Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מבין שנגעתי בנקודה רגישה אבל חשבתי שזה ברור מאליו שההודעות האלה לא מיועדות לאוהדים שה-GM שלהם יעדיף לסרסר את אישתו והילדות למסיבות מין של צ׳ארלס מנסון ומרי ברונר לפני שהוא יעשה איזשהו טרייד.

    אצלנו מטרת העל של העונה היא לא לנצח אשפות כמו שיקאגו ומינסוטה, יש לנו פה סופרבול על הראש וכדי להשיג אותו צריך לכסות כל עמדה ב-2 תותחים כי עם צוות אימון כושל ונכה כמו של דנבר אסור לקחת סיכונים. ג׳ון פוקס הוא בוטום 3 ברשימת המאמנים בליגה ולא נראה לי שמספיק אנשים קולטים את זה או מבינים את ההשלכות. האיש חציל. אסור לתת לו להגיע למצב של חשיבה כי כמו קונדום קרוע - ככה מתחילות השואות הגדולות של ההיסטוריה. עם הזין הזה על הקווים חייבים לעלות כל משחק ליתרון של מינימום 2 TD ואז לקוות שהוא יצליח לעמוד בפיתוי ולא יהרוס ויחריב הכל.

    ועל הדיבור הנגוע הזה אני מציע לך שתכין את הדאלטונים שלך טוב השבוע כי האריה מגיע פצוע, מושפל ואחרי שאנסו לו את הלביאה מול העיניים...
     
  2. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    כל דבר שהוא פחות מפציעה מסיימת קריירה לקאם ברבע הראשון ו/או מוות בנסיבות טבעיות לאינגראם ברבע השני ו/או נשירת זרוע וראש של ג׳ימי גרהאם עד הרבע השלישי ואני מרוצה.
     
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אם אינגרם שם פה עוד אחד אני קופץ מהחלון
     
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מסכן באמת רחמים עליך עם ה-700 פורסד פאמבלס ו-37 סאקס של קרוליינה, יא מגעיל מדהים שעוד יש לך פנים להראות פה ולנחס לי את אינגרם הדובי ברדזון...

    ממתי בריז הטוב טוב הגמד הזה מרביץ סניק בגוליין בלי לפחד שישברו לו את המפרקת, למה רק עליי כולם באים גברים, למה?
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    טאצ'דאוןןןןןןן מארקקקקקק אינגראםםםםםםםם


    (שהיה צריך להיות השלישי)
     
  7. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    להתראות עולם, היה נחמד
     
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    צא צא מעמדת המסכן יא נער שעשועים של דום קייפרס, אנשים עוד עלולים לחשוב בטעות שלא קיבלת מההגנה המסריחה של הפאנת'רס כמות נקודות ששווה לזאת שקיבלת ממנה ב-3 שבועות האחרונים ביחד או שקאם לא ביזבז לי על המגרש היום לפחות עוד 15 נק' או שאתה לא מעלה מולי את דשון היודנראט שהולך לשכוח מי גידל אותו ולהשתין לי בפה עם תצוגה שנעה בין 25 ל-35 נקודות.


    קח טיימאאוט ריברההההההה יא אפססססס מה אתה עושהההה ממתייי מאמנים בליגה הזאת נותנים למשחקים להיגמר בפיגור 800 במקום לנסות להוריד את הפער ל793?


    WHY ALWAYS ME??????????
     
  9. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    באמת שאני מאחל לך שיחטפו אותך שבט אינדיאני ויטביעו אותך בטיטיקקה. לך תבדוק איפה אני ממוקם בטור הספיגות. כל שבוע אני אוכל חרא וכל פעם שחקנים תופסים מולי במקרה הטוב תצוגה עונתית במקרה הרע יום קריירה.

    את קאם ניוטון היצור אתה בחרת, אז אל תתבכיין. לא יודע מה הוא יודע לעשות חוץ מלדגמן את הטייטץ השחור של אחותו על הראש. על דשון אתה ויתרת, אז שוב פעם, קח טישו ונגב את הדמעות.

    ובחזרה לעולם האמיתי:
    הסיינטס יקחו את הבית המוזר הזה כי עם גרהאם ההתקפה שלהם טובה מדי והסופרדום רועש מדי. ואז כמובן שיעופו בפלייאוף במשחק הראשון שישוחק מחוץ ללואיזיאנה (שיבואו לרי-מאץ' בלאמבו, בכיף).
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    רואים שגדלת והתחנכת על הברכיים של גליאני עם הגניבות דעת האלה. טבלת הספיגות עאלק. מספיק שקיבלת בראש שבוע שעבר 160 נק' בשבוע שבקושי סגרת 80 כדי שזה ייראה כאילו מתעללים בך כל העונה...

