נבחרת הולנד- תם עידן ואן באסטן עם עוד אכזבה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏29/5/08.

  1. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוער ענק. כל-כך חבל לי שהוא מסיים את הקריירה שלו בנבחרת בלי שום תואר. התצוגה שהוא נתן אתמול לא ראיתי משוער הרבה זמן. השאיר במו ידיו עם הגנה של ליצנים את הולנד במשחק. אם לא הוא זה נגמר בשישיה. אין לי ספק שנבחרת הולנד לא תזכה לראות שוער שמתקרב ליכולת של אדווין, שוער שמשרה על ההגנה שקט, שנותן לך בטחון.
     
  2. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואן באסטן וההתאחדות הוציאו הודעה על סיום תפקידו כבר לפני כמה חודשים. ואן באסטן, כמו שאמרו פה, חוזר לאייאקס ואת הנבחרת ידריך ברט ואן מרוויק, מאמן פיינורד ודורטמונד לשעבר.
     
  3. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד לא הגיע זמן להיפרד מואן דר סאר, הוא סה"כ פורש מהנבחרת, לא מכדורגל. הוא ייתן עוד עונה-שתיים ורק אחריהן יהיה הזמן להיפרד.
     
  4. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    יש לי הרגשה שואן דר סאר גמר את כל האוויר ביורו הזה ונתן את כל מה שיש לו להציע... לא חושב שהוא עוד יכול לחזור ליכולת שהציג בשנה שעברה ביונייטד וביורו הזה בהולנד.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    באמת שלא הבנתי את ההחלטוה לתת לואן באסטן את הקרדיט גם ביורו הזה.
    כשחקן הוא היה ענק, אחד מהגדולים, אבל לצערי כל פעם מחדש ( בזמנו זה היה רוד היום זה רובן ) אותו אגו של שחקן גדול נכנס לתמונה ומפריע לו לקבל החלטות לפי מקצועיות נטו.
    לא הייתה סיבה שרובן לא ישחק אתמול, ההפך רובן הוכיח שכשהוא עולה מהספסל רעננן והמגן שלו כבר עבר לא מעט קילומטרז הוא מנצל את זה פעם אחרי פעם.
    ואן באסטן בשנית העדיף את האגו שלו על פני הצלחת הנבחרת, ולכן קשה לי להבין את הקרדיט שהוא מקבל ( על מה ולמה הוא קיבל את תפקיד המאמן באיאקס ? ).

    בקשר לנבחרת ההולנדית, לדעתי אתמול זה היה ברור ( בעיקר בהארכה ) שהנבחרת שנשאר לה אוויר לקחה את המשחק.
    ההולנדים, שהסגל שלהם בנוי משחקנים שעברו עונה מפרכת במדי הקבוצות שלהם פגשו נבחרת רוסית שמלבד שחקן אחד בנבחרת כולם משחקים ברוסיה, מדינה בה הליגה כרגע בעיצומה והשחקנים מגיעים רעננים ובשיא הכושר.
    אני חושב שראינו את זה בבירור בהארכה כשבעוד השחקנים הבולטים בהולנד לא מצליחים לעמוד על הרגליים, השחקנים הרוסים נותנים ספרינטים גם בדקה 120.

    לצערי, היתרון של נבחרת קטנה שמתאמנת יותר ביחד והשחקנים שלהם מגיעים בשיא הכושר ולא אחרי עונה מפרכת בא לידי ביטוי במשחק אתמול.

    ובכל מקרה, חוץ מלהגיד תודה לאדווין הנפלא שנתן לנו שנים כל כך יפות ועכשיו נותן לנו כאב ראש גדול כי אין מחליף באופק צריך להגיד תודה לנבחרת גדולה שלמרות שלא עלתה לחצי הגמר הראתה בשלב הבתים בכדורגל נהדר שאפשר לשחק אחרת ושאפשר לנצח גם בזכות כדורגל אחר.
    על התחושות שהנבחרת שלנו נתנה לנו, נבחרת שהחזירה לי אישית את האמונה במשחק פתוח והתקפי גם ברמת הנבחרות, צריכים להודות לבחורים בכתום ולומר תודה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אריאן רובן נפצע אתמול בחימום ולכן לא שיחק(סבל מכאבים במפשעה).
    זה ממש לא דומה להתעללות של ואן באסטן בואן ניסטלרוי במונדיאל הקודם. מילא היה לו חלוץ נורמאלי אחר לשתף, אבל להכניס את קאוט? זו בושה וחרפה.
    הנבחרת גם ללא רובן הייתה צריכה להיראות הרבה יותר טוב, כי קצת קשה לסמוך על רובן שלא מספיק להיפצע ואפילו ביורו הנוכחי הוא היה פצוע לכמה ימים. ואן פרסי שנכנס היה חלש מאוד. עשה טובה שהוא זז בכלל ולא הצליח באף פעולה שביצע, בניגוד להופעות הקודמות שלו שהיו פשוט תענוג.
    במקום שאמש הרוסים ישברו מהמכה הקשה שקיבלו בדומה לקרואטיה, הם עלו נחושים הרבה יותר מול הולנד העייפה. אותי קצת הפליא דווקא לראות שהולנד נפלה מהרגליים. בכל-זאת, שחקני ההרכב הראשון קיבלו מנוחה במשחק נגד רומניה. שחקן כמו סניידר הראה לאורך כל העונה בריאל מדריד שאם זה תלוי בו הוא ימשיך לרוץ עד מחר, אני לא זוכר משחק של ריאל מדריד בו הוא גמר את האוויר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/08
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ואן בסטן אשם בזה שלא היה לו את מקאיי, שהייתה לו עונה מוצלחת מאוד.
     
