מכבי נתניה 2014/5: בעיות כלכליות, ערן לוי נפצע ולא ידוע אם ישוב לשחק

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    מלבד מזרחי, אף אחד לא חשב שערן יכול לסחוב את הקבוצה בליגת העל. לא זכור לי שמישהו בכלל רמז בכיוון. להפך. ולהגיד שהוא סתם עוד שחקן זה שטות, כי יש לו איכויות שאין להרבה שחקנים בליגה ויש קבוצות שאין להם בכלל שחקן כזה. הבעיה היא שכדי להביא את האיכויות האלה לידי ביטוי הוא תלוי בשחקנים סביבו שידעו לנצל זאת. ברגע שהוא מוקף בחוטבי עצים הוא נשאב לבינוניות שלהם. גם אם תשים את ערן זהבי במקום ערן לוי בקבוצה שלנו אני בטוח שלא נראה יותר מידי שינוי.
     
    Civil ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  2. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,092
    לייקים שהתקבלו:
    951
    מין:
    זכר
    הזכרת לי עכשיו שבמהלך המונדיאל פגשתי בפאב סטלמך באיצטדיון ראש הזהב אוהד נתניה שטען בפני שנתניה הולכת על אליפות בעונה הבאה ודודו זה הזר הכי גדול שנחת בישראל מאז ומעולם
    התערבתי איתו שנתניה מסיימת באמצע טבלה ומטה ואפילו מועמדת בכירה לירידה
    זה שניצחתי בהתערבות ברור לי כבר מעכשיו אני רק מקווה שלהתמודד על הירידה לא תתמודדו בסוף אלא תסיימו את העונה בדיוק כמונו באמצע טבלה.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,779
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    לגבי דודו סיארנסה אני יכול להגיד כמה דברים-
    1. הוא באמת הזר הכי גדול שנחת בישראל מאז ומעולם- שחקן עם הופעות בנבחרת ברזיל, שחקן ששילמו עליו 6 מיליון דולר, תארים עם צסק״א ואולימפיקוס. לא הגיע זר כזה לארץ.
    2. מהקצת שראיתי אותו במשחקי אימון מדובר בדיוק בשחקן שהיה אמור לחבר את כל ״השקשוקה״ הזו שהכין לנו יוסי מזרחי. יוסי מזרחי ראה שהבעיה העיקרית בעונה שעברה היתה שאין קשר 50:50 שיכול להניע את הקבוצה ויש תלות גדולה מידי בערן לוי(בעונה שעברה המצב עוד היה אפילו טוב יותר כיוון שהיו שחקנים כמו קובי חסן ושלו מנשה שיכולים לקחת מנהיגות ולסחוב) וזה התפקיד שהוא שם עליו את כל יהבו! יש שחקנים שיכולים לשנות קבוצה מקצה לקצה(דמיין את מכבי ת״א בלי זהבי, ב״ש בלי ברדה, הפועל בלי ורמוט- ברור שאלה קבוצות אחרות. אין לי ספק שגם דודו הוא כזה ואפילו משמעותי יותר כי הוא קשר 50:50 שמחבר בין כל חלקי הקבוצה).
    3. אמרת את מה שאמרת, והיום בדיאבד גם אני מבין זאת- כשמגיע שחקן כזה לארץ, לא מחייב, אבל בהחלט יש סיכוי סביר שמשהו מסריח. בנתניה בחוסר אחריות משוועת ואפילו ילדותיות לא היה אפילו אחד עם האצבע על הדופק ולכן המחדל הוא גדול מאוד! מחדל שיכול לחרבן עונה שלמה! אתה רואה שחקן, שכל טא׳ץ שלו בכדור באמת נהדר, אבל האיש בקושי רץ... ומהר מאוד התברר שלא סתם...
    4. יש לי תחושה מאוד חזקה שהבעיה שלו היתה ידועה לפני שהגיע, ואם הבעיה לא היתה קיימת הוא כנראה כן היה ממשיך באירופה בכסף יותר גדול, ובלי כאבי ראש של מלחמות ובלאגנים בישראל.
    5. כמו שאנחנו נראים, וכמו שהליגה שלנו נראית, יכול להיות שגם אם דודו משחק בהליכה ומפגין 50-60% יכולת היינו נראים יותר טוב(מרוב שהכל הולך למזרחי הפוך העונה לא אתפלא אם עוד נשמע שדודו מככב היכנשהו עוד בעונה הזו...).
     
