ליברפול 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,321
    מלו, אם אתה מסכים שצריך עוד חלוץ אז אתה גם מסכים שהקריירה שלו כאן לא תארך יותר משנה. אלא אם אתה חושב שנחזיק בעונה הבאה גם חלוץ חדש, גם את סטארידג' ואוריגי וגם אותו.
    ההבדל בינו לבין שחקנים כמו מרקוביץ' ולוברן שאתה מתעקש להזכיר הוא שהם לא פישלו ונבעטו ממועדונים גדולים פעם אחרי פעם וזאת הפעם הראשונה שהם משחקים במועדון בסדר גודל שכזה ולכן אפשר וצריך לתת להם יותר זמן להוכיח את עצמם לעומת באלוטלי שהסיכויים שיפתיע אפסיים. גם לקארול אני לא רואה השוואה כי קארול עוד התאים לשיטה של דלגליש והצליח להבקיע מדי פעם. את קארול אפשר להשוות לרובי קין למשל. באלוטלי הורס התקפות, לא מבקיע וכרגע אנחנו מבקיעים לא בזכות הנוכחות שלו על הדשא אלא למרות הנוכחות שלו וכי יש לנו עוד כמה שחקני התקפה טובים למזלנו.
    איזה כותרות מתעסקות בבאלוטלי? 80% מהכותרות של הזבלונים באנגליה אולי, שיצורים כמו באלוטלי וסוארז זו הפרנסה שלהם.
    גופים שמתיימרים להיות רציניים בעיניי- MNF, MOTD וגם הפורום כאן, אתה מוזמן ללכת אחורה ולבדוק. באלוטלי הוא שולי לעומת כל ההתעסקות בהגנה החלשה שלנו.
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,449
    לייקים שהתקבלו:
    6,378
    בלי קשר לבאלוטלי התחיל לעניין אותי העסק הזה. לקחתי את 6 הקבוצות עם החלוצים שציינת ובדקתי כמה קילומטראז' הן עושות בממוצע למשחק עד כה בשלב הבתים:
    ליברפול 116732 מטר למשחק
    צ'לסי 115414
    באיירן 113303
    ריאל מדריד 113089
    מנצ'סטר סיטי 109581
    יובנטוס 107323

    זוכר את טבס, יורנטה, אגוארו ודזקו? אז זה. עכשיו לקחתי לגמרי במקרה את בורוסיה דורטמונד (כי שוב, זה מעניין אותי) והממוצע שלהם עד כה הוא 120328! פער עצום מכל אלה שלמעלה. לצמד הבלמים שלה, סובוטיץ' וסוקרטיס יש בהתאמה 119 ו-113.85 מטר לדקה, והם מן הסתם רצים פחות משחקני הקישור וההתקפה כמו בכל הקבוצות האחרות (ציינו לפני כמה עושה אימובילה...). בליברפול שמשחקת בקצב יחסית מהיר לשאר הקבוצות יש שני בלמים (גם פה כמובן ממוצע לדקה הכי נמוך בקבוצה אם מחלקים לפי עמדות, שוב כמו בכל קבוצה אחרת) שכיסו יותר שטח מבאלוטלי. יש לך דרך להסביר דבר כזה חוץ מעצלות? הרי מעט מאוד שחקנים בעולם הם יותר physically gifted מבאלוטלי, הוא סופר אתלט ואין לו בעיה של כושר גופני.

    אני כן חייב לסייג ולומר שזה בסך הכל שלושה משחקים ויכול להיות שבפרמיירליג המצב באמת שונה, אבל גם במילאן באלוטלי התחיל טוב (במיוחד בכל הקשור לכיבושים) וברגע שדברים לא הסתדרו לו כמו שהוא רצה (לא משחקים עליו, לא מקבל פנדלים על צלילות ברחבה) זה נראה פחות או יותר כמו שזה נראה במחצית הראשונה מול ריאל מדריד. אם בא לך להאמין שעם שיטה אחרת תוציא ממנו יותר אז אתה מוזמן, אבל אני לא הייתי בונה על זה. למזלי זו כבר לא הבעיה שלי :)

