ליברפול 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    איך אפשר להציע לא לעלות עם באלוטלי אחרי שסוף סוף יש פה צ'אנס להרים את היכולת שלו? גם אם הוא לא פתאום יהפוך לחלוץ על, זה בדיוק הזמן לגבות אותו עוד. אני ממש הולך עם ההרכב של ערן, אלה ה-11 שהכי מגיע להם לשחק, וכבר ראינו פעמיים (אתמול ומול לודוגורץ) שכשבוריני ובאלוטלי משחקים ביחד מדובר באחלה של שילוב עם התנועה הבלתי פוסקת של הראשון.

    לאלאנה ממש לא עשה שום דבר מיוחד בשביל להיות בהרכב בשבת - אבל משום מה הוא יעלה במקום קוטיניו... אין לי ספק בכך. מאנקיו אגב בעוד הופעה מצוינת לטעמי, ועדיין הוא יסופסל לטובת ג'ונסון.

    אם אני צריך להמר איך רוג'רס יעלה:

    מיניולה
    מורנו לוברן סקרטל ג'ונסון
    ג'רארד
    צ'אן הנדרסון
    לאלאנה באלוטלי סטרלינג

    מקווה שאני טועה...
     
  2. itay2789 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/12
    הודעות:
    555
    לייקים שהתקבלו:
    29
    ברור שלאלאנה לא עשה שום דבר מיוחד בעמדה שבה הוא משחק. אם בשביל זה רודגרס שילם 25 מליון אז כואב לי הלב על לאלאנה ועל ה 25 מליון. זה לא העמדה שציפיתי לראות את לאלאנה. ממש מאכזב אותי. אבל ממש. במיוחד שאני כל כך אוהב אותו.

    לגבי באלוטלי- אין לי מה לגבות. סתם יתסכל אותי במהלך המשחק. בעיטות all over the place, מסתכל על הכדור ועל עצמו ובועט, מאיט התקפות בצורה ניכרת. אין שום דבר to look forward כאשר אני רואה את באלוטלי עם הכדור. רק מחזיק אצבעות שההתקפה לא תיהרס. ברור לי שהוא ישחק וישחק גם לצד סטארידג שהוא יבריא ולדעתי רודגרס חייב חייב חלוץ חדש לצד סטארידג עונה הבאה בשביל לקפוץ קדימה. על סטארידג אי אפשר לבנות יותר עם הפציעות כל שני וחמישי ובאלוטלי לא החלוץ הפותח שאני רוצה לראות עונה הבאה.
     
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    אני גם חושב שלאלאנה יהיה טוב יותר במרכז הקישור ההתקפי, אבל זה לא שהוא אאוט אוף פוזישן לגמרי. אמורות להיות לו את התכונות לשחק באגף והוא שיחק שם המון בעבר. ע"פ WHOSCORED 27 מתוך 38 המשחקים שלו בעונה שעברה היו באגפים.

    אין לך מה לגבות את באלוטלי? אז יש לי חדשות בשבילך: הוא הפינישר הכי טוב שיש לנו כרגע. עם כל הכבוד לבוריני ולשיפור של ראזה, זאת המציאות. אם הוא נכנס לפורמה יותר טובה הוא יכול לתת שערים ואפילו שערים חשובים. אני גם לא בטוח שאני רוצה שבאלוטלי יהיה פה בעונה הבאה, אבל מה זה קשור? הבנאדם הרגע נתן גול נהדר (ולמי שיש ספק זה גול ממש לא קל) וחשוב, המקום בהרכב מגיע לו בדיוק כמו שלבוריני מגיע אחרי ההופעה המצוינת מול סוואנזי.

    היום רוג'רס אמר שסטרידג' כנראה לא יהיה כשיר לריאל וצ'לסי - אז לפחות שיהיה צ'אנס שנקבל את באלוטלי בשיאו. אמנם היו לו מעט מאוד משחקים כאלה בקריירה, אבל כשהוא שם, הוא יכול להיות איום גדול מאוד. זה שני משחקים מול יריבות שהן לפחות רמה אחת מעלינו בבירור, אז בוריני ולאמברט הם לא אלה שיעשו את ההבדל. באלוטלי יכול לעשות את ההבדל, אבל כן, גם להרוס לא מעט. כשאין לנו אופציות טובות ממנו אז אני מעדיף לקחת את הסיכון שהוא יחרבן את המשחק מאשר ללכת עם בוריני או לאמברט שהסיכוי שהם יעשו משהו מפתיע שיפרוץ הגנה/יבקיעו גול מכלום שואף לאפס.
     
  4. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    חשבתי שזה בדיוק מה שבוריני עשה נגד סוואנסי.
    אני לא חושב שבוריני ובייחוד לאמברט לא יכולים להביא לשולחן את מה שבאלוטלי מביא ואולי יותר. עם זאת, אני חושב שמתוך האינטרס לא להוריד את ערך השוק שלו עוד יותר לקראת ינואר ומתוך שביב של תקווה (תקווה, לא צפייה) באלוטלי ימשיך בהרכב.

