שלו.

    =========

    מקסים, מסכים איתך שב-45 הדקות הראשונות המילה אפסים עוד היתה מחמאה, אבל במחצית השניה, בעיקר בגלל החילופים הטפשיים של דודו דהן (הוציא 2 חלוצים, הכניס מגן וקשר?) גרמו לכך שנתניה הגיעה ללא מעט הזדמנויות והיתה ראויה לניצחון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/10/08
  3. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יופי של נצחון של מכבי נתניה, מחצית שנייה טובה בהרבה מהראשונה, ושהתקשורת תמשיך לאכול את עצמה!

    שוב פעם הוכח שבעקבות הכושר הגופני הגבוה והאירופאי שמתיאוס הקנה לשחקנים, נתניה מגלה עליונות על הקבוצות בארץ בעיקר במחצית השנייה כאשר הן מתעייפות ונתניה ממשיך לשחק באותו קצב. יחד עם הבלם הטוב ביותר בארץ (מארין) והמגן השמאלי הטוב ביותר בארץ (דדי) ועם עמידה נכונה על המגרש ומספיק הזדמנויות, המקום הראשון בצדק של נתניה.
     
  4. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    בעונת 99\98 (עונת העלייה של נתניה) משחק העלייה היה בקופסא והגיעו אל האורווה כ9,000-10,000 יהלומים ..
     
  5. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    90% המשחקים בליגת העלק הם כאלה ..
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ידעתי שאיזה אוהד נתניה יזכיר את זה, בתקופת לאסלו צה שהקהל פרץ אחרי זה לדש, אם אני לא טועה המשחק היה מול לוד לא?
     
  7. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    נכון ..
    אחח לאסלו צה .. זה היה זר ..
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לצרעי המחצית השניה של הדרבי פשוט חלשה, לא הייתי אומר להחריד כי מכבי פ"ת שולטת והגיעה לאיזה 2 הזדמנויות אבל היא די חלשה, במיוחד מבחינת הפועל.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר

    היכולת גם היום הייתה מאכזבת, בהחלט ציפיתי למשחק הרבה יותר טוב, כמעט ולא הגענו למצבים, אבל זה ממש לא חשוב כרגע, לפחות במשחקי הבית אנחנו לוקחים את הנקודות. מה שכן, הכדורגל שהפועל מציגה חייב להשתפר כי השנה הליגה חזקה, כמעט כל משחק הוא צמוד, ואם נמשיך ככה אז נגמור את העונה מהר מאוד. אני לא מאמין שנידרדר לקרבות תחתית, אבל יהיה מאכזב אם כבר באמצע העונה השחקנים יילכו לים, המטרה השנה היא להגיע לגביע אופ"א. בהתחלה חשבתי שנוכל לנצל את זה שאין אף קבוצה שהיא רמה מעל הליגה ולכן בהחלט להיאבק על האליפות, אבל כבר במחזור הראשון הבנתי שזה לא זה.
    השחקן היחיד שהגיע לעונה הזו בינתיים הוא סמואל יבואה, הוא פשוט מדהים. כמה כיף שלקבוצה יש סוף סוף חלוץ שעושה שער מכלום. השער השני שלו היה פנטסטי, כבר בתחילת המהלך הייתה לי תחושה שהוא מגיע לכדור. יבואה יכל לבשל אבל הוא העדיף להבקיע כי הוא פשוט משחק עם ביטחון וזה מצויין. מעבר למספרים הלא רעים שלו עד עתה - ארבעה שערים בשבעה משחקים, הוא לא מאבד כדורים בכלל. היה לו מהלך טוב ברחבה של בני-יהודה אבל הוא הסתיים בהחמצה של וורמוט.
    אותו וורמוט היה היום פשוט מעצבן, אין מילה אחרת לתאר. תמיד חשבתי שרגל שמאל היא הבעייתית, כנראה שגם רגל ימין לא קיבלה יותר מידי עוצמה. וורמוט החמיץ היום שלושה מצבים בטוחים לשער ומזל שזה לא עלה לנו בנקודות. אני גם מצפה ממנו ליותר הצלחות בדריבלים מול שחקני ההגנה. מה שלא ברור לי זה מדוע וורמוט שיחק במשחק היום כקשר אחורי, גוטמן ממשיך לבלבל את כל הקבוצה, אף אחד לא יודע את המקום שלו. גם טלקיסקי מבלה יותר מידי זמן באמצע, אין לנו משחק אגפים. לא אהבתי את העובדה שגוטמן הוציא את טלקיסקי ודווקא את וורמוט השאיר על הדשא, למרות שוורמוט היה יותר מעורב. גילי צריך ללמוד לבעוט לשער ולא להתמזמז עם הכדור.
    עמרי קנדה הגיע למשחק אחרי שבוע לא פשוט והיה בסדר גמור. הוא כמעט בישל שער בפריצה אחת טובה במחצית השנייה ובהגנה סגר טוב. אני מקווה שהביטחון ישוב אליו ונראה כבר את השחקן של שנה שעברה. אבל מי שראוי למחמאות יותר מכולם(חוץ מיבואה כמובן) הוא וואליד באדיר, שהפתיע לטובה במשחק פנטסטי היום בחלק האחורי. חסרונו של טופוזאקוב בכלל לא הורגש.
    המחליפים שנכנסו לא השפיעו בכלל אבל סרור למשל הראה הרבה לחימה. הבעייה שהוא לא תורם הרבה מעבר ולהפועל יש ספסל מאוד קצר, דבר שייפגע בנו בעתיד. אם חלילה יבואה נעדר ממשחק אחד, אין לנו את מי להכניס.
    יאללה לטדי בשבוע הבא!

