מחזור 4 בליגת העל: תיקו 1-1 מלא אירועים בטדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏26/9/08.

  1. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    גם אם היה מגע זה בעיקר בגלל שזנדברג צלל אל הרגל שלו. היה צריך ללמוד מברוכיאן...


    אלישע לוי אומר את מה שהרוב ראיתי שאמרו כאן, ההרחקות של קינן ויצחקי היו פזיזות:
    http://www.sport5.co.il/HTML/Articles/Article.64.47420.html
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לשמחתי התקציר בערוץ הספורט עובד כבר מהר, כך שאני שמח לבשר שקודם כל איציק זוהר אידיוט. סליחה, אם ה'פנדל' של ברוכיאן פנדל אז הנפילה של זנדברג שווה כרטיס אדום לשחקן מכבי חיפה. באמת, ואני חושב שהפנדל של ברוכיאן בדיחה רעה, אבל הנפילה השנייה לדעתי ב-99 אחוז מן המקרים הוא פנדל. בכל הליגות, בכל הרמות, השופט שורק לפנדל ואז הקוון שותק. איך קרסיקוב הפעם מניף את הדגל ובמקרה הראשון כשאפילו מהירח רואים שברוכיאן צולל (שחקן שנופל עם שני הידיים לכיוון מעלה, הצגה) הקוון השני במקרה מתעטש?

    איגוד השופטים, כמו האיגוד בהולנד, הוא גוף שתמיד צודק. לפני כשבוע השופט בשני מקרים נותן שתי מתנות לפיינורד והיום רואים את זה בארץ. העניין הוא שאני רוצה להגיד לכם שהשופטים הגרועים לא רואים אך ורק בארץ הקודש. הפתרון? שימוש ברגעים חשובים כמו פנדל וכרטיס אדום, במצלמה...מה לעשות, פיפ"א עסוקה יותר בהרחבת טורנירים מאשר למנוע משופטים לטעות במכוון או בזדון במקרים הכי קריטיים.

     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אנשים אולי לא יסכימו איתי, אבל כדאי לקחת בחשבון את מכבי פתח תקווה. היא כנראה לא תרוץ השנה לאליפות, אבל בכל מה שקשור למגרשים ביתיים קשים, אני סבור שמעט מאוד קבוצות צמרת יצאו עם נקודות מהאורווה. חבל. זו קבוצה שהייתי רוצה לראות יורדת ליגה. היא פשוט נראית המיותרת ביותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  4. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אז לשחקנים מותר לשלוח ידיים ברחבה כמה שהם רוצים? קולמה דחף - קולמה ישלם על זה.
    השופטים נותנים לבית"ר? נזכיר את הפנדל ההזוי שקיבלו הכח נגדנו שבוע שעבר?


    אה ועוד דבר, דריו פרננדז המלך, באמת שנראה כאילו הוא מסוגל לעבור את כל מכבי חיפה אבל רק בשביל לא להפוך את המשחק למשעמם הוא לא עושה את זה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/9/08
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    דאריו פרננדז בהחלט שחקן ברמה מעל לליגה, הוא שקט, הוא חכם, הוא אינטליגנטי, הוא יכול לסחוב את הקבוצה עליו ויש לו יכולות התקפיות טובות מאוד. שחקן גדול.

    מזל שהקוון מנע מיפת ליפול שוב עם הפנדל של בית"ר... זה לא דבר שצריך שיחרוץ את גורל המשחק, לא פנדל כזה מפוקפק. היה משחק קצבי, הרבה אירועים, אם לא רמה גבוהה לפחות עניין. גם זה משהו.

    וברק יצחקי... בשביל זה הוא חזר מחו"ל? אין מה לעשות, ברגע שהוא חזר מחו"ל הוא משמש כמטרה, חובת ההוכחה היא עליו ובינתיים... בעדינות נגיד- מגוחך. המרפק שלו היה חסר אחריות, טיפשי, נטש את חבריו לקבוצה וירק על הקהל שלו.
     
  6. ISRAl Member

    הצטרף ב:
    ‏18/9/08
    הודעות:
    30
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עמית בן שושן השחקן הכי אוברייטד בתולדות הכדורגל ההישראלי בכל הזמנים.

    יותר אוברייטד מעומר גולן.

    גם אריק בנאדו שחקן גמור לחלוטין. אפילו ארבייטמן הבינוני להחריד עשה מימנו צחוק.
     
  7. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    משחק לא איכותי אבל מאוד מותח ומעניין, בצדדים המקצועיים אין מה לדבר יותר מדיי כי לא היה כדורגל גדול אבל מבחינת הנשמה והמלחמה אני מרוצה, סוף סוף ראיתי שחקנים יורקים דם למען סמל המנורה והקהל ביציע, אם זה בנאדו, אם זה גרשון, אם זה טוטו ואם זה ה"קבועים" אלבארז, דאריו ועמית שתמיד נותנים את כל כולם, אין לי ספק שאם נמשיך בנחישות הזאת גם התוצאות וגם הכדורגל האיכותי יגיעו כי אנחנו קבוצה איכותית.
    בנוגע להחלטות השיפוט: באדומים של קינן ויצחקי גם אם היה מחליט להוציא צהובים וגם בהחלטה שהוא קיבל להוציא אדומים יש מידת צדק בגלל ש-2 השחקנים נענשו על השטויות שהם עשו ולא רק זה שהחזיר כמוש קורה בהרבה מקרים כאלה, החלטה טובה של יפת, פנדל על אבירם היה גם היה, דחיפה ברחבה זה פנדל ולא משנה אם ברוכיאן הוסיף או לא הוסיף תיאטרליות, זה פנדל.

