איזה חוסר מזל למאסה, אין יותר חוסר מזל מזה. 3 הקפות לסיום ובום, הרכב בוגד בך אחרי מירוץ מושלם. בכלל, מאסה העונה הוא (מי היה מאמין) הנהג הכי טוב בסבב. איפה הייתה הטעות בכל זאת? הוא כבר מהפתיחה לחץ ולחץ בלי לתת גם דקות יותר איטיות כדי לשמור על המכונית. הגרמנים שמחים מאוד בשביל טימו גלוק. מקום שני עם מכונית טויטה. עוד נהג עם עתיד מבטיח (היו רבים וטובים), נחכה ונראה מה הוא יעשה עם זה.
http://www.fia.com/en-GB/sport/championships/f1/PublishingImages/banner_f1_main.Xxx הייקי קובליינן מנצח במירוץ הונגרורינג, מירוץ מ"ס 11 בעונת 2008 בפורמולה 1. ניצחון מזליקי להייקי קובליינן במירוץ הונגרורינג, לאחר שניצל את פרישתו של פליפה מאסה שהוביל לאורך 67 הקפות. הייקי קובליינן הקדים את טימו גלוק המפתיע ב-11.061 שניות. כאמור, הסיפור של המירוץ הוא פליפה מאסה שזינק מהמקום ה-3, אבל זינוק פשוט מדהים הוביל אותו מיד למקום הראשון, עליו שמר כאמור עד ההקפה ה-67, בה המנוע שלו שבק חיים. מאוכזב נוסף מהמירוץ הוא לואיס המילטון שזינק מהפול פוזישן, אבל כאמור איבד אותו כבר בזינוק למאסה. בנוסף בהקפה ה-42 התפנצ'ר לו הגלגל, והוא נאלץ להיכנס לפיטס והידרדר למקום ה-9. בסופו של מירוץ הוא סיים חמישי. המפתיע של המירוץ הוא טימו גלוק, הגרמני מקבוצת טויוטה, שרשם פודיום ראשון בקריירה בפורמולה 1. הייקי קובליינן רושם ניצחון ראשון בקריירה בפורמולה 1 ! http://d.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/ap_photo/20080803/all/l3315359.Xxx דירוג הנהגים במירוץ הונגרורינג: 1. הייקי קובליינן (פינלנד, מרצדס-מקלארן) - 10 נק' 2. טימו גלוק (גרמניה, טויוטה) - 8 נק' 3. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) - 6 נק' 4. פרננדו אלונסו (ספרד, רנו) - 5 נק' 5. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) - 4 נק' 6. נלסון פיקה ג'וניור (ברזיל, רנו) - 3 נק' 7. יארנו טרולי (איטליה, טויוטה) - 2 נק' 8. רוברט קוביצה (פולין, ב.מ.וו. סאובר) - 1 נק' 3 נהגים לא סיימו את המירוץ. אליפות הנהגים (מצטבר - אחרי מירוץ הונגרורינג): 1. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) - 62 נק' 3. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) - 57 נק' 3. פליפה מאסה (ברזיל, פרארי) - 54 נק' 4. רוברט קוביצה (פולין, ב.מ.וו. סאובר) - 49 נק' 5. ניק היידפלד (גרמניה, ב.מ.וו. סאובר) - 41 נק' 6. הייקי קובליינן (פינלנד, מרצדס-מקלארן) - 38 נק' 7. יארנו טרולי (איטליה, טויוטה) - 22 נק' 8. מארק וובר (אוסטרליה, רד בול) - 18 נק' 9. פרננדו אלונסו (ספרד, רנו) - 18 נק' 10. נלסון פיקה ג'וניור (ברזיל, רנו) - 13 נק' 11. טימו גלוק (גרמניה, טויוטה) - 13 נק' 12. רובנס באריקלו (ברזיל, הונדה) - 11 נק' 13. ניקו רוזברג (גרמניה, וויליאמס) - 8 נק' 14. קאזוקי נקאג'ימה (יפן, וויליאמס) - 8 נק' 15. דייויד קולת'ארד (בריטניה, רד בול) - 6 נק' 16. סבסטיאן ווטל (גרמניה, טורו רוסו) - 6 נק' 17. ג'נסן באטן (בריטניה, הונדה) - 3 נק' 18. סבסטיאן בורדה (צרפת, טורו רוסו) - 2 נק' אליפות היצרנים (מצטבר - אחרי מירוץ הונגרורינג): 1. פרארי - 111 נק' 2. מקלארן-מרצדס - 100 נק' 3. ב.מ.וו. סאובר - 90 נק' 4. טויוטה - 35 נק' 5. רנו - 31 נק' 6. רד בול - 24 נק' 7. וויליאמס - 16 נק' 8. הונדה - 14 נק' 9. טורו רוסו - 8 נק' * המירוץ הבא יערך בעוד כ-3 שבועות (24.8) ברחובות ולנסיה (ספרד). הבאנר, המידע והתמונה באדיבות אתרים הללו: האתר, האתר, האתר, האתר
אוי ואבוי מאסה, אוי ואבוי. יותר חוסר מזל מזה אין, פשוט אין, אחרי מירוץ מושלם עם זינוק מצוין וזמנים טובים לאורך כל המירוץ, הוא מוביל בבטחה ואז המנוע נופל, תפסתי את הראש לאיזה שתי דקות. טימו גלוק הפתיע מאוד במקצה הדירוג ובמירוץ, מה הוא לקח?