    כמובן שזה לא מעיד על כמה טוב הוא ביחס לאחרים. אבל זה כן מעיד על כמה הוא משקיע ביחס אליהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/10/14
    StevenGerrard אוהב/ת את זה.
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,224
    לייקים שהתקבלו:
    16,074
    לא יודע מה הנתונים היבשים אומרים, אני יודע רק מה שאני רואה. לא ראיתי בעייה במוסר העבודה של באלוטלי אצלנו, הוא לא שורף את הדשא אבל הוא כן עושה לחץ וכן משקיע. הבעייה איתו היא עם ההתאמה למשחק ההתקפה, תסתכלו שוב איך שיחקנו בעונה שעברה, עזבו את זה שסטארידג' וסוארז הם חלוצים יותר טובים ממנו, הם שחקנים שנעים לעומק, נעים הצידה, פותחים אופציות מסירה, רצים לשטחים מתים, הוא לא כזה והמון פעמים אפשר לראות אותו צמוד לשחקן שעם הכדור כאילו מחכה לקבל קצרה ולהתחיל את ההתקפה. עוד בעייה איתו, הרבה יותר מדי פעם הוא עושה הטעייה ואז בועט, אם הוא לבד למעלה ניחא אבל כשזה קורה כשיש לידו אופציות מסירה ברורות והוא פשוט לא הרים את הראש זה רע מאוד. אני כבר לא חושב שהוא יחזיק בקבוצה יותר מעונה אולי עונה וחצי.
    יש 2 רכישות גרועות יותר מבאלוטלי תאמינו או לא, האחד זה לוברן שזה נראה כאילו הוא מתאמץ לעמוד כל פעם בדיוק במקום שלא צריך לעמוד בו כי זה עובד לו מצויין, הוא נראה כל כך רע שאני כבר לא יודע מה לחשוב על השחקן הזה, איך הוא לא סופסל עד עכשיו אפילו לטובת טורה אין לי מושג, אני מעיף אותו מהר מאוד לספסל, בלי שום ספק. גם את מיניולה אגב עבור בראד ג'ונס.
    הרכש השני הוא מרקוביץ', הוא בן 20 ואמור לתת את התפוקה ב2015 2016? בסדר, בינתיים הוא שחקן התקפה שעלה לנו אחוז גבוה מתקציב הרכש ונראה שהוא מפחד מהכדור. אני עדיין מחכה לפעם אחת שהוא ינסה לקחת מגן ולעבור אותו.
    מכל הרכש שלנו היחיד שנותן תרומה הוא לאלאנה שהוא שחקן חכם וטכני, היתר או שעדיין לא תרמו דבר או שעשו נזק, תוסיפו לזה את הפציעה של סטארידג' שהפך להיות שחקן הכי קריטי שיש אחרי העזיבה של סוארז וקיבלתם מצב שבו זה ממש הזוי שאנחנו מעל מנ יו וארסנל בטבלה. מה עושים קדימה מפה? אני עושה מהפיכה בהרכב בלי להתבייש. ג'ונס - מאנקיו - סקרטל - טורה - מורנו - ג'ררארד - הנדרסון - לאלאנה - קוטיניו - סטרלינג - מרקוביץ'. שהרביעייה הקדמית תתחלף וכל פעם מישהו אחד יהיה בחוד, אין לי פיתרון טוב יותר כרגע. לטעמי בוריני ולאמברט הם שחקנים ברמה של קבוצות מרכז טבלה ומטה.
     
    oranfu ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    @Romanista - אתה צודק בכל מה שאתה רושם, אבל בכל זאת ליברפול כן מוצאת את עצמה נכנסת לשוק המקומי וזה משפיע על תפיסת המחירים שלה. שוב, כשאתה משלם בשוק המקומי 20 מ' פאונד על שני שחקני ליגה טובים (ללאנה ולוברן). גם כשאתה יוצא החוצה, זה לא פשוט להוציא שחקנים מקבוצות בזול, ואתה נדרש לשלם 20 מ' פאונד על כישרון מעניין כמו מרקוביץ'. כשאתה רואה את המספרים האלה, 16 מ' פאונד על באלוטלי לא נראה כמו הימור ענקי.
    מי שחזה את הכישלון שלו, יגיד שזה היה כישלון ידוע מראש, ככה זה תמיד. אם זה אכן יגמר בכישלון בסופו של דבר, אני חושב שהסיבה לכך לא תהיה תג מחיר לא ריאלי אלא פשוט כי שרודג'רס לא באמת היה שלם עם ההחתמה שלו, וזו הייתה ברירת מחדל נואשת.

