פורמולה 1 2007

Discussion in 'פורום ספורט כללי' started by Der Kaiser, Nov 30, 2006.

  1. shlomydavid מנהלים

    Joined:
    Jun 11, 2004
    Messages:
    14,921
    Likes Received:
    498

    מחר בצהרים (14:50 שעון ישראל - שידור ישיר בספורט 5+), יתקיים מקצה הדירוג בסילברסטון (בריטניה) - מירוץ מ"ס 9 בעונת 2007.



    תמונה מהאויר של מסלול סילברסטון.

    http://www.formula-1.co.il/images/calendar/ge_silverstone.Xxx

    אורך המסלול הוא 5,141 מטרים.
    סה"כ הקפות: 60 (סה"כ מסלול: 308.355 ק"מ).
    שיא ההקפה במירוץ: מיכאל שומאכר (פרארי) 1:18.739 דק'.


    להלן מסלול סילברסטון בהדמייה יפה:

    http://www.sport1.de/pub/prod/formel1/kurs...britannien.html


    המילטון ורייקונן סיימו ראשונים, בהתאמה, את שני מקצי האימונים שנערכו היום.

    במקצה האימון הראשון של הבוקר, סיים לואיס המילטון (מקלארן) ראשון בזמן של 1:21.000 דק'. קימי רייקונן (פרארי) סיים שני (1:21.111). חברו לפרארי - פליפה מאסה הגיע 3 (1:21.285). פרננדו אלונסו (מקלארן) הגיע 4 (1:21.675). ניקו רוזברג מוויליאמס סיים 5 (1:22.107). שני נהגי ב.מ.וו סאובר, רוברט קוביצה וניק היידפלד (ב.מ.וו סאובר) סיימו אחריהם בהתאמה. אלכסנדר וורץ, ראלף שומאכר ורובנס באריקלו סגרו את העשיריה הראשונה.

    במקצה האימון השני של היום הגיעו 2 נהגי פרארי במקומות 1-2, כאשר קימי רייקונן (1:20.639) הקדים את פליפה מאסה (1:21.138). ראלף שומאכר (טויוטה) הפתיע וסיים 3 (1:21.381), כאשר גם לואיס המילטון (מקלארן) עצר את השעון על אותו זמן בדיוק.
    יארנו טרולי (טויוטה) סיים 5 (1:21.616), והקדים את אלוף העולם, פרננדו אלונסו (מקלארן) שהגיע רק 6 (1:21.616). ניקו רוזברג (וויליאמס) הגיע 7 (1:21.616).
    אלכסנדר וורץ, מארק וובר ואנתוני דייוידסון סגרו את העשירייה הראשונה.


    קימי רייקונן סיים ראשון את מקצה האימונים השני של היום.

    http://eur.i1.yimg.com/eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com//ng/sp/eurosport/20070706/15/290701783.Xxx


    המידע והתמונות באדיבות אתרים הללו:

    האתר, האתר, האתר
     
    Last edited: Jul 7, 2007
  2. samoel Member

    Joined:
    Mar 11, 2007
    Messages:
    2,517
    Likes Received:
    0
    כמה חבל שאני לא אוכל לראות את השידור של המירוץ ומקצה הדירוג לא ממש מעניין אותי(יש לי בגרות הפיסיקה יום אחרי ואני לוקח שיעור פרטי )

    בהצלחה לקימי!
     
  3. King Kenny Member

    Joined:
    Apr 21, 2006
    Messages:
    5,153
    Likes Received:
    0
    רואים במקצה אימונים את החזרה הנפלאה של פרארי.
    אתם יודעים מה עוד יותר נפלא, שאלונסו דועך. :aaa021:
     
    Last edited by a moderator: Oct 25, 2007
  4. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    איזה מתח היה בסוף מקצה הדירוג. אלונסו חצי דקה לסיום נתן את ההקפה המהירה ביותר ומיד לאחר מכן הגיע רייקונן ועלה למקום הראשון. בעוד אני בטוח שיש פול פוזישן אדום, הגיע האנגלי המקומי הצעיר וטרף את הקלפים.

    יאללה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  5. King Kenny Member

    Joined:
    Apr 21, 2006
    Messages:
    5,153
    Likes Received:
    0
    הייתי בטוח שמאסה יקח את אלונסו בסיבוב האחרון, הוא יותר טוב ממנו בשני הסקטורים הראשונים אבל בשלישי הספרדי לקח אותו יחסית בהרבה.
    אחר כך קימי הגיע ולקח את הפול פוזישן, אבל כשראיתי את המילטון אמרתי: "או ראשון או שני", בסוף הבריטי הצעיר לקח את הראשון.

    נקווה שקימי יזנק כמו שהוא זינק במרוץ בצרפת, ושמאסה יזנק כמו שקימי זינק בצרפת.
     
  6. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    המילטון יזנק מהפול פוזישן - אינשאללה גם ינצח!
     
  7. King Kenny Member

    Joined:
    Apr 21, 2006
    Messages:
    5,153
    Likes Received:
    0
    חיים, מעניין אותי לדעת, איזו יצרנית אתה אוהד?
    איזה נהג זה ברור.
     