קלוק פשוט נהג אדיר, מדברים עליו כשומכאר הבא. נהג גרמני סופר מוכשר. עם קצת מזל הוא ימצא את עצמו עוד שנתיים שלוש בקבוצה גדולה יותר.
מקצה דירוג מצוין היה היום בולנסיה, יופי של זמנים ב-Q2 (ב-Q3 כמו תמיד המכוניות היו כבדות בדלק לקראת המירוץ מחר). מאסה נתן יופי של מקצה דירוג עם הזמן השני בטיבו היום (ווטל ראשון http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx ), קימי היה די חלש אבל עדיין סיים רביעי ונמצא בעמדה יחסית טובה לקראת מחר. לקראת מחר, המסלול די צר, קשה לי לראות הרבה עקיפות שם.
מסלול די צר? אתה רציני? נכון שיש קטעים שהוא צר אבל רוב המסלול רחבים מאוד ואם אני לא טועה קורפל אמר שמדובר באחד המסלולים הרחבים בסבב. אני באופן אישי מאוד אהבתי את המסלול ובניגוד למונאקו לא רק שהמהירויות שמסלול מאוד גבוהות יש הרבה מאוד מקומות עקיפה במיוחד בישורות הארוכות מאוד שבמסלול.
מסלול מרהיב שמזכיר את מסלול הרחובות אדלייד שבאוסטרליה שלא מתחרים בו יותר מאמצע שנות ה-90. באמת מסלול מרהיב וכיפי לצפייה. מאסה ממשיך לעשות תוצאות עדיפות על רייקונן אבל כנראה שגם ישאר חסר מזל במירוצים, כי רייקונן איכשהו פשוט יותר קר רוח גם אם איטי יותר הוא צובר יותר נקודות. הם לא שילוב מנצח יחד, פשוט לא.
the new circut is nice and refreshing but the idiot Kimi has ruined it with yet another abysmal display. fucking Massa will probably have a few shitty races till the end of the season and Kubica and the BMW are just not at the level of the McClaren, so baring another amazing comeback from the fin - an unlikely scenario considering his lousy season - i think Louis and co can start cooling tha champagne bottles
. i guess it makes the two of us then, because most of the time you sound the same, just in italian http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx since you dropped by, why won't you tell us a bit about the reactions in the media about ferrari. do the papers even give a crap?
thanks, but i know this site and the fifteen words i barely write are not worth the copy-paste so ill stick with the english for the meantime.
אני מחכה כל השנה למירוץ במסלול ספא המדהים !!!!! כמו שנהגים רבים אמרו, זה המסלול המאתגר ביותר בסבב ואולי גם המסוכן והמפחיד ביותר שקיים כרגע בפורמולה 1. זה מסגנון המסלולים של העידן הקודם, בו הכל היה פחות מסחרי ויותר אתגרי. סנה ושומכאר הגדולים מכולם תמיד הרבו לומר שזה המסלול האהוב עליהם ובצדק http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
מסלול מדהים, איזה מפלצת מוטורית http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx רייקונן ימשיך לעשות זמנים איטיים יותר משל מאסה כל העונה ואנחנו נמשיך לבקר דווקא את מאסה שנותן עושה יוצאת מן הכלל ותחרותית למקלארן המהירים? אז כן, מחמאות למאסה!