מחזור 4 בליגת העל: תיקו 1-1 מלא אירועים בטדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏26/9/08.

  1. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    אוי דקל דקל, למה לעשות שטות כזו מיותרת? למה?

    אני מצטרף לדבריו של הפרשן "הטוב" בליגה, איציק זוהר, האדום של חיפה הוא הרבה יותר משמעותי,
    מכיוון שבעקבות כך אלישע, בלית ברירה, הכניס שחקן הגנה, משומר, מגן ימני,
    מהצד הבית"רי עטר לא עשה חילוף אבל זה לא שבית"ר עלתה במערך 4-5-1,
    אמנם יצחקי נמצא במומנטום די טוב אך זה פחות משמעותי מהאדום של קינן.

    חבל שספגנו שער ממש לפני שריקת הסיום למחצית, אם לסכם את המחצית הראשונה, מחצית לוהטת!
    שני אדומים, שני שערים, עבירות ומשחק אגרסיבי ... צפוי להיות מעניין במחצית השניה.
     
  2. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אולי, זה לא אומר שלא היה פנדל. שכחת גם שדבידוביץ' יצא עם הכדור מחוץ לרחבה.
     
  3. guyholl Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    2,120
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה פנדל ואיזה נעליים, הצגה של ברוכיאן והשופט קונה אותה. השופטים בארץ ממשיכים לפשל.
     
  4. gustavo_broccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/08
    הודעות:
    242
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שתי טעויות שיפוט חמורות של יפת:

    הפנדל שלא היה, והאדום שלא נרק נגד עידן טל על התפיסה מאחור.
     
  5. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מסכים שקינן שחקן טיפש, הוא מאז ומתמיד כזה- הבלם הצעיר הכי מוכשר בארץ בתפקידו , אבל פשוט לא מצליח לשלוט בעצבים. ובכל זאת אני לא יכול שלא להיגעל מהנפילות של שחקני בית"ר..ברוכיאן עוד אפשר להבין, רצה וידע שישיג שוויון לקבוצה שלו, אבל יצחקי? לפני שחזר לארץ היה מהישראלים האהובים עליי, אבל מה שהוא עשה היום גועל נפש, קודם המרפק אחרי זה הנפילה... כנראה שהקריירה המעוטרת והמרשימה באירופה עשתה את שלה.

    אגב, איזה תירוץ ואיזה נעליים? די לבלבל בשכל, הרחקה של בלם משמעותית יותר מהרחקה של חלוץ 3, לא רק מהבחינה שזה משנה בצורה משמעותית יותר את המערך, גם בגלל העובדה שברגע שאתה מאבד שחקן מפתח ועוד בהגנה אתה מקבל סוויץ' בראש ואוטומטית נלחץ לאחור... אז כן, אפשר להבין אותם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לא יודע למה, אבל מאז שגאיידמק בבית"ר השופטים מחלקים מתנות כמו סנטה קלאוס, מישהו בכלל אולי שם לב לזה?
     
  7. הגבר באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/07
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אממ - די בספק שהדוגמא של יצחקי ושל קינן תשפיע יותר מדי - כשהשחקן עצבני - הוא לא ייזכר מה יפת עשה להם אלא ייתן לעצבים שלו לפעול.
    תראה - כשאלברז לא יישחק - אז דנין יהיה בצד שמאל וזיו - בצד ימין.
     
  8. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    1:1 בסיום, מה נגיד ומה נאמר, משחק חם, לוהט, מבחינת כדורגל קצת פחות,
    היה קצב והיו הזדמנויות והתקפות לכל אחת מהקבוצות אבל כמובן שמקבוצות כאלה שמשחקות אחת מול השניה תמיד מצפים ליותר.

    תוצאה מבאסת? טובה? אפשר להגיד ש ... גם וגם, מבאסת מכיוון שזה מבאס לסיים בתיקו כאשר אתה מוביל במשחק,
    גם העובדה שבית"ר היו עם תשעה שחקנים ואנחנו עם עשרה, יתרון של שחקן שלא היה כל כך מורגש.

    טובה מכיוון שבמספר דקות במחצית השניה המומנטום היה של בית"ר,

    אבל זה משחק שקול, עם התקפות לשני הצדדים, לא רוצה להתייחס להחלטות של השופט,
    אבל אהבתי את ההחלטה של הקוון, לאחר שיפת סימן לפנדל ולמעשה זו היתה צלילה של צוללן לתפארת - מיכאל זנדברג.

