מחזור 4 בליגת העל: תיקו 1-1 מלא אירועים בטדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏26/9/08.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    תגובה מצויינת!
    נמאס מכל התרבות של האשמת אנשים שמחובתם לשור ל השקט. מה שוטר צריך לקבל לראש שלו קללה כמו "נאצי"? איפה ה'אוהדים' האלה גרים? מילא תקרא להם 'ערבים' שזה גם לא מקובל ופוגע, אבל 'היטלרים'? לא מתביישים החבר'ה האלה? כנראה שלא כי אלה מקובלים אצל הגרעין הקשה של הפועל, לכן טוב שהמשטרה משליטה סדר.

    לדעתי מדובר גם תמיד באותם חוליגנים וזה לא רק בהפועל ת"א. אני משוכנע שיש גם חפים מפשע, אבל כל אחד צריך לדעת שברגע שאתה נמצא בסביבה של אנשים שמקומם מחוץ לאיצטדיון, אתה נמצא בסכנה מיידית אם הדברים משתבשים.

    בקיצור, אל תהיה צודק, תהיה חכם...(או זה ההיפך?)
     
  2. מקסים לנגו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חשש בקרב משטרת ישראל מערבוב של מחנות האוהדים הערב בטדי, לבאים לאצטדיון צפויות הכוונות ליציעים המיועדים לקבוצתם ובמידת הצורך יעשה ניתוב המחנות מיציע ליציע.
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    השנה אני מרגיש יותר מאי פעם את הלחץ של התקשורת. הרבה זמן לא הייתה לכדורגל הישראלי מטרה כל כך נחשקת כמו לותר מתיאוס. כל דבר שנעשה, ינסו לגמד אותו. זאת הסיבה שאני בקושי נכנס לאינטרנט או פותח עיתונים. אני לא צריך שכל מיני כתבים יגנבו את דעתי. אני מספיק חכם כדי לראות שלותר מתיאוס זו המתנה הגדולה ביותר שדניאל יאמר יכל להביא למכבי נתניה.

    במהלך כל היום חשבתי איזו קבוצה אני מעדיף שתנצח היום ואני עדיין לא הגעתי להחלטה. אני חושב שבגדול, עדיף שמכבי חיפה. תגידו מה שתגידו, אם ביתר ירושלים תהיה בפער של 7 נקודות מהמקום הראשון כשאנחנו רק במחזור הרביעי, אז הלחץ שם יכול לגמור את המערכת. על כל פנים, מה שלא יקרה, יהיה לטובה. אנחנו צריכים לסמוך רק על עצמינו.
     
  4. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    רק למשפט הזה אני חייב להגיב, בלי שום קשר ליכולת ההגנתית של בית"ר, אתה באמת חושב שגול מפנדל שלא היה ועוד אחד מטעות חמורה של קאלה ששוב פעם לא קשורה לאף אחד בהגנה מראה שההגנה שלנו לא בשיאה?
     
  5. MHBC Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    19
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו מכם הולך למשחקים באופן קבוע?
    מישהו מכם יושב כל שבת ביציע השרופים?

    אבו וילן ואבי לוזון וכל האנשים שיושבים בכנסת, תמשיכו לחוקק חוקים נגד האוהדים, תמשיכו לחוקק חוקים שמותר לשוטר להרביץ לכל מי שהוא רואה ביציע רק כי הוא לא בא לו בטוב, תמשיכו לתת חופש לשוטרים לעשות מה שהם רוצים ביציע בלי שום ביקורת עליהם, תמשיכו לא לעשות כלום לשוטרים שלא מראים את השם שלהם, תמשיכו לשבת ביציע הכבוד ולאכול סושי ולחוקק חוקים בלי לבוא ליציע ג' או שער 5 או שער 11 ולראות מה באמת קורה ביציע.
    ולכל מי שמצדיק את אלימות השוטרים, אין ספק ששרים לא רוצים שוטרים ביציע אז בגלל זה מגיע לחטוף מכות.
    ציבור אוהדי הכדורגל הוא הציבור שחוטף הכי הרבה מהשוטרים, הוא ציבור שהוא קודם כל אשם עד שיוכח אחרת שזה ההפך מכל שאר האנשים, אני רוצה לראות אם אנשים ברחוב היו חוטפים מכות משוטרים רק בגלל שהם עמדו ליד מישהו שחטף לאישה תיק.