  4. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,092
    לייקים שהתקבלו:
    951
    מין:
    זכר
    יש שחקנים שלא יכולים להגיע לארץ בטח לא לקבוצות כמו נתניה הפועל פ"ת וכאלה
    אנחנו סגרנו בחודש האחרון עם וואדין סאביץ שחקן בורדו הצרפתית שנקנה ב1.5 מליון יורו רק לפני כמה שנים וזה שחקן עוד לא נמצא בגיל של פרישה כמו דודו אלא אחד שאמור להיות טיפה מעבר לשיא אבל לליגה ישראלית כוכב מבחינת איכות
    יכול להגיד לך שאמרתי תודה לאל שזה נפל כי אין סיכוי ששחקן בסדר גודל כזה מחכה פנוי להפועל פ"ת כל הקיץ , בטוח יש לו איזשהי בעיה שמונעת מקבוצות להחתים אותו בדיוק כמו שהיה אצל דודו
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,779
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    שקט כאן היום... :)
    אני בעד...
    עדיף מפורום האתר הרישמי שם רק מבקרים ומבקרים ומבקרים...
    החלטתי באופן אישי להפסיק עם הביקורת עד כמה שאפשר כי זה לא תורם כלום ואף מזין כמה אינטרסנטים שרוצים להזיק או לתפוס כותרת על הגב של מכבי נתניה...
    כחלק מכך העדפתי להתרכז רק בדברים החיוביים שהיו אתמול, אז הגיבו לי שאם מישהו שלא היה אתמול במשחק קורא את מה שכתבתי אין סיכוי שיבין מה באמת התרחש במגרש...
    נו טוב...
    אחרי שכל משחק קבוצות מטיילות אלינו לשער בלי מאמץ ומחלקות לנו שלישיות ורביעיות(וקשה להגיד שמכבי פ"ת והפועל חיפה הן מאריות הליגה), אתמול לפחות סוף סוף סכנין היו צריכים להזיע כדי להגיע למצב בעיטה... אז גם זה לא טוב?
    לא משנה... הלאה... יום חמישי טדי...
    מקווה שגם לבית"ר נעשה חיים קשים ולאט לאט נצא מהפתיחה השחורה הזו מחוזקים!
     
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    מישהו יודע מה יוסי מזרחי עישן שגרם לו לרדת מהרעיון לספסל את ערן לוי?
     
  7. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    כמה לחץ ירד בגול של שריקי בדקה האחרונה של תוספת הזמן. ממצב לא נעים שבו יוסי מזרחי היה יוצא עם ליווי (ככה זה היה נראה אחרי שער השיוויון) והיינו מגיעים למראות לא נעימים גם לאלה שרוצים בפיטוריו (דעתי שאין סיבה כיום), למצב שהקבוצה חוגגת עם הקהל את הניצחון הראשון והכל נשכח. לפחות לכמה דקות.

    כמה נקודות מהמשחק:
    1. ראול גרשומוב עושה רושם של שחקן. לא נלחץ, יודע ללכת עם הכדור, מלא ביטחון, רק שימשיך לשחק עוד ועוד. הקהל שלנו משווע לשחקנים מהסוג הזה ואם ימשיך ויתפתח לאן שאנחנו מקווים הוא עוד יהיה יקיר האוהדים. יש מספר דברים כמובן שעוד צריך לשפר, כמו שחרור מהיר יותר של הכדור ובכלל פעולות יותר מהירות, אבל אף אחד לא לוחץ עליו. יש לו את כל הגיבוי מהאוהדים.