    נ.ב. דריו פרננדס פשוט שחקן מעולה!
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הבנתי שנגמר שיוויון אחת. מהכתוב אני מבין שיפת פשוט למעשה הכריע את תוצאת המשחק הזה, אני כאוהד מכבי חיפה צריך עכשיו להודות שהקוון ראה נכון שזנדברג צלל ויפת רצה לתת על זה פנדל נוסף? פשוט מדהים. שוב פעם, מאז שגאיידמק בירושלים בית"ר מקבלת אינספור מתנות לראייה אפילו המשחק האחרון בטדי עם מכבי ת"א.

    אני חושב שמכבי חיפה בדרך הנכונה, בית"ר צריכה צלילות ועזרת שופט בשביל בסוף לזכות בנקודה. הירוקים שיחקו כבר בבלומפילד נגד הפועל ועכשיו גם בטדי, אנחנו יכולים להיות מבסוטים בכרמל.
     
  10. שגיא Guest

    וואו, איזה משחק גרוע. היה מאוד קשה לצפיה. המון עבירות, המשחק הזה היה צריך להסתיים עם שלושה אדומים לכל צד. ודווקא האדומים הראשונים היו צריכים להיות צהובים. אבל בכיף אפשר לספור את עידן טל וגרשון בנוסף לבואטנג בצד אחד ואת קולמה בצד השני שעד עכשיו לא ברור לי איך סיים 90 דקות. אני מאוד מאוכזב מהתוצאה. בית"ר כבר לא מאיימת כמו פעם ומכבי חיפה הייתה צריכה לנצל את זה כדי לנצח, במיוחד בדקות הסיום כשבית"ר נשארה בתשעה שחקנים. לא מבין למה אלישע הכניס את פנטאני אם הוא פצועץ ראו עליו שהוא מחפש את הפעולות הקלות ולכן נכנס המון פעמים לנבדל וגם הנסיון היחידי שלו לאיים על השער הסתיים בהחלקה הדשא. התעקשות מיותרת. אם הוא לא כשיר, אל תשלב אותו בכלל. מי שכן הרשים בדקות האחרונות, מלבד יניב קטן, הוא גולסה הצעיר. נכנס עם המון התלהבות ועשה כמה פעולות טובות. סך הכל משחק רע ואלים. רק על זה לא מגיע לאף אחת מהקבוצות שלוש נקודות.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    שגיא לפחות אני מבסוט שאתה מזכיר שגם קולמה היה צריך להיות בחוץ, אחרת יגידו שאני מחמם את האווירה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx . שוב פעם, לדעתי התיקו הזה נותן יותר למכבי חיפה מאשר לבית"ר שבפעם השני לא מצליחה לנצח בביתה קבוצת צמרת.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איזה מזל שאלון יפת לא קנה את הצלילה של מיכאל זנדברג(כמה חבל עבור אוהדי בית"ר שבמקום להוסיף מימד חדש להתקפה של הקבוצה שהייתה תקועה, זה מה שזנדברג עושה על המגרש, עד עכשיו הוא נראה כאילו הדבר היחיד שנשאר מזנדברג הטוב והישן זה השם) ותיקן את עצמו מייד אחרי השגיאה, כבר נמאס לראות את בית"ר מקבלת מתנות בטדי. בית"ר צריכה לנצח משחקים בגלל הכישרון הגדול שיש לשחקנים שלה ולא בעזרת השופטים.
    חבל שהמחצית השנייה הידרדרה לאגרסיביות יתרה. שתי הקבוצות לא הצליחו להעביר ארבע-חמש פסים וכל דקה שחקן אחר ירד לדשא אחרי שספג מכה חזקה. בואטנג, קולמה וכיאל הם שחקנים שעושים בכל משחק הרבה עבירות, אז הם לא הפתיעו אותי, מי שכן הפתיעו הם בנאדו וגרשון. אני לא זוכר משחק כה מלוכלך שלהם(הכל במידה יחסית) הם בקושי וחילצו כדורים בלי עבירות היום ולא הפסיקו לתפוס בחולצה של השחקנים.
    בית"ר יכולה להיות מאוד מאוכזבת מהצורה שהיא שיחקה בה היום, משום שהיא בקושי יצרה מצבי הבקעה וחוסר הסדר במשחק שלה בלט, הקבוצה שיחקה איטי מידי בהרבה דקות(דריו פרננדז שחקן טוב מאוד, אבל הוא לא יודע לשחרר כדור, אין מה לעשות. הוא כל הזמן רץ לבד עד שמפילים אותו, הוא יכול להועיל לבית"ר יותר), והיא לא הצליחה לנצל את המשחק הנסוג של מכבי חיפה בדקות ארוכות. מה שכן, יש נקודת אור בודדת(שוב, הכל יחסי) במשחק היום - קאלה. מעבר לבעיטה הקשה מאוד של בוקולי שהוא הצליח לעצור, הוא גם מנע שער ממש בפתיחת המשחק. מצד שני, גם היום הוא שגה(ארבייטמן כמעט הבקיע לאחר שחשם בעיטה של קאלה)אבל זה לא נגמר בשער לחובתה של בית"ר.
    העובדה שבית"ר לא ניצחה היום מצויינת לליגה, ובינתיים אי-אפשר לראות קבוצה אחת שבאמת מתבלטת מעל האחרות. מה שכן, אני חייב לומר שקבוצות עדיין מפחדות להגיע לטדי. פעם חיפה הייתה משחקת סופר-התקפי במשחקים האלו, אבל אני מקווה שזה עוד ייקרה.
     
