ליגת העל + לאומית - משחקי שישי + שבת !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י shlomydavid, ‏19/9/08.

  1. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    http://img522.imageshack.us/img522/9946/lllda8.Xxx


    * אחרי ליגת האלופות וגביע אופ"א, אנחנו חוזרים לשחק את המחזור ה-3 בליגות שלנו. בשבת יהיו 4 משחקים מליגת העל. האלופה בית"ר י-ם תנסה לצבור נק' 'אמיתיות' ראשונות, כשתתארח בוינטר אצל הכח/עמידר. מכבי ת"א תארח ב'משחק צמרת' את מכבי פ"ת. מה הולך לקרות ?


    כולם מוזמנים להביע דיעות והמלצות להימורים !

    שיהיה בהצלחה !


    * קרדיט לאתר המועצה על הטבלה.
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עכו - בני לוד: האחרונה עכו מארחת את הלפני אחרונה לוד. בעכו בנו קבוצה השנה שמועמדת לעלות ליגה אבל בינתיים בשני מחזורים הם הפסידו. הם סבלו מהגרלה קשה ש"סידרה" להם את הפועל חיפה ואת אחי נצרת בחוץ, משחקים קשים מאוד. עכו לטעמי קבוצה הרבה יותר טובה מלוד, עם חלק התקפי חזק עם שלומי אדרי ועבדול עזיז. הגיע הזמן שהעכואים ישיגו ניצחון ראשון וזה יקרה היום. 1.

    הפועל כפ"ס - הפועל ב"ש: אוי ב"ש ב"ש, הקבוצה אולי הכי לחוצה ולא רגועה בישראל יוצאת למשחק חוץ מול כפ"ס. כל השמות הגדולים של ב"ש והתקציב הענק לא עוזרים לה בינתיים ולמרות שהיא פתחה את העונה עם שני משחקים מול שתי הקבוצות החלשות בליגה - רמה"ש והפועל ירושלים, היא לא כבשה אפילו שער אחד!. השבוע פיטרה אלונה ברקת את סתיו אלימלך. אחרי המשחק הזה היא לדעתי תיפרד גם מגיא לוי, שהשידוך בינו לב"ש לא מוצלח בלשון המעטה. החבורה של אבי כנפו תנצח לדעתי כשהיא מנצלת את התוהו ובוהו בב"ש. ההימור: 1
     
  3. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך אסף נראה לי אני ישלח על עכו, לגבי באר שבע הם יכולים לגנוב איך שהוא תיקו.