פורמולה 1 2007

Discussion in 'פורום ספורט כללי' started by Der Kaiser, Nov 30, 2006.

  1. Giallorossi Member

    Joined:
    Dec 3, 2006
    Messages:
    2,364
    Likes Received:
    0
    איזה אכזבה, דווקא במונזה ציפיתי שפרארי יצמצמו את הפער http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx.
     
    Last edited: Sep 9, 2007
  2. h2z Member

    Joined:
    Aug 29, 2004
    Messages:
    1,601
    Likes Received:
    0
    היה ברור עוד ממקצי האימון שמכוניות המקלארן מהירות יותר וכנראה שבפרארי כבר מתחילים להתכונן לעונה הבאה.

    בקשר לבעיות אמינות של מקלארן, מברגה של צמיגים תקולה לא נחשבת כבעיית אמינות? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
     
  3. Pipe Member

    Joined:
    Aug 17, 2006
    Messages:
    7,446
    Likes Received:
    1
    אלא אם כן ישעו את הקבוצה לשנתיים מהסבב, מקלארן זוכים השנה באליפות היצרנים ובאליפות הנהגים. ולכן, כולם ביחד - Lets Go Hamilton! אם לא פרארי, אז רק המילטון.

    באשר לסוגית הריגול, השעיה של מקלארן לשנתיים זה צעד שלטעמי לא יועיל לאף אחד, לא לפרארי ובטח שלא למקלארן.
    המקלארן היו לאורך כל העונה יותר מרשימות ואמינות מהפרארי, והמסמכים האלה הם לא הסיבה לכך או לפחות לא הסיבה העיקרית לכך. בנוסף, השעיה שכזו למעשה תהפוך את שתי העונות הבאות לכל מה שאקלסטון ושות' לא רוצים - שיחזור של עונות 2001-2004 ושליטה אבסולוטית של פרארי.
    לדעתי ההחלטה הכי טובה שתוכל הן להעניש את מקלארן והן לא לפגוע בסבב היא הורדת נקודות למקלארן. זה יצור מתח באליפות הנהגים ובאליפות היצרנים, וזה עדיף על כל השעיה.
    מה דעתכם?
     
    Last edited by a moderator: Sep 10, 2007
  4. REAL MADRID Member

    Joined:
    Aug 1, 2006
    Messages:
    7,689
    Likes Received:
    0
    מירוץ מאכזב מאוד של פרארי, חיכיתי למירוץ הזה והייתי בטוח שבמירוץ הזה מאסה ורייקונן מצליחים להחזיר את פרארי לתמונה בגדול. חבל לי על מאסה שפרש בשלב מוקדם מאוד יחסית, רייקונן היה בינוני..

    אלונסו גורם לכולם לשנוא אותו אבל למרות זאת יש לי חיבה מסוימת עליו בתור היותו אוהד ריאל. בכל מקרה, אני מסכים עם שון, השעייה של מקלראן רק תפגע בתחרות של המירוץ בשנים הבאות. הורדות נקודות זה עונש מספיק, לא צריכים שבגלל הטמטום והגועל של מקלראן לדפוק את כל אוהבי הפורמולה.

     
  5. guyholl Member

    Joined:
    Dec 31, 2006
    Messages:
    2,120
    Likes Received:
    0
    הבעיה היא שם מקלראן באמת עשתה שימוש בחומר הזה,לא מגיע להם לסיים את העונה.מקלראן הייתה מנצחת גם בלי השימוש בחלומרים האלה ולדעתי צריכים לפסול להם את העונה או אם ממש מרחמים אליהם אז הורדה נקודות משמעותית(בין 40-50 נק').ואם להתייחס למירוץ היום גם כשנראה שאין יותר נמוך לרדת עליו בשביל פרארי,בכל מרוץ הם יורדים נמוך יותר.
     
  6. samoel Member

    Joined:
    Mar 11, 2007
    Messages:
    2,517
    Likes Received:
    0
    מישהו יכול לפרט לגבי הבעית אמינות לא ממש הבנתי כאן, והשדרים התקמצנו במילים.

    לגבי המירוץ, איזה אסטרטגיה חכמה הייתה לפרארי אבל הביצוע היה כל כך כושל, קיימי והמכונית היו שערורייתיים לדעתי, אבל אני לא יכול להאשים את הפיני, לנהוג עם המכונית הרזרבית במקצה הדירוג, אחרי תאונה זה בסר שלישי מאוד מספק, השאלה מה קרה למאסה. זה מה שחיסל את פרארי לטעמי היופ, נו טוב, לפחות האליפות עדיין פתוחה.
     
  7. King Kenny Member

    Joined:
    Apr 21, 2006
    Messages:
    5,153
    Likes Received:
    0
    סמואל, למקלארן היו עד העונה הזאת הרבה בעיות של אמון, ראינו לא מעט מירותים בהם קימי פורש מהמירוץ בגלל בעיות במכונית, השנה לא הייתה להם תקלה אחת במכונית.
     
  8. guyholl Member

    Joined:
    Dec 31, 2006
    Messages:
    2,120
    Likes Received:
    0
    כנראה בעיה בתיבת ההילוכים.
     
  9. shlomydavid מנהלים

    Joined:
    Jun 11, 2004
    Messages:
    14,921
    Likes Received:
    498

    מצטער על האיחור..להלן הסיקור:


    פרננדו אלונסו סיים ראשון במונזה, במירוץ מ"ס 13 של העונה בפורמולה 1.