    @Rushie - לא יודע, שנה זה הרבה זמן. אני לא יודע אם נמצא את החלוץ שאנחנו מחפשים או שנצא בידיים ריקות מינואר (לא מופרך), או שפתאום באלוטלי ימצא את עצמו לצד סטארידג' (לא מופרך), או שרודג'רס לא ירגיש בנוח לתת לאוריגי תפקיד חשוב כל כך. יכול להיות שבקיץ באלוטלי יהיה החלוץ הרביעי שלנו וירצה לעזוב, זה תרחיש שגם לא יפתיע אותי. אני רק יודע שלקבור קריירה של שחקן אחרי חודשיים זה לא רציני.
    באלוטלי פישל ונבעט הרבה בגלל ההתנהגות הבעייתית שלו, כרגע אני לא מבין איך זה רלבנטי כי אצלנו הוא מתנהג בסדר גמור. מהצד השני של המשוואה אני יכול להגיד שבאלוטלי זכה ביותר תארים והיה ביותר משחקים גדולים מלוברן ומרקוביץ', שוב - גם זה לא רלבנטי בנוגע לסיכוי ההצלחה שלו.
    הוא אכן הורס התקפות מדי פעם, בדיוק כמו שלוברן מתגונן הרבה פעמים בצורה בזיונית ומרקוביץ' נראה כאילו לא בראש שלו לרוץ/למסור. שוב, אני לא חושב שהוא הכי גרוע אצלנו, והוא לא היה הרכש הכי יקר שלנו. ההתעסקות בו חסרת פרופורציה.
    זה לא שולי, למקרה שפספסת, לא המצאתי את ה"כותרות" על לוברן, רק שיניתי את השם. אלה כתבות שהתפרסמו ע"י העיתונאים האמינים שמסקרים את ליברפול, על כך שבאלוטלי צריך "להציל את הקריירה" שלו באנפילד. רודג'רס נשאל 3 פעמים על באלוטלי בתחילת מסיבת העיתונאים עד ששאל "is this a Mario Balotelli press conference?".

    @SoloConTe
    קודם כל, אני חושב ש-Romanista ציין נקודה חשובה. בסך הכל, המרחק זה לא הפקטור הכי קריטי. אם יש שחקנים שעושים יותר עבודה שחורה, זה הגיוני, בסך הכך לא טענתי שבאלוטלי הוא grafter מטורף. אני פשוט לא חושב שהוא עצלן חסר תקנה שעומד בחצי של היריב עם הידיים על המותניים. אני כן חושב שיש לו בעיה טקטית כי הוא לא מבין לאן ומתי לרוץ. אם הריצות שלו לא נכונות ולא מתוזמנות, הוא יכול לרוץ עוד 3 ק"מ/משחק וזה לא יהפוך אותו לחלוץ טוב יותר.
    אולי עם סטארידג' זה יראה טוב יותר, כמו נגד טוטנהאם. אין לי מושג. אני פשוט לא מקבל את זה ש"מאריו באלוטלי הוא שחקן של הייפ מנופח שחושב שהכל מגיע לו; בואו נבעט אותו אחרי חודשיים כי לא מגיע לו זמן כמו לשאר השחקנים". אתה לא מסכים שמדובר כאן בסתירה מובהקת?

    אז באלוטלי משקיע יותר מאגוארו? surely you're joking.
     
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,224
    לייקים שהתקבלו:
    16,074
    עוד 2 דברים,
    1. בר, קראתי שרשמת שאין לך תלונות לגבי היכולת האישית של לוברן. אני חושב שהוא מתחת לכל ביקורת ושלא ראיתי בלם עם יכולת אישית כל כך ירודה ברצף של 6-8 משחקים מאז שאני אוהד של הקבוצה שזה יותר מ20 שנה. אני יודע שכבר כתבתי על לוברן הרבה, אבל אני באמת הולך לשחוט אותו עד שהוא יתאפס, זה מביך כבר לראות אותו על המגרש. סקרטל, בלם שאני ממש לא תופס ממנו, נראה כרגע כמו סלע הגנתי כשיש לידו 3 ליצנים כמו לוברן מיניולה וג'ונסון.
    2. היה קריטי שנביא הקיץ חלוץ שיכול לשחק כחלוץ בודד כי הרי כולנו ידענו שסטארידג' לא ישחק 60 משחקים העונה, מאכזב אותי מאוד לראות שבאלוטלי הוא ממש לא כזה ושהצוות המקצועי שלנו לא יכול היה להבין את זה קודם. הוא ישתפר עם סטארידג', אבל המטרה הייתה שיהיה חלוץ שיוכל להוביל את הקו הקדמי בהיעדרו של סטארידג' וכרגע אין כזה. אני חושב שהעובדה שהיינו בפיגור 3-0 באנפילד ולא יכולנו לשים אף חלוץ בהרכב משך מחצית שלמה אומרת הכל, החלטות מקצועיות רעות הובילו אותנו לנקודה הרעה הזאת וזה על רוג'רס.
     
