מוקדמות גביע העולם 2010 - משחקי יום שבת !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י shlomydavid, ‏10/10/08.

  1. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    http://img159.imageshack.us/img159/6103/mmozr3.Xxx


    המסע לעבר המונדיאל בדרום אפריקה ימשך מחר עם שלל משחקים מאירופה ודרום אמריקה. ישראל תנסה לנצח בלוקסמבורג שהדהימה את כל אירופה עם הניצחון בשוויץ. רומניה וצרפת יפגשו לשיחזור המפגש משלב הבתים ביורו 2008. אלופת העולם איטליה נטולת בופון וקמורנסי תיצא לבולגריה למשחק מול ברבאטוב וחבורתו. מה אומרים המהמרים ?


    כולם מוזמנים להביע דיעות והמלצות להימורים !

    שיהיה בהצלחה !


    * קרדיט לאתר המועצה על הטבלה.

     
  2. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אני צריך ממכם עזרה:

    באילו משחקים (סביבות 4-5 משחקים, וגם במשחקים שלא מופיעי בטופס הווינר) הסיכוי הכי גבוה שייפול יותר משער אחד?
     
  3. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טורקיה - בוסניה,
    גרמניה - רוסיה,
    אוקראינה - קרואטיה,
    שוויץ - לטביה.
     
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,162
    לייקים שהתקבלו:
    907
    שבדיה - פורטוגל
     
  5. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    רק אני רואה שהיחס על קפריסין הוא די מתנה שצריך לקחת בשתי ידיים ?
     
  6. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קפריסין תנצח לדעתך?
     
  7. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 48: אוקראינה - קרואטיה: אחרי שני ניצחונות על בלארוס וקזחסטן, מתייצבת אוקראינה למבחן הרציני הראשון שלה מול קרואטיה, שחטפה סתירה מצלצלת בביתה מול אנגליה במחזור הקודם וחייבת ניצחון כדי לחזור לתמונת הסיכויים בבית. קרואטיה תצטרך להסתדר בלי רוברט קובאץ שהורחק במשחק הקודם מול אנגליה. בקרואטיה בונים על צמד החלוצים מהמבורג איביצ'ה אוליץ ולאדן פטריץ, שנמצא בכושר הבקעה מצויין. לוקה מודריץ הפליימייקר, שנמצא בכושר רע מאז עבר לטוטנהאם יקווה לחזור לעצמו במדים הלאומיים וקרואטיה תצטרך אותו במיטבו במשחק החוץ הקשה הזה. קרואטיה נבחרת יותר איכותית מאוקראינה ועם כל הכבוד לשבצ'נקו הוא לא בשיאו. הקרואטים כאמור עם הגב אל הקיר. אני מאמין שהם יידעו להתאושש מהתבוסה לאנגלים עם ניצחון קשה בקייב. ההימור: 2, היחס 2.55

    משחק 62: בולגריה - איטליה: מרצ'לו ליפי המאמן של איטליה יצטרך להיות יצירתי מאוד כדי למצוא פיתרון לגל החיסורים שיש לו לקראת המשחק מול הבולגרים. פירלו המנוע במרכז השדה פצוע ולא ישחק כמו גם מטראצי, גרוסו, לאקווינטה, דל פיירו, בופון וקאמורנסי. כולם פצועים ולא ישחקו הערב במשחק החוץ הקשה מאוד בסופיה. המצב של איטליה בבית הוא טוב אחרי הניצחונון (הלא מרשימים) על קפריסין וגאורגיה. בולגריה קיימה עד כה משחק אחד בו חנכה את המגרש הביתי של מונטנגרו העצמאית וסיימה בתיקו 2:2. בצד הבולגרי יש דווקא בשורות טובות. מרטין פטרוב המצויין החלים בדיוק בזמן ויעמוד לרשות המאמן ויפתח כנראה בחוד לצידו של דימיטאר ברבאטוב האימנתי. נכון שלאיטליה יש מספיק שחקנים טובים למרות כל הפציעות כמו לוקה טוני, די נטאלה וגאטוסו אבל אני בהחלט רואה פה מצב להפתעה וניצחון בולגרי. אני מאמין שליפי קונה תיקו במשחק הזה ולכן נראה פה כמו איקס או 1 לבולגריה. ההימור המומלץ שלדעתי לא יפול הוא בולגריה (1+) 1!

    גרמניה - רוסיה: יוהקים לאב לא אהב את המשחק האחרון של נבחרתו בו היא ספגה שלישיה בפינלנד, ולמזלו היה לו את קלוסה שענה שלוש פעמים ומנע הפסד מביך של הגרמנים. מי שאמורים לייצב את ההגנה הגרמנית הם ארנה פרידריך ופר מרדסקר, שחוזרים מפציעות ויעמדו לרשותו של לאב, כמו גם מיכאל באלאק וטורסטן פרינגס, שייצבו את הקישור האחורי. לאב עשוי לפתוח בהרכב דומה לזה שכיכב ביורו האחרון עם קלוסה, פודולסקי ושווינשטייגר מקדימה, כאשר באלאק, פרינגס ופריץ ישחקו בקישור האחורי. חוס הידינק, מאמן נבחרת רוסיה שהרשימה מאוד ביורו האחרון יצטרך להסתדר הערב ללא רומן פאבליצ'נקו, הסקורר שעבר לטוטנהאם העונה ונדבק במנחוס של התרנגולים וייעדר מהמשחק בשל פציעה. גם הבלמים דניס קולודין ודימיטרי טורבינסקי המצויינים פצועים ולא יעמדו לרשותו של הידינק. בהעדרו של פאבליצ'נקו יובילו את החוד הרוסי שני חלוצי זניט, ארשבין ופרוברבניאק, כאשר מאחוריהם זיריאנוב וסאנקו. עם פרינגס, באלאק ומרדסקר אני בהחלט חושב שגרמניה הרבה יותר חזקה בעיקר בחלק האחורי, שנראה רע מאוד מול הפינים. לרוסיה בעיה בעיקר בקו האחורי בעקבות הפציעות של טורבינסקי וקולודין. היחס לא בשמיים אבל לא רואה את גרמניה מאבדת נקודות במשחק הזה. ההימור: 1, היחס 1.5
     
  8. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    גרמניה 1, שערים ישראל 2, צרפת 2, פרו 2
     
  9. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    גאורגים בבית ממש לא פראיירים. מה עשיתם מקפריסין?
     
  10. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע למה הזילזול בגיאורגיה. אני הלכתי על גיאורגיה יותר מגול. הם חוזרים הביתה לארח במדינה שלהם אחרי ההפסד לאירלנד, שנערך בתורכיה. יש לגיאורגים שחקנים מצויינים שמפוזרים בליגה האיטלקית והגרמנית. קפריסין נבחרת חוץ חלשה מאוד.