    2. הצבתו של ירין חסן בקישור עושה לו עוול. הבחור לא קשר אחורי ולא יהיה קשר אחורי. אין לו את היכולת לנווט את המשחק מהעמדה הזאת, יש לו טכניקה לקויה והוא מקבל את זעמם של האוהדים שלא בצדק, כי הוא לא צריך לשחק שם. מקומו בלם (לדעתי, אף עדיף על עידו לוי) וזהו. עוד אחד מהקומבינציות של מזרחי בעקבות בניית סגל לקויה.

    3. ובהמשך לקומבינציות, אבו עיאד ועמדת המגן. כמו ראול, גם אבו עיאד מתחיל לקבל את הריספקט מהאוהדים, ובצדק. חזק, בעל כושר גופני טוב (להבדיל מרוב הקבוצה) ובכלל שחקן הגנה טוב. אבל הוא לא מגן, איו לו שום יכולת התקפית ואנחנו פשוט מוותרים על אופציה התקפית מעמדת המגן. אני לא יודע מה קורה בן קנדה למזרחי, אבל האם קנדה עד כדי כך גרוע הגנתית? לא ראיתי יותר מידי את קנדה לפני נתניה, אבל משני המשחקים שראיתי אותו בגביע הטוטו התרשמתי לטובה, בעיקר בחלק ההתקפי ולא ראיתי בעיות מיוחדות בחלק הגנתי. שחקן כזה צריך שירימו לו את הביטחון ויאמינו בו ואני מאמין שהוא ייתן את התפוקה. שווה לפחות לנסות, הוא גם בא על תקן המגן המוביל. וכל זה בהתחשב שאין משהו אחר שהאוהדים לא יודעים.

    4. ואם בענייני ביטחון עסקינן, אז נראה לי שכל הדיבור על יפתח או לא יפתח מתחיל לפגום ביכולת של ערן לוי. אמנם אני די בטוח שראיתי אותו עושה הגנה בחלק מהמשחק, אבל הוא נתן משחק די חלש. מזרחי גם בו צריך להאמין ולדחוף, כי באמת שאין אף אלטרנטיבה ראויה (שוב, באשמה ישירה של המאמן). ולמרות המשחק החלש, הוא סיים עם בישול וכמעט שניים אלמלא החמצה גדולה של בן שושן.

    5. אותו בן שושן מוחלף קבוע. האם אין לו כושר ל - 90 דקות? גם אם הוא על תקן חילוף מהבית, מדוע לא לחכות עד לדקה ה- 80 כדי למצות את האופציות ההתקפיות המוגבלות שיש לנו? (ועם כל הכבוד לגול של שריקי, זה לא זה. מתחילת העונה הוא פשוט גרוע, רק שלמזלו הוא ניצח את המשחק וזה נשכח. אני שמח בשבילו ואולי נרוויח משהו משריקי הישן בהמשך).
    גם החילוף של ראול והכנסתו של אנס דאבור היה מיותר לחלוטין. גם ראול התעייף? מהרגע הזה סכנין התחילה לשלוט והזמנו אותם להשתלט על מרכז השדה.

    6. מחזיק ממשטרת ישראל כאחת שיודעת לדאוג לשוטרים ולפרנסתם. כל השבוע הם פמפמו על מידע מודיעיני, 1000 אוהדי סכנין וכל החארטה שהם מנסים למכור. מי שנדפק זה נתניה שהייתה צריכה לממן שעות נוספות של שוטרים בלי כל סיבה. 150 אוהדי סכנין על זה כל הרעש??