  8. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דור חלאס להגיד "בושה וחרפה" על שחקן שסיפק את הסחורה ותמיג עשה רק דברים טובים. אני ראיתי אתמול למה ואן ניסטלרוי לא צריך לפתוח וקאוט כן, בכלל שאחרי שואן ניסטלרוי איבד ועשה דריבלים באמצע כמו חמור, הוא אפילו לא רץ להחזיר את הכדור, ולאחר מכן היה גם גול של הרוסים. הזלזול של ואן סוס אתמול היה לא יאומן, הוא כאילו אמר "אין אני פצוע מותר לי לעשות מה שאני רוצה, קשה לי לרוץ כשחוטפים לי, מותר לי"
    עם כל הכבוד לניצול מצבים המדהימים שלו, הוא מגיע לשתיים במשחק, לעומתו קאוט מייצר לפחות 4-5 גם לו וגם לאחרים. שוב בושה ושום חרפה, קאוט צריך לשחק חלוץ לא בצד כמו אתמול, טעות של ואן בסטן. קאוט היה חוגג על הבלמים ועל האיטיות של הרוסים במרכז הרחבה, אבל ואן בסטן תקע אותו בצד.
     
  9. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קיוט לא היה חוגג ולא נעליים, אמנם הוא מהיר אבל בלי שום טכניקה ולבד הוא היה עושה הרבה כלום.
    שלא נדבר על יכולת ניצול המצבים המחפירה של קויט.
    אני בוחר בואן ניסטלרוי על חשבון קויט מבלי לחשוב אפילו.
     
  10. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מהיר? קאוט לא מהיר, הוא פשוט תמיד יודע מה לעשות את הכדור כשהוא מגיע אליו, לעומת ואן ניסלטרוי.
     
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    ראית את ליברפול העונה למעט משחקי הצ'מפיונס ? קויט הוא שחקן אפור , ללא טיפת טכניקה , בליברפול העונה הוא הבקיע מספר פשוט מדהים (במובן הכי רע של המילה) של 3 שערי ליגה , כש2 מהם בפנדלים . כמו שאמרתי בעבר , הוא שחקן ווינר , אבל אין לו אפילו קצת כדורגל .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/08
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    עם זיעה אדירה על המצב התיישב בניחותא הווינר הגדול של אירופה על הספה של הטלוויזיה ההולנדית. בג'נטלמניות הוא שיבח את הנבחרת שפעם הייתה שלו והיום הוא קירקס אותה לחתיכות. כאילו הוא היה בוגד ל120 דקות ואז חזר לדסקס בטלווזיה ההולנדית.

    סוף סוף. סוף סוף היא חזרה. הגיע הזמן, שוב אפשר להיות גאים. 4 שנים אחרי היורו ההזוי ההוא בפורטוגל, ושנתיים אחרי החרפה הגדולה בנירנברג. הפנו לה גב, האוהדים שרקו לה בוז במוקדמות. לא היה אכפת להם מהתוצאה אבל זה נשמע בכל רחוב ובכל פרבר - "זאת לא הולנד שלנו".

    אבל ביורו 2008 סוף סוף הולנד חזרה להיות שלנו. הולנד הדוגלת בדרך שמספקת כדורגל אטרקטאיבי. הולנד העוקצנית ובעלת מפלצות התקפיות אדירות עם הגנה רעועה. כמו הולנד, כמו תמיד. היא מרשימה, מפרקת ואז קורסת ברגע האמת. או, הולנד, על זה דיברנו !

