הגרמניות באירופה 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י ג'ובאני אלבר, ‏2/7/08.

  1. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום בניון שבשוויץ התקיימה הגרלת הסיבוב הראשון של גביע אופ"א. בהגרלה נקבע כי הרטה ברלין, הקבוצה מהבירה, תתמודד עם ניסטרו המדקונית. המשחק הראשון יתקיים ב17.7 בברלין והגומלין שבועיים לאחר מכן במקדוניה.

    שתהיה לנו עונה מוצלחת בתקווה לשחזר את המראות היפים של פעם.
     
  2. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    עונה מאוד חשובה באירופה עומדת בפני הנציגות הגרמניות שלנו. אין ספק כי לאחר האכזבה מאשתקד של אי העפלתה של באיירן מינכן לשלב הגמר בגביע אופ''א, השנה אנחנו רוצים שכל נציגותינו יצליחו יותר מהשנה האחרונה. שאלקה עם סגל מצוין ורחב יכולה להפתיע ואפילו לשחזר את העונה הקודמת שלה בצ'מפיונס ליג, כמובן כי ברצונה להשתפר. באיירן מינכן, השם הגדול של הכדורגל הגרמני, חייבת לעשות השנה את המהפיכה באירופה, יש לה את הכלים והיכולת לעשות זאת. ורדר ברמן על מנת להגיע לשלב המאוחרים בצ'מפיונס חייבת להשתדרג משמעותית בכמה שחקנים. בורוסיה דורטמונד יכולה להיות הפתעה נעימה בגביע אופ''א במידה ותצליח, גרמניה צריכה את בורוסיה דורטמונד בבמה האירופאית.

    שתהיה לנו שנה מלאה בהצלחות של הנציגות שלנו !
     
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    http://www.sport1.de/de/apps/news/news-mel...ws_2290854.html

    העונה האירופאית מתחילה עם הרטה במסגרת השלב המוקדם בגביע אופ"א ושטוטגארט במסגרת האינטרטוטו. שטוטגארט תשחק ב 19 וב 27 ליולי מול אטזלה אטלברוק מלוקסמבורג או סאטורן ראמנקוייה הרוסית ( כנראה הרוסית). המשחק יועבר בשידור ישיר ב DSF אגב.

    היריבה של הרטה ברלין שעלתה לאופ"א דרך הפייר פליי היא ניסטרו אוטצ'י המולדבית. המשחק הראשון יהיה ב 17 ליולי בעוד הגומלי יהיה שבועיים אחרי ב 31 ליולי. גם כאן שידור ישיר ב DSF.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/7/08
  4. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מה העמדה שלכם לגבי משחקים של קבוצות גרמניות באירופה - לאהוד או לא לאהוד? (במקרה שהקבוצה שמשחקת היא לא הקבוצה האהובה עליך, או אפילו שנואה בלשון המעטה).
    אני חושב שהעיקר שייצגו את דויטשלנד בכבוד..
     
  5. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    כאוהד בורוסיה דורטמונד מן המקובל שאני אשמח בעת נפילת השנואה עלי, הלוא היא שאלקה 04 שאנו אוהדי בורוסיה דורטמונד מכנים בכלל הרנה-ווסט. אבל אני אישית חושב שכל קבוצה אשר מביאה כבוד לכדורגל הגרמני ולאומה כולה, צריך לעמוד מאחוריה ולתמוך בה גם עם זו הקבוצה הכי שנואה עלי, במקרה שלי שאלקה. בד''כ אני אשמח מאוד כאשר שאלקה מפסידה במיוחד בליגה אך באירופה זו סימפוניה אחרת לגמרי לעניות דעתי.
     
  6. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוודאי שאני תומך בקבוצות הגרמניות באירופה. לא משנה אם היא תהיה השנואה עליי ביותר. מדובר כאן בגאווה לאומית, באיסוף נק' בטבלת דירוג הליגות, ובהרבה דברים אחרים.
     