    בנוגע לפנדל שנשרק ובוטל, אז הוא דווקא כן בוטל בצדק, זנדברג ראה שמסיללה עשוה גליץ' ומוציא לו את הכדור לקרן והוא ניסה לסחוט מזה פנדל וכמעט הצליח, לרוע מזלו הקוון קלט אותו וביטל את הפנדל רק שאלה אחת יש לי בנוגע למקרה הזה: למה הוא לא הניף את הדגל שנייה קודם והיה מונע מאיתנו את מפח הנפש הזה?

    אה וכן: זנדברג ועידן טל למכבי ת"א ויפה שעת אחת קודם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  8. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מרגיש שנשדדנו, מחצית ראשונה כל כך טובה של מכבי חיפה, שבה כמעט והעלמנו את בית"ר, מסתיימת בפנדל מתנה, שאני היציע הצפוני מערבי ראיתי שאין שום דבר, כל כך פחדתי שנתפרק במחצית השנייה, אבל הקבוצה הזו לא כזו, זו קבוצה של לוחמים, שמשחקים בשביל הקהל שבא דרך ארוכה כל כך מחיפה לטדי, בהחלט יש במה להתגאות בחבורה של אלישע, משחק הגנה מצויין בראשותו של ליאו והצמד כיאל את קולמה בקישור האחורי נהדר, רק חסרה ההתקפה, סלחו לי, אבל לא ארבייטמן ולא פאנטני (ואני לא אומר את זה על פי המשחק היום, בכלל לא) ברמה מספיק גבוה בשביל להחזיק את ההתקפה של מכבי חיפה.
    רק נקודה אחת שחורה יש לי במשחק הזה - דקל קינן, נתן גול ותודה רבה על כך, אבל למה להרוס? הוא פשוט מסרב להתבגר, כל פעם מחדש השטויות האלה שלו חוזרות על עצמן, גם אם הוא נתן לך מרפק, בשביל מה אתה מגיב לו?
     
  9. gustavo_broccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/08
    הודעות:
    242
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתמול הבנו כולנו למה בית"ר החזירה את ברק יצחקי הבכיין מבלגיה: כדי לעבור את הקבוצה החזקה של הכח עמידר, לזה הוא טוב.

    שנה טובה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    קצת חבל לי שבית"רים פה עוד מגנים על שחקן שמקבל אולי דחיפה כל כך קלה שאחרי כמה צעדים הוא צונח לרצפה כמו מת. מצטער, אפילו אם קולמה דחף קלות, אם זה פנדל אז אפשר בכל קרן, מדגיש בכל קרן, לתת פנדלים. מצטער, אבל ציפיתי ממכם לקצת יותר הגינות כי דווקא במקרה של זנדברג הייתי עוד יכול להבין שהיה פנדל.

    לגבי ההרחקה של יצחקי וקינן, אם ברוכיאן נפל כמו חולה אפילפסיה מדומה ברחבה, למה קינן לא נשכב מיד כמו בחורה (אפילו לבחורות יש יותר כבוד מהחבר'ה של בית"ר)? יצחקי בפרוש נתן מרפק מסריח ביותר שבנס לא ממש פגע בו, קינן אולי כמו גבר לא נופל לדשא כמו חיל הצוללנים של בית"ר ירושלים. אני בפרוש לא מבין למה קינן לא צנח לקרקע כמו שיצחקי עשה אחרי שקינן צ'פחה בעורפו.

     
  11. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    חבר'ה, די לבלבל בביצים. אם זה לא טדי וביתר מפגרת בשער הסיכוי שביתר תקבל את הפנדל הראשון הוא הסיכוי שתנחת לי חללית על הקרחת.
    בית''ר הוכיחה היום שהיא חבורה של צוללנים. יצחקי קיבל כאפה, מה הוא עשה מזה? כאילו קינן דפק לו את הראש 10 פעמים בקיר. בדיחה.
    ברוכיאן? לא מאמין ששופטי כדורגל בולעים את השטויות האלו. גם אם הוא חושב שקולמה השתמש ביד ומגיע לבית''ר פנדל, הייתי מוסיף לברוכיאן צהוב על התחזות. גם כן בדיחה.
    והצוללן המהולל בליגת העל- זנדברג. פשוט אפס מאופס. כל פעם שהוא נכנס ל16 של היריב הוא צולל. גם את זה יפת אכלץ מה אכל? בלע. הלחץ עושה את שלו ולמזלה של חיפה לקוון הזה יש ביצים.
    מבחינה מקצועית- חיפה עלתה על בית''ר בגדול במחצית הראשונה, קטן היה פשוט יוצא מן הכלל. כל פעם שהוא נגע בכדור נראה היה שהבית''רים משקשקים.
    בפתיחת המחצית השנייה המשחק היה שקול ודווקא שבואטנג הורחק ובית''ר נשארו בתשעה שחקנים הם מכבי נתנו להם את השליטה והתקפלו לאחור.
    בסה''כ אלישע יכול להיות מרוצה, גם מהיכולת וגם מהתוצאה.
    שימו לב למשהו חשוב- שנתיים ברציפות בשישה משחקי ליגה רוני לוי לא הצליח לנצח את בית''ר. בא אלישע ובגביע הטוטו הצליח לנצח אותם(לא מדבר על פנדלים בגביע) ובזאת גרם לשחקנים להסתכל לבית''ר בגובה העיניים ולהבין שהשד לא כל כך נורא.
     