    יום חמישי משחק בטדי ויום ראשון הפועל פ"ת. קשה לי לראות איך השחקנים יכולים לתפקד בשני משחקים כל-כך קרובים ומזרחי יצטרך לגוון בהרכב. המשחק החשוב הוא ביום ראשון, ונכון שלא עולים במטרה להפסיד אלא לנצח כל משחק, אבל אם היה תלוי בי אז ההרכב הראשון המלא צריך לשחק ביום ראשון והשינויים בהרכב צריכים להתבצע ביום חמישי.
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,779
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    לא יודע אם יש לנו דבר כזה הרכב ראשון. אני מאמין שיוסי ישנה לפי הצרכים פר משחק. ההרכב ששיחק בשבת רחוק מלהיות אידיאלי. היתה לו מטרה אחת ויחידה- להקשות על היריבה ולמנוע ממנה להגיע לשער בקלות מה שקרה מול כל הקבוצות ״בלבל שלנו״ שלדעתי גרמו לקבוצות עם התקפות חלשות לחשוב שהן טובות מרוב שהיה להן קל מולנו! לדעתי זו היתה החלטה נכונה של מזרחי אפילו אם המשחק הזה היה נגד קבוצת ילדים ב׳ של הפועל הרצליה.
    יוסי מזרחי לא יכול לשמור את ההרכב החזק ליום א אפילו אם הוא רוצה כי אין לו מושג מה ההרכב החזק שלו.
    מסכים איתך לגבי ירין חסן ואבו עביד. אני מאוד אוהב את המלחמה שלהם וזה מה שהיינו צריכים בשבת, אך אכן לעלות עם 4 שחקנים שהם בלמים מטבעם זה יותר מידי ופוגם בהנעת הכדור. הייתי שמח אם קנדה יחזור לעניינים, ואני מקווה שרומאריו פירס לא עוד ביזבוז כסף על רכש שלא יתרום כלום- כי די מטריד שחסן הועדף על פניו, ואפילו דאבור נכנס לפניו.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,779
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    קצת מוזר לשחק ביום חמישי, ושוב ביום ראשון... צפוף משהו...
    אני אפילו לא יודע למה לצפות היום. יש לי תחושה שבית"ר קבוצה שיותר נוח לה לבוא כאנדרדוג.
    אם מזרחי פותח באותו מערך של שבת, אני מאמין ומקווה שלבית"ר יהיה קשה.
    הרכב משוער:
    א.הרוש ; אבו עביד, סרגי, עידו לוי, ש.הרוש ; רומאריו, צלישר, בן שושן, גרשומוב(דאבור), ערן לוי ; קאיודה.

    מדברים על 15,000 צופים, מתוכם 1,000 מנתניה. נראה לי הערכה מוגזמת. חושב שזה יהיה יותר לכיוון ה- 10,000 מתוכם 500 מנתניה.
     
  10. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    מישהו יכול להסביר לי למה יוסי מזרחי מתעקש כ"כ על רן רול? מלבד דריבל על אלי דסה, לא ראיתי ממנו כלום וזו לא הפעם הראשונה.
    את רומאריו פירס נשפוט כמו שצריך עוד 2-3 משחקים, אבל הבישול שלו לקאיודה היה פשוט רגע של אומנות.
     
  11. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    לא ברור לאף אחד. גם אם אני מצליח איכשהו להבין שהוא עושה יותר הגנה משחקן בעמדה שלו, אבל אנחנו רואים שגם בזה הוא מתקשה כי הוא פשוט לא לליגה הזאת. יש אלטרנטיבות אחרות שכבר יושמו במשחק האחרון (ראול) ונניח שהוא רוצה לשתף את ראול בהדרגה, למה לא ללכת על סבע? אפילו שריקי שמאכזב מתחילת העונה יתרום יותר. אנחנו עם שחקן פחות בהתקפה שגם ככה נראית עובדת עצות במשחק עומד ויוסי ממשיך עם העקשנות.
    אני מקווה שביום ראשון ראול יחזור לשחק במקומו.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,779
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    שמח שקצת התייצבנו ועצרנו את כדור השלג.
    יום ראשון משחק חשוב מאוד!!!
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    סה"כ נתניה קבוצה לא רעה בכלל, אני חושב שהגזימו לגמרי עם הביקורת עליה, ותאכלס, היא, במכלול, 6 המשחקים, היתה אמורה להיות קצת יותר למעלה, אבל לא הרבה מאיפה שהיא נמצאת, נכון היא מקום 12, אבל זה גם מקום משקר כי תאכלס, ממקום 6 עד 14, זה צמוד, להוציא את מכבי חיפה שלא קשורה לשם, כך ששבוע אחד אתה למעלה, ושבוע אחר אתה למטה, ואין ממש צורך להתרגש בשלב הזה של העונה, כי הטבלה, בסופו של דבר תתייצב לקראת מחזורים 17-19 ואז מי שלמטה כבר יצטרך להתחיל לדאוג.