    http://images.one.co.il/images/d/400_221/gg837020.Xxx

    ציונים:

    אניימה - 6
    קנדה - 6.5
    באדיר - 8
    דה סילבה - 6
    אנטבי - 6
    ידיו - 6
    נאתכו - 6
    וורמוט - 5.5
    טלקיסקי - 5
    זהבי - 4.5
    יבואה - 8

    מחליפים -
    סרור - 4.5
    אבוטבול - 4
    לאלא -

     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/10/08
  10. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר עדיין לא מציגים יכולת הירואית למרות היתרון של שני השערים. רואים שהם הורידו הילוך מאז הגול הראשון של יצחקי, והשער השני שלו בא בפתאומיות (ביחס לארועי המשחק), אך יש להגיד שהשער היה מהלך אחד גדול אם זה במסירה של זנדברג (שהולך ומשתפר ד"א) ואם זה בסיומת הנהדרת של יצחקי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/10/08
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    5 הערות למחזור:

    1. הפועל פ"ת קבוצה נאיבית. אין פשוט דרך אחרת להגדיר את ההפסד שלה למכבי פ"ת אחרי שליטה מוחלטת במחצית הראשונה, החניכים של זלצר את מחפוד נעלמו, גיא עזורי ביטל את הפועל פ"ת ואת ויסה במחצית השניה, ניצחון צודק ללוזונים.

    2. בית"ר בקלילות. אומנם בית"ר עוד לא ניצחה, היא מובילה במחצית, אבל הקלילות, אך הקלילות. אשדוד לא מזכירה במהומה את אשדוד הלוחמת של השנה שעברה, קבוצה חלשה. משהו לא טוב עובר על מקרייב שמליך על אשדוד ששמה את עצמה כתלויה בו.

    3. מכבי נתניה, לא מבריקים, לא נוצצים, אבל מנצחים. לאורך זמן זה לא יספיק, כמו שזה לא הספיק למקום ראשון בשנה שעברה, או שנתניה תתחיל לשחק כדורגל במשך יותר מ-20/30 דקות במשחק (היום זה היה במחצית השניה) או שמכבי חיפה תשייט לאליפות קלילה כבר במחזור ה-20.

    4. הפועל ת"א ובני יהודה - באו 10 אלף איש, לא יכלתם לתת מינימום של כדורגל? איטי, מסורבל, החמצות שלומיאליות (שאם היו נכנסות היו פותחות את המשחק). מבחיל ומגעיל.

    5. איב ג'ידה. נותן פייט לחלוץ נבחרת סקוטלנד בתור החמצת השנה.
     
  12. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק הזה זכור לי טוב כי כמובן הייתי בו כמו בכל משחקי אותה העונה. איזה שחקנים היו לנו אז, דניאל דומיטרסקו, גיא שרעבי, ליאור לרידו, מאיר זילבר, ערן שיינזינגר,ישראל זויטי,נועם שוהם, רונן בדש ומעל כולם לאסלו צה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/10/08
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אשדוד פשוט פראיירים. הם פגשו את בית"ר חסרת ביטחון לחלוטין ובמקום ללחוץ על האלופה מהשנייה הראשונה, הקבוצה של יוסי מזרחי פתחה את המשחק בחוסר ריכוז ופשוט ביזבזה מחצית שנייה. היה צפוי שההגנה לא תשחק טוב, לאשדוד יש הגנה ברמה של ליגה לאומית, אבל לפחות מהחלק הקדמי היו בהחלט ציפיות, כמו שמקרייב למשל יחזור להבקיע. ברק יצחקי חזר היום רשמית לליגה, אהבתי מאוד את השער השני שלו, איזה טאץ' קטלני. את הגול הראשון של יצחקי לדעתי שוער טוב היה מונע. השחקנים בבית"ר העבירו הילוך היום וכל אחד נראה קצת יותר טוב מאשר במשחקים הקודמים. גם ברוכיאן וזנדברג עם מסירה נהדרת בשער השני, השתפרו, אבל לדעתי מי שהיה הכי טוב פרט ליצחקי זהו עידן טל. לקראת סוף המשחק הוא קצת איבד כדורים, אבל פרט לזאת הוא היה מצויין. היה מגיע לו לכבוש במצב מול השוער, אבל טל רצה יותר מידי והיה חייב לבעוט קודם, לדעתי אם הוא היה מבקיע הביטחון שלו היה קופץ עד השמיים כי הוא באמת עשה סלאלום נהדר. בנוסף הוא גם בישל את השער הראשון. חזרה לאשדוד - השחקנים עושים מה שהם רוצים על המגרש, אין שום מגבלה טקטית, הקבוצה של יוסי מזרחי כשרונית מאוד אבל מבולגנת, כולם רצים לאותה נקודה. לא היה משחק עד עכשיו שאשדוד פתחה אותו טוב ויש ליוסי מזרחי הרבה חומר למחשבה, אם זה ימשיך ככה אשדוד לא תגיע רחוק.