    שבוע שעבר זה היה אנחנו בקרית אליעזר שחטפנו מהשוטרים, השבוע זה היה הפועל, ושבוע הבא זה יהיה קהל אחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/9/08
  6. שגיא Guest

    שוער הוא חלק (בלתי נפרד) מההגנה. גם אם כל ההגנה שלך תהיה 100 אחוז והשוער יהיה 50 אחוז, אז כבר יש לך הגנה שלא בשיאה. וזה רק תרגום פשוט. אני לא מתכוון להיכנס לדיון האם זה נכון או לא.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אני לא חושב שמכבי חיפה תבוא בגישה שונה ממכבי ת"א. כל קבוצה, גם אם היא מכבי חיפה, קודם כל רוצה לצאת מטדי בשלום, אני משוכנע באלישע לוי קונה עכשיו תיקו ב-2 ידיים. אני מאוד מקווה שבכל זאת חיפה תבוא לשחק כדורגל ולא תפגין משחק הגנתי מדי, עד כה משחקי יום ראשון היו משעממים אחד יותר מהשני, הגיע הזמן שהאנשים בבית יתחילו לראות קצת כדורגל.

     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    גדול אלון יפת! גדול! אדום מוצדק ל-2 הילדים המטומטים האלה, קישתא למקלחת.
     
  9. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    זה באמת היה שווה אדום לדעתך? למה לחרב את המשחק בשלב כזה מוקדם על שטות, כמו שאמרת? צהוב לכל אחד מהם היה מספיק.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/9/08
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לטווח הקצר ההחלטה של אלון יפת נראית זוועתית, משום ששתי הקבוצות נפגשו בצורה קשה עם ההרחקות.
    מצד שני, אולי השחקנים יילמדו מהמקרה לטווח הארוך ויפסיקו עם המרפקים מהמטופשים האלה.

    לא מובן לי על מה חשב שמעון גרשון כאשר הקרן הוגבהה, פעם הוא לא היה נרדם במצבים הנייחים. בכל מקרה, אם ליאור רפאלוב היה שחקן עם סיומת יותר רצינות, היתרון של הירוקים היה כפול. לא יאומן איך הוא בעט ברשלנות מעמדה טובה, כאילו הוא מוסר לקאלה. בכל אופן אני חייב לומר שקצת עצוב עליו, הוא כמו כולם חיכה למשחק הזה הרבה זמן כדי להתבלט, ולא קל להיות מוחלף בסיטואציה כזאת, מקרה כזה יכול להפוך שחקן למאוד מתוסכל. לפחות אלישע לוי הסביר לו את זה עם רכות מסויימת וזה הקל על 'המכה'.

    ההרכב של ראובן עטר חסר פרופורציות. זה טוב לשחק התקפי, אבל יש גבול מסויים. אמרתי שיואב זיו חור בצד שמאל, זה נכון, אבל אם האופצייה השנייה היא לשים את טל כמגן, אז זיו עדיף. לא מובן לי מדוע אלירן דנין לא נלקח בחשבון. אני מקווה שהשחקן הצעיר והכשרוני הזה יחשוב קצת לגבי העתיד שלו, ויבין שבבית"ר הוא לא יוכל להצליח. אני חושב שזנדברג היה צריך לשחק במקום בן-שושן(רק אני מדבר והוא מחמיץ).

    איפה הקהל של בית"ר ברגעים האלו? כשהם רוצים לעודד, הם מעודדים בעוצמה אדירה. מה שיש כרגע זה לא מספיק.