    Scouser Tommy, oranfu ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,449
    לייקים שהתקבלו:
    6,378
    לא הבנתי איפה הסתירה במשפט שציטטת. הוא שחקן של הייפ מנופח שחושב שהכל מגיע לו - כן. לגמרי. בואו נבעט אותו אחרי חודשיים כי לא מגיע לו זמן כמו לשאר השחקנים - לא הבנתי איך זה קשור. שחקן עם הייפ מנופח שחושב שהכל מגיע לו אני באופן אישי לא הייתי מביא מלכתחילה, בטח לא אם התרומה המקצועית שלו רחוקה מלהיות שווה את כאב הראש (סוארז למשל הוא טיפוס בעייתי, אבל במקרה שלו אתה בולע את זה כי מה לעשות, האיש גאון כדורגל. באלוטלי לא בליגה הזאת בכלל). אבל אם כבר הבאתי ואני לא רואה שהוא משתנה אז כן, הוא תופס מקום בהרכב ששחקנים אחרים במקומו במקרה הרע לא יזיקו כמוהו ובמקרה הטוב אשכרה יתרמו.

    ולגבי המשפט האחרון שלך - קרא שוב את הפוסט הקודם שלי.
     
  7. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אתה לא מצליח להשתחרר מהסטיגמה שיש לך בראש ממילאן ונב' איטליה. אני לא מאשים אותך, ניכר שסבלת מזה לא מעט כשהוא היה בקבוצה שלך, אבל כרגע אין שום דבר מזה בליברפול. "כאב הראש", "חושב שהכל מגיע לו", "מזיק לקבוצה" - כל זה לא קורה פה. יש פה איזה non-story על החלפת חולצות במחצית, וזה הכל ביינתים.
    הוא "מזיק" לקבוצה כי הוא פשוט משחק לא טוב, אבל האלטרנטיבות הן בוריני ולמברט, שגם לא נמצאים ברמה המספקת. אם זו הייתה בחירה בין שחקן בפורם רע שמסתבך באלימות לבין שחקן בפורם רע שמתנהג יפה, ברור שאתה צודק. רק שכרגע, הבחירה היא בין שחקן בפורם רע לבין שחקנים בפורם עוד יותר גרוע.

    קראתי, התייחסתי למשפט הזה: "כמובן שזה לא מעיד על כמה טוב הוא ביחס לאחרים. אבל זה כן מעיד על כמה הוא משקיע ביחס אליהם". אז, באלוטלי רץ יותר מאגוארו וטבז => הוא משקיע יותר מהם?
    עזוב, ההתפלשות בסטטיסטיקה הזו לא תוביל אותנו לשום מסקנה. כמו שליברפול-פוראבר כתב, ממה שרואים בעיינים אין תלונות כלפי מוסר העבודה או ההתנהגות שלו.
    בלי קשר אליו, יש עוד נתון סטטיסטי שכדאי לך לחפש אם זה מעניין אותך - high intensity sprints; כאן למשל אני די בטוח שאגוארו וטבז יעקפו חלוצים יותר איטיים כמו דז'קו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,606
    לייקים שהתקבלו:
    18,485
    אני מבין מאיפה ה"איטלקים" באים כשהם טוענים את הטענות שלהם על באלוטלי אבל חבר'ה, מאז שהגיע אלינו הוא בסדר גמור מבחינת התנהגות. אין לי טענות לא כלפי ההתנהגות שלו ולא כלפי ההשקעה שלו. הוא לא משחק טוב עד עכשיו אבל אני כן רואה שהוא מנסה ומשקיע. הוא לגמרי לא מסונכרן עם שאר הקבוצה (מי כן נראה מסונכרן בקבוצה העונה?) והפעולות האישיות שלו (ברובן הגדול) לא טובות, אבל אלה טענות שאני יכול להעלות פחות או יותר כלפי כולם אז למה כולם נופלים עליו? מה שהיה לפני שהגיע אלינו לא צריך להיות רלוונטי.
    יעקובי ושגיא כהן עפו על באלוטלי במהלך השידור אבל זה באמת מרגיש כמו פרשנות לפי סטיגמות (טוב נו, פרשנים של ערוץ הספורט אחרי הכל). להגיד שהוא לא טוב (ואפילו גרוע) זה מקובל אבל סתם להגיד שהוא התהלך על המגרש ונראה כאילו לא מעניין אותו? נו באמת. אם לומר את האמת, דווקא חשבתי שהיו לו כמה פעולות לא רעות (רחוק מלהיות מספיק כמובן). גם אנצ'לוטי (לפי מה שהבנתי) אמר אחרי המשחק שהוא הרגיש שבאלוטלי מהיחידים אצלנו שעשו משהו.
    ובנוגע לזה שהוא בעט הכי הרבה מבלי להבקיע גם יש לי מה להגיד. כן, הוא לקח לא מעט בעיטות ורובן הגדול לא היו טובות (היו גם כמה טובות מאוד) אבל מאיפה היו הבעיטות האלה? אני מתקשה לחשוב על מצבי הבקעה נורמלים שסידרנו לו מאז שהגיע. חוץ מהמשחק נגד טוטנהאם (שאז היה את סטארידג' וכל הקבוצה שיחקה לא רע), המשחק נגד QPR היה היחיד שאשכרה היו לו מצבים טובים להבקעה. בהתחשב בכך שאין לנו ממש מישהו אחר שיבקיע והוא אשכרה השחקן התקפה הכי מנוסה שיש לנו בהרכב, אני חושב שהוא מרגיש לחץ גדול מאוד להוכיח את עצמו ומרגיש שיש לו הרבה על הכתפיים. לכן הוא מנסה בכח להבקיע גם כשתכלס זה לא מצב לקחת בעיטה. אז להגיד שהוא בועט המון מבלי להבקיע זה אמנם נכון, אבל לא מספר את כל הסיפור. כמה מתוך כל הבעיטות האלה היו בכלל מתוך הרחבה? בודדות לדעתי וזה בגלל שהקבוצה פשוט לא מייצרת מצבים.