    Last edited by a moderator: Jul 8, 2007
  8. shlomydavid מנהלים

    Joined:
    Jun 11, 2004
    Messages:
    14,921
    Likes Received:
    498
    מצטער על האיחור..להלן הסיקור:


    לואיס המילטון יזנק ראשון היום (14:45 שעון ישראל - שידור ישיר בספורט 5+) במירוץ התשיעי של העונה - מירוץ סילברסטון (בריטניה).


    בסיום דרמטי של מקצה הדירוג, לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס - מקלארן) סיים ראשון בזמן של 1:19.997 דק', כאשר הוא מקדים את קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) ב-102 אלפיות השניה, ויזנק היום מהפול פוזישן בסילברסטון (בריטניה) - המירוץ הבייתי שלו.


    יתר העשיריה הראשונה:

    פרננדו אלונסו (ספרד, מרצדס - מקלארן) יזנק 3.
    פליפה מאסה (ברזיל, פרארי) יזנק 4.
    רוברט קוביצה (פולין, ב.מ.וו סאובר) יזנק 5.
    ראלף שומאכר (גרמניה, טויוטה) יזנק 6.
    הייקי קובליינן (פינלנד, רנו) יזנק 7.
    ג'יאנקרלו פיסיקלה (איטליה, רנו) יזנק 8.
    ניק היידפלד (גרמניה, ב.מ.וו סאובר) יזנק 9.
    יארנו טרולי (איטליה, טויוטה) יזנק 10.

    יתר הדירוג:

    11. מארק וובר
    12. דיוויד קולטארד
    13. אלכסנדר וורץ
    14. רובנס באריקלו
    15. סקוט ספיד
    16. ויאנטוניו ליוצי
    17. ניקו רוזברג
    18. ג'נסן באטן
    19. אנתוני דייוידסון
    20. אדריאן סוטיל
    21. טאמוקה סאטו
    22. כריסטיאן אלברס


    להלן המסלול בסילברסטון:

    http://www.f1-live.com/f1/img/circuit/circuit_silverstone.Xxx
    http://www.f1-live.com/f1/img/en/legende_circuit.Xxx


    קרדיט ועוד מידע באתר:

    האתר
     
    Last edited: Jul 8, 2007
  9. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    מקלארן.

    למה לא פרארי? כי לא אסלח להם בחיים על ההזנחה הבטיחותית שלהם, שגרמה למוות מיותר של נהגים גדולים ששירתו אותם בנאמנות. ז'יל ווילנייב לדוגמא.
     
  10. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    שטויות במיץ. כל המכוניות מוגנות באותם אמצעים בדיוק כל השנים לפי תקנון הפורמולה 1. בעבר בטיחות המכוניות היה נמוך בהרבה בשל טנכנולוגיה לקויה, זה הכל.
     
  11. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    אצל פרארי נהרגו הכי הרבה נהגים, נקודה. נדמה לי שגם האוסטרי שאתה לא אוהב נשרף אצלם.
     
  12. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    אני לא מכיר את המספרים, אבל אם בפרארי נהרגו יותר, אז זה מקרי לחלוטין. התקנות בפורמולה 1 נוקשות ביותר, וכולם מוגנים באותה צורה בדיוק.
     
  13. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    קשקשן: אנצו פרארי שם זין אטומי על הבטיחות - רק מהירות עניינה את המטורף הזה.

    גם היום הם לא שיא הבטיחות: בטפו גיר הוכיחו שה 911 הזקנה ( רק שמתחת לשמלה הכל הכי חדיש...) היא מכונית הרבה יותר טובה, וגם...יותר זולה.

    בפרארי לא נגעתי אף פעם, אבל נהגתי על 911 קאררה 4 פתוחה ( השארתי את הגג סגור...) על כביש עם גשם וקרח - פשוט אי אפשר להחליק עם כזה אוטו. הכוח עובר לכל הגלגלים, דיפרנציאלים עם הגבלות , וברקסים שאין אפילו לבואינג 747.

    לא יזיק לחבר'ה ממאראנלו וסנטה אגאטה לנסוע לכמה ימים לשטוטגארט - לא הכל בחיים זה עיצוב.
     
  14. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    אבל מה זה שווה אם היא לא יפה? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/cool.Xxx

    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/car2.Xxx
     
  15. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    הבאת בכלל אוטו אמריקאי, איכס - תאוצה בקו ישר...וזהו.

    כדי להכנס לאוטו איטלקי, צריך לעשות תרגילי אקרובאטיקה - ל911 נכנסים כמו מלך, וגם במינוס 13 מעלות, נגיעה קלילה בסוויץ', השני מחליק למקום כמו מרגרינה גם בקור הזה, שחרור עדין של הקלאץ', והאוטו הזה מאיץ כמו F-16 עם מבער אחורי פתוח עד הסוף ( האצה בראשון? החלקה אפשרית...).

    בפרארי צריך בתנאים האלו להזמין מכונאי / גרר, או לחכות למישהו עם כבלים...

    FIX IT AGAIN TONY