מחזור 4 בליגת העל: תיקו 1-1 מלא אירועים בטדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏26/9/08.

  1. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,160
    לייקים שהתקבלו:
    907
    בית"ר תפסה את המשחק הכי לא טוב לצאת על אלון יפת, אבל אם זה יגרום לכך שהוא לא ישפוט אותנו יותר זה מבורך, בד"כ הוא בא כדי לגנוב את ההצגה מהמשחק וכדי לפגוע בקבוצה הביתית, במיוחד אם היא לובשת צהוב שחור, בכלל יפת אמנם שפט אתמול טוב (למעט העובדה שקולמה לא קיבל אדום למרות שהוא לפחות עשר פעמים תיקל את דאריו בצורה לא נקייה) אבל בגדול הוא שופט לא טוב, שחצן, מתנשא ופוזאיסט.

    אה ובנוגע לאיגוד: טוב שהם נותנים לו גיבוי אבל אם הם התכוונוב רצינות למשפט הזה:
    אז גם על זנדברג היה אמור להישרק כדור עונשין כי גם שם זה היה גבולי (כי מגע היה, מגע קל למען האמת) וגם שם היה אמור להיות יתרון להתקפה.

    אבל בגדול אני בהחלט חושב שהוא שפט טוב אתמול.

    אם נחזור קצת לכדורגל אז כמובן שהמצטיין במשחק זה דאריו פרננדז, פשוט טורבו מהלך על 2, גם בדקה 88 כשהקבוצה כבר עשר דקות בתשעה שחקנים, כל השחקנים במגרש כבר נמצאים במצב של אפיסת כוח, בלי כוח לזוז מטר, בא דאריו פרננדז ופוצח בסלאלומים שנעצרים רק בעבירות, מהרגע שהשופט פותח את המשחק ועד שהוא מסתיים הבחור לא נח לשנייה(!!!), לא מפסיק לרוץ, לא מפסיק לנסות ולכוון, לא מפסיק לקחת אחריות ובד"כ גם לא טועה, אם אלון יפת היה קצת יותר רציני קולמה היה יוצא באדום עוד לפניי בואטנג על כל הכיסוחים שהוא ביצע על דאריו אז גם היינו מפרקים את הירוקים בלי בעיות (גם ככה בתשעה שחקנים אכלנו אותם בלי מלח, בזכות דאריו), אבל לא נורא, כמו שאמרתי אני יצאתי מעודד מהלחימה של שהחקנים ובעיקר מהטורבו שנקרא דאריו פרננדז, כל משחק לאורך כל המשחק הוא נותן את כל הנשמה והלב למען הקבוצה ורק לפנטז על השילוב שהיה יכול להיות לו עם השחקן מספר אחד.

    סופר דאריו!

    יש עוד סופרמן אחד וזהו כמובן כריסטיאן אלבארז, מי בכלל יכול לתאר לעצמו שהבן אדם משחק עם קרע במפשעה? פשוט פנומן הגנתי, ותודה למילו מירוסביץ' על זה שעזר להביא לנו את הבחור המדהים הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  2. ISRAl Member

    הצטרף ב:
    ‏18/9/08
    הודעות:
    30
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קולמה היה הרבה יותר טוב מבואטנג.

    בואטנג לא הגיע לעונה החדשה.


    בואטנג לבנתיים שחקן חילוש בביתר ירושלים.
     
  3. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פרננדז פשוט שחקן ענק. אתמול ישבתי ביציע הירוק כמובן, והתפעלנו מהמשחק הנמרץ והמשובח של השחקן המצוין הזה. כל אוהד כדורגל בארץ רוצה שחקן כזה בקבוצה שלו. תענוג.
     