    שאלה: מי זה ראזה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/14
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    קרוס לרחבה, מדויק וטוב ככל שיהיה, זה לא משהו משהו מפתיע שיפרוץ הגנה להגדרתי. אחרת גם מורנו ומאנקיו הם שחקנים שפורצים הגנות. אולי הסיבוב שלו על המקום והבעיטה ברגל שמאל זה משהו שכן תואם להגדרה הזאת, בקושי.

    3:46 - זה משהו שאני מגדיר כמפתיע ופורץ הגנות. סתם דוגמא.

    ראזה זה סרטלינג.
     
  6. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    על מה אני מסתכל? סיבוב על המקום בחצי שלו (נהדר אבל עדיין רחוק מדיי מהשער כדי לפרוץ הגנה) + מסירה ובעיטה גרועות ולא מדויקות?

    להשחיל פס בין שני מגנים היישר לרגל של שחקן ההתקפה כמו ש(מזמן לא ראינו את) קוטיניו עושה זאת לא הדרך היחידה לפרוץ הגנה.
    כל פעולה (בין אם זה סיבוב על המקום ובעיטה, הגבהה לרחבה, מסירת עומק, knock down עם הראש, דריבל) ב-open play שמציבה שחקן במצב של 90%~ גול זאת פעולה שפורצת הגנה.
    בוריני עשה יותר כדי לפרוץ את הגנת סוואנסי מבאלוטלי. מריו אינו חלוץ מיוחד בסגל שלנו שעושה דברים (other than showmanship) שאחרים לא יכולים. יש את סטארידג' ושלושת האחרים.
     
  7. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    על מה הויכוח? באלוטלי לא מושלם, מאט את המשחק שלנו, מדי פעם בועט מרחוק ליציע, 2 שערים ב-23492 משחקים, הכל נכון... אבל מה האלטרנטיבות שלנו, שאנחנו בכלל נכנסים לדיון הזה? למברט נראה כרגע כמו אוהד שהנחיתו אותו להגשים חלום, רחוק מאוד מהשחקן שהיה איום רציני על השער בסאות'המפטון, וגם הוא מאוד איטי. בוריני נתן עבודה טובה ומגיע לו לפתוח, אבל הוא (כמעט ו) לא שיחק כחלוץ מרכזי באנגליה ואם אני צריך להמר הוא גם בחיים לא ישחק ככה אצלנו. הוא ראוי להזדמנות כשחקן כנף שעובד קשה ומדי פעם מאיים על השער, כמו קאוט. לאחרון עוד היה קייס לשחק כחלוץ מרכזי כי הוא הוכיח כושר הבקעה יפה מאד, אצל בוריני זה עוד בסימן שאלה גדול מאוד.

    באלוטלי זה הכי טוב שיש לנו כרגע, עם כל חסרונותיו. כשסטארידג' יחזור, אני לא בטוח שהאיטלקי ישאר בהרכב. אבל כרגע? אנחנו צריכים לנשוך שפתיים ולקוות שנמשיך לגרד נצחונות פה ושם.
     
    Ori8 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  8. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    על זה.
     
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    אתה מסתכל על סיבוב על המקום וטכניקה מצוינת שהשאירה בלם מאחורה. נכון ששיקול הדעת שלו לא היה מוצלח לאחר מכן, אבל זה השאיר אותנו במצב של 4 על 3 שחקנים (מספר 29 לא היה מגיע לאף אחד בכל מקרה, אז תכלס זה 2 שחקנים). פתח את ההגנה של טוטנהאם לרווחה.

    מסכים איתך שזאת לא הדרך היחידה לפרוץ הגנה, אבל פה נכנס גם העניין של סגנון משחק - אז שוב, עם כל הכבוד לקרוס הנפלא של בוריני, זאת לא הדרך שאנחנו מחפשים לפרוץ בה הגנות (והוא עשה את זה בדיוק פעם אחת בקריירה). הסיבוב על המקום שלו מול סוואנזי היה גם כן מהלך יפה אבל זה לא היה 90 וגם לא 80 או 70 אחוז שער. זה הביא אותו למצב של בעיטה ברגל החלשה בלי תנופה בחצי סיבוב, זאת בעיטה קשה לבצע.

    מריו לא חלוץ מיוחד, אבל הוא כן עושה דברים שבוריני ולאמברט לא יכולים לעשות. בדיוק כמו שבוריני (בעיקר בתנועה ללא הכדור ואגרסיביות) ולאמברט (משחק ראש ושמירה על הכדור) עושים דברים שהוא לא יכול לעשות. גם אם אתה לא מסכים שבאלוטלי יותר טוב מהם, אי אפשר להתווכח שמבחינת טכניקה, יצירתיות ויכולת לעשות מהלך לא צפוי - הוא כן יותר טוב מהם. אני מעדיף את זה כרגע.
    אגב, אני גם חושב שכששני החלוצים האחרים לא כבשו עדיין העונה בכלל, והוא מגיע אחרי שער חשוב באמצע השבוע, אז כן צריכה להיות עדיפות לשחקן שיכול להיכנס עכשיו לרצף כיבושים.