    הכבוד שב אל ההולנדים. ב2006 הפנו גב לנבחרת אחרי משחק הבושידו בנירנברג. היום מחאו לה כפיים. מי ציפה שנבחרת שבקושי מנצחת את לוקסנבורג תפרק את אלופת העולם וסגניתה ? אבל זה לא התוצאה כי אם הדרך, הטורניר הזה סימל את הולנד של כל השנים. הרעננה, המגוונת והכל כך לוזרית. אבל עדיף זה על החרפה במונדיאל או היורו הקודם.

    לפחות היא שוב של העם. לפחות שוב מוחאים לה כפיים בגאווה אחרי עוד הדחה מטורניר גדול. כמו ב98, כמו ב2000, בהפסקה של 4 שנים ושני טורנירים - חזרנו למחוא כפיים לאלילים שלנו.

    פרסה קטנה ושינוי תוכניות אתמול ב1 בלילה. ואז גם לחלוחית כזאת מעצבנת מגיעה לעיניים. לא נו, זה לא דמעה..זה סתם, ואן באסטן והשטויות שלו.

    להתראות בפעם הבאה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wave.Xxx
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אי אפשר שלא להתאכזב, אבל אני אומר את זה בהסתייגות. מי שבאמת מרגיש משהו כלפי הנבחרת הזאת לא יכול שלא להכין את עצמו לאכזבה מבעוד מועד. כמו שארז ציין, בשלב הבתים ראינו את הולנד בצורה שראינו אותה בשנות ה-90 ובתחילת המילניום הזה, מאז הולנד הפכה לנבחרת בינונית שהייתה רחוקה מלהציג כדורגל חיובי שכל כך מאפיין את השם "הולנד".
    שלב הבתים למעשה היו ימים של הרגשה נהדרת, ושוב, הייתי רחוק מלפתח ציפיות, הייתי רחוק מלהיכנס לאופוריה כי אני מכיר את הנבחרת הזאת היטב כדי לדעת שכל הצגה שהיא, לא מעידה שום דבר על ההמשך. ההדחה אתמול הייתה כואבת, כי הולנד שוב נראיתה אותה הולנד אפורה ובינונית, הולנד של אתמול הייתה נבחרת קטנה וחסרת יצירתיות, ולא כך חשבתי שנעוף, אז כן יש הרגשה שבהולנד יש דור כשרוני שהוא יעלה חיוך על פנינו בטורנירים הבאים, אבל ההדחה אתמול הייתה מעליבה, יותר מעליבה מה-2 האחרונות נגד הפורטוגלים. אולי השחקנים נלחמו (לא מספיק) אבל נראה שאיבדו כל יכולת אחרי שנחו נגד רומניה, לא נתנו פייט לנבחרת שעל הנייר נחותה מאיתנו ולכן יש הרגשה מאוד לא טובה. אני לא מופתע מההדחה, רוסיה נבחרת יוצאת מן הכלל, עם מאמן ענק, אבל הדרך אתמול לא הייתה דרך, וחבל לי שכך זה נגמר.

    יש דברים שכן אפשר לקחת, היכולת בשלב הבתים והדורסנות מראה שזה בהחלט אפשרי, החלק ההתקפי ילווה אותנו גם בשנים הבאות ויש מה לצפות מהם. היורו הזה נגמר מבחינתי, ואני כבר מחכה לדרום אפריקה (בעצם מחכה למוקדמות של דרום אפריקה).

    ושוב, VDS :aaa8:
     
  14. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סה"כ עם מסתכלים על השנתיים שלו הם היו בינוניות+, שלא נדבר על השנים בפיינורד שבהן הוא הפציץ בקצב (100 משחקים בערך, 70 גולים)
    תמשיכו להגיד שאין לו מושג ואין לו טכניקה, הוא שחקן אפור, אבל שחקנים אפורים יודעים לשחק כדורגל. אם לא היה לו את מה שאתם אומרים, הוא לא היה משחק בליברפול ובנבחרת הולנד. סה"כ יש לו מספרים לא רעים בליברפול ולדעתי הוא ימשיך שם. הוא ווינר, תמיד היה ותמיד יהיה, כשאתה נותן לו מסירה-אתה יכול לבטוח בו שהוא יעשה הכל על הצד הטוב ביותר.
     
  15. piston Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    1,965
    לייקים שהתקבלו:
    3
    עד כמה יצא לך לראות את הליגה ההולנדית?

    זאת הליגה עם כמות השערים הכי גדולה באירופה בפער משמעותי.
    אין בליגה הזאת כמעט הגנות, וכל החלוצים של הקבוצות הגדולות מבקיעים בצרורות.
    לא נדיר שם לראות את הגדולות כובשות חמישיות ושישיות, וכל כמה זמן אתה שומע על שמינייה טובה ברשת.

    לא חוכמה גדולה לכבוש המון שערים בליגה הזו.