    ממה שראיתי אתמול בטדי, נתניה שיחקה טוב, באה לצאת עם נקודה, ויצאה איתה, סה"כ שיחקה בסדר גמור בהגנה, למעט הטעות של הגול, שיכולה לקרות לכל קבוצה וכל שחקן, הגיעה למצבים שלה והתוצאה צודקת. רומאריו פירס עם בישול גדול לקאיודה, שממשיך להוכיח שהוא שחקן מעולה. הבעיה של מכבי נתניה שאין לה מספיק קישור יצירתי וגם קיצונים יצירתיים.

    מה שכן, לנתניה צפויים משחקים לא קלים, המשחק הקרוב מול הפועל פ"ת פתוח לרווחה, אחרי זה מול מכבי, משחק שלא תלוי בה כלל, ואז רעננה בית, הפועל ב"ש חוץ ומכבי חיפה. מאמין ש-8 נקודות מהמשחקים האלה יספקו את נתניה.

    שאלה לגבי הקהל הנתנייתי, אני רואה שמגיעים באיזור 4-5 אלף למשחק, כמה אתם מעריכים שיגיעו למשחק מול הפועל פ"ת ומה יכול לגרום לכמות הזאת לגדול ללא צורך בקרבות תחתית/צמרת בהכרח, לכיוון של 6-8 אלף למשחק, שזה באמת יהיה קפיצה משמעותית, ואני לא מדבר רק מבחינת יכולת מקצועית, אלא כלכלית גם של מחיר כרטיסים ומנויים.
     
  14. Bilev Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/14
    הודעות:
    304
    לייקים שהתקבלו:
    71
    מין:
    זכר
    לדעתי רק כניסה של ילדים ונשים חינם / כניסה חינם לכולם תביא כ6000-8000 של אוהדים

    בכל מקרה אני חושב שבמשחק הקרוב ביום ראשון תהיה הכמות הכי גדולה של קהל באיצטדיון (כולל הפועל פ"ת שבטח יביאו 1500-2000)
     
  15. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    אני לא חושב שאנחנו מסוגלים כרגע להביא 6000 איש באופן קבוע למשחק בית. אם ישווקו משחק ספציפי או יעשו כניסה חינם או בזול כמו הפועל פ"ת אז כן אבל בסופו של דבר הוכח שלאורך זמן הדברים האלה לא מחזיקים. לעומת זאת, העונה מכרנו מעל 3000 מנויים שזה מספר שלא האמנתי שנגיע אליו כל כך מהר אז מי יודע. אם נצליח לשמור/להגדיל את הכמות הזאת בשנים הבאות שזה משהו לא קל בכלל כי:
    1. את רוב המנויים מכרנו עונה שעברה לפני גמר הגביע, שיא ההתלהבות סביב הקבוצה ב-31 שנה האחרונות.
    2. מי מבטיח לנו שנהיה בליגת העל בעונה הבאה?..

    אז, בכל מקרה, אם נצליח לשמור על הכמות הזאת ובתקווה שיהיו לנו קבוצות אטרקטיביות יותר מזו שעכשיו אולי נגיע למספרים האלה. כרגע לא רואה את זה קורה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.