    ושים לב שהקייס שלי זה לא שהוא צריך להיות מועדף על פני בוריני אלא לשחק איתו בחוד בכלל... אם הייתי חושב שלאלאנה ומרקוביץ' עשו משהו שמגיע להם להיות בהרכב יותר ממנו אז אולי גם הייתי מדבר אחרת. כרגע, יש לו מקום בהרכב לגמרי לדעתי.
     
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    באלוטלי טוב מלאמברט גם בלהחזיק את הכדור עם הגב לשער, זה משהו שלא ראיתי מלאמברט אצלנו ובאלוטלי עשה את זה טוב מאוד עד עכשיו.

    אין שום דבר שלאמברט עשה טוב יותר מבאלוטלי במדים שלנו עד עכשיו, ואין לו מה לחפש בהרכב כשבאלוטלי על הספסל.

    בוריני הוא שחקן שאני מחבב, הייתי אומר שמגיע לו לפתוח לצד באלוטלי מחר אבל זה נוסה כבר נגד ווסטהאם ונראה רע מאוד, ההופעה של בוריני נגד סוואנסי צריכה להקנות לו את הצ'אנס להיות לפני לאמברט ברוטציה כרגע, אני הייתי מעלה אותו מהספסל לפני לאמברט אבל אני לא בטוח בכלל שהייתי מוותר על אחד מסטרלינג\לאלאנה\קוטיניו בשבילו.

    כרגע באלוטלי הוא החלוץ שלנו ובצדק, מי שרוצה להמשיך להעמיד פנים שהוא מחרב לנו את המשחק וכ"כ גרוע שהוא צריך לרדת לספסל בכל מחיר שימשיך בשלו, האמת היא שבוריני ולאמברט הם לא פונקציה כרגע ואם יהיה זמן לחשוב על באלוטלי בהרכב או לא זה יהיה רק כשסטארידג' יחזור.

    מאוד מאכזב אותי שקוטיניו חזר לתפקד באגף שמאל יותר מבקישור.
    אני הייתי מעלה אותו בקישור עם ג'רארד והנדרסון, כשמלפניו ללאנה, סטרלינג ובאלוטלי, זה תמיד נראה יותר טוב מאשר כשמאחוריהם משחק אלן או הנדרסון כקשר קדמי.
     
  11. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    eh?

    https://pbs.twimg.com/media/B1TIxveCAAAV7fm.Xxx
     
  12. itay2789 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/12
    הודעות:
    555
    לייקים שהתקבלו:
    29
    לדעתי זה אמרה דיי טיפשית של סטיבן. במיוחד של קפטן אחרי מליון שנה. הריי זה no brainer שהוא יוחתם שוב. זה ממש מאכזב שהוא בכלל אומר את זה בתקשורת.
     
  13. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני שמח שזה no brainer עבורך, אני לא משוכנע שזה המצב בגזרת ההנהלה שלנו. לא היו דברים מעולם? ראול, דל פיירו, למפארד... הכל אפשרי.
    הציטוטים של ג'רארד נועדו להפעיל קצת לחץ ולהזיז עניינים, אנחנו בחודש נובמבר ועדיין לא הציעו לו הצעה לשנה הבאה. אבל זה יסגר, הוא יאריך את החוזה בשנה-שנתיים, ומה אז? מה אם הוא יחליט שהוא רוצה להמשיך כדורגל, ובו בזמן התרומה שלו לא תצדיק משכורת של יותר מ-100 אלף לשבוע כמו שהוא התרגל לקבל? אתה משוכנע ש-FSG יפעלו עם הלב ויתנו לו כל מה שצריך כדי שיפרוש בליברפול? אני לא. הלוואי שלא נגיע בכלל למצב הזה.
     
    Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
  14. itay2789 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/12
    הודעות:
    555
    לייקים שהתקבלו:
    29
    פה זה כבר בעיה שלו. אחרי השנה שנתיים קרובות הוא יהיה כבר בן 36-37. אם בגיל כזה הוא מצפה למשכורת מטורפת אז זה כבר לא עניין של הלב של FSG. הוא יחתום לשנה שנתיים הקרובות עם משכורת יחסית גבוהה ולאחר מכן הוא יצטרך כבר לחשוב בהיגיון
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/14
  15. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    זו בעיה של שני הצדדים, כי ל-FSG יש אינטרס ברור לא להיות אלה ש"בעטו את הסמל הגדול בגלל כסף" - וגם אם הם יעשו הכל נכון מבחינה רציונלית, עדיין אצל האוהדים זה יצטייר ככה. בשלב הזה של הקריירה בפני ג'רארד יהיו הרבה אופציות פתוחות (ארה"ב/המפרץ), וזה מעמיד אותנו במצב בעייתי מאוד בדיונים לחוזה חדש.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.