    את שאר המשחקים האחרים שנערכו היום לא ראיתי.
    בכל אופן, הניצחון של סכנין בק"ש מפתיע אותי. למישל דיין יש שחקנים טובים מאוד בחלק הקדמי, אבל ק"ש הפכה לקבוצה רכה, חסרה להם אגרסיביות באמצע, ואבובאקרי הוא לא בידיוק הפיתרון. קראתי שאנסומבו הבקיע, זה דבר נדיר.
    מכבי פ"ת קבוצה פחות מוכשרת מהפועל פ"ת, אבל יותר יציבה. שמעתי שהיו הרבה מצבים ואני סקרן לראות את התקציר. בינתיים אסולין ממשיך לכבוש והוא זה שניצח את המשחק. אני ידעתי שהשנה הוא ייתן עונה טובה. הוא הגיע לעונה הזו דרוך מאיי פעם. קראתי שאלימלך אשם בגול וחבל שהוא ממשיך את פתיחת העונה הלא מספיק טובה שלו. הבעייה של הפועל פ"ת היא שאין לה סגל ארוך, הפציעה של חן עזריאל בתחילת העונה צימקה מאוד את הספסל שלה. פ"ת מעלה שחקנים לא רעים כמו בוקסנבוים וסרסור שהוא כן פוטנציאל, בעוד הפועל פ"ת זורקת למערכה את עומרי רון, לא מספיק טוב.
    נתניה בינתיים מוליכת הטבלה, אבל קראתי שהכח הייתה ראויה לרדת למחצית ביתרון. לקבוצה של מתיאוס יש עוד הרבה מה לשפר ובכל-זאת לדעתי אסור לה לוותר על שכטר, הוא חייב לפתוח בהרכב. אני חייב לציין את שלו מנשה שבישל היום שער, הוא שחקן העונה של נתניה עד עכשיו. עד עכשיו כל כדור הוא מסר לכתובת הנכונה, הוא גם מבשל שערים ועושה הגנה. שחקן בלי שם גדול אבל מציג יכולת גדולה. בכל אופן אני בספק אם נתניה תמשיך ככה גם בעתיד.
     
  14. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני שמח מאוד מהתוצאה של בית"ר אך לא מהדרך. בית"ר עשתה ניצחון טוב שיתן לה קצת אוויר לנשימה בהמשך הדרך, אבל עטר חייב להבין שבית"ר עדיין לא במיטבה ואפילו לא קרובה לזה, פשוט כפי שאמר דור, אשדוד היו פראיירים שלא ניצלו את בית"ר שבאה כפצועה למשחק ולא סיכנו מספיק את השער.
    בכל מקרה, ממה שהתרשמתי אני יכול להגיד שיצחקי זנדברג וברוכיאן היו הבולטים בשורות בית"ר.
    יצחקי עשה פעולות מאוד יפות והיה אקטיבי בהתקפה למרות שלא הייתה לו עזרה של חלוץ שני ולמעשה עשה עבודה של שני חלוצים וזה היה בסיוע של שני הבולטים האחרים במשחק, ברוכיאן וזנדברג שעשו הרבה קילומטרים במגרש ועשו עבודה מצויינת, במיוחד ברוכיאן שפשוט כל פעם מחדש מלהיב אותי עם הראיית משחק האדירה שלו ועם מסירות האומן שלו, פשוט שאפו לשחקן הזה שמחכה לו עתיד ורוד לדעתי.
    שבוע הבא מחכה לנו משוכה קשה מאוד מול הפועל ת"א, אך אם יש הזדמנות להתאושש לחלוטין מהיכולת הרעועה הזו שבית"ר מציגה ולצאת רישמית לדרך חדשה זה מול הפועל ת"א, שהמשחקים מולה תמיד היו מרתקים.
     
  15. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איפה מקרייב ?? אז ככה, מקרייב נתן שנה שעברה תצוגה מרהיבה והיה מלך השערים של אשדוד , נהיה ממש "כוכב", כמו רוב השחקנים הישראלים שהופכים "כוכבים", ראו דוגמת ראובן עובד, הוא רכש מדוד רביבו וחבריו לקבוצה את המנטליות הזו שלנו, התקשורת עשתה אותו שחקן של ליגה אנגלית , אז למה לו להשקיע באימונים ובמשחקים ?? , הוא כוכב ! תנו לו להיות בבתי קפה כל יום לעשות חיים, ובזה גם התקשורת אשמה.