    גם מאוד לא מוצא חן בעיניי שרודג'רס שותף לזה. בינתיים יש שחקן אחד בקבוצה שהוא מתחת לכל ביקורת העונה (לוברן אם למישהו היה ספק) אבל עליו בקושי שומעים ביקורת לא מהתקשורת ובטח שלא מרודג'רס.
    לא יודע מה ניתן לצפות ממנו כשהבנאדם מתעקש להפסיד כל מאבק שהוא נכנס אליו. ראינו כבר השבוע סטטיסטיקה שלפיה באלוטלי מתקל יותר מחלק משחקני ההגנה שלנו בממוצע למשחק...
    כמו גיל, אני גם חושב שלא ראיתי בלם כל כך גרוע אצלנו מקבל כזאת ריצה בהרכב. אולי באמצע שנות התשעים העליזות אבל את התקופה הזאת אני לא זוכר מי יודע מה.
    מדהים כמה טוב סקרטל נראה לעומתו.

    אגב ספרינטים בעצימות גבוהה מלו, אני זוכר שקראתי מתישהו שזה היום אחד הנתונים הכי משמעותיים כשבוחנים שחקנים ואם אני לא טועה גם דיברנו על זה כבר בדיון שלנו בעונה שעברה.
     
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הגוף היחיד שמתעסק עם ההתנהגות של באלוטלי זה התקשורת (בעיקר האנגלית). ה"איטלקים" שיצא לי לראות בפורום זה או בכלל (כולל אנוכי) מביעים דעה אך ורק על היכולת האישית והקבוצתית שלו. כפי שציינתי בעמוד הקודם, לאוהדים אין שום סיבה להתעסק בהתנהגות ודברים אחרים שלא קשורים למגרש. הדעה הרווחת היא שהוא פשוט שחקן לא מספיק טוב שלא מצדיק את ההייפ, הציפיות והסכומים שנזרקים עליו.

    ליעקובי וכהן ישנו אינטרס למכור את המוצר שלהם (זכויות הליגה הספרדית) ואין שום סיבה להתייחס אליהם ברצינות.

