הפרצוף האמיתי של מכבי ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י AFC, ‏25/12/03.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפילו בימיו של משה דדש, אפילו בימיו של גד זאבי, אפילו כיום עם פניג'ל, אפילו למשך כל התקופה רצופת השחיתויות של שחר, אפילו בתקופת אלי זינו, אפילו בתקופת הסולמים, אפילו בתקופת אשר אלון, אפילו בתקופת מ.ס אשדוד (ממש לאחר האיחוד), אפילו בתקופת ראשל"צ - מעולם לא נראה ניהול כל כך שערוריתי, בזיוני ובעיקר מלא בחוצפה.

    מכבי ת"א נתבעה ע"י נמני על כך שהפרה את החוזה איתו, ולמרות שהתחייבה לשלם לו את הסכום הנותר - לא עשתה זאת. עד כאן לגיטימי לחלוטין. מכבי הכינה תביעת נגד בה היא תובעת את נמני על כך שהיא הודחה מגביע המדינה, גביע הטוטו וליגת האלופות, יצר מחנאות בגלל סכסוך עם בנין, הבריח ספונסרים וכו'. כלומר האשמות שאין להן קשר למציאות.

    מכבי תובעת את נמני על כך שלא זכתה בטריפל ולא עלתה לצ'מפיונז ליג? מי שמע על דבר כזה, ששחקן נתבע כי קבוצתו לא מצליחה (וסתם לרקורד, הקבוצה זכתה באליפות בעיקר בזכותו בעונה שעברה, העיקר שאת זה לא ציינו) להגיע להישגים שאליהם מעולם לא הגיעה ואין לה יכולת להגיע אליהם? ששחקן נתבע בגלל מחנאות שיצר בגלל חוב של חצי מליון שקל שבנין הלווה לו, אך לטענתו של פרופסור דריקס נמני לא החזיר והתנכל לבנין (אגב, בנין טוען שלא היה ולא נברא ומכבי מדברת, כרגיל, שטויות)? ששחקן הבריח ספונסרים (למרות שמכבי ת"א מרוויחה מספונסרים יותר מכל קבוצה אחרת בליגת העל, וכשנמני נחת בבית"ר, הקבוצה קיבלה הצעות מספונסרים מאד חזקים כלכלית כמו חברת HOT)? ששחקן קובע את זהות המאמנים בקבוצה (תקנו אותי אם אני טועה, לא מכבי אמורה להשתיק אותו ולמנות מאמן בעצמה, במקום להקשיב לו ואז לתבוע אותו על זה? על הדלפות (ולמכבי כמובן אין שום הוכחה בעניין זה)?

    אפשר לומר בבירור שאוהדי מכבי צדקו. הניהול של מכבי ת"א ע"י המומחה לתרבות הניהול לוני הרציקוביץ' ופרופסור דריקס הוא כרגע הניהול הכי גרוע ושערוריתי בליגת העל, אולי אפילו בכל ההיסטוריה של הליגה הזו. אבי נמני תבע את מכבי ת"א בסכום של 13 מליון ש"ח, על הסכום שהיא חייבת לו ועל פיטוריו המכוערים. מכבי ת"א החזירה בתביעת 22 מליון ש"ח, על האשמות מגוחכות ללא שום קשר למציאות. אם שני הצדדים יזכו בתביעות, אז אבי נמני יאלץ לשלם למכבי 8 מליון ש"ח פיצויים על פיטוריו ממכבי...

    מי שמע כדבר הזה, השחקן הושפל לחלוטין והחוזה עימו הופר, הקבוצה לא מפסיקה להכפיש אותו ולנסות לטרפד העברתו לקבוצה אחרת (כדי לשבור אותו בנוגע לחוב), אך עדיין אנחנו רואים כזו חוצפה ועזות מצח. זה כמו שנזירה שתיאנס תימצא אשמה בזנות. יש פרק נהדר בספר מלכים על אחאב וכרם נבות, מומלץ ללכת לשם, זה מבהיר את העניין יותר טוב מטור פרשנות של שגיא כהן.
     
  2. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גועל נפש פשוט ככה,
    התביעה של מכבי כ"כ אומללה,וממש עצוב לראות את המועדון
    במצב כזה,אני בטוח שחלק מהדברים שיוחסו לנמני נכונים,אבל
    התביעה באמת אומללה.

    לוני הרציקוביץ' צריך ללכת..
     
  3. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבר אחד לא ברור לי, וזה איך מכבי לא האשימה את נמני באסון התאומים, הרי לפי ההאשמות שהם הציגו שם הוא אחראי לכל הרוע שבעולם.

    ובני, אולי תתרכז בבעיות של בית"ר לפני שאתה גומר כל פעם שאתה קורא משהו רע על מכבי?
     
  4. ben_sagi Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/03
    הודעות:
    11
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק ככה מכבי ת"א בזמן קשה מאוד
     
  5. Diego Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היא כבר לא במצב רע אם היא הייתה במצב רע עכשיו אז היא לא הייתה מנצחת את מכבי נתניה אחת אפס משער של אלי ביטון אבל זה לא העניין היא כבר יצאה מהמצב הרע! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/mad.Xxx
     
  6. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי מה שהבנתי היכולת לא היתה טובה,אפשר יהיה להגיד שמכבי
    יצאה מתקופה רעה אחרי סדרת נצחונות..
     
  7. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא טובה זה מחאמה גדולה מדי, מה שהיה שם זה הגועל נפש של החיים שלי.
     
  8. galdaniel Member

    הצטרף ב:
    ‏4/1/04
    הודעות:
    1
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שזו חוצפה להאשים את נימני בשטויות מסוג זה. אני חושב שצריך לתת לו את הפיצויים ולגמור הכי יפה שיכול להיות.