ספרדית + איטלקית - מחזור 2 - משחקי יום שבת !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י shlomydavid, ‏12/9/08.

  1. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    http://img382.imageshack.us/img382/4817/eeebc7.Xxx

    * בגלל מיעוט המשחקים מהליגות הללו בשבת, החלטתי לשלב בינהם.


    כולם מוזמנים להביע דיעות והמלצות להימורים !

    שיהיה בהצלחה !


    * קרדיט לאתר המועצה על הטבלה.
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פאלרמו - רומא: פאלרמו ורומא יחפשו ניצחון ראשון בליגה כאשר ייפגשו בסיציליה בשבת בערב. פאלרמו איבדה בקיץ את מלך השערים שלה אמאורי הברזילאי, שערק ליובנטוס ובלעדיו היא תתקשה מאוד לשחזר את ההצלחות שלה מהעונות הקודמות. קבאני היה זה שניסה למלא את תפקידו של אמאורי במשחק הליגה באונדינה, אך התקשה להיכנס לנעליו הענקיות ופאלרמו הפסידה 3:1. אוהדי פאלרמו מצפים לראות את לנזאפאמה, הכישרון הצעיר פותח בהרכב ואת כארוזיירי שייצב את ההגנה המקרטעת. בעונה שעברה פאלרמו היתה מצויינת בבית מול הגדולות, אך לרומא היא הפסידה.

    מנגד, רומא עדיין תחסר את הקפטן, הכוכב ואליל האוהדים פרנצ'סקו טוטי, עליו שומרים וייתכן ולליגת האלופות הוא כבר יהיה כשיר. זו לא הבעיה היחידה בהרכב רומא. חוליו באפטיסטה, הרכש הברזילאי מריאל מדריד, חזר רק ביום שישי מההופעה בנבחרת וגם הוא לא צפוי לשחק. גם פרוטה וטאדיי לא בסגל למשחק הזה. מאנסיני נמכר ולרומא תהיה בעייה קשה בהתקפה במשחק הזה. בהרכב מלא אין ספק שהייתי הולך על הרומאים, אך בלי טוטי, פרוטה, טאדיי ובאפטיסטה, יהיה זה מונטלה שיצטרך להציל את רומא וזה לא מספיק. המשחק הזה לא יוכרע. ההימור: X, היחס 2.9

    ויאדוליד - אתלטיקו מדריד: עוד עונה מתחילה ואוהדי אתלטיקו כרגיל שוב מפנטזים על אליפות. עושה רושם בקבוצה מהבירה הבינו את הטעות של שנה קודמת והם הפעם גם חיזקו את ההגנה בשני בלמים מעולים. אויפאלושי הצ'כי והיינטיחה ההולנדי. בינתיים זה נראה מעולה. אתלטיקו שחטה את שאלקה באלופות ואת מלאגה במחזור הראשון של הלה ליגה 0:4 ללא שום בעיות. אתלטיקו הוכיחה במשחק מול מלאגה שהיא לא תלוייה רק באגוארו. הרכש הצרפתי פלורן סינמה פונגול מילא את מקומו בהצלחה וגם כבש שער.

    גם מאניש, הרכש הפורטוגלי מאינטר נראה נהדר בינתיים ומזכיר את מאניש של לפני 4 שנים מפורטו, אותה הוליך יחד עם מוריניו לזכייה בליגת האלופות. ויאדוליד היא לא קבוצה שרצוי לזלזל בה. במחזור הפתיחה היא הפסידה הפסד מינימאלי בברצלונה 1:0 מול אספניול, אך נראתה לא רע והרבתה להחמיץ. היא תעשה חיים קשים מאוד לאתלטיקו, אך בסופו של דבר האיכות האדירה של האורחים עם פורלאן, אגוארו, מקסי רודריגז וסימאו, תכריע את הכף לטובתה. ההימור: 2, היחס 1.9
     
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אטו 1, מסי לפי מה שראיתי ממנו לא בכושר טוב, למרות שאפילו שמסי משחק רע הוא שווה שער\בישול נראה לי שאטו הולך לכבוש... כל השאר יחסים קטנים או קשים, שיעברו עוד כמה מחזורים ואני אני יסמוך על אתלטיקו, היא עדיין לא קבוצה שאפשר לסמוך עליה במשחקי החוץ האלה, ורומא פאלרמו משחק מאוד קשה שאם הייתי שם משהו זה פאלרמו בפלוס גול.