    זה חלק מעבודה ללא כדור של חלוץ. עליו להתנער מהשומר שלו וליצור לקישור אופציה למסירה. אם הפתרון שלו הוא להתקרב לקשרים על מנת לקלוט מסירות בצורה קלה יותר, זה לא אומר שברגע שהוא מקבל כדור הוא צריך להפציץ את השער עם סיכוים מאוד נמוכים לכבוש. פרט לכך שההתקפה איתו נהיית חד גונית ונורא קל להתמודד מולה, צורת משחק כזו מחסלת גם התקפות פוטנציאליות של חבריו לקבוצה. אפשר לטעון שמצב זה נוצר בגלל חוסר יצירתיות של הקשרים אבל זה בדיוק מה שקרה לו במילאן (כרגע, בלעדיו, ההתקפה הפוריה באיטליה) וזה מתחיל להישמע כמו צירוף מקרים מוזר מדי.
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,606
    לייקים שהתקבלו:
    18,485
    דיברו פה (מצטער, לא זוכר מי בדיוק) על זה שההתנהגות של באלוטלי לא טובה. אין ספק שיש לו היסטוריה כזאת, אני רק אומר שבינתיים אצלנו לא נתקלנו בזה ככה שזה לא רלוונטי כרגע. הביקורת שמוטחת בו מושפעת (מאוד מאוד) מהעבר שלו.
    בקשר לסכומים אני לא מסכים. מלו נתן פה דוגמאות למה סכומים דומים קונים לך באנגליה. זה לא רק קבוצות קטנות זה גם ארסנל עם וולבק. 16 מיליון פאונד זה סכום סביר ביותר באנגליה עבור שחקן מהסוג הזה. האם ניתן לקנות שחקן טוב יותר בסכום כזה? בהחלט ייתכן, אבל קנינו 3 שחקנים יקרים יותר ממנו רק הקיץ ואנחנו לא קבוצה שמשלמת סכומים גבוהים במיוחד עבור שחקנים (להוציא קארול אף פעם לא הוצאנו יותר מ23 מיליון על שחקן).

    חלק מהביקורת עליו מוצדקת ואני לא מנקה אותו מאשמה. הוא כמובן חלק מהבעיה שלנו בהתקפה, אבל זה נראה כאילו מנסים להפיל את כל הבעיות עליו וזה לא נכון ולא הוגן. התנועה שלו בלי כדור לא מספיק טובה, אבל התנועה של כל הקבוצה שלנו העונה (אולי חוץ מסטרלינג) נעה בין לא טובה ללא קיימת. הוא צריך להתנער יותר מהשומרים שלו ולייצר פעולות טובות יותר כשהכדור אצלו (אני באמת חושב שאת הפוטנציאל לזה יש לו). הוא לוקח בעיטות חסרות סיכוי? אם לא זה אז אנחנו בכלל לא מאיימים על השער. כרגע אני רואה את זה כמצב שבאלוטלי לא עוזר לקבוצה והקבוצה לא עוזרת לבאלוטלי.
    יצירתיות יש לקישור שלנו, אבל הוא פשוט לא מתפקד העונה. גם כשבוריני ולאמברט שיחקו נראינו זוועה, לא הגענו למצבים ובאופן כללי לא היה כלום.
    יכול (מאוד) להיות שהוא ממש לא מתאים לנו ויהיה כישלון טוטאלי. אבל זה עוד מוקדם לקבוע את זה וקצת קשה לי לבוא בטענות לחלוץ על זה שהוא לא מבקיע כשאנחנו בכלל לא מייצרים לו מצבים (כן, גם הוא אשם בזה כי התנועה שלו בלי כדור לא טובה). הוא נראה הרבה יותר טוב מאיך שבוריני ולאמברט נראים אז בכל מקרה הוא האופציה הכי פחות גרועה שלנו כרגע וזה העיקר מבחינתי.