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    כי הוא טיפש ובחר לתת כאפה במקום.
    אני לא מצדיק את ההתפתלות של יצחקי ולדעתי זה דבר מגעיל ובגלל זה הכדורגל שלנו נראה כמו שהוא נראה, אבל פנדל על ברוכיאן היה. קולמה השתמש ביד שלו לדחוף את ברוכיאן, זה שהוא הוסיף לנפילה זה בעיה של קולמה, שלא יתן לו הזדמנות לעשות הצגות.
    ואל תשווה בכלל בין מצב של דחיפות בקרן לבין דחיפה עם היד על שחקן תוך כדי ריצה. לי זכור ששבוע שעבר קיבלו נגד בית"ר פנדל על שני שחקני הכח שדחפו אחד את השני.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/9/08
  13. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    נו באמת, זה בחיים לא פנדל הדבר הזה. אם על כל נגיעה קטנה ברחבה תהיה שריקה אז יהיו בערך 1356 פנדלים במשחק. כמה חבל שיפת האידיוט אכל את זה. אפקט טדי עשה את שלו. מזלנו שהיה את הקוון כשהוא שרק לפנדל השני על הכביכול עבירה על זנדברג. צלילה מארץ הצלילות. גועל נפש.
    המשחק הזה בקלות יכל להיגמר עם כמות רבה יותר של אדומים, אבל באדומים של יצחקי וקינן אני חושב שהיה מקום להפעיל שיקול דעת. בסך הכל זה תחילת המשחק, חבל להרוס אותו עם שני אדומים שכאלה. ללא ספק זה הגיע להם, אבל לדעתי היה מקום להפעיל שיקול דעת.

    היה משחק שקשה מאוד לצפות בו מכיוון שכל כמה שניות הייתה עצירה על עבירות (שהיו), וזה מנע את השטף של המשחק וחבל כי זה יכל להיות משחק ענק. דאריו פרננדז שלוש רמות מעל כל הליגה הזאת. שנה-שנתיים הוא עובר לליגה הספרדית. הוא תפור על הליגה הזאת. בנאדו וגרשון בנס (או שלא?) ניצלו מאדום. בואטנג בעבירה מטופשת על משומר. עטר היה צריך להוציא אותו הרבה לפני זה. כבר הרבה זמן שהוא לא מזכיר את עצמו.

    לא ברורה לי ההחלטה של אלישע להכניס את פאנטני. אם הוא לא כשיר, אל תשתף אותו. פשוט מאוד. הוא לא הפסיק להיכנס לנבדלים וזה הרס מאוד את ההתקפות של הקבוצה. עכשיו, למען האמת, ראינו את ההשלכות לכך שלא הבאנו חלוץ כמו שצריך. משחק טוב מאוד של בוקולי, ארבייטמן גם כן במשחק בסדר גמור. קטן במשחק בינוני. יכל לצאת ענק אם היה מוציא מסירה לפאנטני בזמן. מסירה שהייתה משאירה את הדרום אפריקאי לבד מול קאלה.

    אגב, כל-כך חבל לי על רפאלוב. ראו את האכזבה שלו כשהוא הוחלף. חבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  14. ISRAl Member

    הצטרף ב:
    ‏18/9/08
    הודעות:
    30
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא עובר לליגה הספרדית ולא נעלים. בואטנג בשיא שלו -הרבה יותר טוב מימנו.

    שחקן מוגבל התקפית לא יכול לשחק בליגה הספרדית. אני לא יודע אם הוא מודע לכך שיש דבר כזה שנקרא-שער היריב.

     
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    זו חשיבה לא ספורטיבית מהבסיס שלה. מרפק וסטירה הן פעולות אלימות שלא קשורות לכדורגל והן מחייבות שליפת כרטיס אדום בכל רגע נתון במשחק. לא פעם שמעתי את ה'פרשנים' בישראל אומרים "הקבוצה גם ככה בפיגור של 3 שערים בדקה ה-90, היה מקום להפעיל שיקול דעת". שום שיקול דעת ושום נעליים. שופט צריך לפעול לפי החוקים תמיד.