    אתה רוצה לדבר על התעללות?
    - דז-חוליו-מארשל-גרהאם מביאים בקושי 30 נק' ביחד 3 שבועות ברציפות... זאת התעללות.
    - הפסד על 0.8 נק' כשאנדרה הולמס הסמרטוט רצפה תופס כדור ל-18 יארד עם 0.0 שניות על השעון, בפיגור 59, ב-20 יארד שלו זאת התעללות.
    - 1-2 מאזן בלאק גיימס זאת התעללות

    ככה שיש עוד הרבה זרע בשק אשכים של BJ ראג'י שאתה צריך לבלוע כדי להגיע לחצי מהזוועות שאני עובר העונה מר "אני קופץ מהחלון כי ה-QB מולי הביא 13.5 נק'". סליחה באמת שגם הוא לא קיבל ברכייה מאנדרסון סילבה לתוך החוליות בעמוד השדרה ויצא במחצית. הפיצוי בדרך.


    בעולם האמיתי אתה כבר יותר בכיוון. הסיינטס אלה אותם סיינטס עלובים ונכים כשהם יוצאים מהדום הסטרילי שלהם (והשנה אפילו שם הם לא כאלה שוס). הם פתחו מספיק גרוע כדי לא להשיג יתרון ביתיות בפלייאוף ככה שהם גמורים פחות או יותר. גם היום הם דפקו הסרחה שהייתה אמורה להסתיים בהפסד אם היה עומד מולם QB חצי נורמלי שמצליח להשלים מסירות ברדזון או רסיברים שלא משמיטים כדורים בין המספרים. הקבוצה הזאת רכה שבא לבכות, האופנסיב ליין שלהם ירד בכמה רמות במהלך שנים (לא הצליחו להתגבר על העזיבות של ניקס ובושראד), רוב ראיין לא יודע לעשות כלום מבחינה הגנתית חוץ מלשלוח בליצים וגם בריז זה לא השפיץ מ-2009. מפספס השנה הרבה זריקות לטווחים בינוניים-ארוכים. אינגראם הוא נקודת האור היחידה שלהם אבל פייטון לא יודע מתי תומאס וקיירי יחזרו כדי להמשיך עם כל ה-FINESSE STUFF המסריח שלו.
     
  11. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  12. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    ראש בית תמיד מארחת בויילד-קארד, לא? זה מה שקרה שנה שעברה עם סאן-פראן בלאמבו. ובמקרה כזה הם יכולים על איזו דטרויט/פילי בסופרדום. בדיביז'נל הם כבר ידפקו.
     
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    ברור אבל כמו שאמרת - זה לפחות 2 משחקים בחוץ. ושוב, זה לא שבבית הם בלתי ניתנים לעצירה כמו בשנים האחרונות. גם הניצחון על גרין ביי שיקר כי ההגנה שלכם עמדה יחסית יפה ורודג׳רס טחן אותם בלי בעיות עד הפציעה בהאמסטרינג והחטיפה ההזויה ברדזון. בדרך כלל במשחקי לילה בפריים טיים הם היו מתנפלים על היריבה ומובילים ב-2 TD כבר אחרי רבע.

    עכשיו הם בדרך ל-3 משחקים ביתיים רצופים ו-4 מתוך ה-5 הבאים. היריבות על הנייר לא קלות אבל גם לא בדיוק מפילות מהכיסא. מניח שהם ייצאו ממנו עם לפחות 4-1, מה שיחזיר את כל ההשפרצות וההייפ השקרי. שזה טוב כי בשנייה שכולם חוזרים להאמין בהם בדיוק מגיע משחק החוץ באיזה ג׳קסונוויל וה-Upset הרגיל.
     
  14. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    מה הסיכוי של דטרויט להעפיל כראש בית?
     
  15. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    לא משהו לדעתי, אבל קיים.

    יש לה יתרון של משחק אחד על גרין ביי (אפשר לומר שזה בעצם המפגש בין השתיים בדטרויט שאותו הליונס ניצחו). לגרין ביי נשארו רק 3 משחקי חוץ עד סוף העונה (מינסוטה, באפלו וטמפה), היחיד מהם שנראה כמו מוקש זה באפלו. בבית המוקש האמיתי היחיד בהתחשב במאזן הביתי של גרין ביי כשרודג'רס בריא זה המשחק מול הפאטס. אני לא רואה יותר מ-2 הפסדים לגרין ביי עד המשחק האחרון, מה שנותן מאזן 10-5.

    דטרויט ניצחה בקושי בשני המשחקים האחרונים שלה, כשבשני המקרים היא לא הייתה אמורה לנצח והפסידה בגלל שטויות של היריבה בדקות האחרונות. מדובר בקבוצה טובה עם הגנה חזקה מאוד אבל המאזן שלה משקר לדעתי. יש לה שני משחקי חוץ רצופים באריזונה ופוקסבורו בתור מוקשים רציניים. 2-3 הפסדים זו תחזית הגיונית/סבירה, מה שמשאיר אותה עם מאזן 11-4 או 10-5 לפני המשחק האחרון.

    משחק אחרון: גרין ביי מארחים את דטרויט בלאמבו.

    הפאקרס סוג של פייבוריטים בכל משחק שלהם עד סוף העונה. הליונס לא. אני חושב שזה יוכרע על האם גרין ביי תעשה שטויות. אם לא, הבית הזה שלה.

    ***אם רודג'רס בריא***