  7. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברמת העקרון כן. כמובן שאני אתמוך בכל קבוצות הבולי המשחקות במסגרות האירופאיות, אבלז ה חלק מהדברים שחורים לי בליגה. אני משוכנע שהרבה מקבוצות האופוזיציה(ברמן, שאלקה, המבורג וכו') מעדיפות לראות את באיירן מפסידה בכל המצב(ואני מדבר על השרופים) ואילו אוהדי באיירן רק רוצים ששאר קבוצות הבולי יצליחו במטרה לקדם את הליגה ואת מספר העולות למפעלים האירופאיים שלא יקרה לבאיירן את המצב של אשתקד שהיא מצאה עצמה מחוץ לצ'מפיונס. מה שבעיקר מרגיז אותי שלבאיירן אין יריבה מושבעת שאוהדי הקבוצה יכולים לשנוא אותה. לריאל יש את בארסה, לליברפול יש את יונייטד, למילאן יש את אינטר ולריינג'רס יש את סלטיק. לבאיירן אין קבוצה שתרצה שתכשל באותה מידה וזה טיפה מקנה על אי השיוויוניות בליגה.
     
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני תמיד עם הקבוצה הגרמנית.
     
  9. צחי לייבמן Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/07
    הודעות:
    946
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני בעד כל הגרמניות, בלי קשר לקבוצה שאני אוהד בליגה.
    תמיד חשוב שהגרמניות יעשו הישגים יפים.
     
  10. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה עם מינכן 1860? אין יריבות כלשהי?
     
  11. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד למינכן 1860, וכבודה במקומה מונח. קודם כל שתגיד לבונדסליגה ואחרי זה נדבר על הצלחה אירופאית על כך שבאיירן תרצה שהיריבה העירונית תיכשל.
    נחמד לראות אותה מסתבכת בליגה השנייה, אבל זה לא משהו שמחמם תלב כמו שאוהדי ריאל שמחים אחרי הדחה של בארסה מהצ'מפיונס. ויש גם תצד השני של המטבע שאין דרבי במינכן.

    ככה שאת מינכן 1860 זה לא מועדון שאנחנו ממש סופרים.
     
  12. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם טוטנהאם הוטספר לא ממש מצליחה בשנים האחרונות האירופה(לזכותם ייאמר שבשנות ה-60 כמדומני הם הצליחו), והיריבות בניהם לבין אוהדי ארסנל או צ'לסי עדיין מרה מאוד.

     
  13. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההבדל הוא שטוטנאהם היא קבוצת פרמיירשיפ טיפוסית, ועם כל הכבוד לשאיפות של התרנגולים להגיע לאירופה, עיקר העבודה שלה בליגה היא לעקוץ את היריבות העירוניות לכן היריבות היא גדולה כל כך.
    במינכן זה אחרת, היה נראה לך מצב שארסנל לא מצליחה לשלם את החובות על האמרויות וצ'לסי מזמינה אותה לשחק בברידג'? במינכן זה קרה. כי בבאיירן לא ממש מייחסים חשיבות ליריבה העירונית.
     
  14. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מינכן 1860 היא קבוצה קטנה בסך הכל. כשהייתי באליאנז ארנה (בחנויות), יש חנות אחת לא גדולה של מינכן 1860, וצחקתי כי באיירן עם החנויות הענקיות שלה זה פשוט הבדלים עצומים. גם האוהדים מבינים שאין שום תחרות, גם מבחינה כלכלית שאף קבוצה בגרמניה לא מתקרבת מבחינה כלכלית לבאיירן וכמובן שמקצועית, אלופת גרמניה מול קבוצה מן הליגה השנייה.
    המפגש האחרון היה שנה שעברה בשלב רבע הגמר של הגביע הגרמני. נצחנו רק בהארכה 1-0. אבל לא היה משהו מיוחד, כשראיתי את המשחק (לפחות מן הטלויזיה) לא היה נראה שיש מלחמה בין מחנות האוהדים, בנוסף השליטה של באיירן מבחינת הקהל הייתה עצומה.
     
  15. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו באמת? מינכן 1860? יריבה שנואה?
    לא רואים אותם בכלל בטבלה של הצוויטה בונדסליגה, איך נשנא אותם? אני מרחם עליהם!

    היריבה הכי "שנואה" של באיירן כרגע זו שאלקה\ברמן. אולי.