  13. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    חבל שמס' הכרטיסים במשחק, שהתקרב למספר השחקנים על כר הדשא, היה כמעט המרכיב הבלעדי במשחק הזה.
    כל 10 שניות אחת הקבוצות מאבדות את הכדור, הכל מבוסס על מלחמה ומהלכים אישיים, חוץ מפרננדס וקטן ובקטנה בוקולי וארבייטמן לפני שיצא שום חוכמה במשחק ההתקפה משתי הקבוצות. בקיצור, משחק כדורגל גרוע של שתי הקבוצות. מדהים שחוץ מהגול של חיפה והמצבים של בוקולי, רפאלוב ותמוז&בן שושן לא היה לנו כלום במשחק הזה.

    לגבי החלטות השיפוט- אין לי ספק בכלל שהאדומים בתחילת המשחק השפיעו והלחיצו את שתי הקבוצות, אם זה את חיפה שרצתה לשמור על היתרון ונלחצה אחורה, או בית"ר שהייתה בפיגור ועשתה בדיוק את הדבר ההפוך.
    מה שכן עיצבן אותי זה שבנאדו עדיין מסיים משחקים בלי כרטיס בגלל הכביכול מעמד שלו... רבאק, איזה גועל נפש, כל משחק אותו דבר איתו עם הקטנות האלה.
    ואיך לא נשכח- איזה מזל שיש קוונים שעוד איכשהו מצילים משחקי כדורגל ולא הורסים אותם, תודה לך אדון קראסיקוב שלא הבאת לצוללנים ניצחון על כלום ושום דבר.

    לגבי שתי הקבוצות:
    בבית"ר היה חוסר סדר בעיקר בגלל עוד משחק חושך של בואטנג(ועל זה שאפו לקולמה), מדהים כמה שהשחקן הזה חלש העונה. עטר לא צריך להתבייש בלספסל אותו גם אחרי שהוא יחזור מעונש ההרחקה.

    בחיפה אני מרוצה רק מהחלק האחורי שמצטיין כבר מתחילת העונה. השוער מס' 1, קרופניק וחרזי במשחק מעולה. חוץ מזה, לא מבין על מה השדרנים אמרו שמגיע לנו יותר מנקודה... היחיד שהיה פעיל בצורה חיובית היה קטן ובוקולי בקטנה. בסך הכל נקודה בטדי זו לא תוצאה רעה, אבל עדיין יש תחושת החמצה, שכן זו כבר לא מכבי חיפה של שנים קודמות ובית"ר הייתה במצב הכי פגיע שיכול להיות. חבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  14. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    זדנברג צלל אבל מסיללה פגע בו, ככה שהיה אפשר לשרוק לזה פנדל.

    בנאדו הביתה ויפה שעה אחת קודם. חוץ מלהעיף כדורים ולכסח הוא לא עושה כלום. הוא היה צריך להיות מורחק 4 פעמים במשחק הזה יחד עם גרשון (שבכלל הגיע לו אדום ישיר אחרי העבירה על ארבייטמן) ובואטנג.

    בשבוע הבא בית"ר בקרית שמונה בלי השחקן שהבקיע את שערי השדה היחידים שלה העונה (של גרשון לא נחשב), וכמו שזה נראה, אין מישהו מלבדו שיכול להבקיע עבור בית"ר.
     
  15. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ממה שיצא לי לראות שזה מדקה 60 בערך שני שחקנים באמת ראויים לשבח.
    הראשון זה פרננדס שהוא באמת כמה רמות מעל הליגה הזאת מבחינת הכושר הגופני,החזקת כדור,ניידות,דחיפה קדימה. חסרה לי המסירה החכמה שלו אבל שאר האספקטים מחפים על זה.... יופי של שחקן. השני הוא חרזי שגם עם הגיל המבוגר שלו עדיין מראה שיש לבלמים בארץ מה ללמוד,איזה כיף לראות אותו,איזה כיף...