    ניצחון רביעי העונה לאלוף העולם, פרננדו אלונסו (ספרד, מקלארן) שזינק ראשון ושמר על מקומו עד לסיום המירוץ. הוא הקדים את חברו לקבוצה, לואיס המילטון (בריטניה) ב-6.062 שניות.
    פליפה מאסה (ברזיל, פרארי) שזינק מהמקום ה-3, לא סיים את המירוץ בגלל תקלה טכנית במנוע.


    פרננדו אלונסו רושם ניצחון רביעי העונה בפורמולה 1.

    http://d.yimg.com/eur.yimg.com//ng/sp/eurosport/20070909/17/1272860670.Xxx


    דירוג הנהגים במירוץ מונזה:

    1. פרננדו אלונסו (ספרד, מקלארן-מרצדס) - 10 הק'
    2. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) - 8 נק'
    3. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) - 6 נק'
    4. ניק היידפלד (גרמניה, ב.מ.וו. סאובר) - 5 נק'.
    5. רוברט קוביצה (פולין, ב.מ.וו. סאובר) - 4 נק'
    6. ניקו רוזברג (גרמניה, וויליאמס-טיוטה) - 3 נק'
    7. הייקי קובליינן (פינלנד, רנו) - 2 נק'
    8. ג'נסן באטן (בריטניה, הונדה) - 1 נק'

    שני נהגים (מאסה וקולת'ארד) לא סיימו את המירוץ.


    אליפות הנהגים (כללי - לאחר 13 מירוצים):

    1. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) - 92 נק'
    2. פרננדו אלונסו (ספרד, מקלארן-מרצדס) - 89 נק'
    3. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) - 74 נק'
    4. פליפה מאסה (ברזיל, פרארי) - 69 נק'
    5. ניק היידפלד (גרמניה, ב.מ.וו. סאובר) - 52 נק'
    6. רוברט קוביצה (פולין, ב.מ.וו. סאובר) - 33 נק'
    7. הייקי קובליינן (פינלנד, רנו) - 21 נק'
    8. ג'יאנקרלו פיסיקלה (איטליה, רנו) - 17 נק'
    9. אלכסנדר וורץ (אוסטריה, וויליאמס-טויוטה) - 13 נק'
    10. ניקו רוזברג (גרמניה, וויליאמס-טיוטה) - 12 נק'
    11. מארק וובר (אוסטרליה, רד בול) - 8 נק'
    12. דייויד קולת'ארד (בריטניה, רד בול) - 8 נק'
    13. יארנו טרולי (איטליה, טויוטה) - 7 נק'
    14. ראלף שומאכר (גרמניה, טויוטה) - 5 נק'
    15. טקומה סאטו (יפן, סופר אגורי) - 4 נק'
    16. ג'נסן באטן (בריטניה, הונדה) - 2 נק'
    17. סבסטיאן ווטל (גרמניה, ב.מ.וו סאובר) - 1 נק'

    אליפות היצרנים (כללי - לאחר 13 מירוצים):

    1. מקלארן-מרצדס - 166 נק'
    2. פרארי - 143 נק'
    3. ב.מ.וו. סאובר - 86 נק'
    4. רנו - 38 נק'
    5. וויליאמס-טויוטה - 25 נק'
    5. רד בול - 16 נק'
    7. טויוטה - 12 נק'
    8. סופר אגורי - 4 נק'
    9. הונדה - 2 נק'


    המירוץ הבא יערך בעוד כשבוע (16.9) בספא (בלגיה).


    המידע והתמונה באדיבות אתרים הללו:

    האתר, האתר, האתר

     
  10. Giallorossi Member

    Joined:
    Dec 3, 2006
    Messages:
    2,364
    Likes Received:
    0
    מסכים.
    למרות שאני אוהד של פרארי, אם ירחיקו את מקלארן הסבב יהיה משעמם והרבה פחות תחורתי
    במידה ויורידו למקלארן רק נקודות יווצר מצב מעניין יותר שיבטיח כנראה פיניש גדול.
     
    Last edited: Sep 10, 2007
  11. REAL MADRID Member

    Joined:
    Aug 1, 2006
    Messages:
    7,689
    Likes Received:
    0
  12. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    אם הם אכן ריגלו צריך להכנס להם באמא
     
  13. Pipe Member

    Joined:
    Aug 17, 2006
    Messages:
    7,446
    Likes Received:
    1
    http://www.skysports.com/story/0,19528,12479_2726659,00.html

    השעיה אין, הרחקה אין, הדבר הכי טוב לסבב - קנס למקלארן, קנס שיא בהיסטוריה של הספורט של 100 מיליון דולר, בנוסף לביטול הנקודות במירוץ היצרנים. אלונסו והמילטון לעומת זאת, לא נפגעו באף צורה ומירוץ האליפות נשאר בעינו.
     
    Last edited by a moderator: Sep 14, 2007
  14. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    רצו להעניש בלי לקלקל לכל הענף, והצליחו (בניגוד לסריה א' ומקרה יובנטוס.. טוב נו שם זה היה מלוכלך בהרבה).

    לא מבין בכל זאת למה לא הענישו גם את הנהגים שלהם, הרי הם גם הרוויחו נקודות מאותו הריגול כמו כל הקבוצה שהוחלט להעניש. זה סותר.
     
  15. Chievo Member

    Joined:
    Aug 26, 2006
    Messages:
    2,891
    Likes Received:
    6
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/5eek.Xxx אני לא מאמין..

    אבל לרגע צריך לחשוב שאם כבר להרחיק את מקלארן מתחרות היצרנים, גם הנהגים של מקלארן הרוויחו מהריגול של מקלארן. לא הגיוני.

    עריכה: סלע הקדים אותי.
     
    Last edited: Sep 14, 2007