     
  11. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    סוף סוף מישהו תופס אומץ ושם קץ לכל ההצגות האלה אחרי כל לטיפה קטנה. בושה וחרפה מה שיצחקי עשה.

     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    עזוב אותך לחרב, ילדים צריכים ללמוד להתנהג, אין שום מקום למרפקים ולכאפות האלה, יצחקי הלך עם מרפק לאחרונית במטרה ברורה לפגוע, זה אדום, רק ככה ילמדו מה לעשות ומה לא צריך לעשות. החלטה גדולה של אלון יפת.

    אחר כך אלון יפת קצת נפל, הגיע צהוב שני ברור לעידן טל, בית"ר צריכה להגיד תודה ליפת, והפנדל.... בוא נגיד שאם זה לא היה בטדי ואם לא היה 1-0 לחיפה יפת לא שורק על זה.
     
  13. Forza Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/06
    הודעות:
    123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלון יפת הזה פחדן, נמאס לי כבר מהשופטים הפחדנים האלה בעעעעעעע
     
  14. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    די כבר! בן שושן שחקן כזה הומו אלוהים ישמור... אין מילה אחרת לתאר!

    אני עם לירן, החלטה גדולה של יפת, יצחקי סתם התגרה בקינן והוסיף הצגה ששווה לבד צהוב, וקינן עם מעשה כל כך טיפשי, בלם העתיד של ישראל לא יכול להיות כזה טיפש ולא לשלוט בעצבים שלו. הוא חושב שלא יתגרו בו באמצע משחקים חשובים כדי לעורר את שלוותו? חבל...


    משחק חלש של בית"ר, היא שלטה אבל זה היה רק בגלל הבונקר של חיפה, חיפה עושה מה שהיא צריכה, ועדיין קשה לי לראות קבוצה שמתיימרת להיות אלופה משחקת נגד היריבה שלה. למען השם שיתקפו כבר. זה 10 נגד 10, אין להם תירוץ על ההרחקה של קינן.
    בקשר לפנדל אני חושב שהיה פנדל, למרות המיני-הצגה של ברוכיאן, קולמה עשה מעשה טיפשי ששלח ידיים, בשביל מה יש לו כתפיים?


    נקווה שהמחצית השנייה תשתפר קצת יותר ושגם חיפה תתקוף, ונראה אפילו אותה כמות שערים... רק שחיפה יצאו מהבונקר.



    פחדן זה הדבר האחרון שאפשר להגיד על אחד שמרחיק את יצחקי בדקה 20 בטדי ועוד על דבר כזה שטותי שאם יבליג על זה כולם יבינו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  15. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מסכים איתך. לטווח הקצר הוא די הרס את המשחק, בעיקר לחיפה מן הסתם, אבל לטווח הארוך השחקנים הטיפשים בליגה שלנו ילמדו לא לעשות את הדברים המגעילים האלה. חבל אגב שהשופט לא ראה צהוב שני לעידן טל, שהוא בכלל בדיחה מתחילת העונה הזו. היציאה של דבידוביץ' מהרחבה הייתה גבולית לגמרי ולא מהדברים ששורקים עליהם.

    בבית"ר התרשמתי רק מפרננדס שדווקא מזכיר לי במובן מסויים את בוקולי... שניהם שחקנים זרים מובילים בליגה שלנו ולא משנה אם טובים פחות או טובים יותר(והיום שניהם טובים), הם יילחמו בכל משחק עבור הקבוצה שלהם. לפחות זו ההתרשמות שקיבלתי ממנו עד עכשיו.


    ד"א, המחצית הראשונה הזו מזכירה לי את המחצית הראשונה במשחק בטדי בדיוק לפני המשחק באספניול... חיפה עולה ליתרון מנגיחה, מקבלת אדום(למרות שהפעם גם בית"ר קיבלה) טיפשי וסופגת מפנדל מטומטם- דחיפה הייתה, אבל בוא נגיד שברוכיאן ואפקט טדי עשו בערך 35% מהעבודה, אבל בעיקרון עבירה הייתה.