ליגה איטלקית - מחזור הפתיחה - משחקי יום ראשון !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏31/8/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://img501.imageshack.us/img501/5528/iixs4.Xxx

    אינטר האלופה פתחה את העונה כבר אתמול ואיבדה נקודות. המחזור הראשון נמשך הערב כשבמוקד המשחק המרתק בו תארח פיורנטינה את יובנטוס, בדו קרב בין שתי קבוצות שישחקו בצ'מפיונס. מה אומרים מומחי הכדורגל האיטלקי?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/8/08
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קייבו - רג'ינה: מומחי הכדורגל האיטלקי סימנו את שתי הקבוצות האלה כמועמדות רציניות להאבק על ההישארות העונה. אולם קייבו עשתה מאז כמה חיזוקים משמעותיים שאמורים לחזק אותה ולהפוך אותה לקבוצת מרכז טבלה העונה. היא רכשה בקיץ את פינצי ולאגלה, אך שחקן משמעותי שעזב אותה הוא ויקטור אובינה, שחתם באינטר והושאל לאברטון. אובינה היה השחקן הכי טוב ומלך שערי קייבו בעונה החולפת בליגה השניה. קייבו, שמאמינה בכדורגל התקפי, שברה כמה שיאים בסרייה B בעונה החולפת.

    היא רשמה שיא ניצחונות חוץ ועשתה ריצה של 18 משחקים ללא הפסד ועלתה בקלות לליגה הראשונה. מנגד רג'ינה, שניצלה בעונה שעברה מירידה לליגה השנייה, היא מועמדת חזקה לרדת גם השנה. רג'ינה מכרה את הכוכב ומלך השערים שלה בעונה שעברה ניקולה אמורוסו, שעבר לטורינו. במקומו הגיע ברנארדו קוראדי מפארמה, אך קוראדי לא הוכיח את עצמו בפארמה איתה ירד ליגה וההתקפה של רג'ינה בהחלט בבעייה. בקבוצה ינסו להביא חלוץ עם פתיחת מועד ההעברות שוב בינואר, אך עד אז הקבוצה בבעיית חוד קשה ואני בהחלט צופה ניצחון ביתי כאן. ההימור:1 , היחס 1.8

    סימונים נוספים מומלצים: אטנלטה 1, קטאניה 1, קליארי X
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/8/08