    אגב מילאן שנראית יותר טוב, גם התחלף המאמן והצטרף מנז (שאני מבין שמרשים) והונדה (אמנם הגיע כבר בינואר אבל אולי לקח לו זמן להתאקלם) שלוהט בינתיים. אולי לעזיבה של באלוטלי יש חלק בזה אבל לא יודע עד כמה (אוהדי מילאן בטח יכולים לחוות דעה יותר מושכלת). וזה גם פחות מחודשיים של משחקים. הרי כשבאלוטלי הגיע למילאן התקופה הראשונה היתה מוצלחת מאוד לא?
     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ליברפול הוציאה 113 מיליון פאונד על רכש בקיץ (וגם הכניסה 78 מסוארז ואגר). אי אפשר היה להוסיף 4 נוספים ולצרף חלוץ אמיתי כמו ג'קסון מרטינז (הוצא למספר קבוצות לפני שחתם על חוזה חדש, יש אישור על כך) במקום גימיק כושל שיכלתם לצרף בהשאלה חינמית ביום האחרון של החלון?
    יכול להיות ש20 מיליון פאונד על שחקן זה כסף קטן בפרמייר ליג אך האם זה לא צורם שהסכומים הללו עצומים ביחס לשווי האמיתי של השחקן? לדוגמא: באלוטלי, סאקו, דואונינג' קארול, ג'ונסון ועוד מספר רב של שחקנים שעלו פחות אך ביחד יכולים לממן שחקן כמו זלאטן. שים לב שבאף אחד מהמקרים זו לא חוכמה בדיעבד אלא ביקורת על סמך הרקורד שלהם והאלטרנטיבות הקיימות לסכומים שנשפכו לאורך השנים. קצת סטינו מהנושא המרכזי אבל ליברפול מועדון עשיר מאוד בעל שם גלובאלי ועדיין עושה רושם שאת מרבית הקניות שלו עושה במגרש המקומי, וזה תמיד מלווה בסכומים לא פרופורציונאליים לזהות השחקנים.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  12. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    @SoloConTe
    רק כדי לסגור את הדיון הזה, עוד שני נתונים כחומר למחשבה על באלוטלי:
    המרחק שהוא רץ במונדיאל עם נבחרת איטליה: 99 מ'/דקה. (מקור)
    המרחק שהוא רץ בליגת האלופות בשנה שעברה עם מילאן: 100 מ'/דקה. (מקור)
    המרחק שהוא רץ השנה בליגת האלופות עם ליברפול: 113 מ'/דקה.
    סגנונות כדורגל שונים, הכל נכון... אבל עזוב. אם אתה מתייחס רק לנכונות שלו להשתפר ולהתנהגות שלו, בלי להשוות אותו לכמה הנדרסון וסטרלינג רצים, הנתונים האלה מחמיאים לו.

    Romanista, זה כבר דיון עקרוני ורחב הרבה יותר מבאלוטלי. בגדול, אני חושב שרוב הכותבים כאן יסכימו שברוב המקרים שחקן של 40 מ' יכול לתת לנו יותר משני שחקנים של 20 מ'. בעייני השאלה הגדולה היא האם יש לבעלים שלנו שאיפות להיכנס לשוק הזה, להתחרות עם מנ' יונייטד וצ'לסי על השחקנים הגדולים שעולים סכומים כאלה וידרשו משכורות מנופחות (סיכון גבוה יותר), או שאנחנו נסתפק בשחקני הדרג השני והשלישי, כמו דורטמונד, אתלטיקו, רומא וכו'. עד הקיץ האחרון, היה התירוץ של "אנחנו לא בליגת האלופות ואף שחקן רציני לא ירצה לבוא אלינו גם ככה". הבועה הזו קצת התפוצצה בקיץ כשהיינו בליגת האלופות, אף שחקן כזה לא הגיע, וקצת מזרחה מליברפול קבוצה מחוץ לליגת האלופות הביאה את די מאריה ופלקאו. עניין של כסף ואמביציה. נראה אם לבעלים שלנו יש מספיק מזה כדי לקחת אותנו לשלב הבא.
     
  13. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אם באלוטלי לא היה עוזב, תהליך "ההתאקלמות" של הונדה היה נמשך, מנז היה נתקל בבעיות חמורות יותר מאלה שנתקל בהן בפסג' ולמאמן החדש לא היה שום יכולת להשפיע על הקבוצה ולשנות דברים כפי שהוא עושה בימים אלה.

    כמות המלל הוירטואלי (והלא וירטואלי) שנשפך על השחקן הזה לאורך השנים היא פשוט מדהימה. אין שום פורפורצייה בין התפוקה המקצועית שהוא נותן לבין כמות השיח שהוא מעורר (שלא לדבר על הסכומים שמשלמים עליו). מוזר שבין אוהדי שלושת הקבוצות בהן שיחק לפני ליברפול יש קונצנזוס לגביו ורק כאן חושבים שאצל הקבוצה שלהם ישתנו סדרי עולם. מה לא נתנו לשחקן הזה לאורך הקריירה כדי לנסות להוציא ממנו את מה שאומרים שיש בו. שינו לטובתו מערכים, שיחקו לפניו ומצדדיו טובי הפליימיקרים, ציוותו אותו לחלוץ נוסף, נתנו לו לשחק לבד, נתנו לו אינספור קרדיט, נתנו לו תחושה שהוא הכוכב (מילאן), נתנו לו תחושה שהוא לא הכוכב ושלא הכל על הכתפיים שלו (סיטי), אימנו אותו כל המי ומי ועדיין הכל נגמר באותו צורה.