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,160
    לייקים שהתקבלו:
    907
    בואטנג חושב על אירופה(אם תשאלו אותי) או על חוזה חדש בבית"ר(אם תשאלו את גלעד שוברט) וזה פוגע בו, במקום לבוא ולהוכיח לבית"ר שהיא לא תטעה אם תשאיר אותו או להוכיח לקבוצות באירופה שכדאי להשקיע בו הוא נופל בין הכיסאות וזה מה שאנחנו רואים ממנו: הרבה ברדק, עצבים וחוסר בהירות לגביי היכולת שלו, כולם יודעים שיש לו את זה ובשפע אבל הוא לא מראה את זה בכלל, אם בעונה שעברה הוא הגיע למשחקים גדולים תמיד, אז השנה ב-2 המשחקים הגדולים וגם בשאר למען האמת הוא לא עשה כלום חוץ מלהרוס, האמת אם אני רוצה להשוות את התקופה הזו של דרק בבית"ר לתקופה אחרת שלו כאן אז אני משווה אותה לתקופה שלו כשדניס ליכטר עשה לו בעיות עם החוזה ועיקל לו את הכסף, גם באותו זמן הוא נראה לא מפוקס, אי אפשר שלא לקשר בין המקרים האלה כשמוסיפים לכך את היכולת המנטלית הגם ככה דלה שלו מגיעים למסקנה שכאשר יש קצת בעיות הראש שלו מתעסק במליארד ואחד דברים שהם לא כדורגל כי כולנו יודעים שכשדרק בואטנג רוצה הוא בארבע רמות יותר טוב מכל קשר אחורי בארץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/08
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    don juan roman, אין לי דבר אישי נגדך בגלל שאתה אוהד בית"ר, אבל אני משוכנע שבהמשך העונה עוד אחזור על הפנדלים שלדעתך הגיעו לקבוצה שלך. על הפנדל השני עוד אפשר להתווכח, אבל הראשון? בסדר, אתה רואה בצלילה של ברוכיאן פנדל, עכשיו נראה איך אתה תגיב כשזה יקרה נגדך. אני ממליץ לשחקני הליגה הישראלית להתחיל באימוני צלילה בחיל הים כי אפילו אם קולמה נגע בו קלות, ברוכיאן נפל בכוחות עצמו.

    חוץ מזה אני פשוט לא יודע מה אני רוצה, לצחוק או לכעוס, על השטויות של זנדברג ובית"ר שמאשימה את יפת בכל מיני שטויות. האם זה ניסיון של גאיידמק להפוך אפילו מצב של בושה למצב כאילו רווחי? מה קרה, שיתביישו ברמאות שלהם ואח"כ יתחילו להתנהג כמו גברים.

    מצטער, עזבתי כבר כמעט 8 שנים את ישראל, מכבי חיפה תמיד באה אחרי אייאקס, אבל האי צדק שראיתי אתמול פשוט מגעיל אותי. מכבי חיפה פשוט נדפקה ע"י שופט ועכשיו בית"ר עוד טוענים שהן הקרבנות? מצדי שיפת לא ישפוט יותר את בית"ר, רעיון יותר טוב מבחינתי זה ששום שופט ישראלי ישפוט את בית"ר יותר אך ורק בגלל שהשופטים המקומיים עוזרים לקבוצה הזאת פעם אחרי פעם. אם יש משהו שאני מתקשה לקבל זה חוסר צדק!
     
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    או שבמקרה יותר טוב, תשלח את השחקנים בליגה לאימון איך לא לשחק עם הידיים...
     
  7. gustavo_broccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/08
    הודעות:
    242
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר כנראה נדבקה מברק יצחקי והפכה מקבוצה של ווינרים לקבוצה של בכיינים.

    לוא הייתי עיוור צבעים,הייתי עלול לחשוב שראיתי את מכבי פ"ת עם משפחת לוזון בסיום המשחק, הטענות של בית"ר הן "לוזוניות" אופייניות.

    תיכף גם ארקדי יגיד שגם את בית"ר גונבים לו וכל העולם נגדו.

    ועדיין,בית"ר עלולה לקחת עוד אליפות.
     