    לסיכום, ליברפול מבזבזת את הזמן איתו והקבוצה הבאה שתרכוש אותו תבזבז את הזמן איתו (אלא אם כן הוא ישחק אצלה בחינם). השחקן הזה לא ראוי לשחק כדורגל מקצועני.
     
    Nesta אוהב/ת את זה.
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,606
    לייקים שהתקבלו:
    18,485
    אולי לא הייתי מספיק מדויק במה שרשמתי. התכוונתי שאנחנו לא משלמים מחירים גבוהים, יחסית לאנגליה, עבור שחקן בודד.

    האם צורם לי ששילמנו סכומים מטומטמים וחסרי כל היגיון על שחקנים כמו קארול ודאונינג? כמובן. ג'ונסון? בזמנו הוא היה מגן התקפי מצוין (והרכישה הזאת גם קצת יותר מורכבת מכיוון שפורטסמות' היו חייבים לנו לא מעט כסף והיה ברור שלא נקבל אותו אז הוספנו לחוב שלהם ורכשנו אותו). סאקו? לא יודע, 16 מיליון פאונד נשמע לי סכום סביר עבור בלם שנחשב מהבלמים הצעירים המבטיחים בעולם, בלם פותח בנבחרת צרפת.
    זלאטן, לצורך הדוגמה, היה דורש משכורת שאנחנו פשוט לא מוכנים לשלם. ביחס לצ'לסי, סיטי ויונייטד (ואולי אפילו ארסנל) אנחנו משלמים משכורות נמוכות. לצערי אני לא רואה אותנו שמים סכום מאוד משמעותי על שחקן אחד. המועדון לא מוכן לשלם אפילו 30 מיליון על שחקן (מאז קארול) ואפשר לראות את זה בהתמקחויות שלנו על מחיטריאן וויליאן למשל. אולי בכל מקרה לא היינו יכולים לרכוש אותם, אבל היינו ראשונים פחות או יותר להציע על שניהם, התמקחנו על המחיר והמשכורת והסוף ידוע. לא בלתי סביר להניח שזאת גם הסיבה למה לא ניסינו לרכוש את פברגאס למשל. אפשר לדבר על זה שהוא ולאלאנה עלו כמעט אותו דבר אבל ההבדל במשכורות משמעותי.
    אני מסכים עם הטענה הכללית שאנחנו רוכשים שחקנים לא מספיק טובים (אני עדין) תמורת סכומים לחלוטין לא מבוטלים. גם ההתעקשות על השוק המקומי יכולה להוציא אוהד סביר מן הדעת (ואם עקבת אחרי דיונים שלנו גם היית רואה שזה מה שזה עשה). את ההשקעות הגדולות שלנו היינו (אולי עדיין) עושים בשוק המקומי ואת ה"הימורים" היינו עושים על שחקנים מרחבי אירופה במקום שזה יהיה הפוך (לדעתי).

    ג'קסון מרטינז? בכמה הוא הוצע למועדונים? הבחור בן 29 אם אני לא טועה ופורטו ידועים כמועדון שמקבל הרבה (מאוד) כסף על השחקנים שלו וזה לא ממש מתאים למדיניות שלנו. אם זה חכם זאת כבר שאלה אחרת...

    אולי יכולנו גם לצרף את הגימיק בהשאלה בחינם ביום האחרון של החלון. אבל אם לא? הרי ברור שהיינו לחוצים מאוד לחלוץ וכבר קרה לנו שנשארנו ביום האחרון של הקיץ בלי חלוץ. אותה עונה נגמרה על הפנים.


    תראו חברים, אתם כנראה חושבים שהיה כאן מישהו שרצה את באלוטלי. חלקנו התנגדו נחרצות, חלקנו פשוט העדיפו אותו על פני האלטרנטיבות הידועות. האם העדפתי אותו על פני בוני או בוריני (שבסוף נשאר בכל מקרה)? כן. האם העדפתי אותו על כל מיני חלוצים אחרים שמסתובבים בעולם ויכולנו להביא בסכום דומה? לא.
    כולנו הבנו שזה הימור גדול, שיכול מאוד להיות שהוא לא שווה את הבלגן. אבל במקום לעשות עוד "השקעה גדולה" על שחקן מאנגליה (כי זאת היתה האלטרנטיבה מבחינת המועדון) כמו בוני העדפנו הימור על שחקן שלפחות בתיאוריה יש לו יכולות טובות יותר (והוא גם זול יותר).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/10/14
  15. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    https://pbs.twimg.com/media/B0y1dMGCEAIA2fP.Xxx
     
מצב נושא:
הנושא נעול.