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    ראיתי את סיכום המחזור עכשיו, ואני חייב להגיד שהיה לנו מחזור איכותי ביותר. נחמד שיש קצת שיפור אחרי שבועות קצת שוממים.
    הכח עמידר, סכנין וק"ש נראות בתור הקבוצות היותר חלשות בליגה, כאשר נכון לעכשיו סכנין נראית כטובה והמוכשרת מבין השלוש. היכולת של ק"ש למרות הניצחון מול בני יהודה הייתה פשוט בושה לכדורגל, והעובדה שהם ניצחו מראה שוב פעם שההסתמכות של מאמנים בליגה שלנו על שוערים זרים (במיוחד מאפריקה) לא מוכיחה את עצמה, אותו דבר אפשר להגיד על הכח עמידר שלא הרשימה בכלל בהפסד לפ"ת והייתה צריכה להפסיד בהפרש גדול יותר, מהשוער הזה לא תבוא הישועה.
    בני יהודה, הפועל פ"ת ואשדוד שלושתן קבוצות מוכשרות התקפית עם הגנה חלשה.
    לבני יהודה יש את משה ביטון ששווה מצב או שניים במשחק, כמו גם כחלון, צעירי ובלדוט שמוכיחים שיש להם מקום בליגה.
    להפועל פ"ת יש את ויזה שביום טוב שלו שווה נקודות, אבוחצירה שבינתיים מתגלה כסקורר ונימבה שגם הוא מסוגל לכבוש. אסור לשכוח שחן עזריאל מתוכנן לחזור ולהשתלב בקבוצה ואם ישחזר את היכולת שלו מהנוער יש להפועל פ"ת התקפה טובה.
    אשדוד יכולה מבחינת פוטנציאל להגיע רחוק יותר, אבל קישור אחורי שכמעט ולא קיים והגנה שבאופו מסורתי היא בדיחה מהלכת. ההתקפה לעומת זאת עם רביבו, שריקי, הולצמן, מקרייב, דגו, ניר נחום ועוד כמה צעירים שכבשו במשחקי האימון מסוכנת כמו תמיד.
    מכבי פ"ת ונתניה נראות כמו קבוצות מאוזנות יותר שיכולות לאיים על הגדולות, אבל בעונה צמודה כמו זו קשה לראות אותן מנצחות בטדי, קריית אליעזר או בלומפילד ובשביל לקחת אליפות צריך לנצח במגרשים של הגדולות.
    הצמרת כאמור עם בית"ר, חיפה והתל אביביות, כשנראה לי שאחת מהתל אביביות תאבד גובה יחסית מוקדם. הפועל אמנם מחוברת יותר אבל הסגל שלה חלש ואם שחקן כמו זהבי משחק בהרכב זה מראה על משהו. מכבי עם סגל טוב יותר אבל נכון לעכשיו לא נראית מחוברת, החיסרון של חלוץ שלישי בסגל לדעתי יכול לפגוע בה.
    מכבי חיפה יכולה לקחת אליפות, היא עדיין פחות טובה מבית"ר כמעט בכל עמדה על המגרש אבל הלחץ עובד לטובתה, אף אחד לא מצפה ממנה לכלום ויש לה הרבה שחקנים שאם יתנו את הדחיפה יכולים להשתוות לאלה של האלופה.
    בית"ר כל עוד לא תתחזק בעוד חלוץ בעל שיעור קומה ליד יצחקי, ולא טוטו תמוז ובן שושן תתקשה לנצח משחקים וראינו שלמרות שליטה במרכז המגרש היה לה קשה להגיע למצבים, בעיקר בגלל סטטיות וטיפשות של טוטו וחוסר חדות של בן שושן.
     
  9. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,160
    לייקים שהתקבלו:
    907
    1. לא חשבתי שיש לך דבר אישי נגדי בגלל שאני אוהד בית"ר.

    2. פשוט מאוד אל תצחק ואל תכעס כי השופט לא טעה בפנדל של אבירם ותיקן את טעותו בפנדל על זנדברג.

    3. הקבוצה שלי סבלה יותר מכל קבוצה אחרת בליגה מטעויות שיפוט כנגדה בשמונה השנים שבהן אתה גר בהולנד, במיוחד במשחקים גדולים, ובמיוחד מאלון יפת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/10/08